Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sinuhe-kortit  (Luettu 4567 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
zarazed
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« : 09.02.2006 22:56:21 »

Hei,

tänään kuulin ekan kerran mainittavan Sinuhe-kortit. idiot2  Se joka niistä sanoi minulle oli ennustaja, jolle soitin tänään. Olisko joku niin ystävällinen, että kertois minullekin millaisista korteista on kysymys. coolsmiley Hän sanoi, että , että 21 = Sinuhen silmä;et tuijota pelkästään omaan napaa. 2 taisi olla irtiotto, intiutio? Liittykö niihin numerologia, kun hän kysyi syntymäaikaani (20.8.1954). En ole yhtään perentynyt minkäänlaisiin kortteihin, joten kaikki tieto on mulle uutta. Undecided Jos joku on perehtynyt niihin voisko kertoa mun syntymäajan perusteella jotain, tuntuu, että pää on ihan pyörällä ennustuksen jälkeen ja tästä loppuosasta on vain jotain hataria mielikuvia, enpä tullut kirjoittaneeksi kaikkea. Jos sinulla on edes jonkinlaisat tietoa asiasta, olis todella kiva kuulla mielipiteesi niistä korteista.  Smiley

Zarazed
tallennettu
maat
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #1 : 05.06.2013 20:54:59 »

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=8748014766410852000#editor/target=post;postID=1840776688803374999;onPublishedMenu=allposts;onClosedMenu=allposts;postNum=0;src=postname

Tästä linkistä löytyy Sinuhekorttiasiaa.
tallennettu
hilton
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #2 : 09.06.2013 18:53:06 »

Sinuhe-korteista en ole koskaan kuullutkaan, ne ovat jonkinlaiset energiakortit. Tarot tyylistä tulkintaa luulisin. Googlaamalla löysin, kauniit ja harmooniset kortit, paljon tekstiä.

Itse olen käynyt jo useamman kerran ennustajan luona, joka käyttää Lenormand -kortteja. Totuuden nimissä on sanottava, että pakkaansa ovat ennusteet pitäneet. Kyseinen henkilö (Lucetia) ei asu Suomessa, mutta käy täällä säännöllisin väliajoin. Itselleni hän on ennustanut puhelimitse. Suosittelen lämpimästi  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: