Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lopullinen ero? Kalanainen ja vesimies-mies  (Luettu 18237 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #15 : 03.03.2006 20:39:25 »

Ei se koskaan varmaan kauhean "mukavasti" tule se loppu. Meitä ei varmaan ole tarkoitettu yhteen loppuelämäksi, mutta tietty hieman kauemmin olisi voinut meillä olla aikaa. Epävarmuushan se ihmisen tekee ilkeäksi. HIEMAN minua ärsyttää olla vain yksi exeistä, paitsi että tiedän että olen syvällisimpiä ystäviä, vaikka se ei sitä kestä myöntää. Skorppari ex ei muuten pysty ystävyyteen, kauris näkyy yrittävän nyt. Jouskari tekee mitä tekee, ulkomailta käsin.

Tarvitsen paljon vahvemman, avoimemman kumppanin joka on elossa. Ei traumoissa. Terve.

Hienoa että toinen kalanainen löysi uuden, itse pysyn kaukana skorppareista au ja nousu! Heh! Tuli ja ilma kiitos..

Ei ole helppoa löytää - siksi en etsi. Rakkaustaika saattaa olla helpoin tapa avata tie uudelle.. smitten Tässä onkin sitten jupiterin alaista porukkaa ja vaaka/ jousimiespainotetta asiaa setvimässä. Kiss
« Viimeksi muokattu: 03.03.2006 21:50:54 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
hymis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23



Profiili
« Vastaus #16 : 03.03.2006 21:23:12 »

"Skorppari ex ei muuten pysty ystävyyteen"
(En osannu lainata oikein,mutta käyhän se näin lainausmerkeilläkin Smiley  )

Olen tämän skorpparin kanssa hengaillu nyt neljä vuotta ja todellakin on tullut selväksi,että se joka on hänen exäkseen joutunu niin ei ole mitään mahkuja ystävyyteen...mutta jotenkin vaistoan,että tässä piilee myös skorpparillani pelko, että jotakin voi leimahtaa uudestaan.
Noin muuten elämänsä ihmissuhteissa hän on juuri sellainen,että kun joku erehtyy loukkamaan niin hän kääntää kelkkansa ja ystävyys on mennyttä. Skorpparin ikävänä puolena on myöskin tuo itsekkyys,joka taas minua ärsyttää suunnattomasti. Minä kun haluaisin olla syli avoinna uusille ihmisille,ystäville siis,mutta tämä herrapa tykkää,että riittää että on vaan hän ja minä ja minua ei saa kukaan muu hänen kanssaan jakaa.

Tämä suhde ei todellakaan ole ongelmaton ja on vain ajan kysymys millon saan tarpeekseni ja saan voimia tehdä isoja ratkaisuja... Undecided

Toivotan sinulle voimia ja jaksamista sekä sitä SUURTA RAKKAUTTA, joka kyllä tulee ajallaan...varkain nurkan takaa  smitten
tallennettu

Nousumerkki Jousimies
Aurinko Kaloissa
Kuu Vesimiehessä
Merkurius Kaloissa
Venus Vesimiehessä
Mars Kaksosissa

Punainen Planetaarinen Lohikäärme
Puu-Tiikeri
hymis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23



Profiili
« Vastaus #17 : 03.03.2006 22:15:24 »

Toi sun huumori puree ny!  2funny

Minä nauraa rätkätän täälä ääneen.Onneks oon yksin kotona! Muuten tulis kyselyjä pirulliseen äänen sävyyn,että "MIKÄS NYT ON NIIN HAUSKAA"

Illan parhaista nauruista nauttien: Hymis Wink
tallennettu

Nousumerkki Jousimies
Aurinko Kaloissa
Kuu Vesimiehessä
Merkurius Kaloissa
Venus Vesimiehessä
Mars Kaksosissa

Punainen Planetaarinen Lohikäärme
Puu-Tiikeri
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #18 : 04.03.2006 11:03:03 »

Joo... tutkailin vähän sitä exän ehdottamaa matkakohdetta, eräs naapurimaan kulttuurikohde. Voishan sinne mennä ihmettelemään.. kuitenkin luulen että olen ulkolaisen kans seuraavaksi tai ulkomaille menijän, joten matkalaukut vaan valmiina.. 3 matkaa tai 4 tulossa tänä vuonna..

Onnea sinulle Amethyst, pääset vielä tänne (hyvä mieli)..  angel Kiss
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Amethyst
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #19 : 04.03.2006 18:37:21 »

Vielä ei näy sinne...vähän liikaa sumua ja räntää ilmassa. Ehkä jonain päivänä kirkastuu ja voin ainakin kuvitella näkeväni hyvän olon jossain. Toistaiseksi kääriydyn vilttiin, istun ikkunalaudalle ja tunnen oloni yhtä harmaaksi kuin sää tällä hetkellä.

Kahden exäni kanssa olen hyvissä väleissä, toinen on melkein paras ystäväni ollut jo kauan. Tämän rakkauteni kohteen kanssa tuskin pystytään ystävyyteen, liikaa kemiaa platoniseen suhteeseen...Ainakin minun puoleltani. Jos toinen on vain ystävä, niin hän ei tuoksu siltä kuin tämä mies minun nenässäni, ei näytä siltä minun silmissäni. Ystävä ei myöskään tunnu siltä lähelläni kuin hän... Tai mistä minä tiedän, ehkä joskus. Mutta tuskin.

-amethyst-
tallennettu

Kalat
Nousumerkki - Vaaka
Aurinko - Kalat
Kuu - Vesimies
Merkurius - Kalat
Venus - Kauris
Mars - Vesimies
Amethyst
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #20 : 06.03.2006 20:38:10 »

Kyllä, toinen existäni on tosin ulkomailla eli hyvissä väleissä puhelimessa Cheesy Ei vaan, tulemme hyvin toimeen. Ja niin kuin sanoinkin, on toinen existäni lähes paras ystäväni. Mutta mutta...

Laitoin eilen sitten viestin tälle viimeisimmälle ja rakkaimmalle...Toivottelin vain hyvää tenttiviikkoa hyvin neutraalilla viestillä. Pelkäsin, ettei hän vastaisi. Vastasi kuitenkin. Hyvin lyhyt ja tylsä viesti, mutta sellainen hän on. "Katsotaan, mutta kiitos". En siis paljon siitä osaa päätellä, muuta kuin että ainakin voi minulle vastata. Tuli tosin tunne, että olen vain joku vanha tuttu, joka sattui laittamaan viestin ja jolle on pakko vastata kohteliaisuudesta... En niin tahtoisi olla vain muisto menneisyydestä...

Huokaus...miljoonas jo tänään.

-amethyst-
tallennettu

Kalat
Nousumerkki - Vaaka
Aurinko - Kalat
Kuu - Vesimies
Merkurius - Kalat
Venus - Kauris
Mars - Vesimies
Amethyst
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #21 : 12.03.2006 18:29:11 »

Mees nyt eteenpäin...Joo aika helppoa käskeä itseään, mutta jostain syystä ei vaan toimi. Ikävä ei hellitä, vaikka miten ajattelisin muita asioita. Suru tuntuu palana kurkussa joka sekunti, ei vaan ole hyvä olla. Toista viikkoa se ihminen tunkeutuu uniini, joka yö hän on jossain muodossa mukana. Kaunis sunnuntai ja kevät tulee, ja silti kaikki on niin rumaa....

"Maaliskuisena sunnuntaina
Auringon värittäessä Töölönlahtea,
Valkoisen maiseman sulaessa
Hetki hetkeltä
Rauhallinen lämpö kasvoillani.
Voisiko kevät kauniimmin alkaa?
Olisi harmaata
Koleassa betonilähiössä
Räntäsateen piiskatessa viimassa
Lätäköistä kengät märkänä.
Käsi sinun kädessäsi
Ei olisi täydellisempää."
tallennettu

Kalat
Nousumerkki - Vaaka
Aurinko - Kalat
Kuu - Vesimies
Merkurius - Kalat
Venus - Kauris
Mars - Vesimies
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #22 : 12.03.2006 20:15:21 »

Huh.

Ilmeisesti exäni ei SITTENKÄÄN ole ollut noin tärkeä minulle?

Siksikö helpompi irrota. No mut hei kyllä siihen voi 6-12 kk mennä.

Joko autat itseäsi jollain tavalla tai ei.  Kiss
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Amethyst
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #23 : 12.03.2006 21:06:31 »

En vain tiedä millä tavalla... Pääni on ihan tyhjä. Yritän löytää ilon asioita joka päivästäni, mutta se on niin vaikeaa. Jotenkin olen yhtäkkiä sokea kaikelle muulle kuin ohikulkeville pariskunnille, rakkauslauluille, kaikelle mikä muistuttaa hänestä ja onnesta, jonka koin hänen sylissään ja jota ei koskaan tule enää...

Yritän, yritän ja yritän. Ja lopulta itken, kun en saa pahaa oloa edes hetkeksi pois.
tallennettu

Kalat
Nousumerkki - Vaaka
Aurinko - Kalat
Kuu - Vesimies
Merkurius - Kalat
Venus - Kauris
Mars - Vesimies
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: