Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: NeitsytM ja kalatN  (Luettu 2643 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Angelcalling-84
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« : 14.05.2010 12:16:42 »

Aivan alottelijana kyselisin pääpiirteittäin tuollaista yhdistelmää. Olen itse siis kalat ja nouseva  neitsyt laskeva  kalat, enempää en syntymäkarttaani osaa tulkita  :Smiley Erään neitsyt miehen kanssa molemminpuoleista kiinnostusta on ja yhteinen "tutustumisilta" tässä tulossa.. smitten Onkohan tämä aivan toivoton yhdistelmä? Minkä verran tuo minun nouseva  neitsyt merkki mahdollisesti vaikuttaa sopivuuteemme? Kiitos viisaammille!
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #1 : 14.05.2010 13:01:26 »

Olen huomannut, että aika usein toisen  aurinko saattaa olla samassa merkissä kuin toisen  askendentti. Täällä foorumillakin oli sellainen ketju missä laitettiin omat tiedot ja sitten kumppanin tiedot ja tuota oli nähtävissä sielläkin. Mm. Itse olen  aurinko neitsyt ja mieheni on  askendentti neitsyt, luulisin että se tekee samankaltaisuutta ja toinen tuntuu tutulta, kun löytyy yhteisiä piirteitä. Ja kyllähän  neitsyt ja  kalat ovat yleisesti ottaenkin hyvä yhdistelmä kun vastamerkkejä ovat. Vastakohdat täydentävät. =) Toki siis se erilaisuus varmasti avartaa molempien silmiä, joko hyvässä tai pahassa. =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: