Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tervehdys!  (Luettu 4122 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
flowermoon
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« : 11.03.2008 18:40:49 »

Olen lukenut pariin kertaan näitä sivustoja ja tässä tuntuu olevan jotain, mitä nyt tarvitsen. Olen tutustunut syntymäkarttaani jo vuosia sitten, mutta eihän siitä yksin paljon irti saanut. Tilaamani syntymäkartta selvitti tarkemmin planeettojen ja huoneiden merkitystä. Luonnehoroskooppi sopi malliinsa, mutta opetti paljon uutta asennoitumista. Sain myös vastauksen ikuiseen kysymykseeni "mikä minusta tulee isona", kun en ole vieläkään pystynyt luomaan upeaa uraa. Tekstissä luki aivan selvästi, että olen etsijä. Tässä sitä nyt sitten etsiskelen samanhenkistä seuraa. Cool
tallennettu

Aurinko Kaksonen
Kuu Skorpioni
Asc Jousimies
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #1 : 11.03.2008 18:48:44 »

Tervehdys,

Vaikka taidankin olla tällä kertaa enemmän hys hys  Wink

Etsivä löytää, vaan elä etsi kaukaa, etsi läheltä.

Kop kop Smiley
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
mondo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 123



Profiili
« Vastaus #2 : 11.03.2008 21:58:01 »

Tervetuloa etsimään flowermoon! Samoissa puuhissa. Välillä hys hys, niinkuin Lari  smitten , mutta tänne palaa aina takaisin tiedonrippuja hakemaan.


¤mondo¤
tallennettu

askendentti mars neptunus skorpioni
 kuu pluto uranus aurinko neitsyt
 merkurius leijona  Dc harka  Ic oinas  Mc venus vaaka   chiron kalat
Pentti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #3 : 12.03.2008 12:11:28 »

terve tulemas. olin poissa taas pitkään vaan palasin tänne taas  smitten smitten
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #4 : 12.03.2008 13:01:49 »

Tervetuloa mukaan juttuihin flowermoon!    smitten
tallennettu
flowermoon
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #5 : 13.03.2008 23:16:54 »

Kiitos! Kerron vileä  coolsmiley, että olen hiljainen ja ujo  kaksoset nousevana merkkinä  jousimies.  80-l:n lopulla kävin Pekka Suomisen unien tulkinta kurssilla ja se sai ymmärtämään unia uudella tavalla. Olin kiinnostunut myös käsialasta ja tietysti käsien viivoista. Opiskelin jonkin aikaa vyöhyketerapiaa ja vaikka se jäi enemmän tutustumisen tasolle, löysin sen kautta uuden aiheen energiasta. Tutustuminen uusiin aloihin on samalla syventänyt ymmärrystä näidenkin asioiden suhteen. Kiva sukeltaa näille sivuille. Cheesy   
tallennettu

Aurinko Kaksonen
Kuu Skorpioni
Asc Jousimies
Päärynä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 105



Profiili
« Vastaus #6 : 18.03.2008 12:29:33 »

Tervetuloa Flowermoon! smitten
Oletko muuten mahdollisesti tilannut tältä sivustolta Sisäisen Soturin tulkintaa? Suosittelen lämpimästi!
tallennettu

Ihan turhaan tuotakin tuskailet
jos päivä ei pilkota polkusi yllä.
Se valo, jota ulkoa löydä et,
sehän rintasi luolassa loimuu kyllä.

-Aaro Hellaakoski
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: