Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ja täälä uusi aloitteleva tarot-lukija...?  (Luettu 127049 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
jankat
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 333



Profiili
« Vastaus #180 : 03.01.2015 23:34:38 »

Katsoisitko minulle? Työelämä kiinnostaa, pätkätöitä teen. Näyttääkö tänä vuonna olevan töitä?
Näin sinkkuna rakkauselämä kiinnostaa myös  Wink
Onko tänä vuonna tulossa muuttoa?
Kiitos  smitten
tallennettu
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #181 : 04.01.2015 22:44:27 »

Kiitos, tutulta tuntui. Kodin vaihtokin on ollut mielessä.
tallennettu
Pirpukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #182 : 07.02.2015 00:31:42 »

Hei Luuu,
Kävin ketjua uudelleen läpi ja kysymykseni oli kaiketi jäänyt epähuomiossa välistä.
Olisin kovin kiitollinen jos voisit nostaa kortit myös minulle.
Erityisesti kaipaisin vastauksia rakkauselämäni kiemuroihin ja perhe-elämääni myös.

Kiitos sinulle jo etukäteen.

-P-
tallennettu
Aquarius
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119


Profiili
« Vastaus #183 : 16.02.2015 11:37:00 »

Heippa Luuu!

Olisitko halunnut nostaa minulle kortteja?

Olen tehnyt paljon henkistä työtä nauttiakseni tästä hetkestä näissä tällä hetkellä vallitsevissa oloissa ja koen onnistuneenikin varsin hyvin.
Yksi projekti minulla on ollut "työn" alla. Siinä tuli vastaan lauantaina iso mahalasku. En tiedä olenko ollut liian ylimielinen, vai mistä se  johtui. Faktoja en ainakaan ollut tarkistanut riittävän hyvin ja siitä soimaan itseäni ahdistukseen asti.
Onko minun mahdollista kääntää työ vielä "voitoksi" vai onko tämä ihan menetetty asia? Kesään mennessä asia pitäisi saada valmiiksi ja syksyllä taitaa olla vielä pienoinen mahdollisuus korjata tilanne. Jos haluat selkeämmän avauksen tilanteesta, voin laittaa sulle vaikka yksäriä  Smiley

Syksyn työllisyystilanne ja oleskelumaa perheen osalta aiheuttaa myös hieman harmaita hiuksia.


Kaunis kiitos, jos jaksat katsoa  smitten
tallennettu

aurinko askendentti vesimies
kuu kauris
merkurius kalat
venus oinas
mars neitsyt

Keltainen Resonoiva Soturi
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #184 : 17.02.2015 17:15:00 »

Hei! Jos haluaisit katsoa minullekin, mitä uusi vuosi tuo tullessaan? Kiitos!

Heippa!
Tämä vuosi näyttäisi kohtuu haasteelliselta. Jotain on päättynyt ja nyt ehkä alkamassa jotain uutta, joka on vielä hunnun alla. Kehotetaan olemaan valppaana mahdollisten petollisten tilanteiden varalta. Jokin tilanne saattaa pelottaa, mutta tulisi vain luottaa intuitioon ja jatkaa. Sinulla on jo kaikki mitä tarvitset! Kärsivällisyyttä Smiley

Mutta näin yleisesti sanoen haasteita ehkä luvassa. Innostaviakin, jotka saavat adrenaliinin virtaamaan.
tallennettu
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #185 : 17.02.2015 17:37:47 »

Katsoisitko minulle? Työelämä kiinnostaa, pätkätöitä teen. Näyttääkö tänä vuonna olevan töitä?
Näin sinkkuna rakkauselämä kiinnostaa myös  Wink
Onko tänä vuonna tulossa muuttoa?
Kiitos  smitten


Heippa!
Työelämään näyttää ehkäpä uutta työtä.
Pöudälle nousi kaksi kuningasta jotka yhdessä merkitsisi liikekumppanuuta tai jotain yhteistyötä. Kaikki on hyvin, vaikka saatat murehtia tulevaa. Kaikki nyt oppimasi asiat kantavat vielä joskus hedelmää. En tiedä tarkoittaisiko, että kouluttautuisit tai pätevöityisit johonkin uuteen... Ilmeisesti kuitenkin kannattaa nähdä vaivaa tulevan hyödyn eteen.

Rakkaudessa olisi hyvää onnea vaikkei heti siltä näytäkkään. Smiley Vastoinkäymisiä ehkä on, mutta pitämällä pintasi selviät niistä. Napakkuus ja päättäväinen toiminta johtaa tuloksiin. Tulevaisuus näyttäisi menestyksekästä kumppanuutta. Nauti nyt vapaudestasi tehdä mitä vain ja odota odottamatonta Smiley

Muutto oli vähän epäselvä. Olisiko ponnistelut hiukan puolivillaisia?
tallennettu
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #186 : 17.02.2015 17:52:49 »

Hei!

Katsoisitko minullekin mitä kortit lupaavat tälle tulevalle vuodelle.

Kiitos smitten

Heippa!
Ilmeisesti suhteessa olisi jotain vastoinkäymisiä tulossa, jotain mitä ei vielä selvästi näe... Ole valppaana. Voi liittyä parisuhteeseen tai muuhun sinulle tärkeään suhteeseen. Säilytät kyllä sen mitä sinulla jo on, mutta olisiko jokin kolmas osapuoli kaihertamassa. Enkä nyt tarkoita välttämättä kolmatta ihmistä vaan todennäköisemmin työ, harrastus yms. ajankäyttö joka erottaa. Ongelma sisältää itsessään ratkaisun, usko itseesi.
tallennettu
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #187 : 17.02.2015 18:16:33 »

Hei Luuu,
Kävin ketjua uudelleen läpi ja kysymykseni oli kaiketi jäänyt epähuomiossa välistä.
Olisin kovin kiitollinen jos voisit nostaa kortit myös minulle.
Erityisesti kaipaisin vastauksia rakkauselämäni kiemuroihin ja perhe-elämääni myös.

Kiitos sinulle jo etukäteen.

-P-

Heippa! Pahoitteluni, kun jäit välistä  Sad Katson sinulle nyt.
Rakkaus elämään näyttäisi turhautumista, negatiivisia odotuksia. Tianne vaatii kovaa työtä... Ilmeisesti olisi hyvä sitoututua asiaasi täydellisesti. Eikä tulisi tukahduttaa omia toiveita. Tulevaisuus ei näytä huonolta, mutta tosiaan vaatii ehkä hiukan ponnisteluja ja paneutumista asiaan, jotta asiat selkiintyvät.

Perhe-elämä näyttäisi onnelliselta. Varoitetaan turhasta hätiköimisestä. Tee sitä mitä aidosti haluat ja ota tulevaisuus avoimesti vastaan. Olisiko sitten tavallaan uusi "aikakausi" alkamassa, joka vaatii hiukan totuttelua..
tallennettu
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #188 : 17.02.2015 18:31:09 »

Heippa Luuu!

Olisitko halunnut nostaa minulle kortteja?

Olen tehnyt paljon henkistä työtä nauttiakseni tästä hetkestä näissä tällä hetkellä vallitsevissa oloissa ja koen onnistuneenikin varsin hyvin.
Yksi projekti minulla on ollut "työn" alla. Siinä tuli vastaan lauantaina iso mahalasku. En tiedä olenko ollut liian ylimielinen, vai mistä se  johtui. Faktoja en ainakaan ollut tarkistanut riittävän hyvin ja siitä soimaan itseäni ahdistukseen asti.
Onko minun mahdollista kääntää työ vielä "voitoksi" vai onko tämä ihan menetetty asia? Kesään mennessä asia pitäisi saada valmiiksi ja syksyllä taitaa olla vielä pienoinen mahdollisuus korjata tilanne. Jos haluat selkeämmän avauksen tilanteesta, voin laittaa sulle vaikka yksäriä  Smiley

Syksyn työllisyystilanne ja oleskelumaa perheen osalta aiheuttaa myös hieman harmaita hiuksia.


Kaunis kiitos, jos jaksat katsoa  smitten

Heippa! Katsotaan mitä nousee. Eiköhän näillä tiedoilla pitäisi selvitä Smiley
Olet ilmeisesti saanut osaksesi kateuttakin tämän projektisi osalta... Tilanne olisi kuitenkin kääntymässä parempaanpäin. Kuuntele sydäntäsi ja tee sitä mitä aidosti haluat. Hedelmällisempi aika voisi olla tulossa jos et nyt hätiköi.
Käytä kykyjäsi, vaikka edessäsi olevat tehtävät saattavat tuntua suurilta, niin saatat saada runsaan sadon lopussa.
tallennettu
jonnajjj
Vieras
« Vastaus #189 : 17.02.2015 20:08:04 »

Hei! Katsotko vielä kortteja Smiley. Jos katsot niin minua kiinnostaisi erityisesti rakkaus ja myös muut asiat yleisesti.
tallennettu
Aquarius
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119


Profiili
« Vastaus #190 : 18.02.2015 10:46:09 »

Heippa Luuu!

Olisitko halunnut nostaa minulle kortteja?

Olen tehnyt paljon henkistä työtä nauttiakseni tästä hetkestä näissä tällä hetkellä vallitsevissa oloissa ja koen onnistuneenikin varsin hyvin.
Yksi projekti minulla on ollut "työn" alla. Siinä tuli vastaan lauantaina iso mahalasku. En tiedä olenko ollut liian ylimielinen, vai mistä se  johtui. Faktoja en ainakaan ollut tarkistanut riittävän hyvin ja siitä soimaan itseäni ahdistukseen asti.
Onko minun mahdollista kääntää työ vielä "voitoksi" vai onko tämä ihan menetetty asia? Kesään mennessä asia pitäisi saada valmiiksi ja syksyllä taitaa olla vielä pienoinen mahdollisuus korjata tilanne. Jos haluat selkeämmän avauksen tilanteesta, voin laittaa sulle vaikka yksäriä  Smiley

Syksyn työllisyystilanne ja oleskelumaa perheen osalta aiheuttaa myös hieman harmaita hiuksia.


Kaunis kiitos, jos jaksat katsoa  smitten

Heippa! Katsotaan mitä nousee. Eiköhän näillä tiedoilla pitäisi selvitä Smiley
Olet ilmeisesti saanut osaksesi kateuttakin tämän projektisi osalta... Tilanne olisi kuitenkin kääntymässä parempaanpäin. Kuuntele sydäntäsi ja tee sitä mitä aidosti haluat. Hedelmällisempi aika voisi olla tulossa jos et nyt hätiköi.
Käytä kykyjäsi, vaikka edessäsi olevat tehtävät saattavat tuntua suurilta, niin saatat saada runsaan sadon lopussa.

Kaunis kiitos  smitten

Samankaltaisia tuntemuksia itsellänikin on ollut. Toivotaan, että on satoa mitä korjata  angel
tallennettu

aurinko askendentti vesimies
kuu kauris
merkurius kalat
venus oinas
mars neitsyt

Keltainen Resonoiva Soturi
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #191 : 18.02.2015 11:09:19 »

Hei,

Katsotko minullekin?
tallennettu
Pirpukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #192 : 19.02.2015 23:03:45 »

Hei Luuu,
Kävin ketjua uudelleen läpi ja kysymykseni oli kaiketi jäänyt epähuomiossa välistä.
Olisin kovin kiitollinen jos voisit nostaa kortit myös minulle.
Erityisesti kaipaisin vastauksia rakkauselämäni kiemuroihin ja perhe-elämääni myös.

Kiitos sinulle jo etukäteen.

-P-

Heippa! Pahoitteluni, kun jäit välistä  Sad Katson sinulle nyt.
Rakkaus elämään näyttäisi turhautumista, negatiivisia odotuksia. Tianne vaatii kovaa työtä... Ilmeisesti olisi hyvä sitoututua asiaasi täydellisesti. Eikä tulisi tukahduttaa omia toiveita. Tulevaisuus ei näytä huonolta, mutta tosiaan vaatii ehkä hiukan ponnisteluja ja paneutumista asiaan, jotta asiat selkiintyvät.

Perhe-elämä näyttäisi onnelliselta. Varoitetaan turhasta hätiköimisestä. Tee sitä mitä aidosti haluat ja ota tulevaisuus avoimesti vastaan. Olisiko sitten tavallaan uusi "aikakausi" alkamassa, joka vaatii hiukan totuttelua..

Kaunis kiitos sinulle. Tätä täytyy hieman pohdiskella.  Smiley

tallennettu
oolavi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« Vastaus #193 : 22.02.2015 17:07:02 »

Katsoisitko minullekin rakkauselämään? Entinen tyttöystävä "touhusi" kaverini kanssa sängyssä, mikä ei ole oikein sillä kaverin exän kanssa ei saa tehdä niin. Katuuko hän? Tuleeko anteeksipyyntö?
tallennettu
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #194 : 24.02.2015 06:07:06 »

Hei! Katsotko vielä kortteja Smiley. Jos katsot niin minua kiinnostaisi erityisesti rakkaus ja myös muut asiat yleisesti.

Hei Smiley Rakkauteen kehotetaan luottamaan itseesi. Jotain ongelmia ehkä, mutta sinulla on jo kaikki mitä tarvitset ja jonka myös säilytät. Jotain uutta kaivataan? Uusi rakkaussuhde tai vanhan syventyminen.

Yleisesti elämääsi nostin pari kertaa varmistuakseni. Korttien mukaan olisit nyt jättämässä jotain ongelmia taaksesi. Onko ajattelutapasi muuttunut/muuttumassa jonkin asian suhteen, ettet ole enää menneen sidosten uhri.
Ongelmat nyt kuitenkin olisi hälvenemässä kaikenkaikkiaan.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15
  Tulostusversio  
 
Siirry: