Sivuja: 1 ... 6 7 [8]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minäkeskeiset oinas, härkä, kaksonen ja rapu!?  (Luettu 61694 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #105 : 16.05.2009 18:45:43 »

tuota, mitä uutta tästä voisi sanoa?

mitä sitten, niin se varmaan onkin??
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Angelycon
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #106 : 16.05.2009 19:44:35 »

Hmm, olen aika uus memberi täällä mutta päätin ottaa osaa omalta osalta ihan kiinnostavaan keskusteluun Smiley Olen siis 16 (kohta 17) v rapu tyttö Smiley En oo hirveen perillä kaikkien merkkien ominaisuuksista, dc/kuu merkeistä yms, vaikka oman aurinkomerkin tunnen hyvin. Olen omasta mielestä hyvin hyvin perus rapu.. Ja voi kun mulla ois nyt paljon sanottavaa, mutta te hukkuisitte mun sanatulvaan kaikesta mitä nyt täällä on puhuttu Cheesy Sanon nyt sitten vaan perus asiani joka liittyy aiheeseen. Taitaa kyllä silti tulla pitkä posti, että anteeksi..

Eli itse olen viimeaikoina huomannut olevani todella itsekeskeinen. Parin testin mukaan, toinen aika virallinen luonnehäiriö testi, oli erittäin todennäköistä että olisin narsisti 2funny Huomaan itsekeskeisyyteni siitä kuinka tarkkaan analysoin itseäni, omia arvoja, tekemisiä, ajatuksia, ja kaikkein eniten tunteita. Sen verran uppoudun helposti omaan maailmaani pääni sisään että kaverini ihmettelevät miksen koskaan huomaa yhtään mitään ympärillä tapahtuvista asioista Cheesy En kuitenkaan pidä tät itsekeskeisyyttä huonona puolena, se on vain osa minua. Sitäpaitsi, aikoina kun en kunnolla tunne kuka olen, huomaan olevani masentunut vaikka tiedän että kuuluisi olla onnellinen (minulla on kaikki lähtökodat onnellisuuteen elämässä, mikä saattaa olla hieman epäreilua muita kohtaan :/). Minun on pakko tuntea itseni mahdollisimman tarkkaan pystyäkseni olla todellakin onnellinen. Luonteeltani olen hieman dramaattinen, mutta vain silloin kun tunnen että voin turvallisesti olla dramaattinen ilman että minua tuomitaan liikaa, eli pienissä rymissä tai kaksistaan. Isoissa ryhmissä menen useasti kuoreeni piiloon. Annan yleensä nopeasti anteeksi, mutta jos minua on todella loukattu niin silloin kyllä melkein puoli pakotan itseni pysymään loukkaantuneena, koska minähän en oikeasti huonoa kohtelua siedä Cheesy Loukkaantuneena yleensä sulkeudun, ja dramatisoin sitten lähimmille ystäville miten minua on nytten loukattu.
Lapsena taisin olla joskus todella ärsyttävä Cheesy Loukkaannuin helposti ja olin jääräpäinen. Äiti on sanonut että olin lapsena todella ujo, mutta en voi olla samaa mieltä.. ennemminkin olin hiljaa tilanteissa jossa en tuntenut oloani kotoisaksi/turvalliseksi, tai joskus hakeuduin omaan rauhaan kun muut ihmiset alkoivat tympiä.

Paras ystäväni on Härkä, enkä ole huomannut itsekeskeisyyttä. Mutta se voi johtua siitä että olemme molemmat ehkä yhtä itsekeskeisiä, mutta samalla molemmat kuuntelemme toisiamme kun toinen haluaa puhua. Joten siitä tulee hyvä vuorovaikutus Smiley

Isoveljeni on kaksonen, ja hänessä todellakin huomaan itsekeskeisyyden Cheesy (kuten myös vähän muutakin mitä täällä on puhuttu). Hän puhuu minulle mielellään asioistaan ja haluaa kuulla mielipiteeni melkein kaikkeen. Hänelle on tärkeää saada avautua asioistaan minulle.

Äitini on rapu, itsekeskeisyydestä en muuten tiedä, mutta hänelle on tärkeää että häntä kuunnellaan ja hän loukkaantuu helposti.

Oinaita en sitten tunnekkaan tietääkseni yhtäkään.
tallennettu

it's not the problem that's the problem, it's your attitude towards the problem that's the problem.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #107 : 16.05.2009 21:29:25 »

Mukavaa kuultavaa, Angelycon!  Cheesy

Oikeastaan, kun tutustuin ystävääni Rapu-ihmiseen (nainen, harmi kun en ole rapumieheen tutustunut ainakaan läheltä) ja silloin kiinnostuin astrologiaan juuri näissä luonnekuvauksissa, huomasin oikein, mitä itsekeskeisyys voisi olla.

Hän tikotti minua silmiin oikein lujasti ja antoi sanatulvien tulla. Toiseksi siinä jäin, vaikka olen myös rapu. Ja kun en saanut sanottavaani väliin, joskus kirjoitin hänelle. Ei hän niihin useinkaan vastannut, kerran vain sanoi, että ' voi mikä vuodatus sinulla olikaan'. Ja kohta kuulin häneltä samanlaisen. Siis siinä kaksi rapua, jotka suorastaan mittelöivät joskus siitä, ketä pitää huomata, ketä kuunnella ja kuka saa äänensä kuuluviin. Asiaa oli paljon. Paljon sanoja, mutta pohjimmiltaan emme tunne ehkä vieläkään toisiamme.  Wink Siinä kyllä minäkeskeisyys peittosi paljon jotakin. Hassua että viihdyimme toistemme seurassa, ymmärsimme heikkouksiamme kuitenkin.  smitten

Mutta jos se maailma sittenkin alkaa siitä navan ympäriltä?

Mutta havahduin siinä, mitä se pahimmillaan/parhaimmillaan voi olla.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Angelycon
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #108 : 17.05.2009 00:00:39 »

Uskon tuon kyllä Cheesy Itse olen tutustunut äitini lisäksi kahteen muuhun rapuun (tyttöjä hekin, en mäkään ole rapumiehiä tietääkseni tavannut). Toisen kanssa juttu luistaa tosi hyvin ja tullaan tosi hyvin toimeen, molemmat kertoo mielellään omista asioista toisillemme. Toisen kanssa taas tullaan ihan hyvin toimeen, mutta jotenkin ollaan keskenään aika hiljasia. Ollaan yleensä kaikesta lähes samaa mieltä, niin ei siinä paljoa keskustelua synny Grin Arvostan kyllä tätäkin rapu ihmistä paljon, jollain tavalla hän muistuttaa minua ja viihdyn hänen seurassaan vaikka paljoa ei puhutakkaan Smiley Että kyllä niitä erilaisia yksilöitä löytyy joka merkistä, ja kai ne nousevatmerkit yms vaikuttaa aika paljon myös.
tallennettu

it's not the problem that's the problem, it's your attitude towards the problem that's the problem.
Asterix
Vieras
« Vastaus #109 : 17.05.2009 18:00:41 »

Törmäsin Nummelaa lukiessani hauskoihin väittämiin, kuitenkin AIKA KARRIKOITUIHIN!

Oinas: Tunnussanat: MINÄ olen, MINÄ osaan, MINÄ pystyn, MINÄ, MINÄ JA MINÄ ja sitten muut, jos pystyvät.....äärimmäisen omakohtainen, itsekeskeinen.

Härkä: Tunnussanat: minä OMISTAN paljon tavaraa...omakohtainen, itsekeskeinen

Kaksoset: Tunnussanat: minä AJATTELEN, MINÄ IDEOIN...omakohtainen, itsekeskeinen

Krapu: Tunnussanat: minä TUNNEN ilot ja surut voimakkaasti....omakohtainen, itsekeskeinen

 Wink Cheesy Wink Cheesy

Voi MINUA...! Grin 2funny

 aurinko merkurius kaksosetmars oinas, venus rapu, IC harka

tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #110 : 17.05.2009 19:02:17 »

Hm... Minä luulen, että olemme vähintäänkin yhtä ihastuttavia olentoja kuin koirat tai kissatkin, jotka haluavat aidosti tulla huomatuksi ja olla keskipisteenä. Wink

Kunhan olemme vain aitoja omia itsejämme. knuppel2

Muistan, kun pikkusiskoni kerran sanoi: - Voi kauhia ku minä tykkään sinusta, vaikka välistä oletkin niin inhottavan itsekeskeinen paskiainen!  Grin Grin
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Angelycon
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #111 : 17.05.2009 22:23:25 »

Hm... Minä luulen, että olemme vähintäänkin yhtä ihastuttavia olentoja kuin koirat tai kissatkin, jotka haluavat aidosti tulla huomatuksi ja olla keskipisteenä. Wink

Kunhan olemme vain aitoja omia itsejämme. knuppel2

Totta totta Smiley Yleensähän ihmisitä pidetään juuri silloin kun ne on täysin omia ittejään, ilman mitään esittämistä. Ns "viat" jonkun luonteessa tekee siitä ihmisestä vaan persoonallisen ja juuri senlaisen ihmisen. Jos me kaikki oltaisiin täydellisiä niin tylsäähän se olis Grin
tallennettu

it's not the problem that's the problem, it's your attitude towards the problem that's the problem.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #112 : 08.07.2009 16:45:57 »

Totta Angelycon! "Viat", kuten usempaa täälläkin oinaan ristiriitainen olemus saattaa ärsyttää, se saaki aiheuttaa ärsytystä. Erottuvuus on kanssa rikkaus! coolsmiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 ... 6 7 [8]
  Tulostusversio  
 
Siirry: