Äänestys
Kysymys: Oletko kuuhullu/vaikuttaako täysikuu sinuun?
Ei, en ole hullu enkä kuuhullu - 3 (2%)
Ei, olen vain tavallinen hullu - 18 (12.1%)
En ole varma - 8 (5.4%)
Kyllä, huomaan reagoivani täysikuuhun - 101 (67.8%)
Kyllä, täysikuu saa minut ulvomaan - 19 (12.8%)
Äänestäjiä yhteensä: 124

Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuuhulluus, onko muita jotka reagoivat täysikuuhun?  (Luettu 48428 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aniara
Vieras
« Vastaus #15 : 22.10.2005 14:21:07 »

Rakastan täysikuuta!

Olenhan syntynyt melko lailla täysikuun aikaan ja vesivaikutusta on paljon astrokartallakin.

Kun täysikuu paistaa, vetäisin mieluiten verhot auki ja nukahtaisin sen lempeisiin säteisiin. smitten
tallennettu
ritneu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #16 : 22.10.2005 15:35:58 »

Cheesy  Kyllä,kyllä,täysikuu on ihana,on upeaa kävellä koirien kanssa,ei ole yksinäistä,kun kuu seuraa.  Äitini poistui tästä olevaisuudesta juuri sillä hetkellä,kun kuu oli täysi ja teimme tapaamissopimuksen aina täydenkuun aikaan. Kuu on pilkahtanut ainakin pariksi sekunniksi,moikatakseen minua ja aina vilkutan sille takaisin. Tätä on jatkunut jo 14 vuoden ajan.
Terveisin kuuhärkä. smitten
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #17 : 22.10.2005 15:53:23 »

Tässä yksi nätti kuu kuva. Cool
tallennettu
Frida
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #18 : 22.10.2005 16:26:42 »

Kyllähän minäkin kuuhullu olen.  Smiley
Valvon muutaman päivän ennen täyttä kuuta, mutta nukun hyvin kun kuu on täysi. Hassua.  Smiley
Tämä kuuhulluus on äidin puolelta peritty ominaisuus. Äitini, äitini äiti ja hänen äitinsä ovat kaikki olleet samalla lailla kuuhulluja. Onkohan tämä oikein geeneihin merkitty ominaisuus suvun naispuolisille jäsenille? nimittäin veljeni eikä enoni eivät ole kuuhulluja vaikka muutaman miehen tiedän kuuhulluksi tunnustautuvankin.
Mutta mukavaahan se välillä on valvoakin, saa ainakin rauhassa lukea kirjaa... Wink
tallennettu
Almah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 159


-The wealth of the soul is the only true wealth.-


Profiili
« Vastaus #19 : 23.10.2005 13:29:06 »

Myös minä reagoin täysikuuhun..

Näen omituisia unia ja jos vain kuun valo sattuu minuun nukkuessani osumaan, niin hikoilen kuin pesusieni ja sitten herään viimeistään siihen kun on aivan mieletön jano.. buck2
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #20 : 23.10.2005 17:21:11 »

Vastasin: "ei, olen vain tavallinen hullu" ja näköjään gallupin pisteiden mukaan (siinä kohdassa vain 1 piste) ihan ensimmäinen ja ainoa laatuaan tällä forumilla. uglystupid2 Mutta tosissaan, kartallani ei juurikaan ole vettä - aivan tunteeton tyyppi siis - ja ehkäpä juuri siksi täysikuu ei uniani vie. Reagoin kyllä täysikuuhun siten, että ihailen sen kauneutta, mutta mitään varsinaisia vaikutuksia en havaitse.

Sen sijaan hermostoperäisestä sairaudesta kärsivä pikkutyttäreni reagoi täysikuuhun voimakkaasti. Sairauden pahimmat vaiheet osuvat säännönmukaisesti täysikuun aikoihin. Havaintoni on vahvistanut lasten teholla 20 vuotta toiminut sairaanhoitaja, joka kertoo täysikuun ajan aina täyttävän tehohoitohuoneen tietyn sairauden omaavista potilaista.
tallennettu

Vilja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


leij,ac-leij valkoinen yliääni peili


Profiili
« Vastaus #21 : 23.10.2005 17:50:52 »

:buck2:Nukkuu huonosti täydenkuun aikaan , en edes muista uneksivani
tallennettu
minna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #22 : 23.10.2005 17:56:36 »

joo,yleensä en edes muista että on täysikuu, kun ihmettelen, kun illalla ei saa unta.. uni tulee aamuyöstä-- ja aamun tekis mieli nukkua pitkään-onneks on sellainen duuni, että on ns.liukuva työaika...
 Smiley
unet, jotka silloin muistaa on yleensä aika mielenkiintoisia, järkyttäviä tms, ei mitään tavallista unta--en tiedä miks kuu vaikuttaa just niin ...
tallennettu
Minja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Eteen päin,sanoi mummo lumessa


Profiili
« Vastaus #23 : 23.10.2005 18:36:28 »

Smiley Itse en ole ainakaan tähän asti huomannut muuta,kuin että illalla on uni hukassa ja pää vain täynnä aatoksia,mutta isälläni se on vaikuttanut aina!Hän ei vain pysty nukkumaan kun on täysi kuu...Olis jännä tietää,mistä se johtuu Wink
tallennettu

"Revin kaiken.Raastoin.Uhosin.Vihasin.Nyt voin aloittaa taas kaiken alusta."
Aurinko kalat
Kuu Oinas
Nouseva neitsyt
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #24 : 23.10.2005 19:56:47 »


Kuuhullu täälläkin....

 :DAina täydenkuun aikaan näen "merkittäviä" unia ja pidän kyllä ne ylhäällä.
En oikeastaan valvo kamalasti, mutta olen tosi herkkis tuulella Cry  ja tunteet on erityisesti pinnalla. tickedoff
 Kuun vaihteluthan vaikuttaa nimenomaan meihin naisiin erityisen voimakkaana (kuukautiset ja muut luonnolliset rytmit).
Kuu on ihana asia ja koetetaan vaan olla romanttisia smitten silloi kun kuu paistaa.
tallennettu
Tara
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23



Profiili
« Vastaus #25 : 23.10.2005 20:00:56 »

Kyllä, reagoin kuuhun voimakkaasti. Ihmettelen unien kasvavaa määrää ja nukkumista kunnes keksin katsoa taivaalle ja nähdessäni täyden kuun tiedän että se menee parin päivän päästä ohi ja helpottaa oloa  angel
Oletteko huomanneet unien muistamisen kasvaneen?? Unien olevan selvempiä kuin ennen ja täynnä tunnetta.  angel
tallennettu

kuu kalat, aurinko vesimies, merkurius kalat, venus kauris, mars kalat, jupiter neitsyt, saturnus oinas, uranus neitsyt, neptunus skorpioni,
sisilisko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #26 : 24.10.2005 03:00:39 »

pari yötä ennen ja pari jälkeen täyden kuun menee piehtaroidessa ja valvoessa...viimeksikin oli hirmuisesti asiaa päiväkirjalle Smiley ja paljon ajatuksia vilisti päässä.tunteet aivan sekaisin... :smitten:senkin olen huomannut ettei se joka kerta valvota, tiedä mistä sitten johtuu...
tallennettu
Mariska
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #27 : 24.10.2005 16:52:45 »

Heipä hei....

Kyllä reagoin täysikuuhun, joskus jopa todella rankasti. buck2 Yleensä en nuku 3 päivään, oska täysikuu pitää hereillä. Jos satun päiväsaikaan nukahtamaan, näen todella outoja , joskus jopa hirveitä painajaisia. Cry
Minulla on myös usein migreeni täysikuun aikaan, johtuneeko kuusta vai väsymyksestä, sitä en tiedä. Sad Olen myös päivisin levoton, enkä osaa keskittyä. 2funny idiot2 Saatan myös saada outoja mielihaluja.... Kerran teki mieleni niin kovasti kalaa että pois alta... ongelmana vain on se että olen erittäin allerginen kalalle, jo pelkkä haju saa allergisen reaktion aikaan. uglystupid2

En tiedä onko muilla yhtä rankkoja oireita... Smiley
tallennettu

Synnyin tahtomattani, kuolen tahtomattani, antakaa minun edes elää niinkuin itse tahdon.
siisuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #28 : 24.10.2005 17:53:56 »

Minäkin nukun huonosti täysikuun aikaan, ja se vähä aika minkä nukun, menee yleensä aika sekavia ja ahdistavia unia katsellessa. Sellaisia aamuyönharmaita ja raskaita, joista jää kurja olo pitkäksi aikaa.

Silti olen ollut huomaavinani, että vielä huonommin nukun uudenkuun aikaan. Outoa. Se on siinä mielessä erilaista, että silloin en niinkään unia näe, vaan en sen sijaan meinaa nukahtaa ollenkaan kuin hetkeksi. Liekö joku rapu-juttu? Huh Onko kukaan muu huomannut sellaista?
tallennettu

~~*~~
Aurinko Kaksosissa * Kuu Leijonassa * Nouseva Rapu
minna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #29 : 26.10.2005 21:26:18 »

Täysikuusta ei ongelmia, mutta muutamia päiviä ennen täyskuuta ei nukuta. Onko muilla samoja kokemuksia???
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: