Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uniemme salaisuudet  (Luettu 19726 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #30 : 04.09.2006 09:20:17 »

Niin, unet ovat kuin varjo joka seuraa meita aina.
Jos emme nakisi unia meidan elamamme olisi paljon tyhjempaa, ei olisi mitaan luonnollista tieta sisaiseen minaamme, se ei ole tarkoituksellista kuin esim. meditaatio, siis opittua.
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #31 : 05.09.2006 12:11:57 »

Viela naista unista..
Onko joku huomannut tiettyjen tahtien vaikutusta uniimme, kun itse olen huomannut tiettya herkkyytta erikoisesti Neptunuksen ja tietylla tavalla kuun vaikutuksesta.Naina aikoina mina ainakin uneksin ja muistan yleensa uneni?
tallennettu
Raven79
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93



Profiili
« Vastaus #32 : 05.09.2006 23:14:09 »

Hmm. Täytyypi ilmeisesti yrittää vielä pitää unipäiväkirjaa. Mutta sellaista olisin kysynyt... asutteko yhdessä kumppaninne kanssa vai oletteko yksin. Kuinka kumppaninne reagoi kun laitatte valot päälle keskellä yötä ja alatte kirjoittaa??? itse luulen että avopuolisoni kihisisi siinä vaiheessa kiukusta kun kaivaisin kynän esille... Olisiko hyviä vinkkejä tämän suhteen??
tallennettu

aurinko, merkurius ja venus neitsyessä
nousu skorpioni
kuu ja mars ravussa
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #33 : 05.09.2006 23:25:27 »

Heh...

minun kumppanillani on ensinnäkin huono kuulo, joten jo sen vuoksi nukkuu rauhallisesti, itse kyllä saattaa pomppia ylös parikin kertaa yössä.

Mutta hän on tottunut, että luen sängyssä. Minulla on ihan pieni lamppu.
Ei häiriinny, ehkä ynähtää.

Harvemmin kuitenkin herään yöllä. Aamuyöstä näen parhaimmat unet, olen siinä unitilassa. Siksi ne jäävät usein myös mieleen.

Reikihoitajat osaavat neuvoa, miten nukahdat illalla, miten laitat kädet, jotta muistat unesi. En vain nyt muista miten se olikaan. Samoin on olemassa jogaharjoituksia, jopa sellaisia, että voit unessasi alkaa hallitsemaan sitä aihetta mistä unta näet.

Aikas mielenkiintoista. Minä vähän vastustan. Ne unet, jotka menevät omalla painollaan, ovat kuitenkin niin turkasen mielenkiintoisia, ettenpä haluaisi sotkeutua moiseen hallintaan.  Grin
tallennettu
Nomadi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 241



Profiili
« Vastaus #34 : 05.09.2006 23:29:33 »

En usko ennenuniin, siis sillä tavalla että jostain 'suuremmasta' tulisi joku mystinen tieto tulevista tapahtumista. Sen sijaan on ihan mahdollista että alitajuisesti, tiedostamattaan, ihminen voi vaistota esimerkiksi läheisensä olevan sairastumassa, ja tämä vaisto sitten purkautuu siihen liittyvinä unikuvina.

Unet muutenkin kertovat niistä asioista joita ei suoraan tietoisuuteensa päästä, ja ne on paketoitu sellaiseen muotoon, että niitä kykenee vastaaottamaan, joskin sitten tarvitaan kykyä tulkita niitä tietoisessa mielessään. Unista voi oppia niin paljon itsestään!

Toki on ihan vaan toiveunia, ja kompensaatiounia, ja seksiunia ja mitäkaikkea. Jokainen uni kertoo jostain, mutta kaikki eivät ole yhtä tärkeitä, vaikkakin mielenkiintoisia.
« Viimeksi muokattu: 06.09.2006 00:16:06 kirjoittanut Nomadi » tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #35 : 06.09.2006 09:26:23 »

Olen hiukan opiskellut naista enneunista:ASC(caltered states of consciousness) on unitila jossa ihminen on vaipunut syvaan transsitilaan tai meditaatioon ja paasee "toisille aaltopituuksille"
ja naissa tiloissa on tapahtunut hyvin mystillisia unia jotka ovat toteutuneet ns. enneunia.
Alitajuntamme unissa on kuin tietokoneen muistikortti joka on sailyttanyt jopa edellisista elamista tietoa ja taman tiedon hyvaksikaytto on mahdollista unissa ja symbolit jotka naemme myos pystymme ymmartamaan koska ne ovat omakohtaisia.
Unipaivakirjan pidosta: mina naen makoisammat unet yleensa aamuyosta ja muistan ne ja joskus tahtien vaikuttaessa suotuisasti myos keskiyolla ja heraan niihin, mutta yleensa kirjoitan ne vasta aamulla, ehka joku patka unohtuu ja se ei ole hyva.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #36 : 06.09.2006 10:46:57 »

nomadi,

luin kerran erään unikirjan, jossa käsiteltiin myös enneunia. Enneuniksi ei laskettu kuvailemasia tilanteita, jossa alitajunta oli saanut normaaliaistien kautta riittävästi informaatiota loihtiakseen uniin jonkun kauhuskenaarion tms. Esim. puolisosi on tekemässä kattoremonttia ja hän suojautuu puutteellisesti, ei valjaita ei mitään. Tässä tilanteessa on helppo pukea huoli uneksi, jossa puoliso tippuu katolta. On mahdollista, että näin jopa käy.

Mutta ko. kirjassa mainittiin, että heidän laskujensa mukaan joka 12 ihminen on nähnyt joskus selkeäksi enteeksi laskettavan unen.

Esim. oma maailmanloppu-uneni oli kyllä sellainen. Tämähän liittyi isäni äkilliseen ja hengenvaaralliseen sairastumiseen. Kyseessä oli vielä bakteeri-infektio, eikä mikään tyypillinen vanhuuden vaiva. Asuin itse tuolloin Ranskassa, enkä ollut nähnyt enkä edes puhunut isäni kanssa puoleen vuoteen. En siis ollut voinut aistivaraisesti hankkia informaatiota isäni senhetkisestä kunnosta.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #37 : 06.09.2006 11:09:34 »

Lilli
Tama on tosi hyva esimerkki enneunista, jolloin ilmeisesti olit vaipunut erittain syvaan uneen ja saanut informaatiota ja itse ymmarsit merkkisi,etta jotain on pielessa.
Luin lisaksi unien kautta olevasta telepatiasta joita tulee esille unissa jonkun ajattelemana.
On myos mahdollisuus, etta isasi ajatteli sinua kuolinhetkellaan?
tallennettu
Ikuinen Trikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147


aur vaaka, kuu kauris, asc leijona


Profiili
« Vastaus #38 : 06.09.2006 14:15:17 »

Terppa.

Viime viikolla löysin kadonneen laukkuni unen johdatuksella. Laukku oli ollut jo kateissa viikon, sisältäen paljon korvaamatonta kuten päiväkirjani(mm. unipäiväkirja). Uni kertoi symbolisesti, mutta aikalailla ymmärrettävästi paikan, josta en ollut vielä laukkuani etsiskellyt, ja sieltä se löytyi viikonkin jälkeen.

Unet ovat aikaisemminkin kertoneeet minulle tulevia tapahtumia ja auttaneet myös pienissä päivittäisissä askareissani. Näin aikaisemmin skeptisempi suhtautumiseni esim. ennenuniin on muuttunut joustavammaksi ja mielestäni unet ovat yksi keino valottaa ihmisenä olemisen mysteeriä.
tallennettu

"Totuus on poluton maa." -J.Krishnamurti
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #39 : 06.09.2006 14:19:55 »

Uskon sinua
Unemmehan on kuin filmi ja sita voi kelata taaksepainkin.Hienoa etta laukku loytyi ja ymmarsit symbolisi.  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: