Sivuja: 1 ... 34 35 [36] 37
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ennustus  (Luettu 269900 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pinte
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #525 : 13.07.2011 14:48:22 »

Hei Ironia!

Käännyn taas puoleesi. Vuosi sitten katsoit miniulle ja ne asiat toteutuivat, eivät heti vaan muutaman kuukauden päästä. Laitoin silloin sinulle kiitoksia ja palautetta katsonnoistasi.

Nyt haluaisin tietää mitä näkyy asunnnon suhteen. Olen etsinyt omaa asuntoa, mutta markkinoilla ei ole ollut sellaista joka mielyttäisi.( tai olisi jos olisi rahaa enemmän... Wink Ja vanha asuntokin pitäisi myydä. Miten onnistuu uuden etsintä ja vanhan myynti? Sujuuko hyvin vai tuleeko kommelluksia, harmia vastaan?

Toinen asia olisi tietty ihmissuhteet? Mitä näkyy sen tiimoilta?

Kesäisin terveisin
Pinte
tallennettu
Tanora
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #526 : 14.07.2011 09:59:08 »

Kiitos vastauksesta! en ihan osannut käyttää tätä sivustoa ja löysin tämän tänään Smiley  Kuulostaa hurjalta, täytyy mietiskellä mitä tai kuka on se henkilö.

Hurjan iso kiitos vielä!
tallennettu

If you seek an angel with an open heart, you shall always find one
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #527 : 09.07.2012 15:17:34 »

voisin nostella kortteja jaksamisen mukaan taas. Kun monet muakin on täällä taas jeesiny.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Marju336
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37



Profiili
« Vastaus #528 : 09.07.2012 16:18:54 »

Voi minäkin toivoisin kuulevani mitä rakkausrintamalle kuuluisi? Ja millainen mies olisi tälle oikeanlainen? smitten smitten
Kiitos tästä mahdollisuudesta jo etukäteen Smiley
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #529 : 09.07.2012 17:06:38 »

Terve!

Mitäpäs tossa rakkauselämässä on tulollaan? oiskohan jotain miestä tulossa elämään? Cheesy Ja miltä rahakuviot näyttää?

Kiitokset etukäteen!  smitten

no tää ketju on pääasiassa menneisyys-nykyisyys-tulevaisuus pohjalta, katotaan mitä tulee..
 torstaina aukee nettiyhteys, kurkkaan sillon Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #530 : 10.07.2012 10:30:31 »

Tämä pässi haluaisi tietää, että onko universumilla mitään asiaa mulle? Vain ihmissuhteissa tapahtuu, muuten elämä on vieläkin täysin pysähtynyt. Alkaa pikkuhiljaa ottaa sarviin  knuppel2 Cheesy
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Ophiuchus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #531 : 11.07.2012 22:26:13 »

Näkisitkö minulle ihmissuhteisiin? Olen vasta eronnut, toistamiseen, eräästä miehestä. Hän ei osoittautunut luottamuksen arvoiseksi, petti luottamukseni pahasti..jotenkin kumminkin luulen, että tämä mies yrittää vielä ottaa minuun yhteyttä ja selvittää asioita. Mitä tulevaan näkyy? Tulisiko eteeni ihan uusi ihmissuhde, jotta vihdoin pääsisin tästä miehestä eroon?

Kiitos  smitten
tallennettu

aurinko kuu venus saturnus uranus Jousimies
askendentti ceres Neitsyt
keskitaivas kuunsolmu Härkä
merkurius pluto Skorpioni
mars Vaaka
jupiter Vesimies
neptunus Kauris
chiron Kaksonen
Nanna- Kristiina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #532 : 12.07.2012 22:48:01 »

ironia, olen saanut apua sinulta ennenkin. Olisin jalleen erittain kiitollinen jos voisit nostaa kortin liittyen seuraavaan asiaan.

Olen nyt tapaillut erasta miesta n. 9 kk. Olen nyt toisessa maassa joskin mahdollisuus on, etta voisin palata maahan jossa tapasimme ja jossa hanen opiskelunsa viela jatkuvat. Ikava on kova, mutta en tieda mita tehda... Pitaako/ rakastaako han minua, onko meilla mitaan tulevaisuutta? Halu palata on kova, mutta pelkaan etta tilanne taas 'backfires' niinkuin monissa muissa suhteissa...

Kiitos smitten
tallennettu

Aurinko Oinas
Nousumerkki Skorpioni
Kuumerkki Skorpioni
Merkurius Oinas
Venus Kaksoset
Mars Kauris

Kiinalainen: Lohikäärme
Maya: Sininen Magneettinen Käsi
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #533 : 14.07.2012 11:26:49 »

Ironia, jos vain aikaasi liikenee, nostaisitko minullekin kortin. Tällä hetkellä olo on niin maassa erääseen asiaan liittyen, joten tahtoisin kortin lähitulevaisuudelle, työlle, lapsille, parisuhteelle.
Kiitän etukäteen jo.  smitten
tallennettu

fairytales
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #534 : 15.07.2012 23:23:22 »

Ironia jos sinulta liikenee aikaa olisin todella iloinen jos katsoisit miltä loppu vuosi kohdallani näyttää  Smiley entä rakkausrintama?  smitten
tallennettu
marjasole
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #535 : 16.07.2012 09:27:02 »

Hei
Minäkin oisin kiinnostunut kuulemaan, onko mulla mitään helpotusta tulossa elämään. Jos vain aikaa liikenee, niin olen äärimmäisen kiitollinen kaikesta. Lähinnä kunnon mies sekä raha-/työasioiden selkiintyminen kiinnostavat.
tallennettu
r-o-s-e
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #536 : 16.07.2012 17:28:15 »

hei minäkin olisin kiinostunut kuulemaan ihan vaik yleiseltä pohjalta loppusyksyyn/talven tapahtumia!! kiitos kaunis jo etukäteen!
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #537 : 16.07.2012 18:03:35 »

mä alotan näille uuden topikin, jos ei o kauheesti vaivaa nii siirtäkää sinne?

Kun nostan menneisyys-nykyisyys-tulevaisuus kortit, enkä siis varsinaisesti mihinkään kysymykseen erityisesti. paitsi jos sitten nousee jotain muuta.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
neoo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39



Profiili WWW
« Vastaus #538 : 19.08.2012 23:59:48 »

Heippis!  Smiley
Nousisiko mulle mitään tälle keväälle ja kesälle?

nykyisyys näyttä jonkin sortin kyräilyä. masennusta, ehkä tunne että oot jonkimmoises huanees josa ei o yhtää luukkua auki mihkää. voisko olla jopa niine että joku asia menneisyydestä on noussu tapetille, johon liittyy vanhempi ruskea hiuksinen nainen. vähän semmonen tätimäinen, kiharat. melko voimakastahtonen. ehkä et uskalla sanoo ihan niin suoraan kun haluaisit.
Mutta tulevaisuudessa kyllä näkyy, että pääset eteenpäin. vahvempana.

Vau, haluaisin antaa palautetta (näin vähän myöhässä, kun tämän viestin vasta nyt luin). Kuvailemasi nimittäin osuu (osui) aikalailla tismalleen tilanteeseeni, ja haluaisin vain  kiittää ja antaa hyvää palautetta, näet todella hyvin!  Smiley smitten
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #539 : 20.08.2012 11:33:08 »

 smitten
Palaute on aina parasta Cheesy
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: 1 ... 34 35 [36] 37
  Tulostusversio  
 
Siirry: