Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 19
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Galaksien palatsissa!  (Luettu 116627 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #15 : 11.12.2005 20:32:49 »

Mulla Mars, DC , Juno ja 7. huoneen kärki Kauriissa silti tykkään hipeistä ja oon ittekin hippi  Cheesy

Tosin täytyy myöntää, että on univormupukuset miehet asiallisen näkösiä  Wink

Edit: Niin 7. huoneen kärki on DC  uglystupid2
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #16 : 12.12.2005 00:56:36 »

Galaksien palatsissa
Olisikin upeaa, voisin laittaa vaikka sen itämaisen napatanssipukuni , kimallusta ja keveää , helisevät kulkuset antaisivat askeliini tahtia .
Kimallusta ylle  ja upea tähtisade tulisi matkalla varmaan vastaan.  smitten smitten
Hienoa Hellen! Toinen itämainen nainen. Sittenhän voisimme esittää upean turkkilaisen väristystanssin. Voi sitä tiukujen helinää! Kuin porot kilpaa laukkaisivat.
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #17 : 12.12.2005 18:41:04 »

Sen kun strippaatte vaan kaikki silläaikaa kun minä katselen. :Smiley
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #18 : 12.12.2005 19:59:32 »

Voi pyhä jyssäys näiden vieraiden kanssa! CorvusLeonis!
On pikkuinen ero strippaamisella ja itämaisella tanssilla. Oppia ikä kaikki!
Mutta saat sinä stripata.
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #19 : 12.12.2005 20:13:36 »

Hyvin mielelläni - Michael Jacksonin tahtiin.  Cool You know I'm bad....
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #20 : 13.12.2005 00:44:28 »

Kiva nähdä, Bad Boy!
tallennettu
Timotheus
Vieras
« Vastaus #21 : 13.12.2005 01:45:17 »

Noniin...nyt alkaa kuulostaa hjuvalta Grin
Ja kyllähän se haarniska olisi muutenkin pakko jossain vaiheessa riisua... siis ettei tuu liian kuuma Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #22 : 16.12.2005 16:01:48 »

Kyllä minusta miehet sellaisessa saunan-suihkun raikkaassa asussa sinne, jos täs nyt mitään palatseja enää tarvitaan.

Vuosi sitten luulin että linna etelässä olis onnen edellytys hehehehehe---
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #23 : 17.12.2005 12:30:01 »

No niin! Kyllähän ne pukusuunnittelijat ja mielikuvat taisivat tähän loppua.
Mutta Kiitos kun joku näki vaivaa!

Eiköhän tässä ole parasta siivoilla omia nurkkia puhtaammaksi ja antaa joulun tulla tupaan. Hyviä tuoksuja tupihin!
tallennettu
Pia Koukila
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #24 : 21.12.2005 01:30:40 »

santa_kiss

Leijonatarena saapuisin tietenkin juhlii punaisella avojaguaarillani vuosimalli 1959 ja eteisessä riisuisin upean TEKOturkkini, valkoisen ja koko pitkän... sen alta paljastuisi erittäin tyylikäs iltapuku, yksinkertainen mutta näyttävä ja tottakai kullanvärinen, kauniit käsivarteni tulisivat esiin pitkissä yönsinisissä silkkihansikkaissa ja sirot nilkkani saman värisissä silkkikengissä joissa huimat 12cm korot. Kaulallani kimaltelisi safiiri/timanttikoru ja korvissa riippuisi siihen matchaavat korvikset. Hunajanväristä leijonanharjaani kokoaisi upeaksi kruunuksi silkkiverkko koristeltu timantein ja safiirein.

Olemme saapuneet!  *ilkikurista matalaa naurua* santa_wink leijona
tallennettu

Valoon on monta tietä mutta jokaisessa tienviitassa lukee; Rakkaus.
Inke_1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74



Profiili
« Vastaus #25 : 21.01.2006 22:07:53 »

Minä pukeutuisin ehdottomasti purppuranpunaiseen samettipukuun ja rubiinikoruihin.Hiukseni muuttuisivat juhlan ajaksi pitkiksi paksuiksi ja sysimustiksi, kamapustani somistaisivat samansävyiset punaiset ruusunnuput ja kasvoilleni loihtisin arvoituksellisen Mona Lisa hymyn.
Oikeasti en koskaan pukeutuisi punaiseen, mutta näin erikoiseen juhlaan tinkisin normaalista juhlalookistani.
tallennettu
Frida
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #26 : 22.01.2006 21:13:59 »

Minä saapuisin tuplakalamaisena juhliin tumman sinisen hopeisessa pitkässä iltapuvussa jossa kimaltelevat isot siniset paljetit. Puku on selästä avoin ja helma kaartuu kuin merenneidolla. mun niskassa oleva aurinko-kuu tatskani koristeltu asiaan kuuluvasti pienillä kimallekivillä. Hiuksissa koralleista tehtyjä kauniita koristeita jotka loistavat väreillään. Paljain jaloin saavun,  varpaan kynnet lakattuna kimaltelevalla sinisellä. Ranteessa ja kaulalla paljon kauniita hopeisia koruja. Kynnet pitkät ja koristellut kimallekivillä.
Ihanaa saada kerrankin pukeutua kunnolla, päivällä ensin tietysti itseä hemmotellen kylvyllä ja kauneushoidoilla...  Smiley

 aurinko kuu kalat keskitaivas rapu
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #27 : 23.01.2006 01:10:18 »

Voi tervetuloa kaikki! Kuinka kauniita olettekaan! Cheesy

Minä tulen teitä vastaan tarjottimellani jäänkimaltelevia korkeita maljoja. Kun nostatte maljan, siinä helmeilee sateenkaarenväristä nestettä ja samalla kuuluu myös se helmeilevä ääni. Kun maistatte juomaa, tuntuu vain humaus ja tietoisuutenne laajenee. Olette suoraan seuraavalla tasolla.

Nautitaan kutsuista! smitten
tallennettu
Timotheus
Vieras
« Vastaus #28 : 23.01.2006 02:21:16 »

Kun maistatte juomaa, tuntuu vain humaus ja tietoisuutenne laajenee.


Jahas... tarjolla on siis sienilientä. Shocked
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #29 : 23.01.2006 20:31:54 »

Joku tuolla Hämmentävää elämäntilannettani pohtivassa topicissa mainitsi että absintti voisi lisätä luovuutta, joten siis saisinko sitä, kiitos.

Enhän minä muuten, mutta näin Juhlien kunniaksi...  :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 19
  Tulostusversio  
 
Siirry: