Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 37
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ennustus  (Luettu 270760 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #135 : 25.04.2010 18:58:17 »

Hei I-Ronia!

Olisikohan sinulla aikaa katsella hieman tulevaisuuttani? Valmistun nyt keväällä ja mietinnässä olisi töiden etsiminen... Löytyykö oman alan töitä vai pitääkö jatkaa opiskeluja? Myös raha-asiat huolestuttavat... Entä mitä on tapahtumassa parisuhteelleni? Muuttoa toiselle paikkakunnalle ollaan kaavailtu mutta kaikki on NIIN auki vielä, ettei oikein tiedä mihinpäin sitä lähtisi.

Kiitos kaunis  smitten

Liian nopeaa hyppäämistä uusiin asioihin on nyt varottava
Kyllä sydämesi ääni antaa parhaan vihjeen.

luulen että nämä selviävät aikanaan jolloin tulee myös ymmärrys.. tarkotan siis sitä että eilen tapahtunut pitää tapahtua jotta joku tapahtuma voisi tapahtua vaikka 3v:n päästä. tämä nyt siis esimerkkinä, vaikeasti selitettynä  Grin
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #136 : 25.04.2010 19:00:05 »

Hei I-Ronia. Kerroit viimeksi että pöytääni nousi parisuhdekortteja. Mitä sanoisit vanhasta suhteestani tai sitten uudesta jota ei vielä ole. Sydämeni halajaisi uutta ihmissuhdetta, sielunkumppania. Hyvää kevättä Sinulle. t. Heart

Tärkeiden ja kiivaiden tapahtumien välillä oleva tapahtumaton kausi. Jonkinlainen uudestisyntyminen on tulossa. Nyt kannattaa odottaa, kohta tilanne muuttuu ja hirtetty on oppirahansa maksanut.

Asiat on saatettu loppuun ja universumin kauneudesta soi nyt nauttia täysin sydämin. Tanssi, parantaminen ja matka ja uskallus olla omana itsenään ovat nyt ajankohtaisia asioita.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Asterix
Vieras
« Vastaus #137 : 25.04.2010 19:39:34 »

Pitäiskö kokeilla? Jos sulla on aikaa ja energiaa, niin yksi huttu tässä hiertää,
kun rahaa pitäisi ilmestyä tilille, mutta maksajataho vain vitkuttelee ja keksii uusia tekosyitä,
mutta odottaa silti multa työtä, vaivaa ja energiaa projektiinsa,
että heitänkö hanskat suosiosta tiskiin vai onko siellä edes toivoa saada korvausta työstä?



Tuttu tilanne voi johtaa ystävyyden loppumiseen.
Kaikki ei ole vielä menetettyä, toivon sarastus on taivaanrannalla.

olipas ristiriitasta informaatioo. toivottavasti irtos jotain.. jotenkin jäi tunne että onko tässä muitakin ihmisiä osallisena, siis että tämä maksajataho on tavallaan välikädessä siten että asiat eivät ole hänestä riippuvaisia?


No ystävyys on koetuksella kyllä ja mä olen tässä harkitsemassa,
että heivaan koko homman ystävys-suhteineen roskikseen, kun mulla on tunne,
että mulle valehdellaan koko ajan.
Tuo taho kyllä väittää, että asia riippuu muista henkilöistä, mutta siinä on mukana
valehtelua myöskin, koska tuo maksajataho on jo kertonut, että olisi saanut jo
tarvittavat rahat ja olisi maksamassa minulle.

En tiedä, mikä kuvio siellä takana oikein on, mutta arvostaisin kyllä rehellisyyyttä
-oli se kuvio ihan mikä vain.
Kiitti I-ronia! smitten
tallennettu
Heart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #138 : 25.04.2010 21:13:37 »

Tärkeiden ja kiivaiden tapahtumien välillä oleva tapahtumaton kausi. Jonkinlainen uudestisyntyminen on tulossa. Nyt kannattaa odottaa, kohta tilanne muuttuu ja hirtetty on oppirahansa maksanut.

Asiat on saatettu loppuun ja universumin kauneudesta soi nyt nauttia täysin sydämin. Tanssi, parantaminen ja matka ja uskallus olla omana itsenään ovat nyt ajankohtaisia asioita.
[/quote]

Kiitokset I-Ronia pikaisesta vastauksestasi. Tämä toi hyvän mielen. Näinhän tämä on mennyt. On ollut 8- 9 kkn kausi jolloin ei ole tapahtunut mitään. Ex on pyörinyt jaloissa mutta henkisesti osaltani juttu on loppu ja ajatukseni ovat muualla. Matka on kesälle varattu. Ja juuri se omana itsenä oleminen on tärkeää kun sitä en ole ollut tämän exän seurassa. Kiitos. t. Heart smitten
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #139 : 25.04.2010 21:45:05 »

Kysynpä seuraavaa: Millanen kortti nousee ihmis-suhderintamalle ?

Kiitoksia jo etukäteen vastauksesta.  smitten

/A
« Viimeksi muokattu: 28.04.2010 23:26:04 kirjoittanut Anahata » tallennettu
Angel82
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #140 : 26.04.2010 09:41:22 »

Hei!

Minua eniten mietityttää rakkauselämä, eli milloin elämääni saapuu SE ihminen?  smitten


tjaah.. kamalasti kortteja muttei mitään näy.. monessa kohdassa tulee vaan esiin vilpillisiä ystäviä ja selkäänpuukottamista mutta tämä nyt ei liippaa ees läheltä sitä mitä kysyit..
itse olisit valmis suhteeseen kyllä.

Kiitos korttien nostosta! Harmi ettei mitään näkynyt..  smitten
tallennettu
Gisella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #141 : 28.04.2010 23:03:35 »

Hei, miltäs minun lähitulevaisuuteni näyttää työ- ja rakkausrintamalla? Smiley
tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
jadex
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61


Profiili
« Vastaus #142 : 30.04.2010 11:51:57 »

Hei,

olen aloittanut uudessa työssä, aivan ihanaa! Millaisena näet jatkon, kannattako perustaa oma yritys em. työn pohjalta? Saisinko vielä vinkkejä/neuvoja/apuja työssä pärjäämiseen?

Kiitos, kiitos, kiitos,

Jade
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #143 : 30.04.2010 12:49:31 »

Hei, miltäs minun lähitulevaisuuteni näyttää työ- ja rakkausrintamalla? Smiley

menneisyydessä näkyy poispääsyä ongelmista, mutta jonkun asian käsittelyä olet koittanu välttää...se tulee nyt eteen, halusit tai et.nyt on se hetki ennekuin alkaa tapahtumaan, kortti kehottaa ryhtymään tuumasta toimeen.
tarkemmin en osaa eritellä että mikä koskee työtä ja mikä rakkautta  Grin
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #144 : 30.04.2010 13:18:56 »

Hei,

olen aloittanut uudessa työssä, aivan ihanaa! Millaisena näet jatkon, kannattako perustaa oma yritys em. työn pohjalta? Saisinko vielä vinkkejä/neuvoja/apuja työssä pärjäämiseen?

Kiitos, kiitos, kiitos,

Jade

sinulla on enemmän mahdollisuuksia kuin kykenet havaitsemaan.eikä mikään edes varsinaisesti pidättele sinua. kovaa työtä kyllä vaatii..esteet:etäisyyden otto muihin kun pelätään "tasapainon" järkkymistä.. olisiko tässä nyt niin, että.. miten mä tänny selitän.. hengaat siellä mukana, niinku kala vedessä vaikka vähän huvittas mennä välillä vastavirtaan.. enkä tarkota että mitenkään negatiivisesti tai olemalla vastarannan kiiski.. ääääääähhh. vaikeeta. koita saada kii ideasta.
Luulen että motivoidut siinä määrin että tarut tilaisuuteen jota tarjotaan. kyllä mä nään että mhdollisuudet yrittäjyyteen on. tulevaisuuden korttina nousi maljojen II, liitto. Olisiko mahdollista yrittäjyyteen lähteä jonkun kanssa? (itselläni on perusteilla osuuskunta, kesäkuun alusta ja alkavaa yrittäjää neuvoo ensimetri hyvinkin pitkään)
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Johanne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #145 : 01.05.2010 18:00:57 »

Hei I-Ronia!
Näkyisikö korteistasi onko sielunkumppanini tulossa elämääni ollenkaan?  smitten
Olen ilmeisen turhaan haikaillut kaukorakkauteni perään.  Cry
T: Johanne
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Kuu - Kauris
Asc - Rapu
Mc - Vesimies
Dc - Kauris
Ic - Leijona
pinte
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #146 : 01.05.2010 18:21:49 »

Hei!

Voisitko ystävällisesti katsoa mitä näkyy työrintamalla, talousasioissa ja kodin suhteen?  Smiley Kaikki vähän "jumissa" tällähetkellä.... Embarrassed  Asia kiinnostaa ja tarvitsen pientä tönäisyä asian suhteen. Niin ja ihmissuhderintamalla onko eloa... täällä hautausmaalla?  Wink
Kiitos etukäteen!
T.Pinte
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #147 : 01.05.2010 18:58:25 »

Heip, taisin jäädä välistä.

/A
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #148 : 02.05.2010 12:01:21 »

Kysynpä seuraavaa: Millanen kortti nousee ihmis-suhderintamalle ?

Kiitoksia jo etukäteen vastauksesta.  smitten

/A

no niimpä jäit. sorppa,korjataan tilanne hetimiten  Smiley

nousi miekkojen ässä.. se ei suosi kompromisseja, ota tai jätä. kiihkeitä tunteita. seuraava kortti oli rakastavaiset joka omalta osaltaan tukee edellistä, jonkinlaista valintaa edessäpäin, joko asian tai ihmisen välillä.
valinta pitäisi sitten tehdä sydämen, -ei järjen- äänellä
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #149 : 02.05.2010 12:08:24 »

Hei I-Ronia!
Näkyisikö korteistasi onko sielunkumppanini tulossa elämääni ollenkaan?  smitten
Olen ilmeisen turhaan haikaillut kaukorakkauteni perään.  Cry
T: Johanne

tjaah..
oma halu kohdassa kortti sanoo seuraavaa:
hän on kokenut suurta surua ja iloa, toisaalta ehkä itsesääliä ja menneisyyden vatvomista.
sinua askarruttavat asiät: tähän nousi suru. kaipausta, kertoo  pettymyksistä ja menetyksistä jotka estävät näkemästä eteenpäin, tämä tilanne vaatii muutoksen.
neuvona sanoisin että luota itseesi, päämäärä saavutetaan lempeydellä ja pitkäjänteisyydellä.

mutta mieti tarkkaan että onko tämä varmasti sitä mitä haluat?
tuli tunne että suhteen eteen joutuisit muuttamaan tai muokkaamaan itseäsi että tuntisit kelpaavasi paremmin. semmosta vääränlaista kiltteyttä, teet asioita joita et muutoin tekis että tulisit hyväksytyksi?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 37
  Tulostusversio  
 
Siirry: