Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unettomat unet ?  (Luettu 16363 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mirjam
Vieras
« : 24.01.2006 12:55:54 »

En oikein tiedä mihin aihealueeseen tämän olisin sovittanut, mutta tulkoon nyt tähän.

Minulla on viikon verran jo mennyt yöt niin, että en nukahda, vaan vaivun johonkin ihmelliseen 'välitilaan' tai mikä liekään. Säpsähtelen aina, jos meinaan nukahtaa syvään uneen. Silti näen unia samalla, vaikka olen täysin tietoinen ympäristöstä ja koen olevan hereillä.
Edellisyönä 'unet' olivat kuin filmin pätkiä elämäni aikana tapahtuneista tilanteista, ikäänkuin olisi katsellut vain elokuvaa.
Olo on todella levoton siinä samalla, koska harmittelen sitä, että en nuku kunnolla ja katselen vain unia siinä. Ja kun vihdoin aamun aikoihin tuntuisi, että voisi vaipua kunnon uneen, onkin jo herätyksen aika.  Undecided

Päivät sitten olo onkin kuin 'selkään saaneella'...ja kauhea väsymys painaa...Ainoa ajatus on vain; "Kunpa saisin nukkua"! Cry Ahdistavaa... buck2

On tainnut tämäntapaisesta ollakin aikaisemmin jotain keskustelua...?
MItä kummaa tämä voi olla....
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1 : 24.01.2006 14:32:58 »

En tiedä miksi tähän nyt on "pakko"vastata. Huh

Koen sen niin,että olet"töissä"toisessa taajuudessa.Tutkit elettyä elämääsi,jonka jälkeen taas avautuu uusia näkökulmia.
Vähän saman tyylisiä kuin nuo unet,jotka kokee ei unina,vaan niin,että todella on käynyt jossain. angel

Oli vain mun näkemys/oma kokemus asiasta. smitten
tallennettu

Mirjam
Vieras
« Vastaus #2 : 24.01.2006 14:46:21 »

Kiitos Chandra näkemyksestäsi!   Smiley

En tosiaan itse kyllä tiedä mitä tämä on, mutta sitä alkaa olla jo melkoisen 'rikki' on tavallaan jo kestänyt niin kauan ja tuntuu, että viime viikko on vienyt vielä 'syvemmälle' tai mihin nyt onkaan...

Ja kun tuo 'oireluettelo' ei ole vain tuo 'valveilla unia' ja nukkumattomuutta, vaan lisäksi on kaikenmoista muuta. Esim. nyt palelen koko ajan, silti ihoni on tuli kuuma. (kehon lämpö on silti ihan normaali mitattuna)Ns. voimakkaita 'energeettisiä' tuntemuksia..ja kaikkea mahdollista 'outoa'. buck2

Luultavasti osaltaan on kyse jonkinlaisesta 'muutoksesta' itsessä, koska pintaan nousee valtavasti asioita ja tunteita. Aikaisempaan on erona onneksi edes se, että jotenkaan niihin en tartu enää sillä tapaa kiinni, ikäänkuin olisin joku 'komposti' josta nousee 'mätää ylös' ja se on muuttumassa mullaksi... Cheesy
Jotenkin näen, mistä mikäkin on minuun tullut elämän varrella ja niitä vain poistuu koko ajan itsestäni...
Silti ne tunteet ja kuvat menee lävitseni ja ne kokee... Cry
Ettei ne nyt ihan tuskitta mene...

Eilen tuli mieleen, että ihan kuin sitä olisi kuolemassa...
Ahdistavaa ja outoa ja samalla niin 'irrallinen' olo kaikesta...
Pian kai tulee *piipaa* auto hakemaan... Undecided

Pst. Joten ei ole ihme jos olen kirjoitellut foorumille, vähän outoja juttuja viime aikoina(-kin)  Embarrassed Wink
« Viimeksi muokattu: 24.01.2006 14:51:36 kirjoittanut Mi-Olea » tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #3 : 24.01.2006 14:50:52 »

Nukkuminen on kuin jotain horrosta ja vähän väliä säpsähtää hereille vaikkei ole edes nukahtanut. Itse olen koittanut rentouttaa ja hiljentää mieleni ilta-aikaan, mutta en ole kyllä siinä onnistunut. Kun menen maaten niin silloin just alkaa ajatukset juoksemaan ja ajatustyö on todella vilkasta. Ihan Chandran sanoin, olen töissä vielä unissanikin ja aamulla kyllä tosi väsynyt.....  buck2

Kyllä kuulostaa tutulle. Tuntuu että ajatuksia poistuu ja tulee...
Tulee välillä olo niinkuin sitä olisi joku tietokone, josta poistellaan tietoja ja ohjelmistoja ja uudelleen asennetaan uusia ohjelmia..
Aivan  Cheesy olo ja unta tosiaan en ole saanut edes päivällä, jos olen yrittänyt. Joku kummallinen levottomuus vain ajaa ylös...
 Shocked
tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #4 : 24.01.2006 14:53:08 »

Kannattaa kokeilla tuota mäntysuopapesua kun tuossa laitoin aiemmin kun näyttää sinulla nuo energiat tekevän töitä oikein urakalla  Grin

Olen itse ollut tuossa ennen joulua samaisessa tilanteessa ja tuo nukkumattomuus on todella raskasta mutta menee ohi, minulla hyvin kausiluonteista ja nyt onneksi nuo unet on tullut takaisin ja uusia juttuja taas edessäpäin  Smiley

Luopumista ja sisäisiä kuolemia jotta uudelle olisi tilaa.
tallennettu
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #5 : 24.01.2006 14:58:29 »

Mikrokosmisia ilmiöitä palapeliä sekoitettaessa aspect_con aspect_opp aspect_squ aspect_tri aspect_sex aurinko Cheesy
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Mirjam
Vieras
« Vastaus #6 : 24.01.2006 14:59:10 »

Smiley
Tuo kehon 'ravistelu' on minullakin..
Noh, ehkä ennemminkin spiraalinomainen liike menee läpi alhaalta ylös ja tuntuu kuin 'ravisteltaisiin'.
Mitähän jos menisin ihan terveyskeskukseen oireluetteloni kanssa, mikähän olisi diagnoosi... idiot2
Burn out ? Tai vielä vakavampaa.. :Smiley
tallennettu
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #7 : 24.01.2006 15:10:28 »

Sun sielus on alkamassa vaeltamaan valossa maan päällä joten alkuoireisiin kuuluu elintoimintojen suhteellinen pätkiminen crazy2
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Mirjam
Vieras
« Vastaus #8 : 24.01.2006 15:55:19 »

Heh, kiitos vaan Lumor, sainpa hymynkin ja hekotuksen tälle päivälle.. Smiley

Lisäänpä nyt vielä tähän kysymyksen, että tuleeko jollekulle mieleen joku symboli, mikä nyt on jatkuvati ollut mielessäni viimeisen kuukauden ajan. Siinä on käärme tai käärmeitä, kiertyneenä alhaalta ylöspäin jotain 'esinettä' pitkin, oletan että pitkänomainen (pystysuunnassa)'esine'...
Näen sen 'sieluni silmin', mutten osaa tarkasti kuvata...tietäisin siis heti, jos näkisin sen jossain kuvassa...ja tuntuu, että se olisi ihan joku 'olemassa oleva symboli'...
Ärsyttävästi se on ollut jo pitkään 'kielen päällä', mutta ei vain tule ulos.  Wink

 :Smiley
tallennettu
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #9 : 24.01.2006 15:59:26 »

Miten olis?: http://magedm.freeyellow.com/ankh.jpg
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Mirjam
Vieras
« Vastaus #10 : 24.01.2006 16:01:29 »


Lumor;
Muuten tuo muoto kyllä osuva, mutta missä ne kietoutuneet käärmeet??  :Smiley
*lähtee googlettamaan symboleja*
tallennettu
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #11 : 24.01.2006 16:03:52 »

Etsivä löytää  Wink

Naisella se näyttää olevan kädessä ja miehellä mm missäköhän lie?   2funny
« Viimeksi muokattu: 24.01.2006 16:09:18 kirjoittanut Lumor » tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #12 : 24.01.2006 16:15:58 »

Miltä kuulostaa Kundaliinienergian herääminen?  Kiss
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #13 : 24.01.2006 16:31:50 »

Kiitos mg_Artemis ja muutkin...

Kyllä se tuolta symbolilta näyttää...tosin värit ja moniulotteisuus puuttuu... Undecided
Yritin googlettaa vielä sellaista kuvaa, muttei löytynyt...

Monenlaista tietoa tuosta löytyi..'sekavaa' ja kaupankäyntiin liittyvää..

Elektra ;
Erittäin todennäköistä, että sekin tähän liittyy..
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #14 : 24.01.2006 17:11:21 »

Kannattaa kokeilla tuota mäntysuopapesua kun tuossa laitoin aiemmin kun näyttää sinulla nuo energiat tekevän töitä oikein urakalla  Grin

Kyllä, tiedän, että jotain hyvin fyysistä olisi hyvä tehdä. Tänään ei ainkaan onnistu. Tuntuu, että menee kokoajan vaan 'kamalammaksi olotila', eikä ole todellakaan voimia ja energiaa tehdä mitään fyysistä.. Embarrassed
Lihassärky, voimattomuus, pahoinvointi, keuhkot polttaa, kurkku kipeänä ...tässä kaiken lisäksi tänään voimistuneena...
Taidan mennä taas hetkeksi koittamaan, jos edes hetkeksi nukahtaisin...
Jos sitten vaikka huomenna yrittäisi jotain fyysistä... Sad
« Viimeksi muokattu: 24.01.2006 17:13:12 kirjoittanut Mi-Olea » tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: