Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 139
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: massakaukoparannus  (Luettu 851921 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
hevosmies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #240 : 21.12.2009 18:36:48 »

Sellaista tänään. Kirjoittakaahan palutetta, juokaa vettä ja levätkää. Jouluaattona klo 17 jatketaan.
Moi rakkaat ystävät!
Viideltä siis aloitetaan. On mukavaa että teitä on näin paljon. Veikkaisin että tänään potkii todella lujaa, johtuuko talvipäivänseisauksesta vai kaikesta muusta mitä tapahtuu Maan energioiden kanssa näihin aikoihin. Mutta sellainen kutina on, että NYT LÄHTEE!

Ja olkaa kilttejä ja kirjoittakaa palautetta, niin tiedän esim. miten menee perille nillee teidän kavereille, joiden nimeä en edes tiedä. Ja miten teille vaikuttaa.

Tämä kaukoparannus on pyhää informaatiota. Me olemme kaikki pyhiä.
tallennettu

Älä palvo ketään. Paitsi omaa Sisintäsi.
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #241 : 21.12.2009 18:50:51 »

Hupsis…miehän olinkin jo ilmottautunut…! Grin

Luulin, että olin myöhäisherännäinen, vaan olinkin vain hajamielinen ja muistamaton. Embarrassed

Mulla on ollut tosi huono päivä, olo ollut ihan vetku ja vetämätön.
 Mullakin vatsa reistannut, kuten joillakin muillakin näytti olevan.
Vessassa on saanut juosta monta kertaa…

Kaikki tekeminen on sellaista puurtamista..fyysisesti teen hommia, mutta mieli ei ole ollenkaan mukana. Cry

No sitten ihan rehellinen kokemukseni tästä:

Mie  oikein asetuin sohvalle maata, hämyvaloon, vastaanottamaan lähetystä, telkkarin panin pienelle ja keskityin..

Mietin kaikkea, missä mulla tuntuu kolotusta tai vaivaa…mikä pitäisi saada kuntoon…fyysisesti ja henkisesti.

Sitten ajatus pulpahti ” Hevosmieheen”…
...miten sie annat näitä lähetyksiä,
missä asennossa vai touhuatko samalla jotain kotihommaa vai miten…
..minkänäköinen sie olet?
Näin mielessäni pitkät ratsusaappaat jalassa ja hevosia taustalla…

Sitten mie rupesin miettimään, että taidan olla liian skeptinen tämmösiin juttuihin…enkä muutenkaan jaksanut enää maata siinä.
Aloin katteleen tv: tä, jossa oli joku hypnotisoija…ja aattelin, että kyllä se perille tulee,
 jos on tarkoitus, vaikka tässä muuta hommaankin samalla.

En jaksanut kauaa sitäkään ohjelmaa seurata..ja aloin raahautua sohvalta pois..
yhtäkkiä mulla alkoi ihan värisyttämään,
 niin kuin palelevassa horkassa …
mutta samalla tuli aivan ihanan lämmin tunne jalkoihin..
ihan pisteli ja niitä kuumotti…tuli ihanan rento ja lämmin olo…ja notkea…oisin voinut heittää kärrynpyöriä
..samalla kyllä vähän säikähdinkin…

Toimiiko nämä todellakin!!? Shocked

Mie ainakin piristyin kovasti ,jos ei muuta.. Smiley
jäämpä seuraamaan vielä vaikutuksia.

Ja lähen tekemään karjanpaistia uuniin …ja jos vielä kääretortunkin tekasisin..

Kaunis Kiitos Sinulle! smitten Kiss

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Nössö
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47



Profiili
« Vastaus #242 : 21.12.2009 21:17:35 »

Kiitos, hevosmies! Minä asetuin odottelemaan, en toivonut mihinkään erityiseen vaan ajattelin että korkeampi viisaus ohjaa niin kuin aina. Näin ylempien chakrojen värejä ja koin tuntemuksia päässä. Nuokuin aivan sfääreissä, heräsin ajoittain siihen kun olin reporankana ollessani hengittänyt niin kevyesti että tuli iso sisäänhengitysreaktio. Nyt on sellainen puusta pudonnut ja prosessoiva olo, varmaankin jotain irrotusta ja kehitystä chakroissa tapahtui!

Ihanaa odottaa jouluaattoa ja jatkoa tälle Smiley

Siunausta sinulle!
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #243 : 21.12.2009 21:36:17 »

Lapseni ja minä kiitämme informaation välityksestä dear hevosmies  angel

Olin taas sängyssäni pitkällään, peiton alla.   Kremppakohdissani erityisesti sekä myös pitkin kroppaa tunsin informaation sykkivää vaihtelua/päivitystä  Cheesy Aika alussa näin värejä (violettia) sekä jonkun planeetan/ufon tapaisen kuvajaisen  Wink
Lopuksi nukuin OIKEIN syvän ja rentouttavan nöpönokkaunen  Kiss KIITOS oikein paljon, hyvältä nyt tuntuupi  angel
Teinini kuulostaa olevan huoneessaan hyvällä tuulella pelatessaan kavereidensa kanssa.   smiley6600
 smitten smitten smitten

tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Nössö
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47



Profiili
« Vastaus #244 : 21.12.2009 22:54:04 »

btw, miekin palelin kamalasti Shocked
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #245 : 21.12.2009 23:11:59 »

Ai niin, mulla syveni hengitys huomattavasti ihan alusta asti - sellainen syvän rauhallisuuden tunne ja rentous  Smiley

Välitän Otun viestin lähiaikoina  smiley6600
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #246 : 21.12.2009 23:20:34 »

Tässä:
Lainaus
"Olipa aika jännä: ensin ei oikein mitään ja sitten kämmemet ja kasvot lämpeni. Hetken päästä tuntu oikean käden kyynärvarressa selvästi jotain (pelirasitus). Sitten menin jonnekin (luultavasti kymmeniä vuosia taaksepäin) ja yht`äkkiä oli punainen (samanlainen kuin IR-kuvissa) harso edessä ja siinä selkeä (vaikka himmeä) tyylitelty ruusu, myös punainen. Niinku vaakunaruusuke. Ajasta en osaa sanoa. Muuta ku sen, että loppu kesken. Erikoinen juttu, täytyy sanoa.
Mielenkiinnolla odotan seuraavaa kertaa. Ottu"
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #247 : 21.12.2009 23:33:39 »


Lysähdin puuhakkaan päivän jälkeen sohvalle juuri alkamisen aikaan. Katsoin televisiota jotenkin 'sumussa', en juurikaan muista mitä näin. Taisin leijailla jonnekin muualle. Väsynyt mutta hyvä olo.
Kiitos!  smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #248 : 22.12.2009 00:23:01 »

Olin kaupungilla lähetyksen aikana ja oli taas sellainen kupliva, kevyt ja iloinen olo. Pyysin erikoisia juttuja ja sain ne, oli erittäin ystävällinen meininki. Jälkeenpäin palelin, ja kovasti pissatti, jumissa olevia nesteitä lähti ilmeisesti liikkeelle. Kotiin tullessa oli tosi raukea olo. Palaan lapsen reaktioista myöhemmin.
Kiitos hevosmies  smitten
tallennettu
aviomies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 91



Profiili
« Vastaus #249 : 22.12.2009 09:52:22 »

Kiitos Hevosmies!
Minäkin heitin itseni sohvalle ja hetkenkuluttua päässäni alkoi ihan outo tunne... ehkä huimasi tai jotai en tahtonut pystyä lukemaan tekstejä tv:stä! säikähdin kyllä todella että nytkö se loppu on tulossa!
Mutta taisi ollakin hevosmiehen aikaansaannoksia... Wink
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #250 : 22.12.2009 12:55:36 »

Minäkin ehdin mammia hetki soffalla ennen töihin lähtöä.  Mulla tuntui lämpöä ja painavaa oloa (ei kuitenkaan huonoa) rintalastan ja pallean kohdalla.  Se oli outoa.  Tunne oli aika voimakas, ja jos se olis ollu vähääkään voimakkaampi, olisin säikähtänyt minäkin.    Ehkä mulla on ollu jotain jouluressiä tuolla alueella.

Kiitos ja palataan asiaan jouluaattona!   smitten
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #251 : 22.12.2009 18:27:11 »

Minut valtasi rauhallinen olo, jotenkin epätavallisen rauhallinen olo.
Se tuntui hyvältä  Smiley Smiley

Kiitos !

Ja olen mukana ensi kerralla  Smiley
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
hevosmies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #252 : 22.12.2009 18:45:45 »

Kiitos palautteista! Kuten aavistelin, lujaa potki. Kiitos Rovatar hauskasta palautteesta, kyllä tämä vaan toimii. Ja en tietenkään tee kotihommia samalla, istun paikallani ja käyn listassa olevat nimet läpi, yksi kerrallaan avaan "linkin". Olen harjoitellut paljon. Eilen oli teidän foorumilaisten lisäksi ihmisiä, joita olen hoitanut syksyn aikana, yhteensä eilen oli 82.

Rovatar ja Aviomies olivat vähän säikähtäneet lähetyksen voimakkuutta. Se voi tuntua (olen kirjoittanut aikaisemminkin) PAINEENA, KIHELMÖNTINÄ, AALTOILUNA, MAGNEETTISENA PULSSINA, KYLMÄNÄ, KUUMANA TAI JOPA KOSTEANA. Myös PYÖRRE, HUIMAUS, TÄRINÄ, JÄSENTEN NYTKÄHTELY TAI MUUT KEHON LIIKKEET ovat mahdollisia. Ja vielä: maha saattaa kurluttaa, syljen eritys lisääntyä, hengitys voi syventyä tai häipyä lähes olemattomaksi tai muuttua ulospäinpuhaltavaksi. Kaikkia näitä on koettu. Eilen kontaktihoidossa asiakkaan sisäänpäin kääntynyt jalka korjasi itsensä paikalleen. Lantio vääntyi ja kääntyi, alaselkä painui syvälle notkolle, lonkkanivel työskenteli itsekseen. Todistimme ihmeen.

Jotta saisitte tästä mahdollisimman paljon irti, ANTAKAA PARANEMISELLE LUPA TULLA, ANTAKAA SEN TAPAHTUA, OTTAKAA SE ILOITEN VASTAAN. Sanokaa itsellenne että nyt riittää tämän vaivan kanssa eläminen ja rentoutukaa vastaanottamaan, samalla tavalla kuin ottaisitte aurinkoa. Muuta ei tarvita. Kysy nyt itseltäsi: olenko valmis vastaanottamaan muutoksen elämässäni ja pyydä oikeaa kättäsi värähtämään myöntymisen merkiksi. Minä voin tarjota kanavan helpotukseen, sinun tulee tehdä oma osasi ja päästää vanhat kuonat pois. Me teemme tämän yhdessä, sinä, minä ja pyhä informaatio, joka yhdistää sinut takaisin kotiisi eli alkulähteeseen. Voit itse antaa sille minkä tahansa nimen. Se on kaikkein korkein.

Tämä tuleva Joulun kaksipäiväinen lähetys on muutoksen aika meille kaikille. On selvää, että Kristustietoisuuden inkarnoitumisen juhlapäivänä energiat ovat voimakkaita (siitä huolimattakin vaikka varsinainen syntymäpäivä olisikin jokin muu kuin 25.12, sitä päivää me kaikki kuitenkin pidämme pyhänä päivänä ja sen energioihin keskitymme).

Ja sitten kaksosen loppukevennys: Mikä vero tulisi lisätä ylhäältä annettuihin, kanavoituihin hoitoihin? Tietenkin ARMONlisävero.

Pelko pois ja palautetta kaikelle kansalle. Vielä voi ilmottautua, energialla ei ole vastaanottajarajaa.

lumisin terveisin hevosmies

« Viimeksi muokattu: 23.12.2009 11:19:41 kirjoittanut hevosmies » tallennettu

Älä palvo ketään. Paitsi omaa Sisintäsi.
Asterix
Vieras
« Vastaus #253 : 22.12.2009 21:51:53 »


Ja sitten kaksosen loppukevennys: Mikä vero tulisi lisätä ylhäältä annettuihin, kanavoituihin hoitoihin? Tietenkin ARMONlisävero.


 Grin
Kaksosta nauratti! ...ja Kaksosetko eivät voi olla henkisiä, eh..? Cheesy

Sasha ja Veskari liittyy mukaan seuraavallakin kerralla, mutta olemme ne erillään Joulun vuoksi.
Ystäväni Erika, joka oli entisessä ammatissaan suuri yhteiskunnallinen vaikuttaja angel
olisi myös matkassa mukana. Smiley

Erika ihan aikuisten oikeasti, kun sillä on niin pahoja ja syviä haavoja.
Se on hylätty lastenkotiin syntymästään ja ajautunut prostituutioon 11-vuotiaana,
päätyi viimein luxusportoksi ja rakastajaksi yhteiskunnan päättäjille ja super rikkaille
ja yrittää nyt luoda elämää normaalissa ammatissa normaalina naisena.
tallennettu
Ursula
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« Vastaus #254 : 22.12.2009 22:52:56 »


Töiden merkeissä meni viime lähetys joten keskittyminen jäi taas vajaaksi. Uskon vahvasti, että perille tulee joka tapauksessa eli lämpimät kiitokset. Innolla mukana taas aattona (aikuinen ja teini lapsi myös).
tallennettu
Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 139
  Tulostusversio  
 
Siirry: