Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Burn out, kolari ja terkka.  (Luettu 3069 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Valo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93



Profiili
« : 01.09.2007 13:32:30 »



Olin ajelemassa autollani rampille joka olikin tarkoitettu vastaantulijoille. Jarrutus, kiepsaus, melkein törmäys punaisen urheilumazdan (ei ole ensimmäinen mazda unissani Cheesy ) kanssa ja sen jälkeen lievä nokkakolari muhkean kultaisen huippumaasturin kanssa. Punaisessa autossa naiskuski, toisessa mies. Nainen äksyilemään ajokuntoani. Ukko aukaisi autonsa (sarana takapuskurissa) kuin leluauton ja koko alusta oli täynnä kiiltelevää moottoria. Hän kertoi yhden tietyn osan rikkoontuneen (se oli jonkun miehen [Tommy joku] niminen osa) ja alkoi sättiä minua kun en tiennyt mistä osasta oli kysymys. Paikalle tulleet ihmiset alkoivat niinikään sättiä minua kun uskalsin esittää vastalauseen etten voinut tietää - he sanoivat että olisi pitänyt tietää, ja oli ilmiselvää että minulla oli burn out ja etten voisi olla liikenteessä siksi.

Siispä terkkarille, sillä rampilta alas alkoi "koulun" käytävä vasemmalle ja itkua tuhertaen menin terkan oven taakse ottamaan sairaslomaa opiskelusta. Terkka ei paikalla ja minä tavoittelemaan puhelimella - etsin piilopaikan jossa puhua, alempaa vessasta, lasten luentoja varten tarkoitetusta kerroksesta. Kertomaisillani olin juuri miten olen burn out ja tarvitsen sairaslomaa .. ja uni katkesi.



tallennettu
tuulispää
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 272



Profiili
« Vastaus #1 : 01.09.2007 20:42:56 »

Siispä terkkarille, sillä rampilta alas alkoi "koulun" käytävä vasemmalle ja itkua tuhertaen menin terkan oven taakse ottamaan sairaslomaa opiskelusta. Terkka ei paikalla ja minä tavoittelemaan puhelimella - etsin piilopaikan jossa puhua, alempaa vessasta, lasten luentoja varten tarkoitetusta kerroksesta. Kertomaisillani olin juuri miten olen burn out ja tarvitsen sairaslomaa .. ja uni katkesi.


Enpä uneasi osaa enemmälti kommentoida, vaan tuo kohta toi erään oman uneni samankaltaisuuden..
siinä unessani vessassa viivyin niin kauan,että oman(koulu) ikäluokkani linja-auto ennätti jo mennä, joten jäin kyydistä.. (paikalla oli vain ala-astelaisia) vaan en murehtinut..ajattelin vain ,että hyvä, nyt ennätän tässä vain olla..(nuo alaluokan opinnot ei häirinneet,tiesin ettei minun niihin tarvinnut mennä mukaan)  Koska tiesin, että kun palaavat matkaltaan, ei mitään uutta minulle sieltä olisikaan ollut.

Hassu uni minulla,kun kaaaaaauan on siitä kun koulussa olin Grin
Vaan elämänkoulussa kokoajan, tietoisesti, tai tiedostamatta.
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: leet



Profiili
« Vastaus #2 : 05.09.2007 16:53:51 »

Olet siis törmäyskurssilla oma empaattisuutesi ja pelkän elämän teknisen toteutuksen kanssa. Empaattisuutesi (tiedät siten eteneväsi nopeammin ja voimiesi elpyvän) olet jo hyväksynyt, mutta et sitä toteuta, siksi nainen unessa nalkuttaa.
Näyt myös olevan hyväksymässä oman epätäydellisyytesi, kun et unessa tiedäkään kaikkea elämän mekaniikkaan liittyviä osia/asioita. Kuitenkin muitten odotukset muutoksesi edistymiseen tunnet murskaavina ja hyväksyt 'burn out'in aikalisää antavana = menet hakemaan sairaslomaa opiskeluista.
Terveysasema on lähellä lasten luokkia. Kaipaatko lapsuuden huolettomuutta ja luontaista oikeaa oivallusta?
Noh! Aikalisä tulee kuitenkin hyvään aikaan omalta kannaltasi. Saat aikaa pohtia, ollako macho vai empaattinen, vai elääkö huoletonna ja oivaltaen kuin lapsi ikään.
Kolari tuossa vastaantulevien rampissa on kuitenkin kaikkein puhuvin. Olet toiminut itseäsi vastaan ja muut immeiset tuntuvat pitävän huolta, ettet saa lepoa ennekuin alat elää myötäkarvaan ,sinuiksi itsesi kanssa.

Lycka till vaan.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: