Sivuja: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1661501 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #825 : 10.10.2010 21:10:25 »

Vähän sama kuin SancAstralla. On niin paljon tekemistä ollut viimeisen parin kuukauden aikana ja nyt ne kaikki pitäisi saada valmiiksi, mutta kun kaikkea on liikaa, niin se menee siihen, että ei tee mitään ja sitä muuttuu välinpitämättömäksi. No, 1,5 viikon loma kolmen päivän päästä, 3 päivää aikaa tehdä kaikki asiat. Ouch.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #826 : 15.10.2010 00:28:29 »

Kauhee ressi. Esim. eilen tein tehtäviä yötä myöten, ennen nukkumaan menoa purskahdin itkuun - en edes tiedä miksi. Tänään ollu taas pitkä päivä, ens viikolla 2 tenttiä ja viikonlopuks tulossa vieraita ja uusia huonekaluja. Eli täytyis siivota ja järjestää tilaa uusille kalusteille, lukea, laittaa ruokaa olla seurallinen... eikä mieskään oo kotona apuna, se tulee vasta vieraiden kanssa, tosin ihana nähdä se viikonloppuna. tavallaan järki sanoo, että mun pitäis hidastaa, lääkäri määräsi uniongelmiin jo pari kuuakutta sitten lääkkeen, mutta mä vaan paahdan ilmeisesti kunnes virta loppuu. Ei ois eka kerta, mutta en osaa pysähtyä Undecided
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #827 : 15.10.2010 15:16:03 »

Työkaverini ei tee omia töitään, teen alipalkattuna siis kahden hengen duunit.
Sen lisäksi yhteisessä osuuskuntayrityksessämme on kolme paskaa puhuvaa ja täysin kädetöntä ihmistä. V***i. Ha.
Ihmisiä ei oikeasti näytä kiinnostavan työllistyminen, OMIEN INTOHIMOJEN läpieläminen tai muu sellainen maanläheinen ja tulinen toiminta.  buck2 Lähinnä vituttaa.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #828 : 20.10.2010 16:04:32 »

Stressi stressii stressinen... joka oNpi sitten jatkuvana yskänä ja lihasrevähdyksenä kylkivälilihaksissa. SaiNpa uuden antibioottikuurin ja vahvempaa kipulääkettä. Röntgenissäkin kävin kuvauttamassa keuhkoni, jo toistamiseen, koska aamulla kyljestä kuului NAPS.

Yritä tässä nyt sitten saada elämää kunton, kun energiaa ei ole ja sänky kutsuisi houkuttelevasti nukkumaan... Veto loppu sit niinku nyt.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #829 : 20.10.2010 16:28:58 »

Sain vihdoin ja viimein omalta ammattiliitolta päätöksen työttömyyskorvauksista. Kokonaista 48,12 euroa koko viimekuulta  uglystupid2.
Just mun syyhän se on, ettei sopimusta duunissa jatkettu ja siksi maksettiin ulos. Kyllähän tolla pärjää loistavasti ens kuun puolelle tickedoff.
Täytyy käydä työkkärissä "asioimassa" kun ovat väärät tiedot lähettäneet ja siksi jäi uupumaan "vaan" 7 päivää.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #830 : 20.10.2010 16:48:59 »

Mä olin ihan lyöty vielä tossa pari viikkoa sitten. Makaamista kesti noin 2kk.
Mut jos kerta maailma ja kaikki liitot on sitä mieltä että ne voi tehdä mitä vaan, niin  tickedoff knuppel2!
Pahimman raivon sain jo ulos mut tämä asia ei jää tähän buck2!
*oinastelee täysillä*
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #831 : 20.10.2010 17:06:34 »

Mua ahistaa ja ärsyttää tämä mun saamattomuus!  tickedoff En saa tehtyä ns. mulle miellekkäitä ja terapioivia juttuja, kun joko mua väsyttää nii paljon etten jaksa tai sit en pysty keskittymään mihinkään --> tuskanen olo lisääntyy  Cry
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #832 : 23.10.2010 16:16:59 »

Mä oon paska äiti!  Cry Aamusella torkahdin sohvalle kun tyttö hillu olohuoneessa. Havahduin yht'äkkiä hereille ja tajusin sen hiljaisuuden... tyttö oli kadoksissa!!! Naapurin äijä koputti samalla sekunnilla oveen ja toi karkulaista kotiin. Mies ei ollu laittanu ulko-ovea aivan kunnolla kiinni/lukkoon kotiin tulessaan ja kun neiti ylettyy jo kahvaan, nii saahan se sen auki. Tytsy oli sit talsinu ilman kenkiä ja sukkia, pelkät yövaatteet päällä ulkona. ONNEKSI ei käynny mitää!!! Mut itsesyytökset ja häpeä on suunnaton.  Cry  Embarrassed
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #833 : 24.10.2010 16:47:27 »

Witch, sitä varten meillä on ovi takalukossa, ettei lapsukaiset karkailisi.

Nimim. Parivuotiaana kotoa karannut  Wink
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #834 : 25.10.2010 11:14:32 »

En osaa päättää  knuppel2 uglystupid2  tickedoff
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #835 : 27.10.2010 11:12:29 »

HIANOO V***U. Teen sitten 500 ihmisen tapahtumaa muutamalla tunnilla. Palkka on shaiba, budjetti reikä ja työt tuupataan mustiin koloihin. WAU; JEE.  knuppel2
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #836 : 27.10.2010 11:50:16 »

Kiva. Olin eilen vielä vaalea, ajattelin hiukan tasoittaa vain väriä kesän jäljiltä, ja löin tummanvaalean värin päähän. Nyt on sitten vaaleanruskea pää, vihertävillä latvoilla. Mä en pääse koskaan eroon tummasta tukasta. Raivostuttavaa. Onneksi on edes luonnollisen ruskea, jos ei kytätä sitä ruohon väriä..  knuppel2
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #837 : 27.10.2010 14:40:24 »

Niin väsynyt, että ylityövapaat tänne heti!
Ai, niin silloin mä teen niitä muita töitä - faak.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #838 : 27.10.2010 15:42:46 »

Haluaisin oppia ymmärtämään miksi ne ihmiset jotka sanojensa mukaan eivät halua satuttaa tai loukata tekevät sen aina kaikkein kipeimmin?
Miksi juuri ne jotka tietävät mikä sattuu eniten, tekevät juuri sen saman?
Kuinka paljon on tarpeeksi kipua? Kuinka paljon tarvitsee jaksaa ymmärtää?
Jos lakkaan uskomasta, välittämästä ja rakastamasta, tekeekö se minusta pahan?
-Helpotti. Kiitos-
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #839 : 27.10.2010 16:41:46 »

enkä saa edes lisiäni tässä palkassa...  knuppel2  knuppel2  tickedoff
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Sivuja: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: