Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kehon oikea puoli sekä kaatuilu  (Luettu 44584 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
selkälokki
Vieras
« : 17.02.2006 23:33:44 »

Hei kaikki!!!

En tiennyt mihin laittaisin tämän, oiskohan kuulunut henkimaailman juttuihin...

Niin, sitähän ajatellaan, että vartalon oikea puoli olisi se maskuliinen ja vasen feminiinen, eikös se ollut niin?
Minulla usein kaikki vaivat ovat juuri oikealla puolella. Oikea hartia, niska, joskus oikeanpuoleinen iskias. Oikea polvi.
Niin, isäsuhdeko vai suhde miehiin?

Sitten olen ihmetellyt, kun tosi paljon olen kaatuillut tuolla hiihtolenkillä.
En koskaan alamäessä, vaan useimmiten ihan tasaisella osuudella,
Jotenkin se käy niin nopeasti, että en ehdi mitään tehdä. Kuitenkin olen jo monta vuotta hiihtänyt enemmän.
Ja jos ajatellaan, että mitä sisällä sitä ulkona, niin tuoko tämä siihen johtopätökseen, etten ole itsenäinen, en seiso omilla jaloillani?
Vasta viikko sitten laskin kuivan kosken anoppilan portailla, olimme lähdössä hiihtämään ja astuin monolla ulkoportaalle, siitä sitten silirimpsis portaita alas ja lensin oikealle (kuinka ollakaan) kannikalleni, johon tuli järkky mustelma.
Samana päivänä myöhemmin, löin oikean jalan varpaan kynnykseen ja tuli kiva mustelma varpaaseen.
Tänään kävelin oikea kyynärvarsi ojossa ovenpieleen, ja nyt on mustelma oikeassa kyynärpäässä.
Ja sitten se omituisin juttu, kun rentoudun, meditoin tai muuta, oikea korvani alkaa nykimään. Siis silleen ylös alas. Aina.
Että mitähän nämä oikein viestivät?? idiot2
tallennettu
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 18.02.2006 00:06:43 »

Moikka

Oman käsityksen mukaan vartalon oikea puoli olisi naisellisuus ja vasen miehellisyys. Kun vaivat ovat oikealla puolella ne viittaavat naisilla riippuen kohdasta, joko ongelmia itsensä, äidin tai muiden naisten kanssa.

oikeanpuoleinen iskias ja oikea polvi vaiva ja kaatuilut viittaavat lantion seudun toimintahäiriöön eli useimmin SI-nivel vaivaan tai vinoon lantioon. Mahdatko olla vasen kätinen?Huh Sillä oikea kätisillä useimmin on vasemman puolen ongelmia liiasta oikean puolen rasituksesta.
Rankasi suoruuden voit tarkistaa seisomalla peilin eteen ja katsoa onko kroppa vinossa vai suorassa. Toinen konsti on maata lattialla selällään jalat suorassa vierekkäin ja nousta sieltä istumaan niin, että jalat pysyvät rentoina vierekkäin. Istuallaan sitten vertaat jalkoja, että onko toinen pisempi kuin toinen, jos on niin sitten ranka vaatisi hoitoa.
Oikea ojentaa elikkä onko tullut liikaa ojennettua?
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #2 : 18.02.2006 00:38:36 »

Ohoh!

Noinko se on ?
Minulla on aina reistannut vasen puoli. Nytkin syksyllä vasen puoli selästäni tulehtui, se kesti kuukausia parantua. En vieläkään saa taivutettua selkääni oikeaan suuntaan. Nyt vaivaa vasen käsivarsi kyynärpäästä. Vatsa oireilee vasemmalta puolelta, keuhkoissa pistää vasemmalta.

Voisko minulla sitten olla joku isätrauma? Vai mikä?
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3 : 18.02.2006 02:24:11 »

Tuota,,

Kyllä koen myös niin,että vasen puoli feminiininen,äitisuhde ja menneisyys.

Oikea maskuliininen,isäsuhde(tai niin no,ylipäätään miespuolisiin liittyvä)ja tulevaisuus.

Onkos Selkälokilla kiire johonkin,kun oikea puoli jo noin kovaa vauhtia menossa? Grin
Kuuntelehan mitä haluaisit kovasti toteuttaa,, smitten
tallennettu

tuulispää
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 272



Profiili
« Vastaus #4 : 18.02.2006 03:18:39 »

Hei. Nyt kertaan vähän itsellekin näitä "kehon kielioppi" kurssin antimia. Oikea puoli on maskuliininen mutta myös tulevaisuuden puolisko. Ehkäpä tiedostamaton mielesi antaa sinulle viestejä nimenomaan tulevaisuuden näkökulmiin.
esim.varvas jonka satutit...jokaisella varpaalla on oppiläksy.(varpaat ja sormet vastaa toisiaan).

Kehomme alueilla myös omat "juttunsa" ja kaatuessasi sait mustelman kankkuusi,jonka näkisin selkärangassa ristiluun alueena.Tällä alueella on verenkiertojärjestelmä kokonaisuudessaan.Eli olisko jotain häikkää siinä tulevaisuudessa.

Lantion alueella on myös vitaliteetti,sekä yhteys luoviin energioihin. Myös seksuaalienergia.
Lonkkavaivat=luovuuden virta on tukahdutettu.

Polvet=Alemman minän ja korkeamman minän yhteys. Vammat... yhteys vaarassa katketa. 

Nämä opit ovat suuntaa antvia joten jokaisen tulee mielessään miettiä ovatko ne itselle sopivia. Uskon kuitenkin että mikään ei ole sattumaa,vaan jokaisessa "kohelluksessa" on tarkoituksensa.

 angel
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 18.02.2006 06:54:37 »

No vanhan kansan mukaan miehet ovat yleensä naisen vasemmalla puolen, joka on miehinen puoli.
Selän reistailu vasemmalta puolen viittaa vatsan ja haiman häiriöihin. Käsi ja keuhko pistot vasemmalla viittaavat sydämeen. Sisäelimemme, kun heijastelee selkärangastamme eli tietokeskuksestamme lihaksiin ilmoittaakseen, että kaikki ei ole hyvin.
Isätrauma heijastuu lonkan vasemalle puolelle, sillä lantionseutu on psyykkinen alueemme. Yläselästä heijastuu sisäelinvaivamme. Mentaaliset traumat ja viat heijastuu pää/niska alueelle ja alaselkään. Fyysiset oireet alaraajoihin.

Kannattaisi pitää vatsasta huoli, sillä tie sydämmeen kulkee vatsan kautta. Ja sydän reistailee, kun vatsa voi huonosti ja lisäksi vatsa hermot ovat ne, jotka kaatavat kovemmankin karjun saappaat jalassa kanveesiin, jos niitä liikaa ärsyttää.

Vanha kansa opettaa, että vasen vastaanottaa tulevaisuutta.

Jos kaatuilee helposti ilman mitään syytä niin yleensä syynä on lukkiutunut ristiluu tai SI-nivelen toimintahäiriö. Huono ryhti paljastaa heti ettei kaikki ole kohdallaan.

hellikää itseänne ja olkaa itsellenne armollisia antamalla anteeksi menneelle, jotta voi sunnata mielen tähän päivään ja elää se onnellisena ja kivuttomana.

 smitten          smitten        smitten         smitten          smitten
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #6 : 18.02.2006 11:28:23 »

Embarrassed Mulla reistailee taas oikea puoli, oikean lapaluun välissä lihas kireytyy ja sen jälkeen on päänsärky aika kova ja oikean puolen alaselkä tosi kipee, nyt olin viikon puolikonttaus asennossa selkäkivun takia Cry ja kun se kipu on pahimmillaan, niin se säteilee rinnan puolelle ja en kunnolla saa henkeä..oon vaikka mitä hoitoja kokeillut eikä auta mikään...tosin en jäsenkorjausta..lääkärit eivät löydä mitään kuvista jne jne...liikunta vaan pahentaa sitä vaivaa tai saattaa laukaista sen tickedoff
tallennettu
tuulispää
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 272



Profiili
« Vastaus #7 : 18.02.2006 12:05:18 »

Embarrassed Mulla reistailee taas oikea puoli, oikean lapaluun välissä lihas kireytyy ja sen jälkeen on päänsärky aika kova ja oikean puolen alaselkä tosi kipee, nyt olin viikon puolikonttaus asennossa selkäkivun takia Cry ja kun se kipu on pahimmillaan, niin se säteilee rinnan puolelle ja en kunnolla saa henkeä..oon vaikka mitä hoitoja kokeillut eikä auta mikään...tosin en jäsenkorjausta..lääkärit eivät löydä mitään kuvista jne jne...liikunta vaan pahentaa sitä vaivaa tai saattaa laukaista sen tickedoff

Yritin löytää oireisiin jotain suuntaa antavaa,mutta sinä itse tunnistat onko tästä apua. Smiley

Oireet viittaavat selän nikamista ylimpiin nikamiin ja ovat emotionaalisella alueella. Kolme ylintä nikamaa ovat usko ja toivo, ne liittyy kykyyn nousta.
Päänsärky viittaa kaulanikamien alueelle(mentaalinen alue),ja siellä toiseks ylin nikama kehittää ymmärryksen ja käsityksen sekä kyvyn nousta uskomusten yläpuolelle.
Alaselkä on fyysinen  ja lannenikamat vastaa hengityselimiä.

En oikein osaa paremmin sanoiksi pukea ,mutta ehkä näistä jokin "kolahti" ja ainakin tiedostamaton mieli ymmärtää,vaikkei tietoinen mieli aina niinkään tajua Wink
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #8 : 18.02.2006 15:09:34 »

Minulla ei yleensä ole mitään kremppaa ja kolotuksia missään kehossani, mutta aina jos satutan jonkun paikan itsessäni niin se on oikea varvas. Olen monen monituista kertaa iskenyt sen ties mihin, pöydän kulmaan yms. niin että silmissä säkenöi enkä ole heti pystynyt kunnolla kävelemään. Liekkö joskus ihan murtunutkin...

Mitähän tämä oikea varvas minulle siis välillä koittaa viestittää? Itse olen huomannut kyllä, että silloin kun olen tämän varpaani loukannut olen kiukkuisella, vihaisella ja kaikin puolin oikein negatiivisella tuulella. Joku "napauttaa" minua aina sitten, että herää pahvi!  2funny On muuten aika tehokas keino, saada ajatustapaa muuttumaan...  Wink
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #9 : 18.02.2006 16:04:11 »

No vanhan kansan mukaan miehet ovat yleensä naisen vasemmalla puolen, joka on miehinen puoli.
Selän reistailu vasemmalta puolen viittaa vatsan ja haiman häiriöihin. Käsi ja keuhko pistot vasemmalla viittaavat sydämeen. Sisäelimemme, kun heijastelee selkärangastamme eli tietokeskuksestamme lihaksiin ilmoittaakseen, että kaikki ei ole hyvin.
Isätrauma heijastuu lonkan vasemalle puolelle, sillä lantionseutu on psyykkinen alueemme. Yläselästä heijastuu sisäelinvaivamme. Mentaaliset traumat ja viat heijastuu pää/niska alueelle ja alaselkään. Fyysiset oireet alaraajoihin.

Kannattaisi pitää vatsasta huoli, sillä tie sydämmeen kulkee vatsan kautta. Ja sydän reistailee, kun vatsa voi huonosti ja lisäksi vatsa hermot ovat ne, jotka kaatavat kovemmankin karjun saappaat jalassa kanveesiin, jos niitä liikaa ärsyttää.

Vanha kansa opettaa, että vasen vastaanottaa tulevaisuutta.


Jos kaatuilee helposti ilman mitään syytä niin yleensä syynä on lukkiutunut ristiluu tai SI-nivelen toimintahäiriö. Huono ryhti paljastaa heti ettei kaikki ole kohdallaan.

hellikää itseänne ja olkaa itsellenne armollisia antamalla anteeksi menneelle, jotta voi sunnata mielen tähän päivään ja elää se onnellisena ja kivuttomana.

 smitten          smitten        smitten         smitten          smitten

Kiitos Salomi! Minä uskon että sanoillasi on vinha perä! Yritän hoitaa vatsaani. Pitää kai pitää puhdistuskuuri, vaikka sillä risiinillä.
tallennettu
tuulispää
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 272



Profiili
« Vastaus #10 : 18.02.2006 18:30:36 »

un pa
Mitähän tämä oikea varvas minulle siis välillä koittaa viestittää? Itse olen huomannut kyllä, että silloin kun olen tämän varpaani loukannut olen kiukkuisella, vihaisella ja kaikin puolin oikein negatiivisella tuulella. Joku "napauttaa" minua aina sitten, että herää pahvi!  2funny On muuten aika tehokas keino, saada ajatustapaa muuttumaan...  Wink



Aivan oikein jo tuossa itse epäilit, eli ukkovarvas vastaa samaa kuin peukalo,eli mars planeetta ja sen tuoma agressio,ja oman voiman hallinta.

 Smiley
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
selkälokki
Vieras
« Vastaus #11 : 18.02.2006 18:50:42 »

Hei tuulispää!
Varvas joka meni mulla mustaksi, on oikean jalan "nimetön".
Mitä se siis kuvastaa?
tallennettu
tuulispää
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 272



Profiili
« Vastaus #12 : 18.02.2006 19:06:06 »

Hei tuulispää!
Varvas joka meni mulla mustaksi, on oikean jalan "nimetön".
Mitä se siis kuvastaa?

Nimetön sormissa edustaa apolloa. Siinä on oppiläksynä suhde rahaan... Huh
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #13 : 18.02.2006 19:17:44 »

Metsätonttu kokeileppa Lepicol-valmistetta vatsan tasapainotukseen. Itse olen tyytyväinen tähän luonnontuotteeseen eli maitohappobakteeri/psylliumkuitu valmisteeseen. Aloe myös on hyvä happo tasapainottaja ja puhdistaja.

Vatsa on ollut kautta aikojen ihmisen toiminnan keskus. Sääliksi käy nykysukupolven saastuttava mäyräkoirabisse - roskaruoka kulttuuri. 10 vuoden päästä ihmisille syötetään vatsa lääkkeitä, kun kossu sukupolven kolestori vaivat ei ole ykköstauti.

 smitten                            smitten                             smitten
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #14 : 18.02.2006 19:35:27 »

Kiitos Salomi! Laitoinpa ylös nimen.
Minulla on tässä vähän ongelmia ukkoni kanssa, kun hän on lihansyöjä, minä kala-kasvis. Joskus menee ateriat yksiin, joskus teen molemmille erikseen tai kumpikin erikseen ja välillä ahtaa jonkun kiireruoan. Sitten kun ne tunteet ovat aina vatsan pohjalla! Embarrassed

Rakkaus elämään alkaa rakkaudesta ruokaan!

Ihminen on onnellinen, kun vatsa toimii ja saa hoitaa puutarhaa, sanoo kiinalainen.

Eikö suomalainen ole vielä huomannut, että vatsasta se onnellisuus alkaa.
Sitä moni luulee että se raha, valta ja kunnia!  Grin Grin Grin
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: