Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Taas viikonloppu,,,  (Luettu 13113 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« : 19.10.2007 18:59:38 »

 Embarrassed

Olenkohan poikkeus kaikkien joukossa,kun en pidä viikonlopuista. Undecided
Heti herätessä muistan,että perjantai ja mieliala menee maihin.
Viikonloppuisin tuntuu,että koko maailma heittää häränpyllyä.
Viikolla niin rauhallinen kylä sekoaa täysin.Naapurissa odotettavissa melua,kaikki yhteydet katkeavat virastoihin ja minun maailmani jotenkin pysähtyy. Undecided

Sunnuntait ovat koko ikäni olleet toooosi pitkiä ja kiduttavia.
Kouluaikaan jo ajatteli vain tulevaa maanantaita ja se kuitenkin sujui kun lähti alkuun.
Avioliitossa sekoitti se,että mies pyöri aina ympärillä,lapset järjestivät omat ohjelmansa ja olin vähän niinkuin pihalla odottaen vain maanantaita.
Ainoastaan biletysaikana muistan,että perjantai ja lauantai tuntuivat kivoilta.
Pitääkö siis taas aloittaa parin paukun voimin viikonloppu ja kapakkaan,vai mikä neuvoksi. uglystupid2
tallennettu

Mirjam*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 313


Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta


Profiili
« Vastaus #1 : 20.10.2007 14:22:48 »

Heh, noh minä kyllä ihan päinvastaisesti NAUTIN viikonlopuista. Varsinkin vapaista, jolloin olen ihan yksin. Ihanaa kun laskeutuu rauha, ei tarvitse kenestäkään huolehtia, ei mitään tehdä kellon mukaan. Voi olla ja tehdä vain sitä, mikä milloinkin itsestä tuntuu hyvälle. Täysin fiilispohjaista aikaa minulle. Voin itkeä tai nauraa, syödä tai olla syömättä. Voin vaikka lukita ovet ja laittaa sälekaihtimet kiinni. Olla vain itseni kanssa, omilla ehdoillani spontaanisti.
Tietysti minulla vaikuttaa oman elämäntilanteeni, että koen näin nyt.  Smiley

Niin, ehkä tuolle biletykselle voisi löytyä joku uusi vaihtoehto?
Vierailuja ystävien luo?
Joku harrastus, mitä voi tehdä juuri viikonloppuisin?
Vaikeaa minun keksiä, kun itse juuri kaipaan näitä viikonlopuja, kun kaikki rumba ja säännöllisyys pysähtyy...
 smitten


tallennettu

Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä.
Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna.

https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #2 : 20.10.2007 15:33:13 »

Minulla kun tuo seesteisyys kuuluu joka päiväiseen elämään,niin tavallaan viikonloput rikkovat sen.
Elän ilman kelloa jokseenkin aina. Smiley

Viikonlopuissa häiritsee juuri se yllätyksellisyys.Kun suurin osa ihmisistä on vapaalla,se rauha saattaa rikkoutua milloin tahansa.
Eipä se biletys enää oikein jaksa kiinnostaa.Katsos kun en enää jaksaisi laittaa itseäni edes baanakuntoon ja olisi hieman liian kova ääni meikäläiselle. Grin

No,nyt jo lauantai näin pitkällä.Vielä huomisen piinapäivä ja arki taas. Smiley

Olihan se eri juttu silloin,kun lapset pyörivät jaloissa.Silloin piti olla rajat ja ajat.Nyt on se vaihe ohi. smitten
« Viimeksi muokattu: 21.10.2007 02:50:44 kirjoittanut Chandra » tallennettu

Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #3 : 20.10.2007 19:38:51 »

Chandra, ymmärrän tunteesi - tämä talo on viikonloppuisin erittäin levoton, energioiltaan arvaamaton, töminää ja kolinaa läpi yön (edelleen) - kaipaan MAALLE!

Viikot menee ihan OK  smiley6600
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #4 : 20.10.2007 22:12:58 »

Meitillä taas viikot on niin tasapaksua pullaa, että kaipaan viikonloppuja juuri sen yllätyksellisyyden takia. Hieman äksöniä!  Wink En nyt tarkoita sitä että rellestäisin kuppiloissa, vaan paremminkin sitä että olo on "sykkivämpi" ja odotusta täynnä. Saa mennä ilman kummempia aikatauluja, kun ei ole mitään ihme velvotteita...  :Smiley ja tehdä juuri mitä päähän pälkähtää.  Grin
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
selkälokki
Vieras
« Vastaus #5 : 20.10.2007 22:14:21 »

jeee, ja pyjamapäiviä vaikka...Mutta en jaksais, jos naapurit möykkäisivät knuppel2
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #6 : 20.10.2007 23:57:13 »

Käänsinpä tämän viikonlopun nurinpäin.Tein siitä arkipäivän. Grin
Hullu siivousinto iski päälle ja piti käydä kaupassakin,vaikken oikeesti mitään tarvinnutkaan.Kuuluu vaan arkeen. idiot2

Aloitin koluamalla kaikki laatikot ja miettimällä huonekalujen paikkoja.
Ylimääräiset lentää roskiin ja kaikki vanhaan elämääni kuuluneet paperit.
Ei mitään muistutuksia enää menneestä.Valokuvia tuli muutama silpottua ja arkistoin ei tarpeelliset.
Huomenna siirrellään sitten ryminällä huonekaluja.
Ei yhtään viikonlopun tunnelma ole kalvannut. Cheesy
Maanantaina olen taas vapaa viettämään pyhäpäiviäni,vaikka pyjamassa. Grin

Nyt katsomaan ykkösen leffaa,joka tuntuu kuin keskiajan elämä.Silti tälläiset laitokset Irlannissa lopetettu vasta 1996!!!
Suosittelen muillekin,jos ei uni paina.
tallennettu

He|mi^
Astro-nauttija
****
Viestejä: 848



Profiili
« Vastaus #7 : 21.10.2007 00:04:37 »

aivan ihana viettää viikonloppua,kun saa olla kuin lystää.
tallennettu

Elämän tärkeimmät asiat näkee vain sydämellään.

http://www.namaste.fi/oivallus
Nothobel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Keltainen Magneettinen Soturi


Profiili
« Vastaus #8 : 21.10.2007 00:35:04 »

Voi Chandra, voi Chandra sinua!
En todellakaan tiedä, minkä ikäinen olet, vaikka annoitkin vihjeen ettei lapset enää pyöri jaloissa, mutta minä odotan innolla sitä aikaa jota sinä elät  Wink
Tämä aika on elämäni parasta, kuten kaikki muutkin, mutta on se sitten ihanaa sekin kun vihdoin ehtii tekemään kaikkia omiakin juttuja taas, kun lapset lentävät pesästä.  Minulle viikonloput ovat ihania päiviä, mutta myös arkipäivät ovat sellaisia - en voi hukata yhtään päivää, vaikka elämiä olisi kuinka monta edessäpäin. On pakko elää juuri nyt ja juuri tässä! Tunsin tänään jälleen kerran pakahduttavaa onnen tunnetta sydämessäni, kiitollisuutta kaikesta.. elämästä, lapsista, kumppanistani, läheisistäni, työstäni, ihanista työtovereista...
Viikonloppuisin minulla on tavallisesti yhtä paljon ohjelmaa kuin viikollakin ja hyvä puoli on se, että se on (useimmiten) itse järjestettyä, mutta huono puoli puolestaan on, ettei siitä makseta palkkaa mutta rahaa kuluu luvattoman paljon  Grin
Yhteenvetona on kuitenkin todettava alkuperäiseen kysymykseen, että minulle viikonloput siis eivät ole kidutusta, vaan päinvastoin. Sunnuntaina menen nelivuotiaan poikani ja äitini kanssa kylpylään pulikoimaan ja aion nauttia siitä(kin) täysin rinnoin!

Nautitaan jokaisesta päivästä!
tallennettu

Aurinko, Kuu, Merkurius, MC - Härkä
AC - Neitsyt
Venus - Kaksoset
Mars - Vaaka
Tulivuohi
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #9 : 21.10.2007 03:06:02 »

Nautinnollista kylpyläpäivää sinulle ja seuralaisillesi Nothobel! Smiley

Ikää on milloin reilusti yli 100v,mutta enimmäkseen pyörii tuossa alle 30 kymppisen seutuvilla.Hyvin usein parikymppisenäkin.
Eli milloin minkäkin ikäiseksi itseni tunnen.
Ystävät lienevät kaikki minua huomattavasti nuorempia.Viihdyn heidän kanssaan.
Jotkut kun vanhetessaan alkavat tietoisesti muuttamaan itseään ikäistensä näköisiksi,mutta minulle se ei sovi.

Luonto ajoi tämän tikanpojan puuhun jo niin varhain,että räpiköiden sinne oli pakko päästä. Cheesy
Vanhin lapseni on 34vuotias ja itse pyöreät 50v.
Mutta kuten sanoin,en ajatusmaailmaltani,enkä pukeutumiselta.

Onhan tämä nautittavaa aikaa juuri siksi,että saa vihdoin elää pelkästään itselleen.Menen jonnekin jos huvittaa,mutta viihdyn hyvin kotonanikin.Ihmiset käyvät enimmäkseen minun luonani,koska ei ole häiritseviä tekijöitä,eikä ylimääräisiä korvia.
On vain aikaa olla yhdessä.
Yllätysvieraista en pidä,koska saatan tehdä silloin juuri jotain minulle tärkeää juttua ja se näkyy kyllä minusta.En osaa peitellä.
Siksi pidän siitä,että soitetaan etukäteen.Ei se paljon maksa ja on oikeus myös kieltäytyä,jos ei sovi.
Ei mununkaan luonteellani ovelta enää käännytetä.

Vaan oikeassa olet.Jokainen hetki on kallis.Nekin joista ei pidä.Sen huomaa sitten myöhemmin.
Vielä ehdit nauttimaan vapaudestakin.Aika aikaansa kutakin. Wink smitten
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10 : 21.10.2007 12:14:34 »

Rakastan yllätyksiä ja yllätysvieraita, menoa ja meininkiä, nyt kun menee työ ja suhdesektorilla lujaa, hetken saa melkein levätä vk tai olla sitten puoli vuorokautta+ seuralaisen kanssa, tai kaupassa tapaamassa tuttua tms, ulkoilemassa, urheilemassa, bilettämässä. Viikonloppu on hyvä. Voihan töistäkin ottaa vapaata jollain verukkeella, mutta olen liian terve valehtelemaan että olen kipeä. hehe

Ihana viikonloppu on vielä menossa! Minnehän tässä lähtisi retkelle.. !

Sitäpaitsi sunnuntai-iltaisin olisi kahdessa paikassa yhteismeditaatiota! Ja se tuntuu huimalta! (joskus)


October 21, 2007
There is an air of excitement about your romantic escapades today. Even though you may have known your partner for some time, you feel as though you have just met and the evening is spread before you like some kind of inviting new adventure. Enjoy this wonderful scenario while it lasts, and squeeze every ounce of romanticism out of it.
« Viimeksi muokattu: 21.10.2007 12:24:10 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #11 : 21.10.2007 13:08:36 »

Käänsinpä tämän viikonlopun nurinpäin.Tein siitä arkipäivän. Grin
Hullu siivousinto iski päälle ja piti käydä kaupassakin,vaikken oikeesti mitään tarvinnutkaan.Kuuluu vaan arkeen. idiot2 ...

Hei "Chandra"

Tuo oli mainio oivallus.
- joskus minullakin pukkaa viikonloppuisin
aika tulemaan pitkäksi



 smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
selkälokki
Vieras
« Vastaus #12 : 21.10.2007 13:59:08 »

Minä muistan, että lapsena sunnuntait olivat tooosi pitkästyttäviä, kun isällä ja äidillä oli tapan vötkyillä ja nukkua päiväunet jne. Tuntui aina, ettei sunnuntaisin tapahdu mitään. Voi miten hyvin nyt ymmärränkään  heitä....
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #13 : 21.10.2007 16:31:29 »

Hiljainen päivä voi olla mitä kutkuttavin oikeassa seurassa retkeillessä.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #14 : 21.10.2007 19:16:28 »

Hiljainen päivä on ihana aivan yksinkin. angel
Koskaan kun ei kuitenkaan ole yksin.
Ei mennä minnekkään,ei kaivata mitään,vaan kääntyä itseensä.

Viikonloppuisin se ei vain aina tahdo onnistua.

Elämänilo!Näinpä se on.Viikonloput tuntuvat pidemmiltä,vaikka luulisin,että tunteja on yhtä paljon kuin arkipäivässäkin. Grin

Ja Selkälokille voin kertoa,että sama juttu oli meillä kotona lapsuudessa.Sieltä jo juontaa vastenmielisyys varsinkin sunnuntaita kohtaan.
Välillä oli näitä sunnuntai vierailijoita,mutta lasten piti kyllä olla hiljaa,eikä istua pöydässä syöpöttelemässä.
Aikuisten juttuja juttelivat ja minä kuuntelin oven takana. 2funny
tallennettu

Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: