Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: pystyykö muutkin näkemään miltä joku henkilö näyttää kun sitä oikein ajattelee?  (Luettu 3204 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
maiskuli
Vieras
« : 05.08.2010 21:09:13 »

mulla on sellainen kumma juttu että pystyn tietämään siis näkemään henkilön jota ajattelen vaikka en tunne henkilöä enkä ole ennen nähnyt. se vaan tapahtuu kun tarpeeksi ajattelen henkilöä josta puhutaan. Sitten on vuosien varrella tullut niitä mukavia yllätyksiä kun on pitänyt tavata joku henkilö tai tutustua tähän niin onki jo niinku nähnyt sen henkilön =)

Onko teillä muilla vastaavaa?
tallennettu
Ellanora
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39


Profiili
« Vastaus #1 : 06.08.2010 02:02:37 »

On ja se on minusta harvoille ihmiselle todellinen lahja mistä saa olla ylpeä Smiley
tallennettu

Selvännäkijä

Intuitiolla, henkistä kasvua ja kehitystä edistäen.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #2 : 06.08.2010 09:03:49 »

Pystyy ilman muuta, minulle tehtiin tama monia vuosia sitten ja sen jalkeen aloin itse harjoittelemaan tata ja vain huomatakseni kuinka pitkalle olemme joutuneet todellisesta minasta, eli KESKITTYMISKYVYSTAMME.
Harjoittelimme eraan foorumilaisen kanssa meditaatiossa ja nako piti taysin paikkaansa.
Ajatuksen voimalla paasemme pitemmalle kuin osaamme edes kuvitella!!!
Love the world and the world loves you.
tallennettu
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 348


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #3 : 06.08.2010 16:02:43 »

Kyllä Smiley ja minulla on vieläpä hajumuisti. Tiedän milloin joku ajattelee minua, kun tunnen tuoksun vieressäni, ilman että persoona on vierellä. Mulle tuli hyvin vahva tuoksu yksi viikko sitten, hän on asiakkaamme ja tiesin heti, että nyt asiakkaamme terveys ei ole hyvä, kun tuoksu tuli hyvin vahvasti. No niinpä hänen verensokerit olivat erittäin alhaalla ja sitä jouduttiin työvuorossa nostamaan, muuten olisi kooma tullut ja kuolema muutaman tunnin sisällä  buck2 asiakas sanoi vielä, että olitte enkeleitä kun tulitte viime tipalla  angel
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: