Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neptunus ja salaisuudet  (Luettu 26999 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #15 : 18.01.2009 19:03:50 »

Kukkamaaria ja eppana, minullakin 1. huoneen  neptunus on perääntyvänä..
Ja kirjoituksenne kuulostaa tutuilta!

Varsinkin se haaveissa eläminen..
Minä-käsitys on jotenkin hatara, tai toisaalta miten sen sanoisi.
En ole tänään enää se, mikä olin viikko sitten. Joskus luulen olevani jotain, mitä joku muu sanoo minun olevan. Jotenkin luotan toisten sanomisiin. Toisaalta joskus haluan uskoa olevani se ihminen, joka olen haaveissani. Lopulta itsetutkiskelu on kuin pohjaton suo, aina sitä luulee oppineensa jotain uutta itsestään, mutta kohta huomaa sen olleenkin jotenkin epärealistinen käsitys.

Pääasia on kai se, että on tässä hetkessä, eikä ainakaan murehtisi siitä, että kuka minä olen. Ihminen ei voi koskaan käsittää itseään täydellisesti, ehkä se on elämässä sellainen motivoiva asia. Koskaan ei voisi kehittyä, jos lopettaisi itsensä etsimisen.

Minulle on moni ihminen sanonut että olen vähän epäselvä. Tuntuu että joillakin ihmisillä on jokin "vakio-minuus".. Minä myötäilen ja peilaan aika paljon, eikä se ole minun kohdallani mielistelyä, vaan sitä että yritän tosissani sopeutua ihmisiin ja mennä heitä vastaan kommunikoinnissa, joskus niin paljon että kadotan itseni. Onko se sitten sitä todellisen itsensä salailua? Miten voisi salailla jotain, mikä on itsellekin salaisuus?  Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #16 : 18.01.2009 23:24:53 »

12 huoneeseen,kalojen huoneeseen liitetään kyllä salaisuudet,
onhan sen yksi teemakin "kulissien takana",
mutta tässäkin,vähän kuin tuolla veriketjussa,mietin  neptunus.n osuutta salaisuuksiin,siis konkreettisiin salaisuuksiin,
sellaisiin,jotka eivät ole jotakin "hämärän peitossa" olevia asioita,
vaan jaat vaikka ystävän sinulle uskoman lapsuuden trauman tyyliin insesti,
no ehkä itsellä juuri tätä kuvaisi 11 huoneen (ystävät) neptunus skorpioni aspect_con venus rx ja  aspect_squ mars.iin 8 huoneessa,missä ovat taas salaiset suhteet,
 aurinko skorpioni on siellä kulissien takana 12 huoneessa ja olen täynnä tuon kaltaisia salaisuuksia,ystävien jakamia tai omia

sitä mietin,että miten näihin salaisuuksiin liittyisi nuo sosiaaliset planeetat,
 jupiter kalojen perinteisenä planeettana,
se kun on itsellä just tuolla  kalat.ssa eli sitäkin kautta voisi selittyä
salaisuuksien pito,haavoittavien, aspect_con chiron,
ja toisaalta  aspect_kvi aspekti,siinä kun planeetat ovat toisiltaan "pimennossa" kuten kuulee sanottavan,
sekin löytyy  jupiter chiron  aspect_kvikuu kuunsolmu,
ehkä tuo liittyy "etäiseen" äitiin,läsnä muttei läsnä,
en tiedä,
ehkä salaisuudet liittyvät juuri huoneisiin,
suljettujen ovien taakse,
mut kuvaako niitä  neptunus??
oikeesti,ylevät aatteet,ihanteet,tarvehierarkian korkein aste ( kuu venus neptunus )
ja taas toisaalta neptunukseen liitetään meri (elämä)
ja merihän jos mikä on täynnänsä salaisuuksia pinnan alla,
että ehkä hyvinkin
sitten  neptunus
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #17 : 19.01.2009 00:49:53 »

Minulla  neptunus juuri tuota vastapäätä 6.huoneessa ja kyllä...
työ on mitä oivallisinta todellisuuspakoa.

toisaalta  aspect_squ kuu tekee sen että jos tunne elämä on liian kuormittunut niin töistäkään ei sitten tule yhtään mitään... olen ihan jossain muualla...

Tosin tuo planeetta ja sijainti näkyy siinäkin, että kaipaan työltäni ja työympäristöltäni esteettisyyttä, herkkyyttä, kauneutta ja minulla onkin luovuuteen ja taiteisiin liittyvä ala mitä opiskelen.

Joko sellaista ihan duunarihommaa, jossa voi samalla haaveilla tai sitten sellaista mistä oikeasti pitää. Muuten ei tule mitään. En sovi ollenkaan mihinkään kylmään työympäristöön. Jonkin aikaa sitä ehkä kestän, mutta en viihdy yhtään.

En tiedä miten tämä liittyy salaisuuksiin? Mutta siis sain vain oivalluksia tuosta teidän käymästänne huonesijainti keskustelusta.
tallennettu
Tanita79
Vieras
« Vastaus #18 : 20.01.2009 02:16:18 »

Mielenkiintoista törmätä aiheeseen kun oli tossa juuri aiemmin puhelinkeskustelu ystävän kanssa  pluto huonesijainnista ja siihen liittyvästä salailusta, joka jollain tavalla tuntui täsmäävän meidän + kolmannen henkilön tapauksessa.

Ja nyt tuo  neptunus vielä joopa-joo.. Itselläni siis 5.huoneessa ja  jousimies, mutta 5.huone skorpionissa.. Eli taidan sitten olla aikamoinen salailija "viihde-elämäni" saralla..  Grin

  Ai niin ja  pluto aspect_sex neptunus , mistä en uskalla kuin arvailla.

ja.. neptunus aspect_tri askendenttineptunus aspect_tri kuuneptunus aspect_sex aurinkoneptunus aspect_sex merkuriusneptunus aspect_sex marsneptunus aspect_ssx uranus

hmmh..? Undecided
« Viimeksi muokattu: 20.01.2009 02:28:07 kirjoittanut Tanita79 » tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #19 : 11.02.2009 15:09:15 »

Neptunus kutosessa eikä työ ole minulle todellisuuspakoa. Pakenen töissä haavemaailmaani ettei työ maistuisi niin puulle Cheesy
Pakko löytää vielä se oma ala...
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #20 : 09.05.2009 11:41:43 »

Entäs kun neptunus  jousimies:ssä huone 3.

Aspektit:  neptunus aspect_opp aspect_tri


- Mitäs tuosta voi ajatella?
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Norna
Vieras
« Vastaus #21 : 09.05.2009 11:48:20 »

 täällä on Neptunuksen sijainnista eri huoneissa http://www.cafeastrology.com/articles/neptuneinhouses.html

 aspekteista http://www.astrologyweekly.com/astrological-aspects/neptune-aspects.php

 
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #22 : 09.05.2009 14:12:22 »

 neptunus  jousimies huoneessa 7.

Salaisuuksia suhteissa... en ole ainakaan vielä rakastunut ukkomiehiin! Tosin pidän aika pitkään uudet miesystävät omana tietonani ennen kuin lähden niitä esittelmään perheelle tai ystäville.

Tuon mukaan etsin prinssiä valkean ratsun selässä, joka tulisi mut hakemaan "todelliseen maailmaan".
neptunus  aspect_sex  venus
neptunus  aspect_opp  kuu
Ja hyvä vielä jos se olisi joku tumma ja komea ulkomaalainen  Grin Hetkinen, mut mullahan on jo tumma ja komea  Wink Unohtu  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 09.05.2009 14:15:05 kirjoittanut asbolos » tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
LYV
Vieras
« Vastaus #23 : 09.05.2009 14:35:03 »

 neptunus kauris 4 huoneessa

 neptunus aspect_sex venus  skorpioni 3 huone = seksikäs kauneusihanne, ihastuminen naapurinpoikaan (3 h)
 neptunus aspect_sex pluto  skorpioni 3 huone  = Muutoksen visiot kommunikaation ja ihmissuhteiden välillä, pervot fantsiat ( skorpioni )?  2funny
 neptunus aspect_sex ceres  neitsyt 12 huone = äitiyden ja hoivaamisen haave, hyväntekeväisyys (olen tyypillinen esimerkki tästä)

Olen salainen jo ilman tota neppariakin.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #24 : 09.05.2009 18:14:01 »

En varmaankaan monen lailla ole mikään 'neppari-ihminen', sillä ainoa kuvio syntymäkartallani on
 neptunus aspect_squ aurinko . Se on Vaa'assa 9.huoneessa Marsin kanssa (Neitsyt).

Mutta kun lueskelen noita juttujanne, niin huomaan herkkänä vesi-ihmisenä, että tuo yksinäinen Neptunukseni on jollakin lailla tasapainoittajakin kartallani, yhtä lailla se haastaa. Ehkä Neitsyt Marsin avulla olen noista maailmamatkoistani ja seikkailuistani selvinnyt aika hyvin, mutta myös Neptunuksen ansiosta. Siellä on nimittäin kasvanut herkkä intuitioni. Kun yksin kulkee, oppii luottamaan omiin vaistoihin. Vaa'an laisella tasapainotuksella sitten olen pysynyt pinnalla menemättä liikaa illuusioiden maailmaan.

Tuo Neppari on sopivasti myös vetänyt minua hihasta silloin kun aika on, ja sitten olen intoutunut kaikenlaiseen tulkintaan tästä maailman menosta tarotkortteja myöten. Myös oppinut hyväksymään itsessäni mystisen maailman, en työntämään syrjään. Sehän meillä on jokaisella.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #25 : 10.05.2009 09:59:43 »

Minulla neptunus on 1. huoneessa, ja se tekee identiteetin ainakin itselle vähän epäselväksi. Onneksi Kauris on nousussa, niin ongelma ei ole ihan niin vakava. Kauris kuitenkin helpottaa tuota minäkuvaa, realistisuutta ja muuta. Muut taas sanovat, että minusta on vaikea ottaa selkoa ellei ole tutustunut kunnolla. Tottahan se on.

Neptune in 1st House

You are yielding, gentle, and impressionable. You tend to "melt" into your surroundings, and do not make a very powerful, vivid impression on others. Especially while young, you may not have a very clear sense of identity.

Sensitive and compassionate, you do not enjoy fighting and no matter what you profess, you are a pacifist at heart.

tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #26 : 10.05.2009 10:14:10 »

Entäs kun neptunus  jousimies:ssä huone 3.

Aspektit:  neptunus aspect_opp aspect_tri


- Mitäs tuosta voi ajatella?


Neptune in 3rd House
 
Daydreaming, lack of concentration, and inattention to your surroundings can be problems for you. Your mind tends to wander unless you are using it in an imaginative, creative way. Dry facts and cold logic hold no appeal for you, and unless a subject has a colorful or personally inspiring element, you won't stick with it for long. You have a sensitive, intuitive bent.


- En osannut ihan suomentaa tuota enkkua, mutta päiväunelmoija olen todellakin. Se on kyllä yksi sellainen tekijä mikä kantaa päivittäin elämässä. Uskon unelmiin ja yks näistä unelmistani on nyt toteutunut. Kiss

tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #27 : 10.05.2009 11:34:50 »

Ok. Kiitti suomennoksesta, Saturnalia. Pitääpä sitten paikkaansa. Olen ollut aina ja tulen olemaan haavelija. Se antaa elämälle ne siivet ja jaksaa kantamaan. Keskittymiskykyä välillä puuttuu, se on niin totta.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #28 : 18.05.2009 09:42:29 »

Salaisuuksia, juu. Nykyinen "ystävä", jolla  neptunus huoneessa 1, meni naimisiin v.2005 ulkomaalaisen miehen kanssa. Tänään googlasin hänen nimensä ja sain tietää asiasta vasta nyt v.2009 2funny Hän on hyvin salaileva, eikä ole ikinä kertonut miessuhteistaan minulle tai muutenkaan elämästään, haluaa vaan tietää kaiken toisten asioista. Hyvin multi-ongelmainen ihminen, vetää vaikeuksia puoleensa omalla käytöksellään ja myös sinisilmäisyydellään.

Hänellä myös  kuunsolmu huoneessa 1  aspect_con  askendentti skorpionissa...

Tarviiko sanoa, että odotan päivää jolloin hän kertoo minulle miehestään ja saan sanoa, että joo, tiedän  Grin
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #29 : 18.05.2009 12:08:43 »

Mulla 3.huoneessa, salailevaa sorttia en ole, päinvastoin, mutta ihmiset pitävät usein mun juttuja liioilteltuina tai mielikuvituksen tuotteina. :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: