Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Suhteen tulevaisuus  (Luettu 2801 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
wing
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 27.03.2011 10:42:35 »

Nyt on pakko kysyä, olen miettinyt tätä niin pitkään. Miltä näyttää minun ja tämän tuoreen suhteen tulevaisuus? Kun olen hänen kanssa tuntuu että siinähän minun pitää olla. Mies ei siis ole uusi tuttavuus vaan hän tuli elämääni uudestaan muutaman vuoden tauon jälkeen. Jo silloin oli tunteita mutta kumpikaan ei halunnut niitä myöntää.
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 27.03.2011 12:36:50 »

Nyt on pakko kysyä, olen miettinyt tätä niin pitkään. Miltä näyttää minun ja tämän tuoreen suhteen tulevaisuus? Kun olen hänen kanssa tuntuu että siinähän minun pitää olla. Mies ei siis ole uusi tuttavuus vaan hän tuli elämääni uudestaan muutaman vuoden tauon jälkeen. Jo silloin oli tunteita mutta kumpikaan ei halunnut niitä myöntää.


Luota itseesi ja omiin tunteisiisi. Jos sinusta tuntuu, että tässä on hyvä olla, niin tässä on hyvä olla juuri nyt.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Rihanna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #2 : 30.03.2011 23:10:09 »

Hmm...näetkö suhteellemme tulevaisuutta tämän 2 kk tuttavuuden jälkeen,jossa toinen osapuoli asuu parin tunnin matkan päässä....olemme matkustelleet yhdessä ja on ollut todella ihanaa..mutta en ole päässyt selville miehen tunteista minua kohtaan. Joten onko suhteella tulevaisuutta?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: