Sivuja: 1 ... 127 128 [129] 130 131 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5645238 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1920 : 17.06.2008 03:17:25 »

Minäpä hiivin vielä tupaan tarkistamaan josko joku toinenkin yksinäinen valvoisi tietokoneen ruudun valossa.. Vaan kaikki taitavatkin olla jo nukkumassa. Kaipa minunkin pitäisi, muttaku tuli vähän nälkä niin menin ja hain vähän suklaa-nougat -jäätelöä yöpalaksi. Mmmh.. Minkäs sitä masullensa mahtaa.
Noh, kipon pohja alkaa uhkaavasti ilmestyä ja sen myötä toivotan teille hyvää yötä.. tai huomenta?  smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #1921 : 17.06.2008 10:12:29 »

höhöö, antibioottikuuri selvästi lihottaa mua.. nyt jo 2 kiloa! mur! enkä oo sen varjolla lenkkeilly ku on tikki.. ku jos en saa mennä saunaan niin tuskin hikoaminen muutenkaan sit tekee hyvää sille Wink noh, onneks tikki lähtee huomenna pois ja antibiootit loppuu perjantaina. jospa se siitä sit juhannuksen jälkeen Cheesy alotan vissiin laihuttamisen uusiks heinäkuussa Wink

mitähän tänään viittis tehä? ei oo mitään erikoista kyllä mielessä..

haluaisin parisuhteeseen säpinää, mut leijona sais mun puolesta pistää sen alulle.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lizzy
Vieras
« Vastaus #1922 : 17.06.2008 11:14:02 »

Hmm oon ihan asennoitunu, että Jousimiehille tulee säpinää sitten syksyllä ja loppuvuodesta.

Mihinkä Marix oot telonu ittes? merkuriuksen perääntymistä?

Mulla on mielessä miljoona ajatusta ja ideaa mitä haluais tehdä sitten kun g on valmis... mutta aina tipahdan maanpinnalle ja huokaisen syvään.  Sad Aika kovasti hommia vielä, että siihen päästään...

*ottaa lisää kahvia* Katsotaan jos tässä pyykkäyksen ja muun ohessa ehtisi vilkaista vähän lähdekirjojakin... tuntuu vaan vähän vaikeelta keskittyä kun koko kansa ajattelee jo juhannusta ja monet hehkuttaa lomaa.
Liikaa  kaksoset energiaa liikkeellä... perääntyvää sellaista...  buck2

Kesä on mulle huono aika opiskella.  Undecided mutta katsellaan...
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #1923 : 17.06.2008 11:30:47 »

sä sait mut nyt niin innostumaan siitä pankkijutusta, että mä taidan kirjotella hakemuksen ja kopioin niitä ainaki kymmenen ja lähetän kaikkiin pankkeihin Cheesy

mulla oli yks outo näppylä yhessä jännässä paikassa, menin työterveyden kautta ihotautilääkärille ja se otti siitä koepalan, puristi, laitto tikin ja nyt oon syöny sit antibiootteja. välillä alas siiderillä, useimmiten vedellä Cheesy en sit tiiä onko nää jutut merkuriusta ku mulla on nyt hampaitten kans joku ongelma. en tiiä onko joku liikkunu ja alahampaat on nyt aivan oudot, jotenki mun kieli ei mahu suuhun ja alahampaat ei osaa olla. mulla on siis muutenki vääränlainen purenta, sitä ei korjattu lapsena. nyt ois ainoo vaihtoehto leikata.. mut.. en uskalla. ja maksaahan se.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lizzy
Vieras
« Vastaus #1924 : 17.06.2008 11:50:50 »

Hankala tilanne kyllä toi purenta homma. Leikkaus kyllä maksaa, mutta toisaalta oon kuullu, että purentaongelmat voi aiheuttaa joskus jopa migreenejä.  Shocked Huh Että periaatteessa vois olla tietenkin hyvä hoitaa pois... Huh taitaa olla enemmän saturnusta noi hampaat...  buck2

Ihanaa, että sain sut innostuun.  laugh Innostuminen tekee aina hyvää sielulle.  smitten
Oo vaan sinnikäs äläkä suostu hyväksymään kieltävää vastausta tai "ei oota"...  Wink

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1925 : 17.06.2008 12:15:20 »

sama juttu Lizzy.. syksyllä jos ollenkaan.. kumman epäromanttinen olo tänään, no hoidan ja mietin lapsen ja omia terveysjuttuja (lapsen lähinnä).. kaahailua.. kerrankin en ajattele miksi kadulla on niin vähän rakkaita sieluja, heh heh..

töitä siis..

vähän poissaoleva.. Merkkarin oikenemisesta on ehkä se merkki että sai jonkun suojakoodin hoideltua toiseen kännyyn..

voikaa hyvin
..
« Viimeksi muokattu: 17.06.2008 13:09:50 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #1926 : 17.06.2008 15:38:08 »

Tiedättekö, että astrologia opetti minulle yhden tärkeän asian; Smiley

Se elämä on tässä ja nyt ja minä luon itse oman henkilökohtaisen
maailmani ja universaalini juuri sellaiseksi kuin itse haluan.


Elämäni juoksee koko ajan eteenpäin, eikä pysähtyneisyyttä tule,
ellen itse sitä halua. Smiley

Esimerkkinä, kuinka käytän astrologiaa hyväkseni;
Merkurius on perääntymässä ja aiheuttaa kaikenlaisia väärin ymmärryksiä
ja ongelmia. Kerroin tämän miehelleni ja ehdotin, että teemme tästä
ajasta mahdollisimman romanttisen ja hauskan, ja emme puhu mitään vakavia. Tongue

Astrologia todella toimii! Cheesy
Olemme uudestaan rakastuneet toisiimme
ja olemme ottaneet~otamme kaiken ihanan irti Merkuriuksen perääntymisestä.  Smiley
 smittensmitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1927 : 17.06.2008 18:35:26 »

Vaan entäs kun Merkkarin perääntymisen jälkeen heti menee kommunikaatio katkolle. Silloin paneudutaan vähän muihin asioihin, kun on hieman vaikea sanoa se mitä haluaisi. No onhan siinä toisaalta mahdollisuus keskittyä vanhaan kunnon Itseen ja katsella ympärilleen.

Tosin, kaikilla ei Pluto ja Jupiter vaikuta samalla tapaa (huone 5), kun nekin perääntyy. Näillä selittäisin sen että kaikki muu pelaa kyllä, eikä henk koht tekniikkaongelmia.
« Viimeksi muokattu: 17.06.2008 18:40:23 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #1928 : 17.06.2008 20:48:47 »

...ja että voi ottaa keittimestä kahvia ja kastella kukan laugh



 Cheesy

Niin ne kukat tykkää kyllä kahvista täälläkin päin,
vahvalla espressolla ne oikein villiintyvät kasvamaan! Cheesy Grin 2funny

Hassu...! Cheesy

Tuo sai suupielet korviin täksi illaksi. Cheesy 2funny
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #1929 : 18.06.2008 09:31:13 »

Huomenta kaikille tupahan  smitten
Ajattelin teitä lämmöllä eilen illasta, mutta enpä ehtinyt tänne kun alkoi silmäluomet painaa  angel

Perääntyminen ei ole minulle VIELÄ aiheuttanut suuria murheita, mutta olenkin hieman erakoitunut taas... nyt vaan en ihan mihinkään sydämenasian tiimoille vaan koulun ja opiskelun. Aikaa ei ole kuin pakolliset ja tänne piipahtelu  idiot2 Väliaikaisesti (toivon) olette korvanneet höpötyksillänne fyysiset ystävät. Myös puhelinlaskusta sen näki, jotta nenät vastakkain ei olla ystävien kanssa ehditty oleen  Sad
Tuo vipinä  jousimies kohdalla on pelottavan kutkuttavaa, jos koskee myös  askendentti Esimakua ainakis on ilmassa ja sekös oikeasti harmittaa, kun häiritsee... sillä tavalla  tickedoff smitten
Tempaisin enkelikorttin ystävältä puhelimen välityksellä ja sormiin tarttui hänellä väkisin kaksi; kehoitus tyhjentää mieli ja selkeyttää ajatukset, kaikki se tapahtuu mikä on tapahtuakseen...  angel ja Rafael  angel
Eilen illasta keskitin mieleni ja tyhjensin sen nukkumaan mennesssä... en edes muista mitä unta näin, nukuin aivan mahdottoman syvästi, vaikka oli täysikuu  Shocked
Eli nyt tuossa höyryää pannu kuumaa ja vahvaa kahvia... hyvää päivän jatkoa kaikille  Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1930 : 18.06.2008 12:11:58 »

Kuulinpa rankkoja juttuja eräältä iloiselta naiselta.. mies pahoinpidellyt n 12 v ajan häntä ja tyttäriä.. kutsuin kylään.. hänen syynsä miksei yhteydessä, oli ollut turvakodissa, jossa joutuu olemaan 5 vkoa.. mies vaikutti ihan mukavalta kun tapasin. Niinpä. Ero tulee..

Daily Planet Overview
As of today, Venus will enter Cancer, opening up the world of feelings and impressions. For the next month, you will be able to be more caring and nurturing with yourself and others. Comfort and security will be important.
« Viimeksi muokattu: 18.06.2008 12:20:33 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1931 : 18.06.2008 13:14:35 »

Lukeeko joku muuten mitä kirjoittelen tänne kahvitupaan..
« Viimeksi muokattu: 18.06.2008 13:17:49 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1932 : 18.06.2008 13:22:49 »

No kyllä minä luen kaikki mitä tänne kirjoitetaan.  Smiley

En vaan keksinyt mitään kommenttia tuohon edelliseen..
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1933 : 18.06.2008 14:02:42 »

Tämän linkin myötä pääsette hieman lähemmäs meikäläisen ajatusmaailmaa:

http://sieni.us/?id=30

Love it!  smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #1934 : 18.06.2008 14:10:08 »

Päivää tupaan! Smiley
WS: Tollaset pahoinpitelijä pellet sais laittaa hirteen mun puolesta. tickedoff
en voi käsittää. Angry

Mulla on pitänyt kiirettä koirien ja työn kans... aikamoista sähläämistä.
Pentu ei anna mun kunnolla nukkua öisin,vetää hiuksista ja puree naamasta yms yms.. Oon
sit ollu vähä väsyneenä töissä ja kaatanut jo kolme kertaa sellaisen vesiämpärin pitkin lattioita,
saanu sit luututa lattiatki moneen otteeseen. Grin
Onneks tänään on vapaapäivä jostain syystä joka jäi mulle hieman epäselväksi. idiot2
Mut mielellään mä vähän lepään,pitää huonekin luututa kun lattiat haisee kuselle ja paskalle
pennun takia.
No,äkkiä se kasvaa ja oppii tavoille pikkuhiljaa...
Töissä on meinannu mennä hermot,siellä mua on pyöritelty melkeen joka päivä
eri ihmisen kanssa oon joutunut pesemään ja valituksia tulee aina vähän joka suunnasta
jos tekee pienenkään virheen! Ykski rakennusmies tuli mulle sanomaan että "tohon jäi vähän likaa",
sanoin sille että "jos oot noin tarkka niin tuu itse pesemään."  coolsmiley ja sit se lähti menee siitä..
Mutta huomista työpäivää jo odotan. Cheesy
Koska pääsen yhden mun ikäisen jätkän pariks pesemään ja se on tosi hauska ja rento,
oon kerran aiemminki ollu senkaa pesemässä ja silloin menee aika kuin siivillä kun jutellaan kaikenlaista jne...
Saisinpa koko loppukesän olla sen pari.. ehkä saanki.. se on leijona,kuu kalat(sama ku minä),merkurius neitsyt (sama ku minä),venus rapu ja mars härkä.  Wink

Hyvä että Kaylee on saanut kalusteita kämppään. smitten
Mä meen nyt syömään ja sit siivoilemaan vähän ennen kuin kaveri soittaa...

Hyvää päivänjatkoa! angel
« Viimeksi muokattu: 18.06.2008 14:15:05 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Sivuja: 1 ... 127 128 [129] 130 131 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: