Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: enkelinsulka  (Luettu 17996 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mirjam
Vieras
« Vastaus #15 : 08.01.2006 23:13:43 »

Etpä tainnutkaan ymmärtää sanomaani, muttei hätäsi olekaan tuon näköinen kuin se nyt aidoilla sanoillasi näen vaan tiedän jo, mistä kenkäni vielä puristaa eli näen jo ssen viimeisen eston. Sillä siihen olet nytkin mitä puhtain peili, kun kuuntelen mitä oma kuvani minulle puhuu Itsestäni. Ja vieläpä niillä teoillaan, jota on sieltä kollektion viimeisistä perukoista nyt teoillamme kaivettu esiin eli...enpäs sanokaan vaan jääköön se omallekin kasvullesi teoiksi, omien peiliesi avuilla!  Wink

Hyvä Keho !
Minulla ei ole hätää, eikä ole ollutkaan, elän vain tässä eläämäni joka valmistuu päättyessään.
Minulla on mukavat kengät...paljaat terveät jalatkin...
Vain sinä itse voit kaivaa ne kollektionin teot itsesi kautta..ei sitä kukaan muu tee itsellesi.
Etkä sinä tee sitä kenekään muun puolesta.

 smitten
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #16 : 08.01.2006 23:38:21 »

Vastaus Keholle;

En ole välttynytkään, olenhan syntynyt tähän maailmaan.  Smiley

Sydämen puhtauden ja armon jokainen hakee oman sydämensä kautta, jotta voi toteuttaa sen katseellaan ja teoillaan ja nähdä puhtaasti sen todellisuuden mikä on.
Kun ei näe enää sitä mitä kuvittelee näkevänsä, vaan näkee sen mikä on, siinä se on.
Sitten vaan eletään ja otetaan elämä vastaan.
Ei tarvita mielen tekoja. Jokainen tekee tekonsa, elämällä elämänsä.
Tähän kaikkeen liittyy myös terveesti oma persoonan, mielen ja egon käyttöönotto.

Ei elämä ole kilpajuoksua kohti oletettua 'valaistumista', ei se ole elämän tarkoitus, vaan hyväksyä todellisuus. Hyväksyntä syvimillään sisältää kaiken.
« Viimeksi muokattu: 08.01.2006 23:55:56 kirjoittanut Mirjam » tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #17 : 09.01.2006 00:03:15 »

Cheesy Free fall angel

(http://www.epco.aero/image/fleury6.jpg)
« Viimeksi muokattu: 09.01.2006 00:06:36 kirjoittanut Mirjam » tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #18 : 09.01.2006 00:18:57 »

Onneksi minulle on annettu perhe ja ystäviä. smitten
Pitävät jalat maassa tässä todellisuudessa.Parhaani mukaan jaan rakkautta ympärilleni,ja saan vastaanottaa myös.
En huolehdi huomisen taajuuksista,miten jokaiseen vaikuttavat.Herään ja koen ne itsessäni yksilönä.
Nuo kanavoinnit,joita esim Hopeasulan kautta postiini tulee(Kryon,Tobias,Arkkienkeli Mikael,Kwan Yin,,),kehottavatkin meitä rauhassa elämään elämäämme.Puuhastelemaan arkisia asioita,kunnioittamaan ja rakastamaan kanssakulkijoitamme.
Ei väheksymään,eikä aliarvioimaan kenenkään henkistä tasoa.Ei tuputtamaan omaa näkemystämme väkisin toisille.
Lisäksi ovat äärettömän selkeitä ja jatkuvasti uudistuvaa tietoa.

  Niin että;VALOA JA RAKKAUTTA KAIKILLE  smitten  smitten  smitten
tallennettu

Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #19 : 09.01.2006 00:22:10 »

Muistakaa silti laskuvarjo...

(http://www.jwz.org/images/0,1020,393394,00.jpg)
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Mirjam
Vieras
« Vastaus #20 : 09.01.2006 00:24:53 »

Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
Tämän vuorokauden ensimmäiset kunnon naurut....kiitos!
tallennettu
Dorian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 155


ylämäkialamäkiylämäkialamäki


Profiili
« Vastaus #21 : 09.01.2006 08:25:03 »

Hilkulle meni, mirjam!

Ihmettelen tässä vaan ihan pieneen ääneen pienesti itsekseni mutisten, että jos on niin oman jumaluutensa kanssa tasa- ym. painossa, niin kannattaako sitä sitten lähteä meille pieneläjille julistamaan?  Undecided Eikö silloin ole jo niin suurella korkeamman tietoisuuden tasolla, että tietää asioiden tulevan ajankohtaisiksi muillekin, ilman suurta julistelua milloin milläkin palstalla tai kettingissä? Jos noin kymmenesosa sakista edes jotain ehkä tajuaa, on sekin aika paljon.  coolsmiley
*huokailee kummissaan*

Olen sitä mieltä, että ei kannata. Päinvastoin. sekin vähä pakenee, joilla olisi edellytyksiä kohta alkaa asioita ymmärtää. Sillä ne, joiden henkinen kehitys on sillä tasolla, että tietävät, mitä on tulossa, eivät täällä hiihtele julistamassa, vaan rauhassa odottavat ajan kypsymistä sellaiseksi, että ihmiset hakeutuvat heidän luokseen.  Smiley
tallennettu

aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2
David Brown
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #22 : 09.01.2006 08:40:57 »

Itse huomasin että "mielelläni" oli vaikeuksia hylätä kaikki lukemaansa ja vain antaa sydämmen johdattaa.
Useasti jäin niitä kaikkia asioita pohtimaan liikaa (vieläkin), piti ensin pilkkoa ja murentaa, lokeroida ja tutkia jokaista palaa erikseen, ja sittenkin mieleni halusi tuon pilkotun osuuden kasata uudestaan ja kun se oli kasattu, se halusi taas pilkkoa, nyt hieman erilailla, jokainen pala piti tutkia vieläkin jokaiselta kantilta.

Vaikein itselläni on ollut jättää kaiken oppimaani/lukemaani sivuun (kuitenkin hyödyllisenä) ja olla ns vapaa ja joustava matkallani, otin haasteen vastaan, kykenenkö olemaan edes hetki ilman analysointia, edes hetken olla vain niiden kokemuksien ja tuntemuksien kanssa, hengittää rauhallisesti ja kas kumma, jotain oli tullut tilalle  Smiley

Irtipäästäminen ja totutun kaavan muuttaminen ja paluu hyvin yksinkertaisiin asioihin oli yllättävän vapauttavaa, luottaa siihen omaan sydämeen ja antaa itseni olla siellä missä ikinä olenkaan, rauhassa, tietäen että kaikki mitä tarvitsen ja kaikki kysymykset jotka nyt ovat avoinna ja jotka mieleni haluaisi analysoida, ei häviä mihinkään vaan tulee vastaan kun se aika on kypsä.
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #23 : 09.01.2006 09:43:42 »

Hilkulle meni, mirjam!
Ihmettelen tässä vaan ihan pieneen ääneen pienesti itsekseni mutisten, että jos on niin oman jumaluutensa kanssa tasa- ym. painossa, niin kannattaako sitä sitten lähteä meille pieneläjille julistamaan?  Undecided Eikö silloin ole jo niin suurella korkeamman tietoisuuden tasolla, että tietää asioiden tulevan ajankohtaisiksi muillekin, ilman suurta julistelua milloin milläkin palstalla tai kettingissä? Jos noin kymmenesosa sakista edes jotain ehkä tajuaa, on sekin aika paljon.  coolsmiley
*huokailee kummissaan*

Kiitos mielipiteestäsi ja myös olin lievästi aistivinani jonkinasteista huolenpitoa elämäni laadusta, kiitos siitäkin! Tosin yleensä saan huolenpidon kokemuksen ihan tästä elävästä elämästä fyysistenkin kontaktien kautta.
Jos sinusta tuntuu, että 'omat jumaluudet' on tasa-painossa jollakulla, se on sinun tunteesi ja aistimuksesi, joka syntyy sinussa. Eikä välttämättä kerro mitään muuta.  Wink
Kysyisin kutenkin mitä on 'omat jumaluudet'?
Koska minä en sellaisista mitään tiedä ja kun ymmärtääkseni tämä on keskustelupalsta, jossa vaihdellaan näkemyksiä, kokemuksia ja mielipiteitä, jäi minua tuo jäi kiinnostamaan kovasti....??
Enkä sinuna lähtisi arvioimaan muiden palstalaisten ymmäryskykyä, omaan ymmärryskykyysi nojaten....ei minusta kovin reilua.....
Mutta itse toki valitset, miten toisia arvioit.  Smiley
Minä en näe vaivaa siitä mitä ja miten kirjoitat, miksi sinä näet?
Tarkoitus on 'nähdä vaivaa' asioista ei henkilökohtaisuuksista, vaikka toki siihen jokainen aina välillä varmasti sortuu.

Julistus...  Grin Mikähän sinussa herättää tuonkaltaisia tunteita.... coolsmiley
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #24 : 09.01.2006 09:56:56 »

Kiitos hopeatähti mielipiteestäsi  smitten

Rauhoittavaa ja kaunista luettavaa.Sopi tämän aamuiseen rauhan tunteeseeni. angel
Opettelen myös luottamaan omaan sisäiseen ääneeni ja siihen,että tarvittavat tiedot tulevat ajallaan.Jälkimmäinen huomattavasti vaikeampi läksy,vaan eiköhän vähitellen. Smiley
tallennettu

Mirjam
Vieras
« Vastaus #25 : 09.01.2006 10:01:22 »


Vaikein itselläni on ollut jättää kaiken oppimaani/lukemaani sivuun (kuitenkin hyödyllisenä) ja olla ns vapaa ja joustava matkallani, otin haasteen vastaan, kykenenkö olemaan edes hetki ilman analysointia, edes hetken olla vain niiden kokemuksien ja tuntemuksien kanssa, hengittää rauhallisesti ja kas kumma, jotain oli tullut tilalle  Smiley
Irtipäästäminen ja totutun kaavan muuttaminen ja paluu hyvin yksinkertaisiin asioihin oli yllättävän vapauttavaa, luottaa siihen omaan sydämeen ja antaa itseni olla siellä missä ikinä olenkaan, rauhassa, tietäen että kaikki mitä tarvitsen ja kaikki kysymykset jotka nyt ovat avoinna ja jotka mieleni haluaisi analysoida, ei häviä mihinkään vaan tulee vastaan kun se aika on kypsä.


Niimpä. Jotakuinkin tuon tapaisesti itsekin olen kokenut.
Kuinka ollakkaan juuri eilen nukkumaan mennessäni heräsi ajatus, että miten monasti on ihmiset nähneet vaivaa tavastani 'analysoida' asioita.  Wink Olen aistivinani ja näenkin heissä monenmoisia tunteita.
Koska en todellaakaan analysoi aina...ja elämäni arjen minä toki pääasiassa elän aivan muualla kuin foorumilla. Ja ylipäätään 'analysointini' tapahtuu kirjoittamalla, ei puhumalla.
Ja ensinnäkään se mitä kirjoitan, ei ole 'valmiiksi päässäni ajateltua', se vain on 'silkkaa ajatusten virtaa' siinä hetkessä ja en valmiiksi edes välttämättä tiedä mitä tulen kirjoittamaan.
Kirjoittamalla 'analysointi' ei tuota minulle minkäänlaista tuskaisaa pohtimista ja asioiden jäsentelyä, se vain tulee...
Joskus kun olen kirjoittanut hieman erilaiseen 'tarkoitukseen' kuin nyt esmes tämänkaltainen ajatustenvaihto palsta, niin kirjoittaminen tapahtuu ns'inspiraation vallassa' ja voin itsekin välilä ihmetellä jälkikäteen tekstejäni...
Kirjoittamisenkin kautta ajatusen virtani ulostuonti on minulle 'nautinto', eikä se merkitse minulle itseni esiin tuomista.
Tosille ehkä asioiden jäsentely tuottaa tuskaa ja on työlästä ja siltä pohjalta olettavat sen sitä kaikille muillekin olevan.
Ehkä löydän joskus uuden ja paremman tavan toteuttaa tätä itselleni tärkeää harrastusta siten, että kenekään ei ole pakko lukea tekstiäni ja aiheuttaa itselleen pahaa mieltä.
(sitä en ymmärrä miksi täälläkään kenenkään on pakko)
Mutta, en toki halua täällä kiusata ihmisiä....ja herätää liikaa 'outuja' tunteita, joten pyydänpä nyt kaikilta anteeksi, jotka ovat kärsineet!
Hyvää päivänjatkoa!  Smiley

Hymnejä ja rauhaa kaikille ! (kyllästynyt hyminään tällä hetkellä)

Tänään Vesimies
***
Saat päähäsi mielenkiintoisia oivalluksia, joita haluat päästä myös toteuttamaan. Hermostut jos joku asettuu vastustamaan sinua tai tuntuu muuten olevan kanssasi erimieltä. Hermoilun sijasta sinun tulee toteuttaa oivalluksesi muiden lupaa tai suostumusta kyselemättä. Nyt saat paljon näkyvää aikaan Grin

« Viimeksi muokattu: 09.01.2006 10:34:16 kirjoittanut Mirjam » tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #26 : 09.01.2006 11:11:54 »

Voisin tähän väliin laittaa 'tiedoitusluontoisen' (vai julistus?  Cheesy) ajatukseni.

En koskaan luo mitään lopullista kuvaa tai leimaa mistään/kenestäkään sanojen, tekojen ja tekstejen taikka mielipiteiden perusteella. (lähinnä nyt täällä foorumilla tässä tapauksessa)

Usein juuri kun 'äidyn' nimim.Kehon kanssa joskus 'napakastikin' vaihtamaan ajatuksia, mielipiteitä ja kokemuksia tässä sanojen muodossa, ilmenee joilla kuilla käsityksiä, että kyse on riidasta, valtataistelusta ja ties mistä kummasta tuntemuksesta, mitä se nyt itsekussakin herättää.
Kysmys on todellakin 'omien ajatusten jalostamisesta ja muovaamisesta', ei sen vaarallisemmasta.
Miksi siis pelätä?
Kaikki on hyvin.  Wink   angel
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #27 : 09.01.2006 17:37:47 »

smitten

Mirjam  Smiley

Kirjoitan vain oman näkemykseni siitä,miten vähän, sanoisinko kovasanaisempi keskustelu itsessäni herättää. Cheesy
Niin,tuossa se sana olikin!Nimen omaan HERÄTTÄÄ itsensäkin ajattelemaan asioita.Olen niin kovakalloinen,etten hyssyttelystä mitään opi,eikä se jaksa kauaa kiinnostaa.
Teillä on molemmilla vahvat mielipiteet ja seisotte sanojenne takana.Lukijan ei tarvitse ajatella,että toinen jotenkin alistettaisiin.
Luen mielelläni kiinnostavia mielipiteitänne,koska ne opettavat sen kautta,mitä tunteita nousee itselle pintaan.Miksi reagoin tähän näin,, Undecided   Cheesy
Usein on käynyt niin,että jos joku asia oikein kolahtaa,pitääkin vetäytyä miettimään,mistä näin voimakas tunne?
Toivon ettet kovin nopeasti uusille teille häviä,tuntuisi ,että mukanasi lähtisi yksi väri tästä paletista.
On pitkälti myös omasta mielialasta kiinni,miten milloinkin asiat ottaa vastaan.
Myös siitä,kuten todettukin,että äänensävyt ja kehonkieli puuttuvat.
Kovin olisi tylsää,jos kaikki olisivat aina tismalleen samaa mieltä.
Mistä silloin oppisimme. coolsmiley
tallennettu

Mirjam
Vieras
« Vastaus #28 : 09.01.2006 19:35:48 »

Usein on käynyt niin,että jos joku asia oikein kolahtaa,pitääkin vetäytyä miettimään,mistä näin voimakas tunne?

Kyllähän se tässä itsekullakin noin menee. Ja todellakin myös omasta tilanteesta ja olotilasta riippuen, sitä reagoi asioihin eri tavalla. (ja tähtikuvioista riippuen)  Cheesy
Joskus sitä itseäkin ottaa ns.'hattuun'   knuppel2 jonkun jutut tai juttujen sanamuodot ja kärvistelen ne sitten tunteissani.
Joskus reagoin, joskus en.
Joskus on hyvä reagoida, joskus ei.  Wink
Usein jopa, vaikka tätä foorumia nyt ajatellen, jonkun kirjoitus tapa tai 'asenne' ärsyttää suunnattomasti tai herättää muita tunteita ja hetken päästä huomaa, että itse on herättänyt aivan vastaavanoloisa tunteita jossa kussa muussa.
Sisäistä joustoa se kaikkineen kyllä lisää!
  smitten
tallennettu
Charity
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 71



Profiili
« Vastaus #29 : 09.01.2006 19:43:23 »

Heips

   
ja vielä tähän Wink:

 Älkää koskaan vähätelkö tietojanne, sillä aina löytyy joku, joka tietää vielä vähemmän! smitten Ja pätee myös päinvastoin!!! angel


Ja asia jonka omakohtaisesti tiedän todeksi on se, että kun oppilas on valmis niin opettaja on paikalla! Grin smitten

Enkeleitä. t. Charity
tallennettu

"Elämän matkalla usko on ravintoa, hyveelliset teot suoja, viisaus on valo päivällä ja oikeamielisyys turva yöllä. Jos ihminen elää puhtaan elämän, mikään ei voi tuhota häntä, ja jos hän on voittanut ahneuden, mikään ei voi rajoittaa hänen vapauttaan." - Buddha-
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: