Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Muita leijona-vesimies-solmupareja? Kuinka handlaatte elämänne?  (Luettu 27473 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« : 08.05.2015 16:35:13 »

Juukelispuukelis, siis itselläni alasolmu leijonassa huoneessa 12 ja yläsolmu veskarissa huoneessa 6. huoneessa. Astrofixistä olen lukenut, että esim. päämääränä on kulkea omaa tietään tässä elämässä ja itsensä antamista humanitaariseen apuun. Tämä kaikki on kyllä niin totta, mutta kysymys kuuluukin että kuinka säilyttää oma vapautensa jotumatta oravanpyörään. En nimitääin siedä sitä, että joutuisin tulemaan töihin heti kutsuttaessa (kuten esim. jotkut vartijat), haluan olla vapaa tulemaan ja menemään miten itse mieli mutta kuitenkin tehdä hyvää ihmiskunnalle... Ja sillä pitäisi vielä elää. Lupumatta omista intresseistään tai elämästään. Kuinka te muut olette toteuttaneet tuota omaa yläsolmuanne?
tallennettu
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« Vastaus #1 : 08.05.2015 19:05:22 »

alasolmu 11. huoneessa ja yläsolmu 5. huoneessa.
Hankaluuksia "pitää hauskaa", heittäytyä huville, tehdä jotain normaalista poikkeavaa...
Hankaluuksia hahmottaa, mihin asiaan "omistautua", lähinnä tuon 5. huoneen teeman mukaisesti, koska
sisällä palaa riippumattomuuden ja vapaudenhalun tunne. En voi sietää jos joku käskee tai pakottaa tekemään asioita (omasta mielestäni perusteettomasti, ajattelemattomasti, tyyliin "do it, because i said so"),
mutta se haastaa ajattelemaan asiaa laajallemmalti, eli hahmottamaan asiaa yhteisenhyvän vuoksi. tai jotain sinnepäin,
eli alasolmun itsekeskeisyys täytyy jättää taakse tietyissä asioissa, jos se on pidemmässä kaavassa toimiva, tai hyödyllinen kaikille osapuolille. Huonoimmillaan tuo alasolmu näkyy itsessäni niin, että saatan pistää jarrut päälle suoraan jollekkin tekemiselle, jos huomaan,
että muut eivät tee omaa osuuttaan, niin inhottava itsekäs leijona puskee pintaan, ja ajattelen että "minähän en taas tee mitään likaisia hommia, tai tee kenenkään puolesta mitään"... Mikä taas on sinänsä ristiriidassa itsensä kanssa, koska jokainen joutuu tekemään hommia, ihan mistä perspektiivistä tai motiivista katsoen. Kunhan nyt vaan hitto vie alat hommiin, etkä kitise  2funny


Oravanpyörä kuulostaa tutulle. Mulla on auttanut se, että on muutama vesimies ollut elämässäni. Osalla niistä on osunut vesimiesplaneettoja yläsolmulleni, niin sitä kautta on tullut hyvin paljon oppimista ja poisoppimista. Haastaa ajattelemaan isosta perspektiivistä. Ensimmäisen vesimieskontaktin jälkeen voisin ajatella, että käyttäydyin kuin pikkulapsi monissa asioissa, ja työstettävää on aina niin paljon, kun elämässä tulee tämmöisiä yläsolmuun liittyviä asioita, mitkä haastaa entistä enemmän ajattelemaan epäitsekkäästi.

Sinänsä kun vesimies edustaa rakenteita, niin sitä kautta osaa hahmottaa, että sinä olet yksi rakenteen osanen. Jotta rakenteet toimisi, niin ei siinä auta kitistä, koska kyse ei ole vain SINUSTA, vaan isosta mittakaavasta.

Lainaus
north node in aquarius:
for only by putting the needs of the group first will you begin to curb that massive and insatiable ego inside you.


 Toisaalta itselläni solmuakselit menee väärinpäin (11. huone   leijona, eikä  vesimies) Niin yritäppä olla epäleijonamainen, luova, itseään ilmaiseva 5. huoneessa (mikä taas on  vesimies, eikä  leijona)... Älä ole ryhmähenkinen, vaan epäitsekkään itsekäs taitelija?  uglystupid2 wtf?

Lainaus
North Node in 5th House:
Further, when you put group needs ahead of your own, you will lose every time.  This is how the universe supports you in developing a strong sense of self.

- - - -

Mielenkiintoiset huoneet sulla Eileithyia 6 - 12. polariteetti...

http://www.truenode.org/north-node-signs/north-node-in-aquarius/


« Viimeksi muokattu: 09.05.2015 01:00:09 kirjoittanut downtempo » tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 09.05.2015 12:17:54 »

Sulla varmaan tuo Leijoa puskee esiin esim. ryhmissä? tai, että haluat erottua joukosta, maybe?  Hassusti nuo on kyllä toistensa alueella sulla, että Leijona Vesimiehen huoneessa ja Vesimies Leijonan. Hmm, jos yhdistetään Vesimies ja viides huone niin mulla tulee mieleen jokin luova nero, siis joku jolla on ihan oma tyyli jolla se saa sitten itsensä loistamaan ja erottumaan joukosta (Leijona ja yhdestoista huone) ja joka pitkällä tähtäimellä hyödyttää toisia ihmisiä.  :Smiley
Tuli vaan mieleen.

Itse olen ollut aina kiinnostunut kaikista vaihtoehtoisista hoitomuodoista sekä elintavoista (6. huone, perinteisesti Neitsyen alue..) ja planeetan ja ihmisten hyvinvoinnista. Mietin vain, että mikä voisi olla sellainen työ, missä voisi auttaa ihmisiä mutta joka olisi itsenäistä... 
tallennettu
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« Vastaus #3 : 09.05.2015 16:46:55 »

En tiedä, kuinka paljon oot jo itse tietoa kaivellut näistä leijona-vesimiessolmuista, mutta täällä oli myös
selitetty huoneittain ja merkeittäin kyseiset solmuparit:

http://www.astrologykarmaandyou.com/Aquarius.html


Sulla varmaan kans on oma haasteensa löytää sopiva työpaikka, mikä miellyttää vesimiestä...
Tuleeko sulla helposti kyllästymistä johonkin tiettyyn työpaikkaan, vai täytyykö sen sisältää jotain erikoista?
Mitenkäs joku freelancer, tai oma yritys, missä saat itse päättää työaikasi ja työtahtisi?
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 09.05.2015 20:11:06 »

Mwaha, tein tuon testin ja sain puolet oikein. Tosin en ollut varma pitikö siihen vastata sen tekstin puitteissa (jolloin olisin saanut täydet) vai miten, koska itse vastasin omien tunteideni pohjalta.  :Smiley

Itse olen lukenut tästä mm. täältä: http://astrofix.net/category/north-node-south-node-series/

Täällä on kans hyvä artikkeli: http://northnodeastrology.blogspot.fi/2008/02/aquarius-north-node.html

TOSIN kaikki nuo toistavat samaa asiaa, minkä tiedän jo, mutta mistään ei löydy tietoa siitä miten tuon voisi käytännössä toteuttaa... Onhan minulla ollut ideaa ryhtyä astrologiksi ja muuta, mutta siihen voi mennä vielä jonkun aikaa enkä nyt millään jaksaisi odottaa että pystyn toteuttamaa tuota yläsolmuani.  Tongue Haluan tehdä jotain konkreettista jo nyt!
tallennettu
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« Vastaus #5 : 09.05.2015 21:25:27 »

Joo, ei noista oikein löydä mitään uutta... tai semmoista mitä haluisi tietää.
Kenties se haaste on siinä, että se täytyy jotenkin itse oivaltaa.

Voithan tässä odotellessa tehdä tulkintoja toisille? Tongue

Mä voisin sitä isoa inspiraatiota odotellessa leikkiä picassoa spraymaaleilla, ja piirrellä jotain "fuck the wars" juttuja seinille...  Huh
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 10.05.2015 13:42:18 »

Toki voisin mutta eipä sillä elä tähän hätään.  :Smiley Ja jotenkin ehkä kaipaa jotain konkreettista tekemistä.
tallennettu
.ave.
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 182


Profiili
« Vastaus #7 : 13.05.2015 10:34:17 »

Wuhuu, downtempo on vielä täällä!  Smiley

Mulla nuo huoneet menevät Eileithyian kanssa päinvastoin, eli yläsolmu veskarissa 12.huone ja alasolmu leijonassa 6.huone.

Osaan itse tunnistaa näistä helpommin alasolmun vaikutukset (senhän pitäisikin olla sellainen, jonka me jo osaamme, ja josta meillä on tottumus. Eli alasolmun käyttäytymistavat puskee esille aina vähän väliä, ja silloin kun haluamme valita jonkin turvallisen ja totutun tavan toimia tilanteessa.). Leijona haluaa huomiota, tunnustusta omalle erinomaisuudelleen ja tarvitsee sitä tunnustusta aina tietyin väliajoin tunteakseen olonsa voimakkaaksi. Alasolmu on kuitenkin sitä, mikä pidemmän päälle tökkii, että ei enää tässä elämässä tätä, nyt jotain muuta. Sen kanssa menee aina vieterinä, että välillä takaisin, välillä pois.

Veskariyläsolmu taas on vaikeampi hahmottaa, mutta toisaalta yläsolmu onkin kehittymisen kohde, eli on aika todennäköistä ettei sitä tässä matkansa keskivaiheilla kunnolla hahmotakaan.

Mutta näistä huoneista, mulla on ollut selkeä suuntaus aina tuonne psyykkisen puolen asioiden pohtimiseen (jota 12.huoneessa käydään läpi), niin onko sulla Eileithyia sitten suuntaus enemmän juuri tälläisiin esim. yrtteihin, vaihtoehtohoitoihin, hierontaan ja muuhun enemmän keholliseen hoitamiseen (jota 6.huone edustaa enemmän)? Tosta työstä, luulen että pitää mennä askel kerrallaan. Eli mietit nyt mikä tällä hetkellä kiinnostaa esim. opiskelun näkökulmasta tai muuten, ja sitten menet kokeilemaan. Katsot, onko se se juttu mitä haluat vai ei. Lähdet liikkeelle ja kokeilet. Sitähän ei voi etukäteen tietää, mitä mahdollisuuksia sieltä sitten eteen tulee, voit esim. päästä johonkin yritykseen mukaan tai mitä vain. Afro

No joo, miten minä olen toteuttanut tätä työn kannalta.. mullahan on uranuskin keskitaivaalla, eli ihan peruspuurtaminen ei ehkä ole sitä hehkeintä (vaikka olenkin pitänyt myös niistä hommista. Itse asiassa olen saanut irti perushommistakin jotakin sellasta itsenäisyyttä ja luovuutta, tykkäsin paljon olla itse vastuussa kaupasta myyjänä yksin työvuorossa (eikä tarvi koko ajan miettiä, että esimies on selän takana Cheesy) esim.) Muuten kuljen aika paljolti juuri askel kerrallaan, tein nyt juuri taas sellaisen uuden askeleen, mikä ei periaatteessa ole kuulunut alkuperäisiin suunnitelmiini, mutta kuuluu selkeästi siihen mikä on mun tie. Kyllä se vaatii aikaa hahmottaa pikku hiljaa sitä, että mitä ihan oikeasti haluaa tehdä ja missä omat vahvuudet on.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 13.05.2015 19:29:37 »

Wuhuu, downtempo on vielä täällä!  Smiley

Mulla nuo huoneet menevät Eileithyian kanssa päinvastoin, eli yläsolmu veskarissa 12.huone ja alasolmu leijonassa 6.huone.

Osaan itse tunnistaa näistä helpommin alasolmun vaikutukset (senhän pitäisikin olla sellainen, jonka me jo osaamme, ja josta meillä on tottumus. Eli alasolmun käyttäytymistavat puskee esille aina vähän väliä, ja silloin kun haluamme valita jonkin turvallisen ja totutun tavan toimia tilanteessa.). Leijona haluaa huomiota, tunnustusta omalle erinomaisuudelleen ja tarvitsee sitä tunnustusta aina tietyin väliajoin tunteakseen olonsa voimakkaaksi. Alasolmu on kuitenkin sitä, mikä pidemmän päälle tökkii, että ei enää tässä elämässä tätä, nyt jotain muuta. Sen kanssa menee aina vieterinä, että välillä takaisin, välillä pois.

Veskariyläsolmu taas on vaikeampi hahmottaa, mutta toisaalta yläsolmu onkin kehittymisen kohde, eli on aika todennäköistä ettei sitä tässä matkansa keskivaiheilla kunnolla hahmotakaan.

Mutta näistä huoneista, mulla on ollut selkeä suuntaus aina tuonne psyykkisen puolen asioiden pohtimiseen (jota 12.huoneessa käydään läpi), niin onko sulla Eileithyia sitten suuntaus enemmän juuri tälläisiin esim. yrtteihin, vaihtoehtohoitoihin, hierontaan ja muuhun enemmän keholliseen hoitamiseen (jota 6.huone edustaa enemmän)? Tosta työstä, luulen että pitää mennä askel kerrallaan. Eli mietit nyt mikä tällä hetkellä kiinnostaa esim. opiskelun näkökulmasta tai muuten, ja sitten menet kokeilemaan. Katsot, onko se se juttu mitä haluat vai ei. Lähdet liikkeelle ja kokeilet. Sitähän ei voi etukäteen tietää, mitä mahdollisuuksia sieltä sitten eteen tulee, voit esim. päästä johonkin yritykseen mukaan tai mitä vain. Afro

No joo, miten minä olen toteuttanut tätä työn kannalta.. mullahan on uranuskin keskitaivaalla, eli ihan peruspuurtaminen ei ehkä ole sitä hehkeintä (vaikka olenkin pitänyt myös niistä hommista. Itse asiassa olen saanut irti perushommistakin jotakin sellasta itsenäisyyttä ja luovuutta, tykkäsin paljon olla itse vastuussa kaupasta myyjänä yksin työvuorossa (eikä tarvi koko ajan miettiä, että esimies on selän takana Cheesy) esim.) Muuten kuljen aika paljolti juuri askel kerrallaan, tein nyt juuri taas sellaisen uuden askeleen, mikä ei periaatteessa ole kuulunut alkuperäisiin suunnitelmiini, mutta kuuluu selkeästi siihen mikä on mun tie. Kyllä se vaatii aikaa hahmottaa pikku hiljaa sitä, että mitä ihan oikeasti haluaa tehdä ja missä omat vahvuudet on.

Niin, pelkään vain hukkaavani aikaa (koska koen että sitä ei nyt tällä hetkellä tuhlattavaksi ole). Mutta siis, hakeuduin turvallisuusalalle ja kiinteistöalalle työllistämiskoulutukseen (pääsystä ei vielä tietoa) ja saa nähdä olisiko se minulle... Kuulosti ainakin mielenkiintoiselta ja jännältäkin duunilta... Mutta sitten pelkään ehkä sitä että tuokin on liian sitovaa. Koska tuo on suht laaja ala niin on vähän vaikea myös käsittää mitä se käytännössä esim. omalle kohdalle tarkoittaisi, millaista olisi työnteko.

Kyllä tosiaan nuo vaihtoehtoiset hoitomuodot kiinnostaa ja esim. luonnonkosmetiikka vaihtoehtona kemikaaleille. Kasvojanikaan en pese kuin vedellä enää (toimii  Cool ) ja toivon, että saan myös hiukset siihen että ei tarvitsisi kuin pelkkää vettä (tällä hetkellä soodavesi on toiminut pesuaineena). Se on kaikenkaikkiaan mielenkiintoista, kuinka nykyihminen on aivopesty uskomaan että ihmiskeho - joka on suunniteltu pitämään huolta itse itsestään - muka tarvitsee noin paljon litkuja tullakseen toimeen.  Tongue Ei tarvitse, rahastusta se on kaikki. Shamppoota en koskaan enää kyllä käytä, hiukset on paljon terveemmät nyt eivätkä sellaiset muovivinkulat mitä aiemmin. Deodorantit jätin myös ja kainalot lähtee nykyään puhtaaksi pelkällä vedellä.
tallennettu
.ave.
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 182


Profiili
« Vastaus #9 : 18.05.2015 13:52:19 »

Kyllä mä sanoisin, että jos ala vaikuttaa mielenkiintoiselta ja kiinnostavalta, niin kannattaa kokeilla. Afro Epäilyihin on kuitenkin vaikea löytää kunnon vastausta ennen kuin on kokeillut, enkä usko että siitä haittaakaan on, vaikka huomaisikin ettei ole oma juttu. En tiedä, nykyään sanotaan, ettei aikaa olisi hukattavaksi, mutta toisaalta enemmän siinä hukkaa aikaa kun miettii miten nyt en hukkaisi aikaa liikaa; ei tee mitään tai menee ehkä johonkin ihan väärään putkeen, kun ei kuulemma saisi vaihtaa suuntaa enää. Kokeilemalla on askeleen lähempänä sitä tietoa siitä mitä haluaa tehdä. Lopulta ihmisillä on todella monenlaisia elämänpolkuja.
tallennettu
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« Vastaus #10 : 18.05.2015 18:18:21 »

Hyvin kiteytetty, ave!

Hmm. Jos uravalintaa miettii, niin mitenkäs jos sitä hahmottais MC:n ja 10. huoneen kautta myös? Eikös 6. huone sisällä paljon muitakin asioita, kuin "työ". Mutta kuulostaa, että jollain tapaa jo toteutat tuota vesimies-solmuasi siellä huoneessa, mitä kerroit, Eileithyia Smiley


Samoilla linjoilla olen aven kanssa, kannattaa rohkeasti kokeilla! Jostain kait se on aloitettava Wink. Ja jos se ei tunnu omalta, niin voihan sitä etsiä toisen alan, vaikka se tuntuisikin ajanhaaskaukselta...Aikaa menee muutenkin elämässä, varsinkin miettimiseen. Smiley



5. huoneen teeman mukaisesti, olen myös jollain tavalla aina kiinnostunut vesimiehistä.
inspiroi, ja niiden kanssa ei ikinä ole tylsää.
« Viimeksi muokattu: 11.07.2016 21:57:15 kirjoittanut downtempo » tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #11 : 19.05.2015 11:13:44 »

Niin... No mutta haluaisinkin juuri vinkkejä lisää, että mitä kaikkea voisi tehdä? Mitä teette? Opiskeletteko, mitä alaa? Käyttekö töissä, millaista työtä teette jne.?

Tuli aikaisemmin jo mieleen, että meillä noususolmu-veskareilla lienee kyky hahmottaa oma paikkamme kollektiisesti maailmassa, tajuta ja ymmärtää oma roolimme ihmiskunnassa ja sen eteenpäin viemisessä (ainakin minä olen aina tuntenut näin). Tunne omasta tarkoituksesta. Leijona-alasolmu tuo mukanaan tarvittavat johtajan ominaisuudet, jotta ihminen voi niiden kautta olla hyödyksi ympäritölleen ja ihmiskunnalle. Näin olen sen ennen kaikkea kokenut.

Luin muuten Ave tuon sinun blogi tekstisi ja olen samaa mieltä, että ihmiset monesti näkevät asiat hirveän mustavalkoisesti, että jostakin pitäisi päästä eroon. Ennemmin niin, että olemme jo saavuttaneet menneisyydessä asiat itsellemme, tunnustusta ehkä synnynäisen aseman kautta tai muuten... Tietty asioihin vaikuttaa myös kaikki muut asiat kartalla (ja kotikasvatus) ja jos on pohjimmiltaan epävarma niin sitä tunnustusta voi aluksi hakea vain jotta tuntisi itsensä hyväksi/rakastetuksi jne.. Mutta kuitenkin itse näen asiat ennemmin niin, että me leijona-ihmiset emme saa enää tyydytystä omalle itselle toimimisesta (pelkän egon tyydyttämisestä) vaan haluamme jakaa itsestämme nyt muille. Luoda heidän hyväkseen, edistää ihmiskuntaa sillä voimalla ja palolla mikä leijonalla on koska me olemme sen lahjan kanssa syntyneet.  Cool

...ja tuosta Mc:stä, se on meikäläisellä Härässä kolmiossa viidennen huoneen venukseen... No, taidetta on tullut tehtyä ja teen edelleen (ehkä jossain vaiheessa voin jopa tienata sillä). Ehkä myös tuon härän kautta viihtyisin käytännöllisemmässä työssä, kunhan sillä on jokin merkitys...

Mutta sen kyllä tiedän, että epäsäännöllinen elämän rytmini tulee kaiketi olemaan... Säännöllisyys hermostuttaa, kun sitä haluaisi tehdä mikä nyt milloinkin inspiroi. Harmillista on se, että nykyajan yhteiskunta ja kulttuuri ei tue vesimiesenergioita vielä niin hyvin vaan pitäisi olla kuin joku kone liukuhihnaduunissa... Kasvetaan ennemminkin "kunhan on työ"- kulttuuriin kuin "Tee mitä haluat"- kulttuuriin... Vaikka onhan tuostakin viitteitä nykyajassa: Elä unelmaasi, The Secret jne. Mutta ne tungetaan vielä huuhaa osastolle.

Toki kaikkihan riippuu miten asiaa katsoo. Pari sataa vuotta sitten naisena asemani olisi kai ollut vielä ahtaampi kun nyt, eli ehkä nykyajassa elämisessä on sittenkin enemmän mahdollisuuksia.  :Smiley
tallennettu
.ave.
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 182


Profiili
« Vastaus #12 : 22.05.2015 07:51:17 »

Tuli aikaisemmin jo mieleen, että meillä noususolmu-veskareilla lienee kyky hahmottaa oma paikkamme kollektiisesti maailmassa, tajuta ja ymmärtää oma roolimme ihmiskunnassa ja sen eteenpäin viemisessä (ainakin minä olen aina tuntenut näin). Tunne omasta tarkoituksesta. Leijona-alasolmu tuo mukanaan tarvittavat johtajan ominaisuudet, jotta ihminen voi niiden kautta olla hyödyksi ympäritölleen ja ihmiskunnalle. Näin olen sen ennen kaikkea kokenut.

Tää on oikeastaan aika hyvin sanottu.

Mulla on MC jousimiehessä, joten sitäkin kautta pidän opiskelemisesta pitkän kaavan mukaan. Ei mun alkuperäisiin suunnitelmiin kuulunut hakea opiskelemaan vielä toista tutkintoa, mutta valitsin tämän hallinnon alalta olevan tutkintoni 18-vuotiaana ja siitä olen oikeastaan vain mennyt putkessa eteenpäin. Sain muovattua sitä tutkintoa aika paljon oman näköisekseni, mutta tajusin tässä, että jos todella haluan tehdä sitä mitä koen omakseni, minun täytyy nyt uskaltaa hakea sille toiselle alalle, mille en ennen jostain syystä hakenut. Tarvitsin tämän ajan kypsyäkseni tietämään mitä oikeasti haluan. Töitä olen tehnyt erilaisia asiakaspalveluhommia, joista olen pitänyt paljon, mutta tulevaisuudelta totta kai odotan, että pääsisin opiskelemaan tätä toista alaa ja saisin sitä kautta töitä. Mahdollisesti perustan oman yrityksen jossain vaiheessa (uranuskin luuraa keskitaivaalla), se on aina jotenkin houkuttanut ja kiinnostanut.
tallennettu
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« Vastaus #13 : 26.05.2015 20:05:50 »

Haa! löysinpäs lisää tietoa näistä solmuista... Nää on ilmeisesti kopsattu kirjasta suoraan (Astrology For Soul) mutta tosi kattava paketti, ja paljon luettavaa:

http://north-node.tumblr.com/post/83508075495/north-node-in-aquarius

tuolta tekstistä poimittuna, tämä ainakin kolahti:

Lainaus
The Achilles’ heel Aquarius North Node people need to be aware of is their need for others’ approval (“My survival depends on others giving me approval”) and thinking that if they have others’ approval their life is on the right track. But it’s a bottomless pit: Aquarius North Node people can never get enough approval to feel satisfied or to feel free to be themselves. Actually, for them the approval of others is a false barometer. They must risk disapproval and be true to their own unorthodox ideas in order to develop the deeper and more satisfying feeling of self-approval.
« Viimeksi muokattu: 30.05.2015 00:07:41 kirjoittanut downtempo » tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #14 : 29.05.2015 12:58:12 »

Itsellä kolahti tääkin:

"The trap that Aquarius North Node people fall into is an unending search for risk taking—especially in romance (“If I can just have a happy love life, then I will feel complete and can begin to do my part to help the planet”)"

Ennen, kuin aloin ottamaan askelia siihen suuntaan, mihin haluan elämääni viedä niin etsin kyllä täytettä muista ihmisistä. Sanotaanko näin.  :Smiley

"When they focus on enacting their altruistic dreams, life will send them special people to charge their dreams with romantic energy."

"To regain a sense of equality and belonging, these folks need to give others all the excess energy of fame that was given to them, and they can do it by using their tremendous strength to further humanitarian causes. They are here to help bring in the New Age. Their destiny is to come down from their isolated thrones and re-establish themselves as part of the collective."

tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: