Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: nousevat neitsyet  (Luettu 5287 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
anders84
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65



Profiili
« : 09.01.2006 12:47:36 »

heippa!
mulla on ongelma tai siis kun olen vasta ihan alkaja näissä asioissa ja kaverini merkki on rapu ja mä oon kalat ja molempien nousevat merkit ovat neitsyet. onko toi nouseva kuinka hallitseva merkkinä vai voinko selvittää sen syntymäkartasta jollain tavalla?
tallennettu
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #1 : 13.01.2006 16:45:36 »

Itse olen myös nousevalta merkiltä neitsyt, aurinko on vesimiehessä.
Nouseva neitsyt; huolehtivainen, valmis kuuntelemaan muiden murheita puuttumatta omiin ollenkaan, valmis opettelemaan uuden asian eteen.

Tarkempaa selitystä löydät samoilta sivuilta ottamalla selville syntymäkartan -> pikatulkinta.

Nousevan merkin vaikutus on melko suuri.  Se tulee esille sosiaalisissa tilanteissa ja miten muut ihmiset sinut ehkäpä näkevät.

Täältäkin löytyy "juttu-arkisto" jossa selitään astrologiasta ä:sta ö:hon. Smiley

Eli siis,suosittelen tota että katsot oman syntymäkarttasi pikatulkinnan! Wink
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Velvet-76
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15



Profiili
« Vastaus #2 : 23.01.2006 14:29:20 »

Olen vesimies ja nouseva neitsyt. Ollessani töissä kesätyöpaikassani eräs työkaverini tuli kysymään, että olenko horoskooppimerkiltäni neitsyt. Joten kyllä se nouseva merkki näkyy...ainakin muille!!! Olen kuulemma aivan neitsymäinen. No, TUNNUSTAN.  Smiley
tallennettu

Nouseva Neitsyt
Aurinko Vesimiehessä
Kuu Ravussa.
twin peak
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143



Profiili
« Vastaus #3 : 30.01.2006 00:35:02 »

täällä myös nouseva neitsyt. 20v minut tuntenut kaveri sanoo, että olen askeettisempi kuin munkki...  uglystupid2

no joo, kai se nouseva neitsyt siinä leijailee taustalla.
tallennettu

valkoinen solaarinen peili
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: