Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juno - puoliso  (Luettu 28289 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #45 : 06.05.2009 20:47:16 »

Miehellä  juno skorpioni 3. huoneessa, eli tarvitsee seksimaanikon, joka puhuu paljon Cheesy


Mitää, miten niin seksimaanikon?  Grin Itellä kans tuo sama Juno sijainti ku miehelläs.

 :Smiley

Kunhan arvailin... Cheesy

Minulla sama sijainti ja minua voisi hyvin sanoa seksimaanikoksi... idiot2 Huom. hemmetisti kamaa skorpparissa  2funny

Jep, kyllä toi miekkonen on kanssa aika kani välillä ja tahdissa on pysytteleminen 2funny  Mies siis  aurinko vaaka sieltä ihan Vaa'an merkin loppupäästä ja kartalla suht vahva Skorpionipainotus. Skorpioni on kova menijä noin lakanoiden välissä, kun taas mulla, vahvasti Jousipainotteisella meno on kovempaa korvien välissä - tämä Jouska ei ainakaan ole ketteryyden ja vikkelyyden perikuva fyysisesti  2funny
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #46 : 07.05.2009 09:40:26 »

Miehellä  juno skorpioni 3. huoneessa, eli tarvitsee seksimaanikon, joka puhuu paljon Cheesy


Mitää, miten niin seksimaanikon?  Grin Itellä kans tuo sama Juno sijainti ku miehelläs.

 :Smiley

Kunhan arvailin... Cheesy

Minulla sama sijainti ja minua voisi hyvin sanoa seksimaanikoksi... idiot2 Huom. hemmetisti kamaa skorpparissa  2funny

Jep, kyllä toi miekkonen on kanssa aika kani välillä ja tahdissa on pysytteleminen 2funny  Mies siis  aurinko vaaka sieltä ihan Vaa'an merkin loppupäästä ja kartalla suht vahva Skorpionipainotus. Skorpioni on kova menijä noin lakanoiden välissä, kun taas mulla, vahvasti Jousipainotteisella meno on kovempaa korvien välissä - tämä Jouska ei ainakaan ole ketteryyden ja vikkelyyden perikuva fyysisesti  2funny

No en nyt tiedä voiko mua sanoa mitenkään seksimaanikoksi.. Olen kyllä voimakkaasti fyysistä läheisyyttä kaipaava jne ja seksuaalinen kanssakäyminen tärkeää muttei pakollista että yhtä hyvin voi elää ilmankin. Minulle seksi kun on enemmän kommunikaatiota, vuorovaikutusta ja yhdessäoloa kuin vain pelkkää tyydytykseen tähtäävää mekaanista toimintaa. Skorpparissa on mulla Junon lisäksi mars ja pluto.
tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #47 : 07.05.2009 20:12:59 »

Miehellä  juno skorpioni 3. huoneessa, eli tarvitsee seksimaanikon, joka puhuu paljon Cheesy


Mitää, miten niin seksimaanikon?  Grin Itellä kans tuo sama Juno sijainti ku miehelläs.

 :Smiley

Kunhan arvailin... Cheesy

Minulla sama sijainti ja minua voisi hyvin sanoa seksimaanikoksi... idiot2 Huom. hemmetisti kamaa skorpparissa  2funny

Jep, kyllä toi miekkonen on kanssa aika kani välillä ja tahdissa on pysytteleminen 2funny  Mies siis  aurinko vaaka sieltä ihan Vaa'an merkin loppupäästä ja kartalla suht vahva Skorpionipainotus. Skorpioni on kova menijä noin lakanoiden välissä, kun taas mulla, vahvasti Jousipainotteisella meno on kovempaa korvien välissä - tämä Jouska ei ainakaan ole ketteryyden ja vikkelyyden perikuva fyysisesti  2funny

No en nyt tiedä voiko mua sanoa mitenkään seksimaanikoksi.. Olen kyllä voimakkaasti fyysistä läheisyyttä kaipaava jne ja seksuaalinen kanssakäyminen tärkeää muttei pakollista että yhtä hyvin voi elää ilmankin. Minulle seksi kun on enemmän kommunikaatiota, vuorovaikutusta ja yhdessäoloa kuin vain pelkkää tyydytykseen tähtäävää mekaanista toimintaa. Skorpparissa on mulla Junon lisäksi mars ja pluto.

Niin siis, itse koen tämän voimakkaana skorpparina sillä tavalla etten kykene seksiin kunnolla ilman voimakkaita tunteita ja syvää rakkautta, minkä vuoksi tilapäiset ja yhden yön jutut tyssäävät siihen, kun huomaan satuttavani sisäisesti itseäni. Kun tunnepuoli ja rakkaus jäävät kokonaan pois ja tilalla on pelkkä itseätyydyttävä fyysinen akti, on se yhtä tyhjän kanssa.
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #48 : 07.05.2009 22:26:59 »

Mulla on Juno jousimiehessä.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #49 : 09.05.2009 11:26:40 »

Miehellä  juno skorpioni 3. huoneessa, eli tarvitsee seksimaanikon, joka puhuu paljon Cheesy


Mitää, miten niin seksimaanikon?  Grin Itellä kans tuo sama Juno sijainti ku miehelläs.

 :Smiley

Kunhan arvailin... Cheesy

Minulla sama sijainti ja minua voisi hyvin sanoa seksimaanikoksi... idiot2 Huom. hemmetisti kamaa skorpparissa  2funny

Jep, kyllä toi miekkonen on kanssa aika kani välillä ja tahdissa on pysytteleminen 2funny  Mies siis  aurinko vaaka sieltä ihan Vaa'an merkin loppupäästä ja kartalla suht vahva Skorpionipainotus. Skorpioni on kova menijä noin lakanoiden välissä, kun taas mulla, vahvasti Jousipainotteisella meno on kovempaa korvien välissä - tämä Jouska ei ainakaan ole ketteryyden ja vikkelyyden perikuva fyysisesti  2funny

No en nyt tiedä voiko mua sanoa mitenkään seksimaanikoksi.. Olen kyllä voimakkaasti fyysistä läheisyyttä kaipaava jne ja seksuaalinen kanssakäyminen tärkeää muttei pakollista että yhtä hyvin voi elää ilmankin. Minulle seksi kun on enemmän kommunikaatiota, vuorovaikutusta ja yhdessäoloa kuin vain pelkkää tyydytykseen tähtäävää mekaanista toimintaa. Skorpparissa on mulla Junon lisäksi mars ja pluto.

Niin siis, itse koen tämän voimakkaana skorpparina sillä tavalla etten kykene seksiin kunnolla ilman voimakkaita tunteita ja syvää rakkautta, minkä vuoksi tilapäiset ja yhden yön jutut tyssäävät siihen, kun huomaan satuttavani sisäisesti itseäni. Kun tunnepuoli ja rakkaus jäävät kokonaan pois ja tilalla on pelkkä itseätyydyttävä fyysinen akti, on se yhtä tyhjän kanssa.

No niinhän se taitaa olla mullakin.  Wink
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #50 : 10.05.2009 10:16:33 »

Minulta Juno löytyy 1. huoneesta Kaloista. Tällainen oli tulkinta:

Juno in Pisces: This one may be satisfied with an imaginary partner! If they happen to be married to (or living with) a real person, then they can use imagination to eliminate the partner's shortcomings and add virtues to taste. Please be careful not to marry someone because you feel sorry for them or want to "save" them.

Hmm... tuo piti aika hyvin paikkansa ennen, kun ei ollut "oikeaa" poikaystävää, siis harrastin suhteessa elämistä ja rakastamista aika paljon mielikuvituksessani. Ja kuvittelin, että voisin oikeasti "pelastaa" ihmisen rakkaudella, jos joku vähän kurjempi tapaus sattuisi kohdalle. Voi jestas... Nykyään, kun on oikea mies, olen muuttunut paljon, paljon realistisemmaksi. Ja vaativammaksi; mielikuvitus kun ei tunnu oikein riittävän partnerin puutteiden korjaamiseen...

Juno in the 1st House: The 1st house is you, how you approach the world. Juno placed here can make being a partner the centerpiece of your life. Juno in the first house can also give you an air of innocence, something like a newborn child. This is especially true if Juno is within 10 degrees of the Ascendant and in the same sign.

No jaa... ei partnerina oleminen ole elämäni keskipiste, ainakaan enää. Itsensä kehitys ja käytännön seikat ovat muuttuneet paljon tärkeämmiksi. Tuosta viattomuudesta en osaa sanoa... ehkä sekin on    jo kadonnut  Cheesy

Mistä te muuten olette löytäneet Junon aspektit? Astro.fi:n kartassa kun ei ollut...
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #51 : 10.05.2009 10:20:03 »

Mistä te muuten olette löytäneet Junon aspektit? Astro.fi:n kartassa kun ei ollut...
astro.com
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #52 : 10.05.2009 10:30:35 »

Ok, kiitos. Täytyy etsiä paremmalla ajalla...

Niin, se piti vielä mainita, että vaikka realistisemmaksi parisuhteen suhteen olenkin tullut, en ole kyyninen. Totta kai romantiikka on tärkeää ja tavallaan olen rakkauden suhteen idealisti.. toivon ainakin, että se on ikuista. Ja varmaan Juno-Kalojen ansiosta olen hakenut itselleni romanttisen, ihanan huomaavaisen ja hellän miehen (hänellä kuu Kaloissa  smitten)..

Ja elämän keskipisteestä.. tietoisesti partnerina oleminen ei ole tärkeintä elämässäni, mutta ehkä se tulee niin luonnostaan, etten ajattele sitä niin. Olen kuitenkin tyytyväinen parisuhteessa elämiseen, se sopii minulle.
« Viimeksi muokattu: 10.05.2009 10:33:01 kirjoittanut Hopealohikäärme » tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #53 : 10.05.2009 10:54:35 »

Mulla  juno  jousimies:ssä huone 3.

Ja tästä jos sais tulkinnan?


Eipä näy täällä olevan kovinkaan tietävää tulkitsijaa, jotenka hain tietoni sitten itse:

- Juno Jousimiehessä Yksilö kaipaa parisuhteessa älykästä vuorovaikutusta. Yhteisymmärrys pääaatesuunnissa ja tulevaisuuden visioinnissa on hyvä parisuhteen kiinteydelle. Ankara itsepäisyys omissa mielipiteissä ja näkemyksissä pysymiseksi voi etäännyttää kumppanuuden, jos yhteisiä näkymiä ja vuorovaikutusta ei pystytä rakentamaan parisuhteessa.

-Jeps. Olen ihan samaa mieltä. Smiley Jos kommunikointi ei heti alussa ala pelata eikä yhteisymmärrystä löydy niin se on out.

Lisäys: Juno III kolmannen huoneen Juno edustaa intellektuaallin ja sanallisen kommunikoinnin suurta merkitystä parisuhteen onnistumisen kannalta. Kumppani toimii usein alullepanijana yksilön oman itsetuntemuksen ja itse ymmärryksen toteutumiseksi. Kaikkein tärkein yhteys parisuhteessa on siis päivittäinen kommunikointi ja työskentely yhdessä toisten kanssa.

 smitten
« Viimeksi muokattu: 10.05.2009 11:00:42 kirjoittanut Tuuli-Hiuksissa » tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #54 : 10.05.2009 12:04:09 »



Karttaani tulisi sittenkin erikoiskuvioita
jos asteroidit otettaisiin mukaan:
-Junon tapauksessa tottakai T-risti
muuttuvissa merkeissä
 merkurius (ja löysemmällä orbilla  aurinko) kriittisellä kärjellä
keskenään opponoivien Junon ja Neptunuksen/Jupiterin paineessa.

Melko turhauttava kuvio varsinkin kun juno ni on  kaksoset,
sillä useissa ihmissuhteissa on ollut pahoja kommunikaatio-ongelmia:
- Sanat ja teot, sanat ja ajatukset, sanat ja tunteet, sanat ja toiveet yms
eivät kohtaa, paljon jää arvailun ja spekuloinnin varaan, mitä toinen tarkoittaa.
Puolin ja toisin.
Tämä varmaan  juno aspect_opp neptunus sekä  juno aspect_squ merkurius yhteisvaikutusta? Samoin se,
että oman roolin tunnistaminen ihmissuhteissa jäänyt hämärään ja kuinka sitoutunut pitää olla:
- Joskus on ollut todella vaikea määritellä millaisessa suhteessa on mukana.

Tietenkin  juno aspect_opp neptunus särkee illuusiot,
tahtoo hengen voittoa lihasta (vaikka sekin pitäsi huomioida)
mutta minkä hengen, idean tai ajatuksen  aspect_squ merkurius
kun käytäntöä, järkeä ja arkeakin pitäisi mahduttaa yhteiselämään mukaan.

Junon oppositio Jupiteriin (eli Zeukseen) korostaa entisestään toista
työlästä syntymä-aspektiani eli  uranus aspect_con askendentti aspect_opp kuu
Vapaus vai sitoutuminen, poissa vai lähellä:
-Tätä olen urakoinut ja urakoin yhä
että kuinka rakentaa silta näiden vastakkaisten teemojen välille..












tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: