Sivuja: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 47
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kortit pöytään  (Luettu 366812 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
ani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 78


Profiili
« Vastaus #420 : 06.01.2008 14:09:32 »

Voisiko joku katsoa minulle korteista,mitä tämä vuosi tuo tullessaan miten on näkyykö muuttoa ja olisiko sopiva aika sellaiselle.kiitos
tallennettu
keijuenkeli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #421 : 06.01.2008 14:48:10 »

Kiitos Annaelen,

pelkkä Järkytys-kortti ei voinut kertoa sinulle kaikkea tuota, mitä kirjoitit, joten selvästi omaat Näkijän lahjan! Smiley

Palaan asiaan sitten kun tornini liekehtii ja kivijalkani murenee.. Smiley

Lämmin kiitos ja mukavaa Vuoden 2008 Alkua!
tallennettu
nauris
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 46



Profiili
« Vastaus #422 : 06.01.2008 14:56:47 »

Annaelen! Ehtisitkö katsoa minullekin tulevan vuoden teitä.Onko näköpiirissä muutoksia ? Kiitos  smitten
T:Nauris
tallennettu
Mija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #423 : 06.01.2008 19:59:17 »

Hei Annaelen, näkisitkö minulle mitään esim. ihmissuhde, työ- tai opiskelurintamalla?
Kiitos!
 smitten
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #424 : 06.01.2008 20:49:15 »

Heippa!
Olen kysellyt töistä, nyt kysyn ykskantaan mikä on vikana etten löydä töitä??? Kaiken pitäisi olla kunnossa, työhakemuksenkin mutta en pääse edes työhaastatteluihin. Tosi masentavaa. Tohtoritasoako haetaan???  tickedoff

Moi Rohana

Kortiksesi nousi Korkein Tietoisuus. Jotain on jäänyt oivaltamatta. Sinussa itsessäsi on jokin perustavan laatuinen asia, jota et ole vielä itsestäsi huomannut. Kosmos haluaa, että huomaat sen, ennen kuin siirryt eteenpäin urallasi. Kortti on salaisuuksien kortti, joten en osaa edes arvata, mitä se koskettaa, mutta ehkä sitä suurinta salaisuuttasi. Onko prosessi vielä kesken?

annaelen

Tulipa salaperäinen vastaus, tuntuu todellakin etten nyt pääse millään eteenpäin tässä työasiassani, kertakaikkiaan!
Olen jo tehnyt yhden iison päätöksen: jättää vanha vihdoin taakseni ja koin jo sen pelkästään vapauttavana tunteena.
Ikuinen itseni etsijä olen, enkä nyt yht'äkkiä keksi mistä kaikki kiikastaa.  Shocked
Hei taas, nostan tämän vanhan vielä esille koska taidan olla takinkääntäjä kun hyppäsin sittenkin sinne takaisin vanhaan, maustettuna mahdollisesti myös uudella. itselläni on epäilykseni, mutta muutakaan en nyt voi (?). Kysyisinkin siis vain, teinkö oikein? Sisältyykö se "salaisuus" tänne vanhaan työhöni?
Kiitos jos vielä katsahdat!  Smiley
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
nauris
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 46



Profiili
« Vastaus #425 : 06.01.2008 21:17:42 »

Kiitos Annaelen kuulostaa kivalta jäädä ihmettelämään tulevaa Smiley
T:Nauris
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #426 : 07.01.2008 14:18:19 »


Hei taas, nostan tämän vanhan vielä esille koska taidan olla takinkääntäjä kun hyppäsin sittenkin sinne takaisin vanhaan, maustettuna mahdollisesti myös uudella. itselläni on epäilykseni, mutta muutakaan en nyt voi (?). Kysyisinkin siis vain, teinkö oikein? Sisältyykö se "salaisuus" tänne vanhaan työhöni?
Kiitos jos vielä katsahdat!  Smiley

Moi, vastaus nro 600 Wink

Nostin sinulle kortin Sopusointu, ajatellen tätä salaisuuttasi. Pitäydyn sanoissani; sinä sen parhaiten hoksaat, kun käytät intuitiotasi. Kortti sinänsä on muuten tunnepuolen ja sydämen asioiden kortti, ehkä asia liittyy jotenkin sisäiseen tasapainoosi. Suosittelen syväluotaamista sieluusi, meditoi, rauhoitu. Kenties tiedostat salaisuutesi vasta kun se läpsäisee sinua takaraivoon, kenties löydät sen helposti. Väylä on joka tapauksessa auki.

annaelen

Kiitos että jaksat nostella ja tulkata.  Wink
Taidan olla niin kovakalloinen että takaraivoon pitää takoa ennenkuin huomaan. Katotaan nyt mihin tämä polku vie, toisaalta uskon että esteitä matkalle ilmaantuu jos olen menossa aivan hakoteille.
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Mimmi Mag
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #427 : 07.01.2008 21:03:38 »

Rakastaako vaiko eikö rakasta, siinäpä vasta kysymys. Jos jollain on aikaa / intoa katsoa minulle juuri rakkautta koskien niin olisin kovin kiitollinen.  Smiley
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #428 : 08.01.2008 07:04:49 »

uusi vuosi ja uudet kujeet, mitäpä kortit mulle näyttäis noin niinku yleisesti?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
ani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 78


Profiili
« Vastaus #429 : 08.01.2008 17:41:20 »

Kiitos Annaelen korttien katsomisesta minulle,olipa mielenkiintoista,vähän sensuuntaista olen itsekkin ajatellut,luulin kylläkin ,että olisin jo päässyt siitä menneisyyden kahleesta,mutta näköjään se vain kummittelee, ja kumpa edes oivaltaisi mikä se lopulta on se pohjimmainen syy.
tallennettu
keijuenkeli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #430 : 08.01.2008 18:20:22 »

Hei Annaelen,

ehtisitkö vielä katsahtaa työjuttuja? Näkyisikö työasioihini muutosta nyt tämän vuoden ensimmäisellä puoliskolla?  :Smiley

Mukavaa viikkoa!  smitten
tallennettu
keijuenkeli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #431 : 08.01.2008 22:04:21 »

Kiitos Annaelen,  smitten

tarkennuskymysys. Oliko tuo Puolitie-kortti Osho zen -kortti? Mitä tuo Puolitie-kortti vastaisi tavallisissa taroteissa?

Kymysyy,

kastanja
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #432 : 08.01.2008 23:11:21 »

Heippa,
 smitten

Jos joku tuntee voivansa ja haluavansa auttaa.

Kysyisin kolmea asiaa;

Opinnoit mietityttävät aina. Tiedän, että olen oikealla jäljillä ja tyytyväinen valintaani: mutta voiko/kannattaako koulua tai koulutusmuotoa vaihtaa?

Raha-asiat. Mitä miniun tulisi tehfä, että helpottaa? (Muuta kun töitä)

Terveys. Kenties tärkein kysymys.
Jätin toisen lääkityksen pois, oliko oikea ratkaisu?


-A-

tallennettu
keijuenkeli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #433 : 09.01.2008 01:21:55 »

Kiitos Annaelen,

minä taas.. tarkistuksen tarkistus... Oliko se kortti oikein- vai väärinpäin...?   coolsmiley

Hyvää Yötä,  angel

kastanja
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #434 : 09.01.2008 14:33:14 »

Hei annaelen,

Harvemmin kyselen tulkintoja muilta, mutta nyt voisi olla hyvä sauma tehdä niin, jos vain suinkin ehdit auttaa. En nimittäin oikein osaa olla objektiivinen näissä asioissa. :Smiley

Eli mitä ihmettä teen opiskelujen kanssa? Jatkanko "täysillä" vai "puoliteholla", vai loppuvatko kokonaan?

Myös kotiasiat mietityttävät - olisiko esim. muuttoa näköpiirissä?
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Sivuja: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 47
  Tulostusversio  
 
Siirry: