Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Teen tulkintoja Astron lukijoille Kesäkuun 1. viikon ajan!  (Luettu 27913 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #15 : 06.06.2008 11:51:19 »

Yleisnäkymiä voit katsoa jos haluat, hämmentää tämä työ-ja bisnesputki, menoa piisaa ja matkoja, pysyykö joku mies matkassa? Kaveri elämän seikkailuun olisi olemassa, mutta-

Siis mikä olisi mielestäsi paras aika koettaa jutella hänen kanssaan kunnolla kaikesta? On tässä oltu pari vkoa taas vaiti (edeltävällä vkolla 3 pv yhteydessä). Kommunikaatio voisi skulata helpommin, millä tavoin ottaa yhteys, tekstariko.. Olisi paljon asiaa, työ harrastus bisnes matkat jne. Ja eräs saamani viesti pitäisi käydä läpi. Miten suhde muotoutuu, onko muita tulossa?
Wink Smiley   Cheesy 
« Viimeksi muokattu: 13.06.2008 19:03:22 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
pohjoisen tuulonen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
« Vastaus #16 : 06.06.2008 13:04:09 »

Hei! Smiley

Rakkauselämä mietityttää.. En ole elämässäni mitään muuta toivonut yhtä paljon kuin rakastaa ja olla rakastettu..! Mistä siis johtuu, että rakkaus ikäänkuin karttaa minua?  Undecided Onko mitään todellista lähelläkään? Se mitä minulla nyt on, erittäin vaikea tilanne- pitäisikö luottaa siihen muiden mielipiteistä huolimatta ja antautua sille? Vai onko niin, että olen tullut tänne tällä kertaa elämään yksin ja kehittämään henkistä puoltani? Minusta vain tuntuu että ilman rakkautta en jaksa.. Cry

Suuret kiitokset jos ehdit vielä vastata minullekin!  smitten
tallennettu
azaka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #17 : 06.06.2008 13:44:20 »

Hei!

Kiva kun teet tulkintoja  smitten

Kysyisin miltä tulevaisuudessa avioliittoni näyttää? Myös yleisesti valoisaa vai surua tulossa? Suunta on vähän hukassa ja vinkit otetaan ilolla vastaan..

Kiitos!
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #18 : 06.06.2008 13:57:33 »

Hei,

minuakin kiinnostaa rakkaus ja työ, jos sinulla on aikaa katsoa.
  smitten
tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #19 : 06.06.2008 14:50:31 »

Hei !

Vasta nyt huomasin tällaisen ketjun.
 Smiley Smiley

Miltä tulevaisuus näyttää yleisesti katsottuna ?  Smiley 

Kiitos vaivannäöstäsi.   
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
tiipoo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #20 : 06.06.2008 15:34:07 »

Hei sinulle White Tara!

Huomasin myöskin tämän vasta nyt, mutta onhan tätä kesäkuun 1. viikkoa vielä jäljellä Smiley.
Jos mahdollista niin minä myös mielelläni sinulta tulkinnan vastaan ottaisin.

Mitä näet minulle loppuvuoteen? Rakkauden olen tainnut löytää smitten. Onko tämä sellainen todellinen juttu, vai näenkö unta? Miltei kaksi vuotta tuli paranneltua edellistä rakkauden haavaa ja opiskeltua itseään. Nyt tuntuu ihan älyttömän hyvältä, kun elämässä on taas rakkautta Wink.

Mitä näet työelämääni, saanko vakituisen työn nykyisestä paikastani, jos niin tapahtuuko se tämän vuoden puolella, vai joudunko työttömäksi?

Ihan yleisestikkin vaan miltä näyttää tuleva minulle?

Tiipoo
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #21 : 06.06.2008 16:15:18 »

Kiva kun vastailet täällä! Smiley
Minua kiinnostaa työelämä ja miksikä se muuttuu. taustaa: Olen irtisanoutunut kaukana sijaitsevasta työpaikastani lapsilomien jälkeen, nyt olen varsin epätyydyttävässä työssä piiiiiitkän etsinnän jälkeen. Olen menossa pian työhaastatteluun ihan eri alalle, mutta toistaiseksi sieltä on tarjolla työtä johon olisin totaalisen ylikoulutettu. Sekin kyllä kiinnostaa enemmän kuin nykyinen, melko vaikeahenkinen työpaikkani!
Jäänkö ikuiseksi hanttihommien tekijäksi vai miksikä tämä nyt tästä olisi muuttumassa? idiot2
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
tähtisiipi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 134



Profiili
« Vastaus #22 : 06.06.2008 17:55:08 »

Hei!

Haluaisin selvennystä ihmissuhdeasioihin, koskien suhdetta mieheen jonka kanssa minulla on ollut suhde muutaman vuoden ajan. Onko suhteella mahdollisuuksia vai pitäisikö vaan unohtaa koko mies?

Mitä näyttää työelämä suhteen?


Kiittäen Tähtisiipi
« Viimeksi muokattu: 06.06.2008 17:57:15 kirjoittanut tähtisiipi » tallennettu
Susa71
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #23 : 06.06.2008 18:52:32 »

Hei WhiteTara!
Olen 36-vuotias 3:n lapsen yksinhuoltajaäiti. Kesätunnelmissa muuten, mutta olisi kiva viettää kesää jonkun kivan miehen kanssa. Lasten isästä olen eronnut jo 9 vuotta sitten, mutta en ole löytänyt vierelleni sopivaa kumppania vaikka olen ollut jo kauan valmis vakavaan suhteeseen. Talvella tutustuin kivaan mieheen, mutta välimatkamme oli liian suuri ja ehkä mies ei ollut vielä valmis uuteen suhteeseen koska oli vasta eronnut pitkästä parisuhteesta. Nyt katse kohti tulevaa....näkyykö meidän elämään tulevan miestä piristämään yksitoikkoista arkea?  smitten
Helteisin terveisin
~Susa~
tallennettu
Milan
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39



Profiili
« Vastaus #24 : 06.06.2008 19:58:57 »

Liityn joukon jatkoksi.
Miltä loppuvuosi näyttää kohdallani? Varsinkin työ ja rakkaus asiat kiinnostavat, tuleeko kohennusta työ tilanteeseen ja onko seurustelukumppanini "se oikea". Kiitos kaunis etukäteen ja aurinkoista kesän jatkoa!
tallennettu
MinttuMari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 162


Profiili
« Vastaus #25 : 06.06.2008 20:15:11 »

Heippa White Tara!

Haluaisin tietää terveydestäni? Työstä, tuleeko muutosta? Rakkauselämästä, mihin suuntaan muuttuu? Onko odotettavissa perheenlisäystä?
tallennettu
Ninalii
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29


Profiili
« Vastaus #26 : 06.06.2008 20:53:50 »

Mua askarruttaa tämä ikävä työtilanne... Miltä näyttää, pitäiskö vaihtaa työpaikkaa, vai taistella tämä taistelu loppuun? Mitä mun pitäisi tehdä, kun en tiedä jos tämä hoitaminenkaan kiinnostaa näillä resursseilla mitä nykyään on...

Kiitos,jos jaksat vastata  Smiley
tallennettu
pimpulapampula
Vieras
« Vastaus #27 : 06.06.2008 21:18:45 »

Heissan!

Elämässäni olen toivoa vakaasta rakkaudesta elätellyt rapumiehen kanssa pari vuotta, mutta ailahteluksi aina menee hänen puoleltaan. Häntä ei saa ahdistaa ja sekös minua ahdistaa kun ikävä on, mutta itsekin ahdistavassa suhteessa eläneenä tiedän tunteen......mutta selkokielellä, mitä näet suhteeseemme, tulisiko toista miestä tilalle, jos luovutan? Kiitos
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #28 : 06.06.2008 21:57:20 »

Hei,

Kysyn;

Minulla on sellanen tunne, että poljen paikoillani opiskeluiden suhteen. Tiedän olevani kiinnostunut hoito-alasta, mutta lähihoitajaksi en haluaisi jämähtää...Olen miettinyt oppisopimuskoulutusta ja muita vähän "parempia" tutkintoja, mutta en tiedä kannattaako minun nyt heittää tämä 1,5 vuotta menemään. Onko minulla kenties mahdollisuus tulevaisuudessa olla jonkinlainen energiahoitaja / parantaja?

Rakkausrintamalla ei mitään uutta, se mietityttää aina. Vaikka minulla onkin sellainen tunne, että seurustelu, läheinen ihmisuhde ja perheen perustaminen tapahtuu minun kohdallani vasta joskus vuosien päästä, uskallan aina salaa toivoa...



Nöyrin kiitos sinulle White Tara.
« Viimeksi muokattu: 07.06.2008 20:05:57 kirjoittanut epona » tallennettu
mörökölli07
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #29 : 06.06.2008 22:50:48 »

Moikka!

Liityn jonon jatkoksi, millaiselta rakkaus- ja työelämänpuoleni näyttävät? onko nykyinen se oikea vai tuleeko vielä kenties se oikea vastaan?  idiot2 selkä myös reistailee, kuinka sen laita tulee olemaan?  knuppel2

tack tack  Smiley

t.mörökölli07
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: