Sivuja: 1 ... 588 589 [590] 591 592 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5637867 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #8835 : 16.03.2009 12:33:54 »

Huomenta NEELA ja muutkin  smitten
Mulla oli "ihana" herätys... Houru oli paskonu lattialle ja repiny kauraryynipaketin rikki ja niitä kauraryynejä oli/on sit pitkin taloa  Grin
Noooh mitä pienistä,nyt ei jaksa mikään lannistaa hirveesti!
Ihan kohta pitäs lähtee töihin päin,siellä odottaa pinaattikeitto ja päärynälimsa jääkaapissa
niin meen sinnekki ihan mielelläni  Tongue
Illalla sit  oinas luokse kattoo jtn leffaa tms.... Inhottaa tässä päivässä vaan se
että alko menkat ja maha ihan p*rkeleen kipee  tickedoff  knuppel2

Näin viimeyönä unta että olin armeijassa.. vitsi oli helpottavaa herätä siitä unesta  2funny
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #8836 : 16.03.2009 14:51:56 »

Äväyväy..
Ajattelin perustaa topicin "Vastauksia tyhmiin kysymyksiin"
eli ihan mitä vaan taivaan ja maan väliltä vois kysyä ja jos tietää niin saa vastata..

En sitten jaksanut aloittaa uutta ketjua (ainakaan vielä) joten kysyn tässä:

Miten saa sellaisesta koivuhyllystä hinkattua pois jotain lasten keräilytarroja?
Työkaverilla olisi luovuttaa tosi kiva umpipuuhylly, mutta ne tarrat ja töhnäliimat pitäisi pestä jollain.

Auttaako tärpätti vai vaaditaanko stydimpää? En viitsisi hiomapaperilla rikkoo sitä muuten siistiä pintaa.

Kiitos vastaajalle etukäteen..
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #8837 : 16.03.2009 17:17:57 »

rhoda: en osaa sanoo.. idiot2 Itsellä on yhdessä pikkupöydässä sellanen karvainen puputarra, mutten raaski ees ottaa sitä pois kun oon sen ihan omakätisesti siihen liimannut joskus kersana.. Grin Tosin se jää piiloon liinan alle..  :Smiley

olipa HYVÄ päivä töissä!!

Ja tänään on krapulamasennus ohi! Ei tsiisus mä olin eilen syvissä ja synkissä vesissä, melkein tänne avauduin moneen otteeseen mutta ajattelin että oon liian synkällä päällä ilmaistaakseni itseäni. Ihan melkein hävetti itseä se olotila, koska haluisin pystyä aina kontrolloimaan itseäni ja oon tottunut siihen että pystyn tsemppaan itseni vaikka mistä murheen alhoista positiiviselle mielelle. Siis en voi käsittää, miten alkoholilla voi olla tollainen vaikutus. Mä oon mielestäni ihan täysissä järjissä ja vahva mieleltäni, mitä nyt vähän stressaantunut. Sitten otan kaljaa ja sen jälkeen kaks päivää "henkinen krapula", niin paha että mun piti eilen illalla soittaa äidille että musta tuntuu että mä en kestä elämää just nyt, vaikka tiedän että kun nukun yön yli niin on taas normaali olo.. Ja mä en ees helpolla myönnä äidille että mulla on paha fiilis. Sillon kun sille sen sanon niin se tietää että oon tosissani ja kuuntelee.
En mä ikinä tekis mitään itsetuhosta, mutta mieli vaan menee niin raskaaks että en osaa sanoin kuvata. Ei pysty tekemään yhtään mitään, hengittäminenkin tuntuu vaivalloiselta. Sellainen oli eilinen päivä. Ei enää alkoholia mulle, kun se vaikuttaa muhun noin.  idiot2

Ei ihme että ne vuodet jolloin join niinku "normaalit nuoret juo" olin niin usein masentunut ja voimaton.. Sillä alkoholilla oli varmasti suuri osa siinä. Mun hermosto ei kestä sitä.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #8838 : 16.03.2009 17:29:02 »

Hehheh.. Saturnalia, mä oon heränny jo kolme viikkoo joka arkiaamu (plus parina lauantaina) kuudelta... crazy2 Sitten kun en osaa mennä iltasin nukkumaan, niin voi pojat mikä krooninen ylivirittyneisyys mulle on kehittynyt..!  Tongue

Päikkäreitä en nuku oikeestaan koskaan, koska tunnen sen olevan ajanhukkaa. Tarvii olla paljon kuumetta tai tosi paha krapula että suostun nukkuun päivällä, yövuorojenkin jälkeen nukun max kolmen tunnin unet että ei mee päivää nukkumiseen. Jonkin sortin paha fiksaatio.  Grin
tallennettu
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #8839 : 16.03.2009 17:50:59 »

OK
kiitokset Tigris ja Saturnalia!
Pitääpä kattua mitä myrkyttimiä kaapista löytyy..

Tuon tyyppiseen väsymykseen auttaa ainakin b-vitamiini
(varsinkin b12)
Pesci-vegenä lapan napaani säännöllisesti
varsinkin pimeinä vuodenaikoina.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #8840 : 16.03.2009 18:03:20 »

Hallo tupaan! Cheesy

Tigrikselle tiedoksi, että juo vettä samalla kun nautit alkoholia, niin ei tunnu seuraavana päivänä.
Etenkin punaviinin kanssa, mutta yleisesti kaikkien. Ja kun tulet kotiin,
niin puoli-litra vettä ennen kuin menet nukkumaan, niin ei ole aamulla krapulaa. Smiley

Rhoda, kokeile Ajaxia tai vastaavaa paljaaltaan. Anna vaikuttaa 10 min tai niin kauan kuin se liima on sulanut
ja sitten otat pehmeän karhunkielen ja pyyhkäiset pois. Smiley

Saturnalia, kevätväsymykseen auttaa rauta+B 12 aamulla (varmuuden vuoksi ehkä muut B-vitaminit,
jos hermot ovat kireällä myöskin) ja magnesium illalla.
En tiedä, mikä auringon määrä teillä tällä hetkellä on, mutta pyri menemään raikkaaseen
valoisaan päivään ainakin puoleksi tunniksi.
Tuuleta myös tuohon aikaan reippaasti koko asuntosi.

Terveisin,
Tohtori Sykerö :Smiley Grin 2funny
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #8841 : 16.03.2009 23:16:51 »


Iltaa tupaan!

Minulla siis on ollut tapahtumaköyhä pyjamapäivä, mutta nautin siitä täysin siemauksin. Huomenna jaksaa taas "sorvin" ääressä.

Kyllä Elwyn pärjää alalla kuin alalla, vaikutat sellaiselta rauhalliselta ja asiat asioina ottavalta ihmiseltä, joten kaikki on opittavissa ja kyllä elämä kantaa. Onnea siis uuden uran suunnittelulle.  Smiley

Saturnalialle onnea kanssa, et sinä niitä ex-naisia kaipaamaan jää, ties tosin vaikka saataisiin seuraavaan tapamiseen sinun ex-/ nyk. miehen exnainen uuden miehensä kanssa illallisseuraksi tai jotain.  2funny
Mikään ei ole mahdotonta voimme todeta, etenkin Kaurisystävämme.

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8842 : 17.03.2009 07:51:47 »

vilaisepa S viestini retroketjuun. minulla ei ole rakkaustunnetta kehenkään exään. miksi olisi, jutuilla oli syynsä loppua. vaikka hetken muka tunsin huolettomuutta ja yhteyden tunnetta heidän kanssaan, eihän se jatkunut! joten miksi olisi kiire hypätä uuteen tai palata taaksepäin, voin ehkä miettiä mitä opin heidän (vastuuttomasta) elämäntavastaan, ei varmaan mitään, länsi-itä KULTTUUREISTA ehkä.

sielut saa puolestani rakastaa, käytäntö näyttää aika erilaiselta.. toden totta.  vaikea käsittää, miksi pahikset saavat niin kovasti etuja (kumppanilta), kun jos on hyvis (itse) niin ei tulekaan joku toinen tarjoamaan kaikkea, päinvastoin edelleen tulisi hyväksikäyttöä, johon vedettävä rajat. pitäisikö olla pahis ja juoni? kaiken järjen mukaan minulle pitäisi tulla paljon parempi kumppani kuin pahis-exälle! eikö??  Huh Cool

tutustuin yhteen vastuulliseen tyyppiin Briteissä sen jälkeen - hänkin oli Aussi!

huvittelussa ei mitään pahaa. siis sitten kun se UUSI, fresh toimiva juttu, saa olla huvittelua.. kin.. tiedänkin missä voisi olla miehiä jotka osaa sekä pitää hauskaa, että tiedostaa (toimintansa seuraukset toisille
)
« Viimeksi muokattu: 17.03.2009 14:01:27 kirjoittanut ^Chakwaina^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #8843 : 17.03.2009 10:59:43 »

Huomenta tupaan!  smitten
SATURNALIA,kyllä se Neitsyt tyyppi on varmasti mahtava tapaus ku on syntyny samana päivänä ku minä  Grin
Mun tunteet kokoajan vaan kasvaa  oinas:stä kohtaan... ihanaa tuntea näin  smitten

Mut nyt vois mennä aamupalalle  Smiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8844 : 17.03.2009 15:41:24 »

hei löysin firman papruista just yhden Suomen pressan kotiosoitteen, onko kellään tarvetta.. valittaa vaikka sisä/ ulkopolitiikasta.. ja yks elokuvaohjaaja/tutkija,  jos täällä kenenkään pitäis päästä esiin.. Cheesy
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #8845 : 17.03.2009 17:56:34 »

Olipa jotenki kiva päivä töissä  smitten Sinne tuli pari tuttua/puolituttua viettämään lapsiensakans aikaa
niin siinähän se aika kului ku juttua riitti  Smiley
Nyt vois lähtee koirat lenkittää ja sit  leijona kans syömään ja jotain semmosta...

 :Smiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Asterix
Vieras
« Vastaus #8846 : 17.03.2009 19:21:26 »

Mä en tiiä, onko tää peruuttava Venus kuitenkaan mun kaveri. Aloin etsiä yhtä tiettyä valokuvaa, ja löysin valokuvat kaikista NIISTÄ EXISTÄ, joita EN koskaan saanut  tickedoff Ihme meno, joutuu kelaileen vuosien takaisia asioita vieläkin  buck2

Ehkä mulla on jäänyt liian moni juttu kesken ja selvittämättä  2funny Hiphei, kun Venus perääntyy vielä koko kevään ajan. Afro

Peruuttava Venus ei ole minukaan kaveri. Jotenkin huonoa aikaa rakkaus-suhteissa.
Kivat miehet painii omien ongemiensa parissa niin, että mikään ei tahdo sujua
ja sitten pukkaa hiukan huonompaa mieslaatua elämään. idiot2
Milloin se lakkaa peruuttamasta? Huh 
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #8847 : 17.03.2009 20:38:42 »

Johan!
Muistakaahan sitten että eteislepatusta kutsutaan myös flutteriksi ja eteisvärinää flimmeriksi

/\/\/\/\/\/\/\/\ nonii tossa on vähän huono rytmi kun siitä puuttuu p- ja t-aallot ja siinä on muutakin vikaa  Grin

____________  tämä on asystole, joka vaatii välitöntä tehoelvytystä!

Yritänköhän mä vaan vältellä lukemista? Nyt takas asiaan... Moido  Cool
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #8848 : 18.03.2009 11:43:07 »

Saturnalialle tsemppiä! vaikken tiiäkkään mistä kokouksesta puhut  Grin

Mä niin haluaisin hypätä työpäivän yli tänään... ku nyt on tullu kauhee vimma et tänään meen siivoo mun kämpän perusteellisesti!! saan työkaverilta uudet verhotkin niin vois neki vaihtaa  smitten
Ja illalla Oinas tulee kylään ja myös  kaksoset kaverini ! en malta odottaa  Smiley

Nukuin ihmeen huonosti viimeyönä ja aloin pyörittämään päässäni kaikenlaista,ja tuli mieleen Suklaasilmä
exä... jotenki oon tosi huolissani siitä vaikkei se enää oo mun murhe että se pilaa oman elämänsä.
No menin sit soittamaan sille,ja ei ainakaan jääny harmittaa että se on ex ku oli kännissä taas.. no ei
pahasti mut silleen että äänestä kuuli että oli juonut.
Sanoin sille niinkuin ajattelinkin että oon huolissani sen elämästä jne. Tuli melkeen itku sen puhelun jälkeen.
Jotenki alkanu vaan tuntumaan että sen elämä ei enää kestä kauheen pitkään... tiiättekö tullu vaan
sellanen tunne sisälle... No mutta nyt lakkaan murehtimasta siitä!! eihän se mun vika oo että
toinen on ajautunu väärille teille.
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #8849 : 18.03.2009 12:30:59 »

Grin Että saanko uuden duunin.

Pidän peukkuja.  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 588 589 [590] 591 592 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: