Sivuja: 1 ... 83 84 [85] 86 87 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5644296 kertaa)
0 jäsentä ja 24 vierasta katselee tätä aihetta.
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1260 : 03.05.2008 22:13:23 »

Wuuhhuu! En siis ollut ainut joka vietti päivänsä autotallin lattialla!  Cheesy

Meitsi sai tänää jonku ihme pistoksen että oli pakko laittaa koneet kuntoo niin omista kuin naapurin pojan pyöristäkin. Mopo pelittää taas niin mainiosti ja oli se moton laittaminen kyllä sen jumalaisen kakstahtisen moottorimurinan arvoista!  Grin Nyt on sitten selkä kipeenä ja naama mustana, kohta suihkuun ja saunaan ja sitte vois kattoo jos jaksais lähtee maailmalle.. Saattaa kyllä olla niinkin että olo on sen verran raukee kun saunasta pääsen, että nukahdan toho.. Noh, maailma odottaa sen aikaa kun meitsi huilaa..  Wink

Ainiin, kuinkas moni on jo talviturkkinsa heittänyt? Meitsi käväs tänään  Cheesy Vesi oli +14, eikä tuntunu ees kylmältä.
Mutjoo, nyt saunomaan. Illanjatkoja teille muille  smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1261 : 03.05.2008 22:32:49 »

Ei vielä ole talviturkki lähtenyt kuin sääristä. Grin

Huomiseksi luvattiin kylmempää säätä ja jopa raekuuroja meille päin. Shocked
Aamu vielä kaunis,joten silloin on kait syytä lähteä ulos.
Tosin en ole yhtään aamuihmisiä. Undecided

Kun noita miesasioita nyt ollaan tässä pohdiskeltu ja mielessä pyörii tietyt käsivarret,niin kysynkin teiltä,miten miehen fyysinen voima teihin vaikuttaa?
Itse olen aina tuntenut vetoa vahvoihin miehiin.
Sellaisiin,joilla on fyysistä voimaa ja jotka käyttävät sitä ja tuovat sen muutenkin esiin.Esim.tuo moottoripyörä on jotenkin niiiiin,WAU,MIEHINEN. Cheesy
Ja tatuoinnit ja korvis.Kunhan osaa kantaa ne ja sopivat miehen tyyliin.

Ehkä tarvitsen sitä vahvuutta kokemusteni takia.Konttorirotta vaan ei oikein,,,ellei sitten satu harrastamaan jotain fyysistä lajia.
Ja käden taitoja. Cheesy
Ehkä kaipaan sitten vielä sitä vanhaa miehen mallia ja sen tuossa sanoinkin eilen.Että sovit minulle ominaisuuksiesi vuoksi.
Silti tietyllä tavalla herkkä tyyppi,joka pitää lapsista ja eläimistä ja ne kyllä myös huomaavat sen.

Kahden kauriin kanssa olen ollut avioissa.Tyystin eri luonteisia,mutta nämä kalat ja ravut kyllä ovat enemmän minun tyyppiäni. smitten
Heissä on jotain kiehtovan salaperäistä ja silti jotain,jonka vaistoaa niin selkeästi läpi.

Jonkun ajatukset ovat näköjään lähteneet ihan omille laduilleen. Grin :Smiley
tallennettu

Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1262 : 03.05.2008 22:49:33 »

Kyllähän sitä voimaa pitää olla..  Wink

Mun truu löööv on sellanen motoristi (niinku minäki). Harrastuksen puolesta ne sen kädet on sellaset ihanan vahvat ja selästä ei sitten puhutakaan.. Eli habaa löytyy ja ulkonäköä myös  Grin Lävistyksiä se kantaa nassussaan ehkä muutaman liikaakin. Ei sitä oikeestaan osaa näin kuvailla, mutta se on just täydellinen paketti mulle..  smitten
Eli kyllä vaikuttaa tuo fyysinen voima ainaki minuun. Kuolaahan sitä leffoissakin aina just sitä lihaksikasta ja karskia pahista kuin sitä hintevää ydinfyysikkoa, joka kertoo sankarille neuvoja nappikuulokkeen kautta.

Kiitos sinun Chandra, mun on nyt pakko lähteä kattomaan mitä se mun komistus hommailee.  Cheesy Hyvät yöt teille kaikille.  smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1263 : 03.05.2008 23:25:57 »

Iltaa tupaan!
Ompas täällä tosiaan tapahtunut tai keskusteltu paljon muutaman päivän aikana.
Minä olen vain nauttinut keväästä ja ulkoilusta, on koneella olo jäänyt vähiin.  Smiley


Niin mitä ajattelette, miksi jotkut eivät kärsi? Tai miksi kaikki vaikuttaa joillain menevän niin vaivattomasti? Mies ei lähdekään kun ollaan raskaana, tulee hakemaan paikoista ja kotia pyöritetään. Allekirj. koettanut 2 kertaa ja sitten ei enää.
Älyn tai ulkonäön asia tämä ei taaskaan ole; tunnen monia joilla samat kyvyt, mutta.. heillä hankaluuksien määrä stoppasi johonkin, sitten se perheidylli ja työ.


Eräs raflapäällikkö, pari markkinointityössä olevaa, monia tulee mieleen.

Onko kaikki karmaa? Ei kai kärsimystä kukaan kutsu? Saahan siinä viisautta mutta siis.


Hmm...sanoisin tuohon omalla lyhyellä elämänkokemuksella, että ne joilla näyttää menevän parhaiten, meneekin todellisuudessa huonoiten, tai heillä on jotain salattavaa suhteessaan...Joko he eivät halua nähdä tosiasioita (kieltävät ongelmansa) tai salaavat ne lähiympäristöltään.

Olen kyllä kanssasi samoilla linjoilla N222. Smiley
En oikein jaksa uskoa,että mikään suhde on ongelmaton,mutta toisten on vain vaikeampi tuoda niitä esiin.
Ja joillakin on tärkeintä se,miltä ulospäin näyttää.

Minäkin pääsääntöisesti allekirjoitan edelliset lainaukset, mutta näkisi muutaman muunkin syy tuohon WS:n kysymykseen "miksi toiset eivät kärsi". Muutamalla % näistä täydellisiltä suhteilta näyttävillä suhteilla saattaa todella olla sellainen, syynä vaikka seuraavia asioita?
Ihan ensin mieleeni tuli, että jotkut näistä ihmisistä saattavat elää ns. lepoelämiä, jolloin kaikki sujuu, kaikkeen ollaan tyytyväisiä ja kauheasti ei etsitäkään vastauksia. Silloin kuvittelisin asioiden vain sujuvan. Toinen syyhän voi olla juuri tuo mistä täällä on jo puhuttu, henkisesti vahvat ihmiset etsivät vahvoja kokemuksia, kyseenalaistavat asioita ilmiöitä ja etsivät ja se etsiminen ulottuu totta kai myös parisuhteisiin. Sitten on vahvoja ihmisiä, jotka pysyvät antamaan toisen olla juuri sitä mitä on ja olla myös itse, silloinkin suhde mitä luultavimmin sujuu, eikä "kärsimystä" ole.

Mielenkiintoista olisi myös kuulla mitä mieltä olette tuosta sujuvuudesta? Aiheuttaako se kateellisuutta teissä, jos itsellä ei suju tai mitä tunteita ns. täydellinen suhde herättää.
Minusta nämä täydelliset suhteet opettavat ympäristöönsäkin mitä erilaisimpia asioita juuri niiden herättämien reaktioiden/ tunteiden kautta.

Olihan taas sepustus  Shocked ....toivottavasti saitte juonesta kiinni.
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1264 : 03.05.2008 23:41:35 »

Hyvä kysymys Neela! Cheesy

Ei sitten pienimmässäkään määrin herätä kateutta,vaan ihailua! smitten
Kunnioitan ihmisiä,jotka jaksavat yrittää yhdessä,vaikka olisi joskus vaikeatakin.
Tänä aikana tuntuu siltä,että on todella helppoa vain kasata kamppeensa ja lähteä pienimmänkin vastoinkäymisen edessä.
Onko ihmisistä tullut luovuttajia,vai laiskoja.Kaikenko pitäisi sujua aina kitkatta? Huh

Siksi toiseksi pitkät parisuhteet herättävät toivoa ja turvaa myös meidän nuorissamme,jotka ovat kokeneet eroja niin paljon,että pitävät sitä normaalimpana kuin parisuhteessa olevia vanhempia.

Ja mikä sen ihanampaa,jos kaikki vain toimii ilman suurempia vääntöjä ja molemmat ovat tyytyväisiä. Smiley
Sellaisia pareja on kiva katsella ja heidän seurassaan viihtyy.
tallennettu

Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1265 : 03.05.2008 23:56:18 »

Niinpä.

Minustakin on ihanaa, jos ihmisillä sujuu eikä kauheata vääntöä ole.  smitten
Ja ehdottomasti tarkoitan niitä pareja joilla oikeasti sujuu. En niitä surullisia kulissi liittoja joissa ei rakkautta ja harmoniaa ole.

En itsekään koe kateutta, enkä elämän epäreiluutta näitä kohdatessani. Tunnen mahdollisuuden, kauneuden ja toivon heissä. Olen onnellinen heidän puolestaan, koska tiedän että läheskään kaikki elämät eivät tule vastaavaa seesteisyyttä sisältämään.

Nautitaan siitä mitä kulloinkin on, löydetään kaikki ne asiat joista voimme olla kiitollisia, eikä kiinnitytä siihen mikä voisi olla paremmin.  smitten angel
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1266 : 04.05.2008 00:31:34 »

Jotenkin ajattelen että tuossakin on joku juttu.Että eletään vain hetkessä.
Parisuhteessa on niin kamalasti odotuksia ja suunnitelmia ja sitten petytään kun toinen ei täytäkkään minun vaatimuksiani.

Enemmän saa,kun ei esitä niitä vaatimuksia ja sääntöjä niin paljon. Smiley

Mutta nyt alkaa unimaiilma kutsumaan ja toivonpa että nukun pitkään ja heräilemättä. angel

Hyvää yötä itse kullekin ja rauhallisia,kauniita unia! smitten
tallennettu

mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #1267 : 04.05.2008 08:40:26 »

Hei teille kaikille  smitten
Jos ette tiedä niin kirjakauppoihin on ilmestynyt Rondha Byrne : the Secret salaisuus kirja, kävin ostamassa sen ja totta; saat sitä mitä ajattelet, itse kokemusta syli täydeltä saanneenna, aina se pääsee yllättämään tuo Maailmankaikkeus....

Pähkinäkahvia olisi tarjolla ja Bepe-leivoksiakin juhlan kunniaksi kaikille.

 Wink  Mateve
« Viimeksi muokattu: 04.05.2008 08:46:56 kirjoittanut mateve » tallennettu

mateve
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #1268 : 04.05.2008 09:08:29 »

Hyvää huomenta tupaan kaikille ja kiitos mateva vinkistä ja herkuista  Kiss smitten

tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1269 : 04.05.2008 10:52:27 »

Aurinkoista huomenta tupaan! Cheesy

Kyllä Mateve! smitten
Täällä toinen,joka jaksaa ihmetellämiten Maailmankaikkeus järjestelee asioita juuri minulle sopivaan tapaan. smitten
Paljon paremmin,mitä itse kykenisin ne organisoimaan.
Siksipä luotankin siihen,että pyydän vain noin suuntaa antavasti mitä tarvitsen,millaiseksi elämäni toivon ja AJAN kanssa se järjestetään. angel

Kärsimättömyyteni oli ennen aika moinen este,kun kaiken olisi pitänyt tapahtua heti ja nyt.
Nyt tiedän,että ajoituskin on oikea.Juuri silloin tapahtuu,kun olen valmis kullekin asialle ja aina se tosiaan tuntuu yhtä ihmeelliseltä. Cheesy

Minulle yksi Bepe-leivos kiitos! Cheesy
Terveellinen aamupala. Wink
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1270 : 04.05.2008 11:00:55 »

Johan on markkinat.

Mistä ihmeestä, toistan, Tigris voit löytää kiinnostavia miehiä tota tahtia= Minulla menee AINAKIN 2-3 v joka kerta tällä hetkellä, ehkä se on ok niin.

Pitäisi päästä tuohon seuraavaan vaiheeseen omassa jutussani eikä tapahdu ehkä ennen kesäkuuta, sellainen näppituntuma kun eräs valmistautuu matsiinsa ja ajatus on ihan muualla.

Mistä ihmeestä "ihania miehiä" ilmestyy itse kullekin? Heh voihan niitä katsella joskus mutta tunnesiteen muodostus?

Mutta n222, voi olla totta että eräs täydellinen neito ei kerro kaikkea, esim fyysisesti tai tunnetasolla ei näy kärsivän. Jos ei duunissa niin harrastus tai sitten mies kuskailee. Sitäpaitsi pitää luottaa kovasti mieheen jos hankkii lapsen, sitä olen ajatellut viime aikoina.. se on jokaiselle naiselle nimittäin kuitenkin riski.

Mietin vaan minkä arvoista on viisaus joka tulee hankaluuksien kautta, nyt kun olen alkanut stoppaamaan kaikenlaista vyörytystä, oli se sitten planeetat tai jumaluus tai kuka joka on pyörityksen aiheuttanut viimeisten 20v aikana.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1271 : 04.05.2008 11:02:19 »

Minäkin pääsääntöisesti allekirjoitan edelliset lainaukset, mutta näkisi muutaman muunkin syy tuohon WS:n kysymykseen "miksi toiset eivät kärsi". Muutamalla % näistä täydellisiltä suhteilta näyttävillä suhteilla saattaa todella olla sellainen, syynä vaikka seuraavia asioita?
Ihan ensin mieleeni tuli, että jotkut näistä ihmisistä saattavat elää ns. lepoelämiä, jolloin kaikki sujuu, kaikkeen ollaan tyytyväisiä ja kauheasti ei etsitäkään vastauksia. Silloin kuvittelisin asioiden vain sujuvan. Toinen syyhän voi olla juuri tuo mistä täällä on jo puhuttu, henkisesti vahvat ihmiset etsivät vahvoja kokemuksia, kyseenalaistavat asioita ilmiöitä ja etsivät ja se etsiminen ulottuu totta kai myös parisuhteisiin. Sitten on vahvoja ihmisiä, jotka pysyvät antamaan toisen olla juuri sitä mitä on ja olla myös itse, silloinkin suhde mitä luultavimmin sujuu, eikä "kärsimystä" ole.

Ajattelen juuri samalla tavalla, hyvin ilmaistu!  Smiley

Olen myös huomannut että on ihmisiä, joille parisuhde ei ole niin tärkeä asia, sen syvyys ja merkitys eivät ole tärkeintä.. Tärkeintä on vain että on joku parisuhde ja silloin se laitetaan sujumaan sillä tavalla että sen pysyvyys varmistetaan..
Tällaisille ihmisille voi olla muut asiat, kuten ura tai matkustelu tärkeämpiä..

Lainaus
Mielenkiintoista olisi myös kuulla mitä mieltä olette tuosta sujuvuudesta? Aiheuttaako se kateellisuutta teissä, jos itsellä ei suju tai mitä tunteita ns. täydellinen suhde herättää.
Minusta nämä täydelliset suhteet opettavat ympäristöönsäkin mitä erilaisimpia asioita juuri niiden herättämien reaktioiden/ tunteiden kautta.

Olihan taas sepustus  Shocked ....toivottavasti saitte juonesta kiinni.

Minä olen vilpittömän iloinen nähdessäni pareja, jotka säteilee toisilleen rakkautta ja ovat avoimia ja kommunikointikykyisiä vielä vuosien jälkeenkin.

Mutta valitettavasti on paljon niitä pareja, jotka ovat "ihanan onnellisia" vain toisten silmien nähden, eli pyrkivät vain antamaan sen kuvan että kaikki on hyvin. Jostakin tietynlaisesta "tönkköydestä" tuon esittämisen huomaa jossakin vaiheessa.

Se mitä Chandra sanoi että ihmiset eroaa liian helposti..
Tiedän että et sitä minulle tarkoittanut, mutta se kyllä vähän sivalsi.
Siis ja älä nyt ala pyytelemään anteeksi  Smiley , sen takia se sivalsi, koska olen melkein puoli vuotta yrittänyt sinnikkäästi kestää kaiken ja löytää ratkaisuja, mutta en ole päässyt puusta pitkälle, asiat eivät lähteneet sujumaan.. Mietin vain, entä jos olisin osannut tehdä jotain, että kaikki olisi muuttunut? Yritin paljon, mutta ehkä en tarpeeksi? Toisaalta olin ainoa joka yritti.
Mutta joskus on kyllä ihan oikeasti aika erota, vaikka yhteistä taivalta olisikin takana vain vuosi.

Hirveän kaksipiippuisia juttuja..

Sekin että "elämän suurin rakkaus" onkin ihminen joka kerta toisensa ehkä tahtomattaan satuttaa jollakin tavalla.. Niin ehkä on omalla tavallaan vahva teko päättää että on siitä rakkaudesta huolimatta kaikkia kohtaan parempi teko vain erota.

Se on armollisuutta.

Että ei jää jumiin johonkin, mikä tuottaa itselle ja toiselle pahaa oloa.

Olen oikeasti alkanut uskomaan siihen, että ihminen ansaitsee jotain niin hyvää, kuin mitä ansaitsee uskovansa. Miksi jäädä johonkin tilanteeseen, joka tuntuu turvalliselta mutta silti jatkuvasti satuttaa uudelleen ja uudelleen ja syö itsekunnioitusta, eikä ollenkaan tue rakkaudellisuutta tai kehitystä mihinkään suuntaan..

Niin halusin vain sanoa, että en kyllä ole ihminen joka eroaisi helposti.  knuppel2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1272 : 04.05.2008 11:04:30 »

Niin kerropas Tigeri mistä niitä miehiä löytyy, pitääkö vaihtaa alaa sairaala-alalle joka EI todella ole minulle. JA varo ambulanssipoikaa, sellaisten tyyppien kanssa viimeksi poltin näppini ja pahasti. Jos joku keksii muuta tekemistä kuin nainen, niin he.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #1273 : 04.05.2008 11:11:18 »

Huomenta! coolsmiley
Mä näin unta että sain kaksi koiraa nykyisen lisäksi,sellaisen ison Tanskandogin näköisen,valkoinen jossa vähän mustaa,jonka nimeksi laitoin Zero,ja sitten sellainen tosi pienen,harmaan ja ärhäkän terrierin
jolle en millään keksinyt hyvää nimeä!
Ja muistan kun siinä unessa mietin että vitsit,meen kyllä heti aamulla laittamaan näistä koiristani kuvia astron sivuille. Grin
Pyörin kenties vähän liikaa täällä sivuilla  Wink
Oon kyllä niin kärsimätön,ettei kukaan arvaakaan,jo eilen kuljin kännykkä kädessä kokoajan että miksei se Kauris jo soita  idiot2 Ihan kuin se päivässä jo soittais,
kun sanoi että soittelee sitten kun on täälläpäin...
Odottaminen on vaan niiiin tylsää. knuppel2
Nyt syömään aamupalaa ja lenkille siskon ja koirienkanssa,
meinataan käydä oikeen pitkä lenkki!
Jospa se auttais mun mahakipuunkin. angel
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #1274 : 04.05.2008 11:13:26 »

tunnen pari piiipaamiestä, ne on kyl molemmat naimisissa Smiley

eilen tuli ehkä jonkun verran valitettua parisuhdeasioista? kun parin ihminen kommentit oli luokkaa, että ansaitset parempaa ja meinaaks kestää ilman joitakin asioita koko elämäs ja että mitä niin hyvää siinä sit on että haluat sen ihmisen kans elää.. vaikka siis eilen oli kyse vaan siitä, että mies meni ryyppäilemään futispeliin ja sen jälkeen saunailtaan. eli ihan normaalia mieskäytöstä. pöh.

haluan rakkautta..

äh, en osaa selittää mitä meillä on Smiley eletään vaan niin arkea.. ei mitään syvällistä..

en vaan usko yhtään, et missään ois mitään parempaa.. enkä haluaiskaan. en haluais koskea kehenkään muuhun enkä elää kenenkään muun kans!

mut se siitä.

heräsin tänään ja mullon pää kipeä. ei oo krapulaa, koska en oo juonu.. paitsi vettä ettei tulis nestehukkaa, joten ei voi johtua siitäkään? 36,5 näyttää kuumemittari, joten oon ihan terve paitsi et pää on kipeä Sad
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Sivuja: 1 ... 83 84 [85] 86 87 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: