Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oletko menestynyt elämässäsi?  (Luettu 5270 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« : 15.08.2017 07:23:31 »

Tällainen aihe täällä tänään.

Mietin omaa elämääni näin reilu 40-kymppisenä ja mistä kaikesta olen selvinnyt ja mitä kaikkea olen tehnyt, niin ainakin koen että olen ihan suhteellisen hyvin menestynyt aikonaan sekä työelämässä että nyt yksityisellä puolella.

En niinkään mittaa menestystä kuten julkkikset ynm vaan lähinnä miten vaikeasta lapsuudesta ja elämän haasteista 3 lapsen kanssa ja henkisen kasvun mukaantuomista haasteita on selvitty.

Nyt voin sanoa että olosuhteiden nähden olen ihan hyvin menestynyt. Tämän enempään en olisi pystynyt.

Mitenkäs sinä koet tämän? Oletko menestynyt?  Smiley
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
ghede
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314


Profiili
« Vastaus #1 : 15.08.2017 21:37:56 »

En ole eikä ole aikomuksenakaan menestyä.
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #2 : 16.08.2017 04:59:23 »

Ehkä kysymys pitaisikin muotoilla toisin: Oletko käyttämiesi mittareiden mukaan parempi ihminen elämäsi lopulla/jälkeen kuin alussa/ennen?

Sopii se näinkin.

Noh?  coolsmiley
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Serafina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #3 : 16.08.2017 09:26:23 »

Yleisten normien mukaan olen syrjäytynyt, mutta omasta mielestäni
olen selviytynyt hyvin omassa pienessä elämässäni.
tallennettu

Valkoinen solaarinen tuuli
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #4 : 01.10.2017 16:49:19 »

Kyllä, olen mielestäni menestynyt niillä alueilla, jotka ovat itselleni tärkeitä, eli henkinen kasvu ja menestys opinnoissa sillä alalla, jonka olen itselleni valinnut. Ehkä tämä menestys tuntuu myös selkeämmin näillä alueilla, koska vaikeuksia on ollut, mutta kaikesta olen selvinnyt ja kaikesta olen oppinut jotain. Tietysti siihen vaikuttaa että töitä olen tehnyt näiden asioiden eteen, mutta samoin on varmaan vaikuttanut se asennekin, että totta kai kehitys on koko ajan nousujohteista - eli tämä asenne ruokkii itseään ja niin myös kehitystä tapahtuu.
« Viimeksi muokattu: 01.10.2017 16:52:03 kirjoittanut Hopealohikäärme » tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #5 : 06.10.2017 12:17:58 »

Riippuu tietysti miten ja millä menestymistä mitataan. Elossa ollaan ja ihan tarpeeksi hyvin menee ja paremmin kuin koskaan ennen smitten
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: