Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tähdet tähdet kuka on se oikea?  (Luettu 10336 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Alzbeta
Vieras
« : 10.03.2006 10:35:29 »

Heip  Smiley

Jo jonkun aikaa sinkkuna olleena tuntuu vähitellen ihan aidosti siltä, että kaipaa elämäänsä läheistä ihmistä ja suhdetta.

Tämä astrologian osa-alue ei ole itselleni kovin tuttu, joten voisivatko tietävämmät nyt auttaa ja neuvoa mitä piirteitä minun tulisi itsessäni nostaa esille, jotta houkuttelisin rakkautta elämääni. Näin astrologiselta kannalta.

Pitäisikö yrittää etsiä sisältään sitä Vaakaa vai mitä? Vinkkejä?  Huh

 smitten

Edit: jos joku vielä kiinnostui niin saa tiedot halutessaan yv.
« Viimeksi muokattu: 25.03.2006 21:56:42 kirjoittanut Alzbeta » tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #1 : 10.03.2006 12:34:04 »

Hei Alzbeta

Jo se, että ääneen tai näin julkisesti päästät ilmoille tuon toiveesi, käynnistää jonkin tapahtumaketjun kahden etsijän välille! Niin itselleni ainakin on käynyt. Minusta rakkautta ei oikeastaan voi tietoisesti houkutella esiin, ole vaan oma itsesi ja anna energiasi näkyä ja loistaa!

Kurkkasin karttaasi,  sinullahan on mars ja desc. kauriissa. Mikä on suhteesi kauriksiin? Paljon parjattu merkki, mutta itse löysin yllättäin juuri kauriista aivan huippuhyvän elämänkumppanin. Minulla tosin vahva saturnus, varmaan vaikuttaa asiaan. Mutta tiedän kyllä, ettei tulineitoset mieluusti ensimmäisenä vilkuile maamerkkimiehiä. Siksi tällainen mainospala  Grin

Mars on juuri tehnyt oppositiota kaksosesta tuohon sinun  aurinko uranus merkurius venus stelliumiisi jouskarissa. Ei ihme, että ruusunen heräilee "unestaan". Venus tekee jo sekstiiliä tuohon samaiseen stelliumiin, sekin lienee hyvä merkki tässä!

Toivotan onnea  smitten
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Feliza
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #2 : 10.03.2006 15:53:43 »

Moi!

Vilkaisin myös karttaasi, ja uskoisin myös, että kauris-painotteiset miehet saavat sukat pyörimään jaloissasi. Avioliittoon ja kumppanuuteen liittyvä Juno-asteroisidisi on kauriissa, lähes yhtymässä dc:n, joka kertoo tavastasi olla puoliso. Tässä tapauksessa olet vakaa ja luotettava. Eros-astreroidi löytyy kauriin alusta sinulla. Eli voit kokea järkevät kaurismiehet hyvinkin vetävinä. Musta kuu Lilith on sinulla lähes yhtymässä marsiin ja myös junoon 7/8. huoneen rajalla, mikä minusta voisi viitata siihen, että parisuhde, avioliitto, saattaisi kääntyä huonossa tapauksessa valtataisteluksi Sad Jotta tätä ei tapahtuisi, niin miehen hallitsevien planeettojen on syytä olla harmonisissa kulmissa tuohon pisteeseen, esim.  aspect_tri

Eli suosittelisin sinulle etupäässä maa-merkin muita miehiä, kuten härkiä ja neitsyitä. Vesimerkit käyvät sinulle myös hyvin. Erityisesti 13.3. syntyneet miehet! Eli nyt korvat auki, kuka viettää synttäreitä kohta? (tällaisen miehen  aurinko sattuu yhtymään sinun  kuu :n kanssa, mikä on klassinen parisuhteen ja hyvän ystävyyssuhteen merkki!)

Mutta siinäpä arvailuja. Kannattaa muistaa että miehen kartalla vaikuttavat niin monet muutkin tekijät, jotka voivat aurinkomerkistä huolimatta laittaa suhteen toimimaan tai estää sen, että älä takerru liiaksi aurinkomerkkisuosituksiin Wink
tallennettu

aurinko jousimies
 kuukeskitaivas  rapu
  venusmerkurius, uranus  skorpioni
 jupiter  aspect_con  saturnus,   plutoaskendentti  vaaka
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #3 : 10.03.2006 19:05:20 »

Hei, mielenkiintoisia ajatuksia teillä Synapsi ja Feliza.

Synapsi, ihana tuo ruusunen-vertaus, vähemmästäkin nousee hymy huulille.  Smiley
Kauris on kyllä kieltämättä aliarvioitu merkki ja itsekin olen miettinyt sen vahvaa asemaa juuri niissä kohdissa, joista perinteisesti katsotaan puolison merkkiä. Mutta... ?? Olisiko sitten juuri tuo Lilith Kauriissa joka on laittanut kapuloita rattaisiin, vaikka Kauriista muuten pidänkin. : /

Feliza, todellakin Härkä! Neitsyt, Skorpioni, Rapu tai Kalat. *jää muistelemaan kuka viettää synttäreitään maaliskuussa tai huhti-toukokuussa...*

Sillä välin yritän availla niitä energioita ja olla kuulolla.  smitten
« Viimeksi muokattu: 10.03.2006 19:12:43 kirjoittanut Alzbeta » tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #4 : 17.03.2006 20:02:23 »

Heip taas, tuolta toisesta keskustelusta tarttui silmiini Vertexin ja Antivertexin merkitys parisuhteessa. Kuulemma antivertex tyyppisiin ihmisiin tuntee vaistomaisesti vetoa. Antivertex on minulla Härässä.  :Smiley
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #5 : 17.03.2006 20:34:44 »

Kevättä ilmassa, kevättä rinnassa...  smitten
Siksipäs mietinkin KUKA on minulle se "oikea" ? Ja milloinkohan hän elämääni tulla tupsahtaa ? Erään ennustajan mukaan löydän sen ns. oikean vasta "kypsemmällä" iällä...
Voiko siis omalta kartaltaan nähdä "viitteitä" asian suhteen ja mistä katsoa, mihin kiinnittää kartallaan huomiota ?  :Smiley Kiinnostaisi kovasti. Olen näissä tulkinnoissa vielä niin aloittelija, etten itse osaa...  idiot2
Olen syntynyt: 24.4.1969 klo 5:46 Helsinki, Kätilöopisto.  smitten
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #6 : 17.03.2006 23:24:32 »

Smiley Hei P.D!!

Entäpä jos se onkin se paavi, se X!!!  Cheesy

Oi ei, liika aurinko tuolla jäällä on tainnut pehmittää miun pääkopan lopullisesti.... uglystupid2
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #7 : 17.03.2006 23:38:57 »

Hei Alzbeta
Rakkaus tulee silloin kun sita vahiten odottaa
Diamond
tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #8 : 18.03.2006 01:01:15 »

Lainaus käyttäjältä: Princess of Darkness
Kevättä ilmassa, kevättä rinnassa...  smitten
Siksipäs mietinkin KUKA on minulle se "oikea" ?

Hello Pimeyden Prinsessa!

Pluto on juuri poistunut sinun seiskahuoneesta; voisi olettaa, että viime vuosina on ollut aika kovassa myllerryksessä läheiset ihmissuhteesi. Plutolla on taipumus poistaa kaikki tarpeeton,  ja heittää kaikki kalutut luut menemään. Jos näin on päässyt käymään, niin nyt olisi loistava tilaisuus aloittaa jotain uutta puhtaalta pöydältä.

Ja kyllä minä tarjoaisin sinulle jousimiestä (kartallasi desc ja  mars  jousimies), kuu mieluiten jossain vesimerkissä. Onhan Ozzykin jouskari  Grin
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Ozzette
Vieras
« Vastaus #9 : 18.03.2006 12:14:18 »

Jep ! Kiitokset Synapsi !  smitten
Toden totta, lähivuodet ovatkin olleet melkoista myllerrystä ihmissuhteiden ja muunkin osalta. Ja nyt, kuten jossain jo maininnutkin, on vahvasti tunne, että monella elämänalueella on minulle tapahtumassa hienoja asioita. Ehkäpä miesrintamallakin... Hmmm... Katsotaan, katsotaan...
Ja hih, Ozzyn olisin jo ajat sitten itselleni "kaapannut" ellei olisi varattu !!  Cheesy
Jouskaria metsästän, metsästän, metsästän...  Cheesy
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #10 : 18.03.2006 18:53:38 »

PoD kannattaa olla tarkkana kun lähdet jouskareita metsästämään, kun niilläkin on nuolet ja jouset valmiina.  coolsmiley  Wink  2funny

Diamond, ihana neuvo ja varmasti pitää paikkansa, mutta kun olen koko ikäni sitä juuri vähiten odottanut, eikä ole kuulunut mitään niin ajattelin vaihtaa taktiikkaa.

 Undecided
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #11 : 18.03.2006 21:36:26 »

OK, ehka on jo aika jos nain on.
Diamond
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #12 : 19.03.2006 20:49:17 »

Elephanti, kiitos. Hmm meinaat että 2 trooppista Nousu-Rapua vois pärjätä yhdessä...  Wink

Älyllisessä mielessä tuo sid. Nousu Kaksonen voisi tosiaan olla hyvä kumppani. Jaksaisi keskustella asioista, jotka itseänikin kiinnostavat kuten kirjallisuus.

Yritän nyt kääntää tuota Kuu osiota trooppiseen muotoon... Eli Kuu Kaksoset, Oinaat, Jousimiehet, Vesimiehet...
  Huh
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #13 : 20.03.2006 13:04:06 »

Aika yllättävältä tuntuu ajatella Kuu Kalana, että Kuu Oinas tai Leijona vois sopia hyvin... hmm. Kuu Vesimiehet on kyllä aina kiinnostanu kuten myös Jousimiehet. Kuu Kaksoset tuntuu kanssa kieltämättä Kuu Kalana hieman vierailta...

Tosiaan täytyy silti muistaa, ettei tuo trooppinen-sideerinen mene ihan yksi yhteen.

Ehkä avainsana tässä nyt on sitten se, että pysyy mahdollisen avoimena ja katselee ympärilleen.
  Wink

 smitten smitten

Aurinkoisia ajatuksia kaikille sinkuille!  Smiley
tallennettu
FolioKoira
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


KalatsydänHärkä


Profiili
« Vastaus #14 : 20.03.2006 21:11:21 »

No mene--> www.seoikea.com ;DDD

en kyllä suosittele...
tallennettu

Musiikki on ihana juttu.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: