Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oletteko ikinä heränneet unestanne peläten?  (Luettu 20183 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Shine_S
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #15 : 23.11.2005 16:06:08 »

Useinkin oon heränny sillain hätkähtäen ja ollu aivan paniikin vallassa.... joskus on ollu joku jahtausuni, mutta monesti ei sitten etes muista mihin heräs... outoa ja inhottavaa
tallennettu

Nousu Neitsyt, Aurinko Oinas, Kuu Rapu, Merkurius Kalat, Venus Härkä, Mars Kauris
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #16 : 23.11.2005 17:09:07 »

Sellainen karmea painajainen, jossa kaksi veristä hullua raateli toisiaan. Sitten pääni sisältä kuului vietävän kova, korkea ääni johon itse asiassa heräsin mutta samanaikaisesti olin näkevinäni sängyn reunalla irrallisen mustan käden. Olin niin järkyttynyt, että lähdin hortoilemaan ulos kadulle viideltä aamulla selvittääkseni pääni. :Smiley
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #17 : 25.02.2006 23:38:19 »

No, huh, huh, KYLLÄ !! En tähän niistä enempää, mutta niiden pohjalta olen miettinytkin, että oliko tuo Saatana unissani ollut minä itse, joka unissaan käveli ja touhusi.. ?? Hmmm... Olenkohan unissakävelijä...  Shocked
tallennettu
Marion
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 254



Profiili
« Vastaus #18 : 26.02.2006 00:03:21 »

Iiik, huuh, KYLLÄ monta kertaa.  Shocked   Cry   angel


 smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #19 : 01.03.2006 13:16:51 »

Näin muuten tuossa viikko sitten unta, jossa nurmelle tehtiin joukkohautoja. Vuosikymmeniä myöhemmin saman kohdan päälle rakennettiin puinen kartano-huvila, johon muutti nuori pariskunta. Kuolleet eivät olleet moksiskaan täsät "häpäisystä" lukuun ottamatta yhtä pientä tyttöä. Hänen epämääräiset kasvonsa (harmaat, silmät mustat aukot ja suu musta viiva) kurkistivat välillä sisään tyhjästä takasta - siellä hän kummitteli. Näin tämän tytön kasvojen kurkistavan takasta ja pelästyin niin, että heräsin omaan pelon värähdykseen ja "hyi kamala"-huudahdukseeni.
tallennettu
Cleome
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #20 : 01.03.2006 15:50:59 »

inhottavin painajainen minkä olen koskaan nähnyt oli joskus lapsena. olimme veljen kanssa leikkimässä vajan vintillä ja minun piti päästä sieltä pois sillä tiesin, että jos emme lähtisi sinne ilmestyisi kuivettunut muumio. lähdimme juoksemaan pois takaisin kotiin, mutta talo ei ollut kuitenkaan sama. talossa oli poliiseja ja kiikkustuolissa istui vanha äijän käppänä, joka oli kuulemma murhannut sen muumion joskus ja poliisit olivat pidättämässä miestä. jostain syystä lähdin kävelemään äijän ohi ja yhtäkkiä todella tunsin kun äijä tarttui minua lanteista kiinni ja puristi ja nauraa räkätti ilkeästi. siihen minä heräsin, mutta tunsin puristuksen yhä lanteissani. arvatkaa uskalsinko nukkua sen jälkeen.
nykyään en näe painajaisia, olen jotenkin päättänyt etten näkisi. joskus näen ahdistavia unia tai painajaisiakin, mutta aina tiedän niiden olevan vain unta ja ne loppuvat tai herään kesken kaiken. painajaisten näkeminen on kyllä ihan terveellistä niin että pitäisi kai luvata nähdä joku painajainen aina silloin tällöin, että kävisin läpi niitäkin alitajunnan lokeroita...
tallennettu
Khallayne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« Vastaus #21 : 02.03.2006 21:52:20 »

Minulla on yksi painajainen lapsuudesta, joka jatkuu vielä jopa tunnin heräämisen jälkeen. Välillä kun herään, se vaan jatkuu ja jatkuu. Siinä on jotin epämääräistä harmautta, ikäänkuin television "lumisade"(kun kanavaa ei näy) ja minun pitää pitää kiinni täsysillä. ei mitään muuta. mutta irti en saa päästää. Siinä jotain ikäänkuin vierii. En ole nähnyt sitä vuosiin muuta kuin kerran, noin kuukausi sitten. Tämä uni tulee myös silloin harvoin, kun minulla on hyvin korkea kuume. Se on tosi pelottava. ja sitten on nämä perus jahtaus painajaiset ja muut ikävät unet.  Cheesy crazy2
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #22 : 02.03.2006 23:39:51 »

Muistan noin 10 vuotta sitten kun olin jossain unen ja todellisuuden valimailla eteeni ilmestyi joku surupukuinen nainen(olen nahnyt hanet vanhoissa sukukuvissa) ja han yritti koskettaa minua kadellaan, en antanut peraannyin ja yritin huutaa, mutta pelostani en saannut kuin aanen pihinaa.Tartuin mieheeni pelosta ja han yritti rauhoittaa minua.TIESIN,etta seuraavana paivana tapahtuu jotain pahaa(aitini kuolemaa, han oli sairas),mutta jouduin sairaalaan pikkupoikani kanssa hanella oli tapaturma, onneksi kaikki paattyi hyvin, mutta lahelta piti.
En ikina unohda tata karmivaa pelkoa Diamond
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #23 : 03.03.2006 12:51:47 »

Näin TAAS viime yönä pelottavaa unta - oikeastaan olen viimeisen 2 viikon aikana nähnyt painajaisia useina öinä peräkkäin, mikä on todella epänormaalia. Yleensä niitä tulee vain muutama vuoteen.

Viime yönä kotonani alkoi riehua poltergeist. Se siirteli tavaroita, käynnisti tiskikoneen (jota minulla ei edes ole), kiehutti tyhjää kattilaa tiskipöydällä, pisti uunin päälle jne. Juoksin vain ympäriinsä laittamassa koneita kiinni ja asettelemassa tavaroita omille paikoilleen. Tunnelma oli niin kamala ja ahdistava, että päätin lähteä karkuun poikaystäväni luo. En kuitenkaan löytänyt mistään bussiaikatauluja ja lopulta pillahdin itkuun. Päätin soittaa hänelle, että tulee isänsä kanssa hakemaan minut. mutta kännykässäni soitettujen puheluiden kohdalla oli vain kuvia egyptiläisestä Horuksen silmästä (3 kertaa), sen jälkeen luki Llyod (pari kertaa), taas Horuksen silmiä ja muutama Llyod, kunnes löysin poikaystävän nimen. Juuri kun painoin luurinappia, heräsin.

Unen ahdistava tunnelma tarttui mukaani ja keskustelin unesta enkelini Athamaijoksen kanssa. Minulla on ollut useiden päivien ajan suunnaton vihreän värin tarve. En omista mitään muuta vihreää kuin vihermustan huivin, jonka otin sänkyyni yöksi. Athamaijos kertoi, että minua puhdistetaan nyt ja tuo vihermusta huivi edistää puhdistumista. Unen symbolinen merkitys oli se, että minun tulee puhdistua ihan yksikseni ja rauhassa, en voi paeta sitä (hypätä bussiin/pyytää poikaystävää hakemaan minut pois). Joskus puhdistusprosessi on vain niin raskas, että se välittyy uneen painajaisena. Kuulemma minun ei pitäisi huolia, sillä kuten uni näytti, uunissani jonka poltergeist pisti päälle, oli pellillinen kypsiä pullia. Minulla on toisin sanoen "pullat hyvin uunissa"  Wink

Eli, halusin vain kertoa, että joskus painajaiset voivat olla merkki myös puhdistumisesta - tuolla ylemmillä tasoilla käydään nukkuessamme jotain operaatiota läpi, joka voi tulla uniin painajaisina, kun kaikki ikävät asiat nostetaan pintaan kerralla puhdistusta varten.
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #24 : 03.03.2006 13:10:35 »

Varsinkin, jos herään kesken ikävän unen yöllä kun on pimeää menee joskus parikin tuntia ennen kuin rauhoitun sen verran, että saan uudestaan unen päästä kiinni. Jos herään aamulla ahdistavastakin unesta kun on valoisaa ei pelota läheskään niin paljon.

Viime yönä kyllä kävin unissani läpi kaikki mahdolliset epävarmuudet ja pelot ja asiat mitä mielessäni on viime aikoina liikkunut. Melkein nauratti kun se asioiden käsittely oli niin järjestelmällistä. Tunnistin sieltä kyllä kaikki asiat, jotka muutenkin ovat nyt olleet viime aikoina esillä.

Tunnelma oli aika ahdistava ja ikävä, mutta kuitenkin jollain tasolla myös puhdistava, koska alitajuisesti tiedostin koko unen ajan että nämä asiat nyt pitää käydä läpi.

Joten, vaikka eivät olekaan mukavia, uskon tosiaan, että painajaiset ovat joskus jopa ihan terveellisiä. Kuten joku täällä jo mainitsikin.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #25 : 03.03.2006 23:40:15 »

Eli, halusin vain kertoa, että joskus painajaiset voivat olla merkki myös puhdistumisesta - tuolla ylemmillä tasoilla käydään nukkuessamme jotain operaatiota läpi, joka voi tulla uniin painajaisina, kun kaikki ikävät asiat nostetaan pintaan kerralla puhdistusta varten.

Niinpä...
tallennettu
Coppelia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #26 : 06.05.2006 21:00:31 »

Kylläkyllä olen herännyt muutamaankin otteeseen.

Viimeisin uni jonka jälkeen olen herännyt peläten taisi olla se kun mua jostain syystä vainottiin noitana. Tuomittiin poltettavaksi ja mä en edes tiennyt että miten mä olin sinne koko paikkaan joutunut saati sitten sitä miten tai miksi mua syytettiin noituudesta. Sielä oli joukko muitakin ihmisiä, samasta syystä. Meiät oltiin sidottui sellasiin puu hommiin ja just kun ne puut oltiin sytyttämässä niin joku niistä ihmisistä sanoi että hän on noita eikä kukaan muu meistä. Noh, meiät muut sitten päästettiin pois. Sitten ihan yht' äkkiä se mies osoitti mua ja sanoi " hän on noita ". Iski paniikki. Juoksin pois. Ihmettelen nyt jälkeen päin miten kukaan ei onnistunut estämään sittä mutta joo. Juoksin ulos ( tämä poltto homma olisi tapahtunut jossain mökissä.. eh..  Shocked )  Oli pimeä ja siinä lähellä oli vanhan kouluni piha ja minulle tuttu metsä. Ajattelin että vain 'katoan' varjoon ja odotan sielä kunnes ne ihmiset luvuttaa. Ajattelin myös että muutan nyt muotoni joksikin hiireksi tai joksikin ja viipellän turvaan. Pääsin 'katoamaan' varjoon ja miehet lopetit etsimiseni. Ja sitten jossain väänteessä vain tajusi että ei hitto, tämähä on uni ja herätin jotenkin itseni.

Heräsin. Pelkäsin ihan kamalasti. Olen aina kammonnut melkein yli kaiken ihmisen polttamista niinkuin just tollaset noita rovio hommat. Samoin kaikki sähkötuolit sun muut.

Osaisiko joku hieman selittää untani..?
tallennettu

Aurinko <3 Kuu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #27 : 06.05.2006 21:08:32 »

Osaisiko joku hieman selittää untani..?

Liittyneeköhän johonkin entiseen elämääsi...  :Smiley
tallennettu
Coppelia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #28 : 06.05.2006 21:12:57 »

Osaisiko joku hieman selittää untani..?

Liittyneeköhän johonkin entiseen elämääsi...  :Smiley


Auts, toi oli muuten aika hiton hyvä selitys.. xDD
Pelottavaa ^^'
tallennettu

Aurinko <3 Kuu
valopilkku77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #29 : 10.05.2006 11:52:58 »

ihana ihminen jos kerrot jotain..sen alla on minun painajaiseni..en ole vieläkään keltään saanu minkäänlaista tulkintaa..onko se jotain pahaa vai hyvää mitä on tapahtumassa tai mitä se on ihmettelen vieläkin..pitäisi varmaan sellanen uni kirja kirjastosta käyä lainaamassa Mutta kertokaa ihmeessä tohon viestiketjuun jos osaatte edes jotain valottaa.. aika ahistavaa kun ei tiedä mistään mitään  Cry   Mutta kiitos sinulle joka jaksat edes jotain vastata  smitten
tallennettu

se mikä ei tapa se vahvistaa Smiley
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: