Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Galllup:nimimerkkisi  (Luettu 12478 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« : 16.11.2010 13:04:24 »

saimpa vision yällä että kysäsen tämmöstä.

Siis, mistä nimimerkkisi tulee, onko ollut aina sama vai ootko vaihdellut, jos olet , miksi?
ja sana on vapaa Smiley

ite alotin 2005 msRonya joka oli silloinen esiintymisnimi, eräänlainen alterego. muissakin foorumeissa samalla hengasin. I-Ronia (tai I-Ronya) oon ollu varmaan 3 vuotta, kuvaa ehkä vähän ninku  "minä ; ronya" tai ironiaa molempi käy.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #1 : 16.11.2010 15:33:44 »

Mun nimimerkkini tulee taas siitä, että tuo 'mauri' on lemmikkini nimi, ja mourulaisen repäisin sitten vaan jostain Cheesy Tai sitten tämä nick ainoastaan siitä syystä, ettei parempiakaan (?) tullut mieleen Cheesy Cheesy
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #2 : 16.11.2010 16:50:12 »

No rakastan metsää ja fantasiataidetta ja uskon keijuihin yms. eli kiinnostuksen kohteitani/minua kuvaava nick. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Ave^^
Vieras
« Vastaus #3 : 16.11.2010 17:25:02 »

Min olen aina ollut Ave^^.  Smiley Liittyessä tänne päätin keksiä jonkun aivan uuden mitä en missään muualla olisi ennen käyttänyt, ja siinä sitten mietein ikuisuuden eikä mieleen tullut mitään hyvää. Lopulta nappasin tuon silloin kuuntelemani satanistisen biisin sanoituksista. No, ei sillä kuitenkaan ole mitään tiettyä merkitystä minulle. Nuo merkithän tuolla perässä ovat sen takia, että kolmekirjaiminen nimimerkki oli liian lyhyt hyväksyttäväksi.  Tongue

Nykyään olen alkanut käyttää taiteilijanimenäni tuota Avea, Niina Ave kun vain kuulostaa jotenkin niin hyvältä.  Grin Ja, on se hienoa kun oma sukunimi on aakkosten loppupäässä, niin tuo Ave alkaa sentään Alla.  Cool Jotenkin kiehtoo tuo nimi nykyään, vaikka alkujaan ihan sattumalta valitsin.  Smiley
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #4 : 16.11.2010 20:01:27 »

Nimi on puolivillainen viittaus Teito Monogatari-sarjan päähenkilöön, joka on sellainen hupaisa, perverssejä temppuja madoilla ja toukilla harrastava demonivelho. Sitäpaitsi satun olemaan tasan yhtä kuolleen näköinen. Tongue
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #5 : 17.11.2010 00:15:57 »

Olin alunperin täällä nimimerkillä AdAstra ja allekirjoituksessa oli "Per aspera ad astra". Se kuvasi elämäntilannettani silloin. Vaikeuksien kautta voittoon.

Nykyinen nimimerkki on oikeastaan Sancta Astra, mutta yhdistin ne. Kaipa tuo nimi tuli siitä, että olen saanut taivasyhteyteni takaisin.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #6 : 18.11.2010 15:12:52 »

Meimi on vaan siepattu jostain.  Olen esiintynyt muillakin foorumeilla samannimisenä, joskus meimi-tätinä.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #7 : 18.11.2010 15:25:10 »

Oma nimimerkki on tulee yllättäen Reikistä  Tongue  Kuvaa myös jollain tavalla omaa elämäntapaani ja ajattelumaailmaa  Smiley   skorpioni  smitten

oon aina mieltäny reikimieheks  Grin
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #8 : 18.11.2010 15:28:11 »

Mulla on ollu tämä nimimerkki 10 vuotta muutamilla foorumeilla ja aikoinaa chateissä. Toinenkin nimimerkki on ollu about 6 vuotta, mut tänne foorumille sopi tämä Witch-83 paremmin.  Wink Nimi tulee siitä kun mua on lapsesta asti leikkimielisesti kutsuttu noidaksi, koska tiedän asioita etukäteen, luen ihmisiä ja näytänkin noitamaiselta ja mun tyyli on aavistuksen "gootahtava".  :Smiley
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #9 : 20.11.2010 19:45:30 »

Minä olen sellainen uskollinen  :Smiley jopa nimimerkeilleni. Metsätonttu piti vain jättää, koska profiilini ei enää toiminut ja Esmeralda on vain mieleen ehkä sen alkulähteen vuoksi (tulee sanasta smaragdi) ja sen yhteys romaaninimeen, kulkuriin. Ja nimi on kuin tanssi, solisee kuin puro. Esmiralda sen vuoksi, kun foorumissa oli jo Esmeralda....kurja, joka ei sitten ole sen jälkeen näyttäytynyt. Piti yksi kirjain vaihtaa, eikä sekään hassumpi. Kirjain i nousee jotenkin ylös....
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
unelmassa
Vieras
« Vastaus #10 : 01.12.2010 15:03:03 »

   
     Smiley   Mistä teille tuli, tai keksitte omat nimimerkit tänne.. Shocked                                    smitten

           Minulle kävi näin...Eräässa työpaikassa ,kauanaikaa sitten eräs mies sanoi minua     angel
           
           aina näin. Mitäs se minun unelma....Siitä tuli mieleen,että laitan unelma nimimerkin.
                                                                                                                               
     Grin
           Vaan eipä se käynytkään..Aaatelin sitten kokeilla unelmassa,ja sehän passas.
                                                                                                                     
                        Siitä nimimerkki..Unelmassa

           
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #11 : 02.12.2010 11:23:45 »

nimimerkki tulee yksinkertaisesti siitä että sillä hetkellä oli kaamea kuolemanpelko on tosin vieläkin mutta lievempänä ja haluan uskoa että takasin tullaan.en muistaakseni ole käyttänyt muualla.
tallennettu
Kafkar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #12 : 14.12.2010 15:40:09 »

Mun lempikirjailija on Franz Kafka. Ja ku mie oo nainen nii siitähä muotoutuu Kafkar
tallennettu

Pyyteetöntä rakkautta <3
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #13 : 14.12.2010 16:33:10 »

Tämä on kyllä jo niin vanha nikki, että en taida oikein kunnolla muistaa mistä se tuli. Ehkäpä tuo sitten kertoo siitä, että etsin kaikkeen ratkaisuja ja uusia tapoja nähdä asioita.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Mustikka46
Vieras
« Vastaus #14 : 14.12.2010 23:46:54 »

Mustikka tulee luonnosta ja on terveellistä.  smitten Sekä värinsä puoleen on yksi useimmasta lempiväristäni. Täällä astrolla ja toisella foorumilla mustikkana, jokseenkin niin kotoinen nimimerkki minulle.  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: