Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kauheat kuukautiset...!  (Luettu 72699 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #75 : 19.01.2006 16:32:07 »

Hei Ystäväin

Tiesitkö, että Klassisella homeopatialla saadaan ongelmaanne apua.   crazy2
- samalla tulee hoidettua kaikki muutkin vaivat

Tällaisen löysin:    tickedoff

Hormonihirviön käsittelyopas

http://www.positiivarit.fi/aarteisto/index.asp?id=8972

Kuulostaako tutulta?


 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #76 : 20.01.2006 14:33:47 »

Kuulostaa, ihan mahtava!  Grin

Ei sitten olekaan tullut yhtään ahdettua suklaata tai muuta makeaa tässä männä viikolla... *viheltelee*  :Smiley
tallennettu
Asko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36


Kosminen kanava


Profiili WWW
« Vastaus #77 : 20.01.2006 15:30:25 »

Joo. Amenorrheaa eli kuukautisettomuutta esiintyy myös silloin, kun kehon rasvaprosentti laskee tytöllä/naisella liian alhaiseksi normaalin hormonitoiminnan ylläpitämiseksi. Syömishäiriöisillä ja äärimmäisen tiukkoja kasvisruokavalioita noudattavilla kuukautishäiriöt ovat tavallisia.

Ehkä se on aivan terve reaktio joka vain lääketieteessä on tulkittu sairaudeksi.
Lääketiede kun tuppaa tulkitsemaan jo melkein mitä vain sairaudeksi.

Jeps.... en ehkä ole oikea ihminen vastaamaan tähän asiaan, koska en ole nainen, mutta se mitä kerron voi auttaa kuitenkin jotain, tai sanotaan näin että varmaan muilla on ainakin hauskaa  Wink

Asia on hieman vaikea selittää. Vastoin kuin kuukautisista yleensä luullaan, ne eivät ole ihmisen luonnollinen olotila, vaan ne ovat yhteydessä maailman vuodatettuun vereen. Siksi ne siis ovat kivuliaita ja niistä on vaivaa, sekä harmia naiselle. Nainen on yhteydessä feminiiniseen energiaan ja maahan, joten siitä syystä tuolla asialla voisi olla perää.

Muistaakseni raamatusta luin joskus että Eeva sai kuukautiset lankeemuksen vuoksi, joten se selittäis sitä että se on jollain tavalla kaikkien naisten karmista perintöä.

Toivottavasti maailman tilanne rauhoittuu, jotta naistenkin vaivat vähenevät. Kivuttomia kuukautisia toivottaen smitten smitten
tallennettu

- Yhdessä kohti kosmista valoa ja rakkautta -
hurma
Vieras
« Vastaus #78 : 20.01.2006 15:39:02 »

Voi luoja kuukautiset johtuvat kohdun seinämien uusiutumisesta!! tickedoff

Tartteeko tästä tehä joku V****N  epäluonnollinen langettamus? Shocked

Onko miehet sitten tehny jotain hyvää kun niillä on siemensyöksyt? Cheesy Grin Angry

Onko naiset joilla on kivuliaat kuukautiset lengenneempia, kun ne joilla ei ole??  coolsmiley
tallennettu
Asko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36


Kosminen kanava


Profiili WWW
« Vastaus #79 : 20.01.2006 16:02:03 »

Voi luoja kuukautiset johtuvat kohdun seinämien uusiutumisesta!! tickedoff

Tartteeko tästä tehä joku V****N  epäluonnollinen langettamus? Shocked

Onko miehet sitten tehny jotain hyvää kun niillä on siemensyöksyt? Cheesy Grin Angry

Onko naiset joilla on kivuliaat kuukautiset lengenneempia, kun ne joilla ei ole??  coolsmiley

Toki ne ovat kohdun uusiutumistakin, mutta sen alkuperä voi olla jossain kauempana historiassa.

Miesten siemensyöksy taas on tarkoitettu vain ja ainoastaan lasten tekoon, toki sitä voi muuhunkin käyttää. Seksistä voi nauttia muullakin tavalla, vaikka en silti tuomitse ejakulaatioita, kerron vain että toinenkin tapa on mahdollista. Tantrassa useat perättäiset orgasmit voidaan kokea erillään ilman siemensyöksyä ja niiden menettämää energian häviämisen tunnetta.

Toki tästäkin taas joku vääntää jotain p****a,  mutta jo tähän väliin sanon, että tässä asiassa puhun omasta kokemuksesta, joten kokemiani asioita on kenenkään vaikea muuksi muuttaa.

Vaikea sanoa tuohon viimeiseen asiaan, miten tuo juttu jakaantuu naisille. Se voi olla myös sillä tavalla, että toiset ovat ottaneet sitä asiaa enemmän kuin toiset, kuka tietää. Tähän asiaan ehkä naiset voisivat sanoa jotain, jos jollain on sen suuntaisia ajatuksia.

Laitetaan mukaan  smitten smitten
tallennettu

- Yhdessä kohti kosmista valoa ja rakkautta -
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188



Profiili
« Vastaus #80 : 20.01.2006 16:45:02 »

Kuukautiskivut ovat tuttuja mullekin ja kärsin niistä lähes 30 vuotta. Apu löytyi vähähiilidydraattisesta ruokavaliosta. Saatan tuputtaa tätä vaihtoehtoa lähes kyllästymiseen asti, mutta ihan aikuisten oikeesti, tällä ruokavaliolla on ihan mahtava vaikutus. Monet tämänpäivän saírauksista ja kivuista johtuu ns. elintasostamme. Syömme aivan liikaa sokeria ja valkoista vehnää. Lisätietoa kiinnostuneille saa esim. www.karpit.net- sivuilta.

 Smiley vaaka
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #81 : 20.01.2006 17:18:08 »

Hei Tantra,

ketään kuukautiskivuista kärsivää naista tuskin auttaa syyllistäminen Raamatun lauseilla.

Mitä siemensyöksyihin tulee, niin oma kumppanini harrastaa juuri tätä samaa tantrista tekniikkaa kuin sinäkin. Itse en voi kommentoida, viekö siemensyöksy energiaa vai ei, koska en ole mies, mutta kumppanini kokee ne jossain määrin kuluttaviksi.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
erja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #82 : 20.01.2006 17:32:51 »

hei jos olet jo käynyt lääkärillä tutkimuksissa ettei ole mitään vikaa, kannattaisi pyytää pillereitä jos sopivat sinulle, minulle ei sovi. :'(toivoo tillittelijä
tallennettu
Asko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36


Kosminen kanava


Profiili WWW
« Vastaus #83 : 20.01.2006 17:50:49 »

Heippa Lilli - ei tosiaan ollut tarkoitus syyllistää ketään, pikemminkin päinvastoin löytää joku toinenkin syy kipujen olemassaoloon smitten smitten
« Viimeksi muokattu: 20.01.2006 17:56:32 kirjoittanut Tantra » tallennettu

- Yhdessä kohti kosmista valoa ja rakkautta -
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #84 : 20.01.2006 18:04:26 »

Nou hätä, Tantra.

Nimimerkki Elämänilo aloitti tantrasta oman ketjunsa, olisi mukava jos osallistuisit. Linkki keskusteluun on tässä

http://www.astro.fi/index.php?option=com_smf&Itemid=27&topic=2730.0
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #85 : 20.01.2006 18:36:05 »

Tämä nyt menee ehkä vähän ohi topicin..

Kun olis ees ne kauheet kuukautiset, mut kun ei näy eikä kuulu. Viisi kuukautta ollut jo taukoa. Ei - en voi mitenkään olla raskaana.  Shocked

Se on se stressi, mutta mitenkä se voi minulla vaikuttaa niin voimakkaasti.. Vaikuttaako kellään muulla? Sitten toisekseen, silloin tällöin on viikkoja jolloin olen syönyt hyvin vähä - koska olen stressaantunut. Syön muutenkin hyvin kevyttä kasvisruokaa.

Ruumiinrakenteeni ei ole ikinä ollut mikään niin naisellinen. Olen kuin hoikka, lihaksikas mies ilman penistä ja pienillä tisseillä. Lantiokin niin kapee, että mahtuukohan sieltä ees pikku beibiä pihalle...  Huh

Pelottaa tämä, kai voin vielä joskus saada lapsia..??
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #86 : 20.01.2006 19:10:03 »

Ruumiinrakenteeni ei ole ikinä ollut mikään niin naisellinen. Olen kuin hoikka, lihaksikas mies ilman penistä ja pienillä tisseillä. Lantiokin niin kapee, että mahtuukohan sieltä ees pikku beibiä pihalle...  Huh

Pelottaa tämä, kai voin vielä joskus saada lapsia..??


Hei "Valonkantaja"

Yritin katsoa ikääsi Profiilistasi.  Ei näkynyt.   coolsmiley

Mikä on elopainosi ja pituutesi.   Undecided

Syötkö riittävästi, vai oletko vähän "anorektikko"   :Smiley

Kouluterveydenhoitajalle voisit em. jutustas käydä juttelemassa.   Undecided
- oletan sinun olevan hyvin nuori


 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #87 : 20.01.2006 19:24:05 »

Mittani tällä hetkellä 163cm ja 54kg... Ja olen hyvin lihaksikas (lihakset painavat enemmän kuin rasvakudos), joten näytän kyllä tuota kevyemmältä.

Ja 20-vuotias olen. Juu, olen sairastanut anoreksiaa, siitä on kyllä jo 4 vuotta ja olen mielestäni parantunut aika hyvin. Itse asiassa minä en liho tästä, vaikka söisin miten paljon, taitaa olla luonnostaan aika nopea aineenvaihdunta minulla.


Äitini on ollut aina hoikka, hänelläkin pienet rinnat ja kapea lantio. Perinnöllistähän tämä... Vaikka syön joskus huonosti, tuntuu tämä olevan enemmänkin siitä stressaamisesta kiinni.

Kuukautiseni alkoivat 13-vuotiaana, olivat alunalkaen epäsäännölliset (tulivat n. 2kk välein) kunnes sairastuin anoreksiaan ja ne jäivät kokonaan pois 10 kuukaudeksi. Sitten kun ne taas alkoivat, ne muuttuivat pikkuhiljaa säännöllisiksi ja olivat sitä n. kahden vuoden ajan.. Nyt taas pari vuotta ovat tulleet miten sattuu. uglystupid2

Jos menisin juttelemaan terkkarille, olisi hänen ehdotuksensa asiaan e-pillerit. Ei, kiitos, söin niitä jo yhdessä välissä 8kk ja eivät tosiaankaan sovi minulle. Olin koko ajan turvoksissa ja PMS- oireet olivat kymmenen kertaa pahemmat kuin tavallisesti. Kokeilin monia eri merkkejä, eikä mikään tuntunut sopivalta.
  tickedoff
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #88 : 20.01.2006 19:53:12 »

Mittani tällä hetkellä 163cm ja 54kg.
Ja 20-vuotias olen. Juu, olen sairastanut anoreksiaa, siitä on kyllä jo 4 vuotta ja olen mielestäni parantunut aika hyvin.   
.....tuntuu tämä olevan enemmänkin siitä stressaamisesta kiinni.

Kuukautiseni alkoivat 13-vuotiaana, olivat alunalkaen epäsäännölliset

Nyt taas pari vuotta ovat tulleet miten sattuu. uglystupid2

Jos menisin juttelemaan terkkarille, olisi hänen ehdotuksensa asiaan e-pillerit. Ei, kiitos, söin niitä jo yhdessä välissä 8kk ja eivät tosiaankaan sovi minulle. Olin koko ajan turvoksissa ja PMS- oireet olivat kymmenen kertaa pahemmat kuin tavallisesti. Kokeilin monia eri merkkejä, eikä mikään tuntunut sopivalta.
  tickedoff

Hei "Valonkantaja"

Oletko käynyt Klassisella homeopaatilla tai vyöhyketerapeutilla.
- jommasta kummasta saat varmasti apua

Syö pähkinöitä, manteleita, soijaa ymv.
- niistä saat luonnon hormonia

Lakkaa ressaamasta itseäsi paino tai ruoka asialla. 
- anna itsellesi lupa syödä hyvin ja saada vähän lisää painoakin
  - liian laiha ihminen ei ole kaunis - ihaillaan kyllä, mutta ... pieni pyöreys on aina hyväksi

Itse olen ollut tuollainen samanlainen hoikkeliini kuin sinäkin olet
- nykyisin pituus 166 cm ja paino 56 kg
  - en ole myöskään herkästi lihova henkilö, joten ALA TYTTÖ KULTA SYÖMÄÄN
    - hormonitkin tarvitsevat ruokaa toimiakseen

Alitajuisesti saatat olla "Anorektikon" tilassa, vaikka tuntisit voivasi hyvin.
- kun vointisi oli huonoimmillaan, mikä painosi oli
  - saitko hoitoa joltakin taholta, kuten sairaala tmv.


http://www.nyyti.fi/linkit_ja_artikkelit/artikkelit/ravinto_ja_ruokailu.htm

http://www.mdd.fi/Pages/ravinto.html


 smittenElämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #89 : 20.01.2006 20:27:10 »

En ikinä ollut sairaalahoidossa, paino kävi 44kg:ssa ja sen jälkeen alkoi itseäkin kammottaa tilanne... Kävin kyllä psykologilla sellaiset 3kk.  idiot2

Luulen että rakkaus paransi minut. Aloin seurustelemaan silloin 15-vuotiaana ensimmäisen kerran vakavasti ja tämä poika oli ensimmäinen, kelle todella pystyin avautumaan ihan mistä vain. Sitä myöten elämänhalu kasvoi ja aloin nähdä peilikuvani liian laihana.  angel

Syön kyllä pähkinöitä ja soijaa. Olen manteleiden suurkuluttaja! En usko, että saisin rasvoja liian vähän, sillä käytän ruuanlaitossa joka päivä oliivi- ja rypsiöljyä. Homeopaatille menoa olen miettinyt, mutta tässä painaa vain ne raha-asiat... Eivät ole sopivia opiskelijan rahapussille ne homeopaattiset valmisteet...
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: