Sivuja: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 104
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sanomaa enkeleiltä. Kysy niin sinulle vastataan...  (Luettu 653105 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Minna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #840 : 08.09.2006 12:44:15 »

Kaunis kiitos Enkeli  smitten
Nyt vain pohdiskelemaan asioita  Wink
tallennettu
chienne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #841 : 08.09.2006 18:35:31 »

Kitos sinulle  smitten Välittämäsi viesti antaa minulle rahtusen uskoa, niin vaikeaa kuin luottaminen välillä onkin.
tallennettu
laa-laa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18



Profiili
« Vastaus #842 : 08.09.2006 20:32:38 »

Hei Enkeli! Haluaisivatkohan enkelit viestiä minulle jotain tässä uudessa elämäntilanteessa? Kiitos  smitten
tallennettu

AC Jousimies, Aurinko Neitsyessä, Kuu Oinaassa, Merkurius Vaa'assa, Venus Leijonassa, Mars Kaksosissa
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #843 : 08.09.2006 21:15:35 »

..et voi olla tosissas..kiitos!
että UNET,kun unissa kaahataan vastavirtaan Unijoen yli ja ajetaan
sitten UNI-rekkarin perässä oikeesti ja että kortitkin tietää..
tallennettu
zarazed
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« Vastaus #844 : 09.09.2006 00:39:26 »

Kaunis kiitos vastauksestasi Rakkauden Enkeli,

kun luin nostamaasi korttia piti todeta, että onhan niihin pyytöihin vastattu ja tosiaan... kaksi "palkattua enkeliä" on tuonut mahdollisuuksia esiin. Minä hölmö vaan en ole uskaltanut vielä jatkaa "viitoitetulla" tiellä. Mä olen aina aikaisemmin "ajatellut järkevästi", yrittänyt hallita kaikkea ja selittää tapahtumat järkeenkäyvästi, mutta ei kaikki olekaan niin yksinkertaista. Pitäis vaan luottaa omiin tuntemuksiin ja antaa piutpaut muitten ajatuksille. Mä vaan jotenkin pelkään tai arastelen näissä asioissa perheen reaktioita, he ovat se tärkeä osa mun arkea, joiden kanssa mä haluan elää vielä pitkään. Onhan se tietysti niinkin, että kun huuhaa-maineen on saanut voi tehdä mitä haluaa, mutta haluanko mä sen "leima" on toinen juttu...
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #845 : 09.09.2006 02:32:16 »

Rakkauden Enkeli  Smiley , jälleen minä täällä kyselen mitä enkelit minulle haluaisivat viestittää  Smiley .Paljon on tapahtunut ja jokin vielä pidättelee ajatuksen selkeyttä.Ehkä se löytyisi näin jos jaksat minulle vielä katsoa  Smiley ?
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Charity
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 71



Profiili
« Vastaus #846 : 09.09.2006 19:23:07 »



 Hei Rakkauden Enkeli angel

 Nostaisitko enkelikortin minulle, ihmissuhteeni- tai tuleva sellainen- mietityttää!
 
 Kiitos jo etukäteen! smitten

 Enkeleitä, y. Charity
tallennettu

"Elämän matkalla usko on ravintoa, hyveelliset teot suoja, viisaus on valo päivällä ja oikeamielisyys turva yöllä. Jos ihminen elää puhtaan elämän, mikään ei voi tuhota häntä, ja jos hän on voittanut ahneuden, mikään ei voi rajoittaa hänen vapauttaan." - Buddha-
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #847 : 10.09.2006 12:39:46 »

Metsätontulla alkaa aivan uudenlainen projekti. Miten ovat enkelit siinä mukana? Kiitos jo näin edeltä käsin. Sinusta on tullut luotettava avunosoittaja, Rakkauden Enkeli! Wink
tallennettu
Sirpapa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #848 : 10.09.2006 14:05:20 »

Nostaisitko minulle jälleen kortin, kiltti? Kiitos.
tallennettu

Tuli hevonen
Valkoinen sähköinen peili
Neitsyt - Neitsyt
Kuu Jousimies
windwind
Vieras
« Vastaus #849 : 10.09.2006 14:06:56 »

Katsoisitko minullekin? Saat papukaijamerkin.
tallennettu
höyhen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87


Järki tietää, sydän tuntee


Profiili
« Vastaus #850 : 10.09.2006 15:12:52 »

tein päätöksen liittyen parisuhteeseeni..jaksaisitko ystäväni nostaa minulle kortin liittyen tähäån asiaan.aurinkoisin kiitoksin :-)
tallennettu
nauris
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 46



Profiili
« Vastaus #851 : 10.09.2006 17:58:29 »

Hei Rakkauden Enkeli!
Voisitko nostaa minullekin kortin ? smitten
Terveisin nauris
tallennettu
pirpaliina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Minähän se siinä...


Profiili
« Vastaus #852 : 11.09.2006 10:09:26 »

Hei Rakkauden Enkeli, nostit minulle kortin TASAPAINO.

Sitä tosiaan tarvitaan, kun aloitan uudessa työssä.
Työ, jossa olen paljon erilaisten ihmisten kanssa tekemisissä.
Epävarmuus kuitenkin vaivaa. Olen ollut jonkin aikaa työttömänä.

Nostaisitko minulle uuden kortin ?
 
smitten smitten smitten
tallennettu

aurinko leijona kuu leijona askendenttioinas

(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider41.gif)
levoton
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 40



Profiili
« Vastaus #853 : 11.09.2006 12:59:12 »

Hei Rakkauden Enkeli  Smiley

Tunteeni on taas sekaisin. Parisuhde, josta tavallaan iloitsen vie voimiani. Minua opastetaan itsekkyyteen ja itsenäisyyteen. Minkä neuvon enkelit antaisivat siihen, olenko taas solmimassa ihmissuhdetta, johon en kuulu.

 smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #854 : 11.09.2006 12:59:24 »

Heips sinä Rakkaudellinen Enkeli!  smitten

Voisitkos nostaa minulle kortin jälleen? Tässä on kai nyt jotain päättymässä ja uusi aika alkamassa...

Hannuli, sinulle tuli kortti:

ANTAUTUMINEN & IRTIPÄÄSTÄMINEN

Päästä irti, hellitä ja salli Jumalan ja enkelten auttaa sinua. Kaikki josta päästät irti/luovut, korvautuvat jollakin paremmalla tai palaavat luoksesi parantuneina.

Kun tiukkaan pidät kiinni jostain osasta elämääsi joka ei toimi, sillä ei ole tilaa parantua. Olit sitten onneton rakkauselämän, talousasioiden, uran, kodin, tai terveyden suhteen, tämä kortti pyytää sinua päästämään irti. Jos "roikut" näissä asioissa pelolla, tyyliin: "Mitä jos en löydä jotakuta tai jotain parempaa?" Silloin tilanne vain pahenee.

Jokatapauksessa, jos olet halukas avaamaan kätesi ja antautumaan. Antamaan asioiden vapautua, silloin jompikumpi näistä asioista tulee tapahtumaan: Joko tilanne tulee "peseytymään pois" sinun elämästäsi ja korvautuu paremmalla tilanteella, tai sitten tilanne paranee ihmeellisellä tavalla. Tämän kortin valikoitumisella enkelit pyytävät sinua, ettet yritä kontrolloida tulevaa muutoksen ilmentymistä mieltäsi painavassa asiassa. Päästä irti, ja anna Jumalan auttaa sinua!


 smitten angel
tallennettu
Sivuja: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 104
  Tulostusversio  
 
Siirry: