Sivuja: 1 ... 7 8 [9]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ennustajat?  (Luettu 85641 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
i-t
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #120 : 12.12.2013 19:00:26 »

olisin kiinnostunut saamaan yhteystietoja näkijöistä joiden tulkinnat on pitäneet paikkansa.Itse olen käynyt henk koht tapaamassa yhtä ennustajaa,parille soittanut ja muutaman sähköposti tulkinnan saanut mutta yksikään ei ole kyllä vakuuttanut :/
tallennettu
viherkasvi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #121 : 21.12.2014 23:56:20 »

Kääk, tämä on vanha ketju mutta kerron silti kokemukseni tänne  Cool

Olen käynyt vain kahdella ennustajalla henkilökohtaisesti ja sitten kolmelle ennustajalle olen pistänyt netissä kysymyksen. Muistaakseni tämä jolla kävin livenä oli mukava ja rauhallinen persoona, joka ennusti tarot-korteista. Tuntui olevan hyvin asiantunteva ihminen. Ei mielestäni johdatellut tai kysellyt asioita ennustusta tehtäessä, rakkaudesta kysyttäessä hän tietty kyseli että onko mielessä joku josta erityisesti haluan kysyä. Muuten muistelisin hänen vain kertovan sen mitä korteista näkee. Siitä on kyllä pitkä aika kun kävin hänen luonaan viimeksi etten muista paljoa ennustuksista... mutta mukava ihminen kuitenkin... Toinen tapaus oli minusta taas henkilönä päinvastainen. Muistaakseni hän ei edes kysynyt mitä haluan kysyä, pisti kortit pöytään ja kertoi kyllä mitä näki, mutta minusta käytti itseään ja elämän tilannettaan liikaa esimerkkinä kertoessaan mitä kortit tarkoittivat, että alkoi tuntumaan siltä kuin hän halusi oman elämänsä sotkuja jollain tapaa purkaa minulle ja itse en saanut koko ennustuksesta mitään irti  :Smiley Onneksi oli sentään ilmainen ennustaja  Grin

Sitten nämä netin kautta ennustajat, joille olen pistänyt joskus viestiä. Suurin osa on ollut mitään sanomattomia ja vain yksi on jäänyt mieleeni ihan senkin takia, että minulla on tallessa tuo ennustus niin olen voinut katsoa miten se on käynyt toteen. Sanoisin monesti lukevani ennustuksen läpi ihan vain ihmetellen, että onko tää ennustaja oikeasti nähnyt tilanteeni näin hyvin vai uskonko vain niin. En kertonut itsestäni oikeastaan muuta kuin sukupuolen, iän, hiusten ja silmien värin ja kysyin vain että voiko hän vain yleisesti katsoa tulevaa. Ja... kyllähän sieltä osuvaa tekstiä tuli. Tietty osan pystyi päättelemään iästäni, jos hän olisi huijari siis, mutta kyllä hän ennustuksessa osasi ottaa pariin kolmeen kertaan esille asioita jotka tavalla tai toisella hallitsevat elämääni niin menneisyydessä tai sillä hetkellä. Hän povasi, että menisin opiskelemaan ja itse olin vähän naurahdin asialle aluksi, mutta tilanteet muuttuivat ja nyt olen jo päättänyt opintolinjankin mihin mennä, mihin tämä ennustaja osasi jo viitata tekstissään. Hauskaa olikin, että tuo linja oli vasta toisena vaihtoehtona minulla alunperin, mutta ykkösvaihtoehtooni tulee tämän vuoden jälkeen sellainen kriteeri mitä en voi täyttää, joten minut ajettiin tavallaan tähän toiseen vaihtoehtoon 2funny Tosin, hänen povaamaan happy endingiä ei ole vielä tapahtunut, sanoikin vain, että minun täytyy jaksaa tämän epäselvän jakson yli ennen kuin asiat selkenee. Sitä odotellessa että milloin tämä rankka jakso päättyy  Sad

Sekin hyväpuoli noissa nettiennustajissa oli että eivät pyytäneet mitään maksua muuten  Cheesy
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1335



Profiili
« Vastaus #122 : 05.01.2015 17:58:03 »

Ai täällä on taas avattu tää ilmaispalvelujen ruikuttajien ketju.

Miltä mahtais tuntua, ku palkkapäivänä pomo sanois: Hei kuule, ihan huvikseen on sua töissä pitäny. En viitti maksaa palkkaa sulle...

Huh

Onneksi elämä maksattaa nuo velat, just sillon kun siihen ei ole mitenkään varaa.

Sitä odotellessa, kun nää toisen hyväksikäyttäjät alkaa vinkua.... auta mua.... auta mua.
Sillon on tosi kiva toistaa tää viesti.

Nääs tavalla tai toisella maksun aika tulee aina. Mieluummin sillon, kun palvelua käyttää.  2funny
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: 1 ... 7 8 [9]
  Tulostusversio  
 
Siirry: