Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: meditointi>> valo ilmiöt  (Luettu 4171 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tige
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« : 03.08.2009 23:48:15 »

Hei! semmoista kysyisin että olen nyt meditoinut ja pyytänyt enkeleitä auttamaan syöpää sairastavaa äitiäni ja viemään kaikkea hyvää läheisilleni... aloin nähdä ovaalin/liekin muotoisia valoja jotka ensin liikkuivat kohti kattoa ja kun olin sitä mieltä että kuvittelin tuli yksi suoraa kohti ja se kiersi minut viime hetkil ku pelästyin todella, sitten valot menivät vierestäni hyvin tiheään tahtiin ja seuraavana iltana sama homma yksi meinasi tulla minua kohti ja säikähdin ja se kiersi loput imeytyivät seinään... valot olivat violetteja, tummansinisiä keltaisia oransseja ja punaisia lähes jokaisessa oli vaaleammat reunat/kehykset. kysymys onki se että koska pelkäsin niitä niin paljon niin oliko ne sitte jotenkin pahoja ? luulin että mieliki pysyis rauhallisena jos ne olis enkelin lähettämiä? uskallanko enää kokeilla vai pelkäänkö niitä turhaa? olen alussa aina rukoillut isä meidän ja pyytänyt valon enkeleitä paikalle... hieman ehkä vieläki pelottaa että sainko nyt jotain pahaa si eteepäin ja itsellein.  Undecided
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1 : 04.08.2009 09:43:54 »

Hei! semmoista kysyisin että olen nyt meditoinut ja pyytänyt enkeleitä auttamaan syöpää sairastavaa äitiäni ja viemään kaikkea hyvää läheisilleni... aloin nähdä ovaalin/liekin muotoisia valoja jotka ensin liikkuivat kohti kattoa ja kun olin sitä mieltä että kuvittelin tuli yksi suoraa kohti ja se kiersi minut viime hetkil ku pelästyin todella, sitten valot menivät vierestäni hyvin tiheään tahtiin ja seuraavana iltana sama homma yksi meinasi tulla minua kohti ja säikähdin ja se kiersi loput imeytyivät seinään... valot olivat violetteja, tummansinisiä keltaisia oransseja ja punaisia lähes jokaisessa oli vaaleammat reunat/kehykset. kysymys onki se että koska pelkäsin niitä niin paljon niin oliko ne sitte jotenkin pahoja ? luulin että mieliki pysyis rauhallisena jos ne olis enkelin lähettämiä? uskallanko enää kokeilla vai pelkäänkö niitä turhaa? olen alussa aina rukoillut isä meidän ja pyytänyt valon enkeleitä paikalle... hieman ehkä vieläki pelottaa että sainko nyt jotain pahaa si eteepäin ja itsellein.  Undecided

En "näe", että kyseessä olisi mitään pahaa, vaan juuri sitä mitä olit rukoillutkin valon enkeleitä.  angel Joskus sitä saattaa alussa säikähtää/pelätä hyviäkin "ilmestyksiä". Olet turvassa ja uskalla vain jatkossakin pyytää apua.  smitten
tallennettu
Tige
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #2 : 04.08.2009 15:52:12 »

kiitoksia vastauksista helpotti mieltä kyll'. haluaisin tosiaa jatkaa, mutta olis kyl varmasti tällaselle mamarille hyvä jos ois mukana ihminen joka osaa kertoa ja opastaa... täytyy seurata ja katsoa jospa sitä löytäis ittesä joskus jostai porkasta joka handlaa nää  Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 05.08.2009 09:14:02 »

Samaa mieltä Kaulakorun kanssa.  angel
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 05.08.2009 11:57:01 »

Juuri eilen käveleskelin kirjakaupassa ja silmääni osui Diana Cooperin (?) kirja, jonka otsikkona oli ihan "Enkelipallot" tms. Tuli heti mieleeni tämä keskustelu täällä ja kirjan takakannessa ja sisällössä tuli vahvasti ilmi, kuinka nämä pienet liikkuvat valopallot ovat ilmeisesti enkeleitä tai muita erittäin tärkeitä ja hyviä valo-olentoja.

Eli siis ei syytä huoleen. Ehkä kannattaisi katsastaa tuo kirja? Amazonista saattaisi löytyä. Smiley Ainakin Diana Cooperilta löytyy sellaisia kuin "Enlightenment trough Orbs", joka kertoo juuri valopalloista ("Orbs").
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Tige
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #5 : 05.08.2009 22:25:35 »

hienoa sen taidanki käydä katsastamas. kiitoksia  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: