Sivuja: 1 ... 138 139 [140] 141 142 ... 373
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 2029075 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2085 : 12.09.2013 18:33:43 »

No jotain se masina näytti koska sitä multa hoitaja kysyi mutta kuullostaa kieltämättä oudolle
Ihan selviä puhdistusoireita on ollut: viiltävä päänsärky joka menee muutamassa sekunnissa ohi, vatsa kurnii ja täytyy ravaa vessassa. Kamala tosin oli tän aamuinen kun menin makuuasentoon alkoi mun vasemman käden hauiksen kohdalla ei nykinä vaan sellanen tunne että ihon alla liikkuu jotain. Hyi! Ikinä kokenut tollasta.
Mä haluun sen myrkkylistan nähdä vasta sitten kun koko hoito on ohi. Muuten kehitän valtavan psyk som oireiston joten parempi olla tietämättä

Unelmassa on kiltti  Smiley Sä pelastit jonkun paivän  angel

tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4397



Profiili
« Vastaus #2086 : 12.09.2013 19:22:52 »

Todellisuudessa mä diggaan ilmeisesti eniten näistä kauniista miehistä, koska en ole eläissäni edes tapaillut yhtäkään prätkätyyppiä Cool Niissä harvoin on sitä ns. sielullista/henkistä sisältöä mistä meikä tykkää ja Suomi-miehet on nyt mitä on (tai se osa niistä mikä mulle on tullut tutuksi).

Työpaikan jannut kyllä olis ihmeissään jos sanoisin niille, että tykkään söpöistä, mukavista ja ystävällistä miehistä -sen verran ronskeja juttuja on tullut siellä jauhettua Tongue Tänään keksittiin, että tulevissa työpaikan naamiaisissa meidän 5 hengen tiimistä mä olen perheenisä, M lateksiasuun pukeutunut rankaisijanainen, T meidän vauva (vaipat jne) ja toinen T koira (koiramaski, kaulapanta jne rojut) Grin Ei varmaan päästä edes sisään jos toteutetaan tämä idis Grin Viides henkilö jää viisaasti kotiin, ettei tarvitse hävetä Grin
« Viimeksi muokattu: 12.09.2013 19:26:59 kirjoittanut Elwyn » tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4397



Profiili
« Vastaus #2087 : 12.09.2013 19:30:02 »

Tuli muuten mieleen, että oon nähny joillain kauniilla hoikilla miehillä kyykkypyöriä :Smiley
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8226


Profiili
« Vastaus #2088 : 12.09.2013 20:37:44 »


Rahanahneelle plutoniselle meikä-Skopelle parasta on ollut
Nokian huima kurssinousu...

 Cheesy
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4397



Profiili
« Vastaus #2089 : 12.09.2013 22:46:42 »

Kaveri löys loistavan trollauskuvan Grin Grin
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2090 : 12.09.2013 23:31:11 »

pikkari. coolsmiley..Unelmassa on kiltti  Smiley Sä pelastit jonkun paivän   angel
tänkjuu. smitten  oonkait mä aika kiltti. :Smiley angel smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2091 : 13.09.2013 01:43:46 »

Unelmassa sinulla on virtaavan rakkauden ylempi olemus  smitten
Erittäin hieno piirre ihmisessä.
Mä juttelin taas yli tunnin ihmepojan kanssa puhelimessa koska viime yö oli raskas ja vei voimia joten tavataan huomenna. Ihana nuori mies jolla on erikoisia tietoja ja meillä vahva yhteys jo nyt.
Valo hänessä rankkojen vaiheiden jälkeen loistaa ja niin odotan tapaamista, sitä että näen silmät  angel
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5935



Profiili
« Vastaus #2092 : 13.09.2013 06:54:50 »

Valeriana  smitten
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8226


Profiili
« Vastaus #2093 : 13.09.2013 09:10:37 »

World, hold on

Sairas mieli terveessä ruumiissa!


OT

Se alkuperäinen latinankielinen  hexametrisäe taitaa mennä jotenkin tälleen:

Orandum'st ut sit mens san' in corpore sano (oorandumst ut sit mens saan in korpporee saanoo)

On rukoiltava, että olisi terve mieli terveessä ruumiissa!

 :Smiley
« Viimeksi muokattu: 13.09.2013 09:12:25 kirjoittanut sideman » tallennettu
Solnishko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #2094 : 13.09.2013 09:29:58 »

No jotain se masina näytti koska sitä multa hoitaja kysyi mutta kuullostaa kieltämättä oudolle
Ihan selviä puhdistusoireita on ollut: viiltävä päänsärky joka menee muutamassa sekunnissa ohi, vatsa kurnii ja täytyy ravaa vessassa. Kamala tosin oli tän aamuinen kun menin makuuasentoon alkoi mun vasemman käden hauiksen kohdalla ei nykinä vaan sellanen tunne että ihon alla liikkuu jotain. Hyi! Ikinä kokenut tollasta.
Mä haluun sen myrkkylistan nähdä vasta sitten kun koko hoito on ohi. Muuten kehitän valtavan psyk som oireiston joten parempi olla tietämättä

Unelmassa on kiltti  Smiley Sä pelastit jonkun paivän  angel



No kieltämättä vähän kuulosti oudolle. Cheesy
Mutta ei pitä tuomitseman, hoitohan voi olla hyvinkin tehokasta ja tepsivää, vaikka hoidon antaja olisikin joidenkin mielestä vähän hourupää. Näin ainakin näissä meikäläisen energiahoidoissa..  Cool

Toi on muuten totta, että joskus on parempi olla ennakkoon tietämättä, mulla on kans tapana joko jännittää tai sitten kehittää oireita ennakkoon. Onneksi löysin aivan ihanan hammaslääkärin pari vuotta sitten, pelkopotilaisiin erikoistunut Itse Lempeys. Hän ei koskaan kerro ennakkoon mitään tulevista toimenpiteistä, vaikka varmasti kuvista tai muuten näkee, että ei välttämättä ole helppo juttu. Viisaudenhampaan poisto oli viimeksi ja kun asiasta sovittiin, sanoi vaan että puudutellaan hyvin!  Smiley Sitten vasta itse tilanteessa sanoi, että nyt näyttää siltä, että joudun kuule leikkaamaan tästä tätä ientä ja poskea vähän auki. En ehtinyt ajatella kuin "Mitä helvettiä, et kyllä varm.."
NAPS.

Ja se oli siinä. Jos se olis ennakkoon sanonut että on mahdollista että näin edes voi käydä, niin olisin ollut aivan tuhannen paniikissa ja todennäköisesti  skorpioni olis joutunut kantamaan mut sinne väkisin.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2095 : 13.09.2013 17:28:25 »

Sähköhoito toimii!! Oireilin aamulla lihasnykäyksin mutta ne oli paljon laimeampia nykinöitä kuin aiemmin. Tämä on vasta ensimmäinen hoitoviikko niiden tippojen kanssa ja nyt jo huomaan eron olossa. Tää jatkuu vielä 7 viikkoa ja sit meen koneen luo uudestaan. Hurrrrrr!!
Näen tänään sen 22v poikasen ja mua jännittää jostain syystä  Cheesy
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4397



Profiili
« Vastaus #2096 : 13.09.2013 21:05:05 »

http://cdn.fd.uproxx.com/wp-content/uploads/2012/04/Party-Spock.jpg
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4397



Profiili
« Vastaus #2097 : 15.09.2013 12:51:53 »

Mun tuleva synttärilahja Afro

http://cdon.se/film/star_trek%3a_the_original_series_-_complete_box_%2823_disc%29-13684802
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4397



Profiili
« Vastaus #2098 : 21.09.2013 16:37:16 »

Täällä näkyy jo jouluvaloja, lyhtyjä ja kynttilöitä Afro Cheesy Mutsi tossa soitti, ja totes, että ruotsalaiset ovatkin samantyylisiä söpöstely&tunnelmointikulttuurin ystäviä kuin meitsi Grin

Täällähän kehtaa muuten pukeutuakin vähän eri mallin kuin aikaisemmin.. Ei tunne itseään ulkopuoliseksi jos heittää kerrankin hienot vaatteet päälle Cool En ole vuosiin pitänyt tuollaisia vaatteita päällä ja rehellisesti sanottuna se johtui siitä, että halusin tuntea kuuluvani edes jotenkin joukkoon. Nytpä ei tarvii sellaisia miettiä Afro Heikko, heikompi, ihmismieli.
« Viimeksi muokattu: 21.09.2013 16:42:54 kirjoittanut Elwyn » tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2099 : 21.09.2013 19:35:12 »

Olen myös tunnelmointi-ihminen ja rakastan kynttilöitä, lyhtyjä ja jouluvalot palaa kirjahyllyssä pimenevinä iltoina samoin suitsukkeet  smitten
Kauhea vääntö tänään äitini kanssa koska vanhempani olivat ostamassa mulle runkopatjasänkyä ja mä skitsoilin siitä missä se on valmistettu ja miten voin olla varma ettei siinä ole mitään homeitiöitä  buck2
Olen saanut nimittäin yli 20 rankkaa allergiakohtausta kera neurologisten oireiden nukuttuani sellasissa vuodevaatteissa joissa on ollut homeitiöitä että olen aivan jumalattoman tarkka ettei moista tapahdu enää ikinä.

Niin kovasti toivon että resonanssiterapia toimii ja kaikki paskamyrkyt katoavat minusta jotta voisin elää kuin tavallinen ihminen.
Eilen päivällä hoitelin pankkiasioita ja kävin apteekissa. Illalla baareilin ystävän kanssa. Haistoin ainakin viidestä ihmisestä että eivät tod oleile puhtaassa sisäilmassa.
Tämä on kehon äärimmäinen reaktio ilmoittaa missä voi olla tulematta tosi kipeeksi - erittäin terävöitynyt hajuaisti. Ehkä sekin normalisoituu kun keho balansoituu.
Uskolla on suuri vaikutus myös. Kannattaa psyykata itseään joka päivä positiivisella tavalla. Solut kuuntelee  Smiley
« Viimeksi muokattu: 21.09.2013 19:36:57 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Sivuja: 1 ... 138 139 [140] 141 142 ... 373
  Tulostusversio  
 
Siirry: