Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä sinussa on noitaa?  (Luettu 83407 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #165 : 04.04.2007 18:43:06 »

Myos isoaitini oli "noita"-siis kuuluisa ennustaja Ita-Suomessa, han ennusti jopa presidenteille..Itse olen aloittelia, paitsi enneunissa...
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #166 : 04.04.2007 22:29:22 »


Juu se on diamond huomattu että noitasukua olet ja ne unet kyllä osaat todella selvittää, tavallisetkin  Wink

Elektra sun nimi on niin noitamainen  Grin 2funny Grin mut ihan oikeesti

Ja todellakin pitäköön ne hatuistaan jotka eivät tiedä niitä noita aikoja  Grin

Meidän päässä noidat on kasvaneet (miksi teininoitia voi nimittää?)ohi virvon, varvon ajasta ja nyt ne sanoo ihan suoraan tuo niitä munia sieltä kaupasta, sellasia joissa on hyväsisuslahja.
Niitä sisuslajoja sitten vierii ympäri pöytiä, onko järkee  Grin

Ei vaiskaan, mehän ollaan kaikki ihan täyspäiväsiä noitia tässä osoitteessa.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #167 : 04.04.2007 22:40:19 »

En todellakaan tiedä, mitä ise astroinen foorumi tykkää tällaisista taikavirtuooseista ja noidanplantuista!

Ja tämä noita tahtoo myös munan, hyvänsisuisen munan. Varmaan käy, että itte se pitää ostaa.

Edes sen verran suklaata... :Smiley Ja mikä hyvä sisällä? Kerron myöhemmin.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #168 : 06.04.2007 11:59:25 »

Kyllä ja vain! smitten

Noituus elää kukoistuskauttaan. Cheesy

On jo omat taikajuomatkin ja viherjauheet,voiman lähteet.
Onneksi nykyisin saapi olla julkinoita.
Noo,,Kyllähän voi tietty supina takaa kuulua ja leimasimet kädessä perässä katsotaan,kun tämä noita menee kannettavan hoitopöytänsä kanssa tupasesta toiseen. Wink

Mutta noidathan ei sellaisista supinoista välitä.Ollaan avoimesti vaan.
Mulla umpimuna,ei yllätystä.Tykkään niiiin sen mausta!

Valoisaa pääsiäistä kaikille noidille!!! Cheesy
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #169 : 06.04.2007 13:52:12 »

J U L K I N O I T A!!!

Ihana juttu!  Grin    Grin
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
ametist
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 144



Profiili
« Vastaus #170 : 06.04.2007 16:14:07 »

Hyvää pääsiäistä kaikille noidille ja tietenkin myös muillekin  Grin smitten
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #171 : 06.04.2007 20:34:23 »

(http://www.myspacedev.com/img/dividers/easter/dividers16.gif)

Hei Ystäväin

Tänään sain taas palautetta noituudestani

Ystävättäreni toi viikko sitten minulle
mustikan ja puolukan varpuja tulppaanien kera,
jotka laitoin lasivaasiin

(http://www.myspacedev.com/img/dividers/easter/dividers25.gif)

03.04.2007 yöllä kello 05.00 Timmy-kissani kaatoi kukkavaasin
- ensimmäinen ajatukseni oli herätessäni, että nyt se vauva syntyi
- "enkeli" ystävättärestäni tuli mummi samana päivänä 15.33 JKL
- tänään hän kertoi, että lapsivesi on mennyt yöllä 05.00


(http://www.myspacedev.com/img/dividers/easter/dividers14.gif)

(http://www.myspacedev.com/img/dividers/easter/dividers26.gif)


 smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #172 : 10.04.2007 01:19:28 »

Minun pappani äiti oli noita. Verenseisauttaja ja sitten hän oli tuossa 1900-luvun vaihteessa ja sai vain kaksi lasta, joiden välillä oli kymmenen vuotta. Ehkäisettömään aikaan aika kummallinen asianlaita.. paitsi jos miehellä oli jotain *köhköh* ongelmia

...Tai jos fammusi pystyi vaikuttamaan myös muihinkin kehon nesteisiin... :Smiley

Lainaus käyttäjältä: Täysikuu
Elektra sun nimi on niin noitamainen...mut ihan oikeesti

Nimikö vain?  Huh

Näkisitpä minut luonnossa... Grin 2funny Grin
tallennettu
Valery
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26



Profiili
« Vastaus #173 : 13.04.2007 13:58:43 »

...Tunnen olevani jollain tapaa erilainen/erikoinen ns."tavallisiin"ihmisiin verrattuna.Ajatteluni,käsitykseni maailmasta, unet,tapahtumat,intuitio,yhteys luontoon ja eläimiin...

Haluaisin vahvistaa itsessäni näitä henkisiä kykyjäni,mutta ensin täytyisi oppia suojautumaan, koska tunnen kaikenlaiset energiat ja osa niistä uuvuttaa minut välillä ihan loppuun tai jumittaa ajatukseni.
Haluaisin myös tutustua ihmiseen,kenen kanssa jakaa ja pohtia näitä asioita...
Käsissäni on suuri energia ja on sanottu,että lähelläni on ihmeellisen hyvä olla, jotenkin parantava vaikutus....
Olen kuitenkin kovin nöyrä näiden asioiden suhteen.

Se, että olen vasta alussa näissä asioissa aiheuttaa monesti erikoisia kokemuksia...ehkä johtuu siitä,etten hallitse aivan täysin kykyjä esim.tunne siitä,että elän kahden maailman välissä...Hirmu vaikea selittää...  Huh
tallennettu

Minä en Sinua luonut vaan Sinä loit minut ja annoit minun luoda Sinut...
sireeni
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #174 : 13.04.2007 15:51:07 »

Luin vasta nyt ketjun ja kyllä karvat nousivat pystyyn. Muuten minulla samanlainen tilanne kuin Ceraphilla, kirjoittelen yksäriä, kunhan ehdin.

Olen tiennyt lapsesta saakka, että minussa on noitaa, toiveammattini oli yksiselitteisesti noita-akka. Minulle se oli positiivista, jotakin taikurimaista. Sukuni yksi kantaäiti on ollut lappalainen noita ja mm. isälläni oli jonkin verran ennalta näkemisen kykyä - en tiedä oliko osa tarinaa, mutta en epäile, vaikka lahjoja olisi ollutkin. Itse haluaisin saada taitoja käyttöön enemmän, pitäisi päästä noitakouluun!

Noidaksi minua on sanottu silloin tällöin, muistutan Milla Magiaa ulkoisesti. Lisäksi ketjussa olleet tunnusmerkit osuivat kohdalleen; yksi karva leuassa (useimmiten nypitty), poistettu luomi lapaluiden välissä, pitkät kiharat hiukset, mieltymys violettiin ja nykyisin myös mustaan väriin, ohimoille ilmaantui n. 30-vuotiaana nippu harmaita hiuksia, pidän yrteistä ja keittelen mielellään keittoja (syötäviä), kissat ovat ykköslemmikkejä, vaikken juuri nyt sellaista omistakaan, harmaat silmät, jotka vaihtavat väriä ja ovat kuulema jotenkin pysäyttävät...Yleisvaikutelma on kuitenkin "normaali", en näytä mitenkään aatteelliselta, pikemminkin normaalilta virkanaiselta, joka jostakin syystä kyllä kuulema kääntää katseet / tunnen ne.

Tunnen Ceraphin tavoin muiden energiat ja se on tehnyt oloni työpaikalla vaikeaksi; työpaikkani henkinen ilmapiiri on monien mielestä erittäin vaikea. Kykyjen oikeanlainen kanavointi auttaisi ehkä jaksamista ja silloin voisi saada aikaan "positiivisia taikoja". Koen, että minulla on täällä joku tehtävä, vaikka usein olen yrittänyt täältä lähteä, näinä päivinä 9 vuotta tuli täyteen.

Olen ollut tilanteissa, joissa olen pikemminkin enkeli ihan konkreettisesti, mutta viime aikoina olen mielessäni toivottanut eräälle kollegalleni lepakoita ja lehmänläjiä, joka taitaa olla foorumissa mainittu ihmisuden ilmentymä.

Sain äskettäin ystävältäni vinkin kynttilöiden käytöstä ajatuksen voimalla tapahtuvasta "taikomisesta" ja odotan innolla sen kokeilua.
Yleensä noitamaisuuteni tulee arjessa esille eli löydän helposti asioita, joita haen (vaikkapa jo tuotannosta vuosia sitten poistunut lanka ja erikoinen väri, jonka löysin kirpparilta juuri silloin, kun sitä tarvitsin, vaikka en ollut aikaisemmin edes etsinyt ja myöhemmin sellaista ei ole tullut vastaan). Tällaisia arjen juttuja on paljon, mutta silti olen voimieni kanssa jumissa.

Mutta ehkä joku pidemmälle päässyt osaisi ohjata?
tallennettu
nooora
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #175 : 02.05.2008 14:50:58 »

Eräs ennustaja on sanonut äidilleni että minussa virtaa noitaverta(?) miten siihen pitäisi reagoida? Smiley
tallennettu

(:
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #176 : 02.05.2008 15:58:54 »

olisinkin noita! edes jotain yliluonnollista!?!

mutta ei.. taidan olla ihan tavis Sad vaikka mullon kyl täysin musta kissa. mut mun silmät on puhtaan siniset (vaikkakin tällä hetkellä käytössä puhtaan vihreät piilarit Cheesy).. punapigmenttiä sentään löytyy, että jos värjään tukkani punaseks niin se ei pahemmin haalistu.

tein yläasteella jonkun esitelmän bestikseni kans noituudesta Smiley katottiin sitä varten noitapiiri Cheesy

jääkansan tarinasta mun ehdottomia suosikkea on sol ja ne muut, joitten silmät leiskuu tulta kun ne suuttuu Wink

sillon ku wowia rupesin pelaamaan niin sen mun hahmon oli aivan ehottomasti osattava taikoa Cheesy ja maagin mää sitten tein. se ampuu tulipalloja. osaa se muutakin, mutta tuli mua kiehtoo.

aavistan joskus mitä joku ihminen aikoo seuraavaks sanoa, mutta ehkä se on ihan tavallista. oman miehen kans on uskomattomat telepaattiset jutskut, se ei varmaan oo tavallista.. yleensä mies kerkee aina sanoa ääneen sen mitä ajattelen. joskus kyl menee toistekkin päin että mies sanoo ajatelleensa asiaa jo kauan sitten.

jos olisin noita niin tahtosin, että mun silmät leiskuu suuttuessa.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Norna
Vieras
« Vastaus #177 : 04.05.2008 12:37:00 »

 Kannan itsessäni noitaverta, tai tietäjäverta enemmänkin. Kummaltakin puolelta sukua tulee läheltä jos jonkinlaista shamaanihemmoa ja -akkelia. Vahva intuitio mulla on, jota en kuitenkaan ole vielä saanut valjastettua täysin käyttööni, enneunia näen tosin vain omasta elämästäni ja tunnen syvää yhteyttä luontoon.
 Punapigmenttiä minulla on, silmäni ovat vinot, vihreät ja niissä ruskeitä "noidanpilkkuja" Grin (kuten joku on niitä nimittänyt).

 Mutta silti en osaa sanoa itseäni noidaksi sanoa, se ei houkuttele sanana niin paljon kuin vaikka poppanainen tai shamaani.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #178 : 04.05.2008 13:33:59 »

Tervetiuloa noidat, kiva tavata!

Kuinkahan monta kertaa minuakin nimettiin 'noidaksi' tuolla kun sukulaisten kanssa tavattiin, eikä se minua ollenkaan haittaa.  Grin

Ehkä siksi, ettei mitään polttorovioitakaan ole vielä uhkaamassa. Mistäs tietää niidenkin ilmestyvän, kun on kaikenlaista fundamentalismin ja omien rajojen puolustajia.  Shocked

Joten ollaan hiljaa hissukseen vain omissa porukoissa.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #179 : 11.07.2008 17:05:18 »

Nostanpas tämän kiintoisan ketjun näkyville.
Onko ketjuissa kirjotelleiden kyvyt kehittyneet?  Kiss Smiley

Oon nähnyt koko lapsuuteni painajaisia noidista, luulin, että äitini ompeluhuoneesta tulee noita ja työntää puukon selkään. (nuku siinä sitten, á la tuutilulla) Sittemmin näin unen, tässä noin vuosi sitten, jossa minusta oli tullutkin valkoinen noita ja pystyin taistelemaan mustien noitien pahuuksia vastaan. JEESH!  crazy2
(kummi)tätini on selvännäköinen, muutenpa en verestäni tiedä. Kaikenlaisia ennalta-arvaamisia on tapahtunut, ja tiedän usein, että mitä tuntemattomalle ihmiselle on tapahtunut ennen kuin hän sen kertoo. Koen, että se on ihmisten lukutaitoa ennemmin kuin mitään muuta.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: