Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: astrolaisia unessa  (Luettu 110557 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Freyja
Vieras
« Vastaus #15 : 29.03.2007 14:55:13 »


Ja miten minä olen odotellut 6 päivää kuullakseni tämän!  laugh laugh Cool


 Grin  smitten  Grin  laugh

Lainaus
toisaalta tuli mieleen että jospa olin inspiroimassa Ardithia ajattelemaan rajattomasti?

Enpä tiedä, mikä tuo viesti oli, sinulle vai minulle...  Smiley
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #16 : 30.03.2007 20:09:52 »

Minusta unen viesti saattoi olla yksinkertaisesti niin, että vähän aikaa sitten SA kirjoitteli täällä, että hän haluaa auttaa ihmisiä, ja olit varmaan miettinyt asiaa, tuntenut kenteis sympatiaakin.

Joten uniisi tuli auttavainen, hyväntahtoinen SA.

Varmasti jokainen foorumia tarkasti seuraava on lukenut SA:n ja Asterixin kiistoista, joten tämäkin selittyy sillä että olet varmasti itsekin miettinyt, että he kaksi eivät tule niin loistavasti toimeen. Joten "tositilanteessa" SA varmasti katselisi, missä on Asterix.

Ja koska itse vaihtelet identiteettiä usein, niin pitihän senkin näkyä unessa.

Eli uni kuvasi mietteitäsi. Tämä on minun kaurismainen tulkintani, antakoon joku muu hauskemman, jos mieleen tulee.   

Minä kyllä olen hymyillyt itsekseni unelle!  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #17 : 30.03.2007 21:34:14 »

Minähän olen auttavainen ja hyväntahtoinen ja toteutan jo ties monennetta vuotta samaa teemaa auttamisesta, menestyksestä--Puolestani vanhat kiistat saa olla ja Alexandra saa tulla paatille, jos ehtii muilta kekkereiltään.  Wink Olenkin koko illan käyttänyt tutkimalla kiintoisien ihmisten elämää, tänne voisikin siirtää erään kuvan erään firman bileistä.. coolsmiley

(http://www.pdcox.com/assets/images/shipnight.jpg)

LoveBoat?
« Viimeksi muokattu: 30.03.2007 21:42:59 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #18 : 04.04.2007 00:43:56 »

No niin..olenpa sitten ekan kerran nähnyt unta "rakkauden valosta".
Hän selitti minulle kovasti asioita aidosti kuunnellen. Taisi olla jossakin opettajan virassa tms.Hiukset olivat vähän pidemmät kuin kuvassa, mutta muuten sama ihminen.
Rauhallinen ääni ja olemus sai minut uskomaan itseeni ja asiaan, jota en enää muista. Hän sanoi jonkin lauseen, mutta unohtui sekin. angel

 Cheesy Voih.  smitten Täällä yömyöhäsellä kukun ja luin vastan nyt tämän. Itse en muista kohdanneeni sinua (harmi). Vai että opettajan virassa... :Smiley Olisi kiva tietää mitä mahdoin höpöttää.  Grin Unissani olen sitä kyllä paljon tehnytkin, siis opettanut, vaikka varmaan höpöttänytkin,  Grin sekä saanut itsekin opetusta... Niin ja minulla onkin ollut pidemmät hiukset aikaisemmin. Nyt hiljattain vasta leikkauttanut tuollaisiksi lyhemmiksi. Tosin ovat nyt jo jonkin verran taas kasvaneet pituutta tuosta kuvan otto hetkestä... Kasvatan niitä taas pidemmiksi. Otsahiukset aion kuitenkin pitää.
« Viimeksi muokattu: 04.04.2007 00:47:12 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #19 : 14.04.2007 18:55:03 »

Minä puolestani olin viime yön unissani kirjoittelemassa tällä forumilla. Muistan, että täällä oli käyttäjä, jonka nimi oli Baek Do San (ja jotain vielä tuohon perään). Innostuin kamalasti nimestä ja ajattelin, että "hei, täällä joku muukin pelaa Tekkeniä kuin minä, jee!"  laugh (Beak Do San on yksi sarjan hahmoista).

Toisessa topicissa puolestaan luki viesti "Tunnen AthaMaaritista samanlaista värähtelyä kuin itsestäni, mutta matalampaa energiaa smitten" En muista kuka sen olisi kirjoittanut. Aamulla ajattelin, että se viittaa varmasti nyt siihen, kun meikäläisellä on jostain syystä matalamman värähtelyn kausi menossa. Pohjimmiltaanhan me olemme samaa energiaa ("samanlaista värähtelyä kuin itsestäni") mutta matalampi kausi vetää energian aika alas.
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #20 : 14.04.2007 18:59:53 »

Ajatus (ja mahdollisesti May jossain taustalla) yritti välittää jotain hyvin tärkeää viestiä koskien tämän hetkistä elämäntilannettani ja oikeaa suuntaa jatkossa. Heräilin välillä ja uni jatkui aina vaan, mutta viesti jäi vähän hämäräksi kuitenkin. Sad

Ei ole muistikuvaa minullakaan siitä, missä olen yöni viettänyt.  Grin
Ajatuksen ehdotus tuntui loogiselta, Vesimies-Kuuthan meillä on yhteistä ja myös Oinas-Venus... Toisaalta voihan olla, että sanomamme ei millään tavalla liittynyt omiin merkkeihimme vaan pelkästään kartantulkintaan.

tallennettu

Freyja
Vieras
« Vastaus #21 : 15.04.2007 10:51:53 »

Ja TAAS Souls adveture unessani...  idiot2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #22 : 15.04.2007 11:19:52 »

Arvasin!  2funny Hei vaan! Sanoinko minä jotain Viisasta?  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #23 : 15.04.2007 16:42:09 »

Grin

No johan nyt on tämäkin.. 2funny

Kiitti SA kutsusta!  Cheesy
tallennettu
Freyja
Vieras
« Vastaus #24 : 15.04.2007 21:00:55 »

SA - en muista... varmaan joo  Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #25 : 26.04.2007 10:31:59 »

Niin tästä tuli mieleen se että aineellisten juhlien sijaan uni voisi kuvata myös kaikkien meidän valaistumista, sellaisia juhlia. Piti tämä vielä tänne lisätä. Että kaikki mahtuvat siihen paattiin mukaan.  Cool
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #26 : 26.04.2007 11:20:58 »

Niin tästä tuli mieleen se että aineellisten juhlien sijaan uni voisi kuvata myös kaikkien meidän valaistumista, sellaisia juhlia. Piti tämä vielä tänne lisätä. Että kaikki mahtuvat siihen paattiin mukaan.  Cool


...Tanhuan Seppoa lainatakseni ETTÄ - niinpä mitäs sitä suotta enää
H I M M A I L L A A N Cheesy ...eikun juhlat pystyyn - " ja jokaisen omat ja erityiset
s ä t e e t kehiin... angel"
.... eikä tarvi muuta valoa  KUIN ME  MONELLA ERI TAVALLA JA MONESSA ERI KOKEMUKSESSA VALAISTUNEET  ja   Cheesy" karaistuneet" astrolaiset -  smitten

jk. kansipaikkavaraus mulle, jos niitä vielä on tallella jan tarjolla ....ihana katsella yötä ja aamua kansituolissa lekotellen ... varsinhan se on sitten 
 A S T R O N A A R I O ...  2funny


 Cool ... enkeleitä   jk. ...aalloilla keinui pieni lautta vain ... siellä mä YSTÄVÄNI kaikki nähdä sain.. Kiss
« Viimeksi muokattu: 26.04.2007 16:24:28 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #27 : 26.04.2007 13:14:10 »

Yes indeed Souli ja Liekki.  smitten angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #28 : 27.04.2007 07:35:36 »

Even though you may feel alone, this journey is never made alone.  Traveling with you are many who are experiencing the same thing. There is a group energy that is felt and shared in everything that you do.  Every crack in your own heart that you heal, heals the hearts of others.  The expression of true love that you share lifts everyone to a higher level.  Every discovery you make about your own soul enlightens all.  Every song you sing that lifts your spirits, lifts the spirit of all humanity, even though you may think that you sing it alone.

 

You are deeply connected to all that is, right now, right where you are, even though you may think you are alone.  You are not alone, ever.  Your experience is a part of the experience of all of life.  And the evolution of all mankind is aided by your personal evolution.

 

It is not selfish to focus on your own enlightenment, for everything you discover, every door you open, is then made available for everyone else to walk through as well.  Every dream of love that you have is another way for all to dream, another way for all to be.  Every kind act and kind thought, every breath of peace felt deep, lifts all who breathe.  Every moment spent in meditation or pure contemplation is a moment of peace shared by all who seek   peace.

tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Freyja
Vieras
« Vastaus #29 : 27.04.2007 14:59:50 »

Niin tästä tuli mieleen se että aineellisten juhlien sijaan uni voisi kuvata myös kaikkien meidän valaistumista, sellaisia juhlia. Piti tämä vielä tänne lisätä. Että kaikki mahtuvat siihen paattiin mukaan.  Cool

wau  Cheesy varmastikin niin  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: