Sivuja: 1 ... 187 188 [189] 190 191 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2119989 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268



Profiili
« Vastaus #2820 : 09.11.2012 21:02:20 »

Ihan nyt intuitiivista pohdintaa tässä Indiumille: Joku osa sinusta elää edelleen lapsuudenkodissasi, lapsuudesta juontava käyttäytymismalli, muisto, ominaisuus.. jokin mikä kiinnittää sinut lapsuuden kokemuksiin. Onko tämä vaivannut sinua 27v, oletko itse mahdollisesti 27v? Käärme, ikävä asia liittyy äitiisi. Se on ikävä "käärme" möyrimässä elämänpolkusi varrella (alkupäässä jo sinne istutettu?) Koska käärme on tiedostettu ja kuollut, olet ehkä toipumassa? Näkymättömät, tiedostamattomat muistot, kaunat,  "pienet madot" vielä ehkä vaivaavat. Ehkä äitiäsi?

Bussi. Sattuuko elämässäsi suuria myllerryksiä jotka vyöryvät päälle?

Olet ehkä löytänyt, tai olisi syytä löytää pöhköstä tyypistä jotain itsellesi tuttua ja miellyttävää. Onko teissä jotain samaa, jotain yhteistä?
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Indium
Vieras
« Vastaus #2821 : 09.11.2012 21:17:59 »

Kiitos Lilim! Tossa tuli nyt tosi monta "no hei niin tietysti!"-hetkeä kun luin kommenttisi. Cheesy
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268



Profiili
« Vastaus #2822 : 09.11.2012 21:26:10 »

No hyvä että jotakin idistä löysit  smitten
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #2823 : 12.11.2012 22:14:25 »

Näin viime yönä unta jossa olin aloittamassa uudessa työssä, jossain tehtaassa ja olin saanut eteeni työvuorolistan ... työ jota olin aloittamassa oli jotain aivan outoa ja vierasta minulle, siihen liittyi jotenkin jotain fyysistä agrobatiaa, mutta olin sitä ottamassa vastaan optimistisesti ja luottavaisesti - kysäisin eräältä minulle tutulta henkilöltä vinkkejä ja "valmennusta", sillä hän oli tuota työtä aiemmin tehnyt.. tuohon heräsin..

Huominen Auringon Pimennys osuu Keskitaivaalleni, mutten ole vaihtamassa konkreettisesti työpaikkaa tai alaa, vaikka työsopimukseni veteleekin viimeisiään - myöskään kotioloissani ei ole odotettavissa muutoksia.  Undecided
tallennettu

SolarLunartic
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #2824 : 13.11.2012 21:42:59 »

Tervehdys kaikille! Tarvitsisin apua tämän uneni selvittämiseen Smiley

Uni tuli kahdessa osassa, mutta selkeä jatko oli havaittavissa. Jokin etniseen vähemmistöön kuuluva henkilö teki minusta syyllisen siiheen
kohdistuneesta viharikoksesta. Tapauksen johdosta menetin kaikki ystäväni (unessa olleista henkilöistä yksi oli ystäväni/mentorini, mutta
tunsin loput ihmiset ystäviksi ja hyviksi sellaisiksi.) Siinä samalla koska he eivät uskaltaneet puolustaa minua syystä, että pelkäsivät oman
maineensa puolesta. Oudomman unesta teki se, että en ollut tehnyt mitään ja edellämainittu mentorini jota arvostan todella paljon ihmisenä
ja hänen erilaisia ja auttavia mielipiteitään. Hänkin nuhteli minua ja minun oli todella vaikeaa löytää sanoja siinä unessa vaikka elämässäni olen todella sanavalmis tässä vaiheessa tuli flashback kaksi yötä aiemmasta unesta jossa ystäväni nuhtelivat minua tapahtuneesta ja miltei itkin. tunsin todella vastenmielistä inhoa ystäviäni kohtaan koska eivät viitsineet kuunnella minua.) tämän jälkeen vinkkasin mentorini sivuun ja juttelin sen kanssa ja kerroin totuuden ja hän uskoi sen sitten vain suutuin hänelle ja sanoin jotain: " en olisi sustakaan uskonut, että sinäkin suojelet vain omaa nahkaasi ja uskot huhuihin etkä päättele omilla aivoillasi!" Tönäsin sitä olkapäähän omallani ja sitten hän tössähti savupilveks ja katosi. Minun kasvoilleni synty pieni hymy ja sitten vain lähdin pois muualle ystävieni ja tuttujen seutujen luota. uni päättyi tähän johtuen herätyskellostani. Koetin vielä sohvalla nukkua pienen hetken johtuen tunteesta että uni loppui kesken ja koetin selvittää voinko jatkaa tätä.
 
ps. Pahoittelen huonoa käsialaani en ole kovin pätevä kirjoittaja, mutta unet ja niiden
selvitys on kiinnostaneet koko pienen ikäni. Olisiko mahdollista että tämä liittyy jotenkin ystäviini ?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5936



Profiili
« Vastaus #2825 : 18.11.2012 17:27:01 »

Piti tähänkin jo ennemmin vastata, mutta siis ilman muuta liittyy ystäviisija siihen että epäilet heitä nyt jostain...mistä? Syyttävät sinua, koet etteivät ymmärrä sinua, pelkäät petetyksi tulemista, jotain sellaista? Tai pelkäät että jos ns. paljastut jostain, he tuomitsevat sen?
tallennettu
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #2826 : 19.11.2012 06:17:43 »

Pikkuveljen pelastin kesällä useaan otteeseen, koskeen suistuvalta kalliomaalta (puoliksi lentämällä) ja kolkolta ullakolta valoisampaan. Kerran heräsin, kun itkin ääneen.

Eli alitajunta käsitteli, korjasi ja puotteli vek jotain omia lapsuuden pelkoja, yksinäisyyttä ja hyväksytyksi tulemista. Samalla muistu ja rakentu uuttavanhaa.

Olen herännyt myös ääneen nauramiseen, kun viisastelin unieni toimittajalle jotain, ja oli niin vapautunut olo.

Veden kantaminen huolesta huolimatta, hevoset, koittaa selkeesti sanoa, että lennä-tyttö-lennä.

Oman pään symbolit avautuu miettimällä, kuinka syvältä ja missä kohti sydäntä unessa kirpaisee/ yhdistämällä tämän todellisuudenosiin. Hahmotan jokseenkin geometris-näkötuntoisesti  coolsmiley
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268



Profiili
« Vastaus #2827 : 19.11.2012 12:38:08 »

satyagraha: Tunne-elämän myllerryksiä meneillään. Oletko tunteittesi vallassa, uutta ja mullistavaa? Jokin suuri oivallus/ratkaisu joka aiheuttaa sitä myllerrystä ja pakottaa ajattelemaan uudella tavalla.
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Indium
Vieras
« Vastaus #2828 : 30.11.2012 14:23:03 »

Ajoin huonosti polkupyörää ja päädyin lapsuudenkotiin vaikka oli tarkoitus mennä rautatieasemalle. Sisällä oli vieraita jotka yllättyivät iloisesti kun näkivät minut, ja äidillä oli keittiön ikkunan takana olevassa isossa varjoisassa pensaassa lintulauta jolla kävi lintuja. Yksi lintu kasvoi ja muuttui punaiseksi, ja lopulta se oli strutsin kokoinen. Yksi ikkunaruutu oli rikki, lintu laittoi siitä päänsä sisään keittiöön ja nokki tyhjää papukaijan nokallaan. Äiti hymyili ja sanoi linnun olevan anehumppa.


Muoks: Njoo, tottakai jos ajaa pyörää huonosti eli ei ole skarppina, niin ei pääse rauttikselle eli paikkaan josta lähdetään eteenpäin, vaan taantuu menneeseen, lapsuudenkodin juttuihin. Mutta mitä kertovat linnut? crazy2 Ja oliko "anehumppa" pelkkää alitajunnan iloittelua pehmeän sanan muodossa vai lieneekö sillä joku merkityskin?
Ainut mikä itselleni siitä mieleen tulee on, että sen rytmi on sama kuin sanassa "amaryllis" ja ko. kukkasipuli on unissani ollut ennenkin. Hömh. Mömh.
« Viimeksi muokattu: 30.11.2012 19:01:18 kirjoittanut Indium » tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2829 : 02.12.2012 15:54:33 »

Toissayönä näin unta et meidän sairaalan yks kardiologi tutki mun sydäntä ja kertoi huolestuneella naamalla että mulla on sydämessä syöpä. Siitä mä sit purskahdin lopputtomaan itkuun ja kerroin sen itkien kaikille et mä en elä enää kauaa ja kaikki oli kauheen surullisia. (en ole kyllä sydämen syöpään tormännyt aikaisemmin Smiley

Noh viime yönä näin sit unta missä huusin mun entiselle parhaalle ystävälleni et mun sydän on niin särkynyt hänen takiaan että suren edelleen sitä miten hän vaan valui kuin hiekka salakavalasti pois mun elämästäni, mut sit se mun ystävä ottikin mut syliin ja itkettiin yhdessä ihan pohjattoman paljon...

Tuli noista unista vähän sellanen olo et mun pinnan alla kytee paljon käsittelemätöntä surua mikä pitäs saada jotenkin pois. =/ Jotenkin on vaan sellanen kauheen yksinäinen olo ollut live-elämässä tässä jo kaks vuotta ja vaikka kuinka oon miettinyt etten tarvitse ketään läheistä ystävää ja nettikavereita on paljon ja sellasia ihan ok-ihmisiä, niin ei se vaan mee niin... Mä oon sen sortin ihminen joka haluu elää, jakaa ja rakastaa ja sisällyttää siihen muutaki ku pari perheenjäsentä..
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #2830 : 02.12.2012 16:17:08 »

Jaahas..jälleen näitä asuntounia, joita olen nähnyt iät ajat aina ajoittain.. tällä kertaa asuin jälleen kimppakämpässä, joka oli ihan hulppea kokonaisuus ja minulla oli siellä oma makuuhuone.. olin tyytyväinen asumisjärjestelyyni, vaikka näin vuosien jälkeen (olen asunut viimeksi kimppakämässä/ solussa 20 vuotta sitten) tuntuikin vähän oudolta.. juttelin siskoni kanssa (jonka kanssa on nyt huonot välit) ja pakkasin lähteäkseni viikonlopun viettoon kotiin, eli tänne taloon jossa nykyisin asun.. Kerroin opiskeluistani ja että olin jutellut Liisan kanssa, entinen opiskelukaverini, josta en ole kuullut myöskään lähes 20 vuoteen, vaikka pidän edelleen yhteyttä meidän yhteisiin tuttuihin säännöllisesti..

Tämä ei ollut ensimmäinen kerta kun näin näiden vuosien jälkeen unta, että asun kimppakämpässä, mutta yleensä näissä unissa on ollut jonkinlainen stressitekijä mukana.
Nyt uni oli hyvinkin seesteinen ja valoisa tunnelmaltaan, mutta oli jotenkin hämmentävää nuo muut tekijät... esimerkiksi tuo Liisan läsnäolo, kun en ole häntä aikoihin edes ajatellut..
tallennettu

nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6594


Profiili WWW
« Vastaus #2831 : 03.12.2012 00:04:44 »

Mää sanosin jotta otapa yhteyttä siihen Liisaan..
Kakskaat vuotta sitten on ollut  pluto 23  merkurius 22  skorpioni  aspect_sex venus 23  kauris
ja yodin kärkenä Kronos rx 23  kaksoset
ja siltä taas  aspect_sex chiron 23  leijona (  aspect_con sun  vertex  angel)
ja taas yodin kärjeksi tuo ystävätär ?  venus 23  kauris.
Sieltä voipi tulla esille syntyjä syviä, Chironin kipeitä ?
jälkensä jättäneitä  vertex kohtaamisia?
Kronos, oikea aika kaikelle on sun  kuu rapu makuuhuoneen unisieppari tai jotain...
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #2832 : 03.12.2012 07:24:35 »

Voi nikki kun voisinkin... ollaan ystävien kanssa yritetty etsiä Liisan yhteystietoja, mutta mitään ei ole tullut vastaan.. hän katosi aikoinaan ja ilmeisesti haluaa pysyä piilossa..
tallennettu

unelmassa
Vieras
« Vastaus #2833 : 06.12.2012 15:25:27 »

Heh.. ompa sull ollut jännät unet.. Huh :Smiley angel smitten
JA..ei ne kalat oo niin typeriä..ku luullaan.. Wink uglystupid2 2funny 2funny
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2834 : 06.12.2012 22:34:36 »

Heh.. ompa sull ollut jännät unet.. Huh :Smiley angel smitten
JA..ei ne kalat oo niin typeriä..ku luullaan.. Wink uglystupid2 2funny 2funny

Jännät unet joo, vaikka tuollaisia henkenä seikkailu-unia on useampiakin, tai no, ei niitä oikeen uniks vois sanoo. En oo ennen vaan naamioitunu tollain jokskin muuksi.  laugh

Hei, ehkä tolla kala-unella tarkoitetaanki, että mitäs jos tuleekin joku tollanen fiksu kala-tyyppi vastaan!! no, tässähän mä kirjoittelenki jo yhdelle sellaiselle fiksulle! Smiley

 smitten

 Huh :Smiley Cheesy smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 187 188 [189] 190 191 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: