Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 37
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ennustus  (Luettu 270767 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #120 : 22.04.2010 22:07:24 »

Hei I-Ronia,

ompahan elämässäni niin paljon kaikkea, osa kivaa, osa vähemmän kivaa,
saisitko minulle korteista jotakin asioita selventävää viestiä?

Kiitos  Wink


Tarkemmin kun et asiaa määritelly, otin ongemaratkaisupöydän:

Planeetta nimeltä Saturnus on jumiutunut kohdallesi. Ja tuo karmallisia hankaluuksia eteesi. Eli niin makaat kuin petaat. Karma voi tuntua ihmissuhteissa tai työasioissa.
Tilanne on menneiden elämien selvittelyä.

jotain valintaa tässä nyt on. kahden ihmisen tai asian välillä.

kuitenkin mukana on tasapainoa ja inspiraatiota, suvantovaihe
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Katja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #121 : 22.04.2010 22:15:01 »

Kiitos nopeasta vastauksestasi  Cheesy

Sinäpä sen sanoit..
Valintaa todellakin, mietintää suunta ja toiseen..
Ei yhtään helppoa..
..mutta onkohan valintoihini liittyen tulossa jotain selkkausta?
Jos vielä viitsisit katsastaa?
tallennettu
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #122 : 22.04.2010 22:46:46 »

                              Hei,

En varmaan osaa keskustella niin hyvin kuin nuo muut, tai pyytää niin kauniisti.
Olisi kiva saada tietää jotain, koska kaikki tuntuu vaikealta, eikä kukaan hyväksy
minua kaveriksi, ei edes miesystäväni. Niin mitä näet meistä?
Mielessäni on kyllä toinenkin mies, mutta hän on varattu, niinkuin kai minäkin, koska
molemmat seurustelemme tahoillamme. Toki toivon, että nykyisen kanssa menisi hyvin?

Ja että töissä menisi hyvin?
Ja, että koulussa menisi hyvin?
Ja, raha-asiat, jos ne menis edes jotenkin hyvin?

Olen vasta 50-vuotias, ja paljon pahaakin elämässäni nähnyt

Kiitos etukäteen smitten

t. Musta lumikki
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #123 : 23.04.2010 09:08:18 »

                              Hei,

En varmaan osaa keskustella niin hyvin kuin nuo muut, tai pyytää niin kauniisti.
Olisi kiva saada tietää jotain, koska kaikki tuntuu vaikealta, eikä kukaan hyväksy
minua kaveriksi, ei edes miesystäväni. Niin mitä näet meistä?
Mielessäni on kyllä toinenkin mies, mutta hän on varattu, niinkuin kai minäkin, koska
molemmat seurustelemme tahoillamme. Toki toivon, että nykyisen kanssa menisi hyvin?

Ja että töissä menisi hyvin?
Ja, että koulussa menisi hyvin?
Ja, raha-asiat, jos ne menis edes jotenkin hyvin?

moi vaan. eipä täällä ketää tarvi kumarrella, iha hienoo että oot tullut mukan ihan omana itsensi  smitten

ihmisuhteesi kortit sanoo seuraavaa:
kortti kertoo muutoksesta.muutosta ei pidä pelätä. (suora lainaus: Nahanluonti voi tehdä kipeää, mutta vielä tuskallisempaa olisi jäädä ahtaaksi käyneeseen elämään. Siispä: Niittäköön viikatteeni siivet kaikilta niiltä asioilta, jotka eivät kanna minua eteenpäin. Kuolkoon minussa kaikki ne osat, jotka irrallisuudessaan vetävät minua eri suuntiin.)
pitkään jatkunut patoutunut tilanne tulee päätökseensä voimakkaan muutoksen seurauksena.

sitten muihin kysymyksiin..
otin elämänvaihe pöydän jonka nykyisyys kertoo nopeista,arvaamattomista muutoksista, tunnekuohua ehkä jopa järkytystä.
tulevaisuudessa näen kuitenkin leikkisyyttä, iloisuutta, uteliaisuutta, kaikenkaikkiaan positiivista..
oletko parhaillaan aloittamassa jotakin uutta asiaa tai ajanjaksoa elämässäsi? Mitä ominaisuuksia tai uusia puolia itsessäsi on heräämässä?



Olen vasta 50-vuotias, ja paljon pahaakin elämässäni nähnyt

Kiitos etukäteen smitten

t. Musta lumikki
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Memmy
Vieras
« Vastaus #124 : 23.04.2010 22:43:33 »

Hei I-Ronia..
Mitäs näet minun kesästä/syksystä?  smitten
tallennettu
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #125 : 24.04.2010 12:18:22 »

                                          Hei I-Ronia!


Kiitos tulkinnasta kovasti ja paljon smitten Uskon, että muutos on jo tullut ja parempaan
päin ja myös ihmissuhteet menee jatkossa paremmin smitten

Eilen oli kyllä järkyttävän raskas päivä töissä, mutta illalla kaikki jo paremmin smitten

Hyvää kevättä sinulle smitten
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #126 : 24.04.2010 13:14:57 »

Kerropas nyt, elättelenkö ihan turhia toiveita?
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #127 : 24.04.2010 23:29:47 »

Pitäiskö kokeilla? Jos sulla on aikaa ja energiaa, niin yksi huttu tässä hiertää,
kun rahaa pitäisi ilmestyä tilille, mutta maksajataho vain vitkuttelee ja keksii uusia tekosyitä,
mutta odottaa silti multa työtä, vaivaa ja energiaa projektiinsa,
että heitänkö hanskat suosiosta tiskiin vai onko siellä edes toivoa saada korvausta työstä?
tallennettu
Angel82
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #128 : 24.04.2010 23:36:47 »

Hei!

Minua eniten mietityttää rakkauselämä, eli milloin elämääni saapuu SE ihminen?  smitten
tallennettu
keijulapsi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Where you stumble, there lies your treasure


Profiili
« Vastaus #129 : 25.04.2010 14:22:35 »

Hei I-Ronia!

Olisikohan sinulla aikaa katsella hieman tulevaisuuttani? Valmistun nyt keväällä ja mietinnässä olisi töiden etsiminen... Löytyykö oman alan töitä vai pitääkö jatkaa opiskeluja? Myös raha-asiat huolestuttavat... Entä mitä on tapahtumassa parisuhteelleni? Muuttoa toiselle paikkakunnalle ollaan kaavailtu mutta kaikki on NIIN auki vielä, ettei oikein tiedä mihinpäin sitä lähtisi.

Kiitos kaunis  smitten
tallennettu

Aurinko: Härkä
Kuu: Leijona
Mars: Kaksonen
Venus: Rapu
Asc: Leijona
Punainen kosminen käärme
Hevoskastanja
Heart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #130 : 25.04.2010 17:18:14 »

Hei I-Ronia. Kerroit viimeksi että pöytääni nousi parisuhdekortteja. Mitä sanoisit vanhasta suhteestani tai sitten uudesta jota ei vielä ole. Sydämeni halajaisi uutta ihmissuhdetta, sielunkumppania. Hyvää kevättä Sinulle. t. Heart
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #131 : 25.04.2010 18:38:55 »

Hei I-Ronia..
Mitäs näet minun kesästä/syksystä?  smitten

Vanha loppuu, uusi alkaa. Jokaisella ikäkaudella  on omat jaksonsa. Kun elämän syvällisesti tajuaa,huomaa että se on ikuinen. Tuttu tilanne voi johtaa ystävyyden loppumiseen. Uusi kausi alkaa.

vaikka kuinka koitin niin muuta ei nyt irronnut.. ehkä kaikkea ei pidä tietää  Wink
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #132 : 25.04.2010 18:42:58 »

Kerropas nyt, elättelenkö ihan turhia toiveita?

Nyt kannattaa luottaa onnistumiseen.
tähän nyt tunkee ajatuksena vesi. mites tänny sanois.. puhdistautuminen jotenkin kabbalan tyyliin
(toivottavasti käy järkeen  )

onko päämääräänä motivoiminen ja muiden pitäminen terveenä ja työkykisenä?
ehkä mennään hitaammin mitä olet ajatellut..muutokset ovat joskus hitaita.
On hyvä että jalat ovat maassa. Näin et tee virheitä vaan asiat etenevät talonpoikaisjärjellä.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #133 : 25.04.2010 18:46:14 »

Pitäiskö kokeilla? Jos sulla on aikaa ja energiaa, niin yksi huttu tässä hiertää,
kun rahaa pitäisi ilmestyä tilille, mutta maksajataho vain vitkuttelee ja keksii uusia tekosyitä,
mutta odottaa silti multa työtä, vaivaa ja energiaa projektiinsa,
että heitänkö hanskat suosiosta tiskiin vai onko siellä edes toivoa saada korvausta työstä?



Tuttu tilanne voi johtaa ystävyyden loppumiseen.
Kaikki ei ole vielä menetettyä, toivon sarastus on taivaanrannalla.

olipas ristiriitasta informaatioo. toivottavasti irtos jotain.. jotenkin jäi tunne että onko tässä muitakin ihmisiä osallisena, siis että tämä maksajataho on tavallaan välikädessä siten että asiat eivät ole hänestä riippuvaisia?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #134 : 25.04.2010 18:52:35 »

Hei!

Minua eniten mietityttää rakkauselämä, eli milloin elämääni saapuu SE ihminen?  smitten


tjaah.. kamalasti kortteja muttei mitään näy.. monessa kohdassa tulee vaan esiin vilpillisiä ystäviä ja selkäänpuukottamista mutta tämä nyt ei liippaa ees läheltä sitä mitä kysyit..
itse olisit valmis suhteeseen kyllä.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 37
  Tulostusversio  
 
Siirry: