Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aurasi väri  (Luettu 62277 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Naranja83
Vieras
« Vastaus #60 : 20.11.2005 21:34:58 »

Kaikkien testien mukaan, joita olen tehnyt, aurani pääväri näyttäisi olevan sininen, joka ilmaisee empaattisuutta ja huolenpitoa. Valmistun pian sairaanhoitajaksi ja moni opettaja ja työkaveri on sanonut minua hyvin empaattiseksi ihmiseksi. Selvitin aurani värin vasta äskettäin ja olin todella yllättynyt, kuinka hyvin se sopii tulevaan ammattiini.
Uskon, että monet ihmiset pystyvät ainakin aisitimaan auran värin, vaikkeivat sitä suoranaisesti valona ihmisen ympärillä näkisikään.
tallennettu
astrada
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #61 : 21.11.2005 23:13:12 »

Myös tuolla varjojenkirja.com pystyy tekemään testin, millä saa auran värit selville.

Oman aurani väri on sininen, tai siis se sisältää sisinstä eniten. Mutta myös muitakin värejä on, niitä vaan on vähemmän.  Smiley

Auroja olen nähnyt ja sitäkin harjoittelen kokoajan enenmmän. Ja uskon myös että pystyy aistimaan ihmisen tunnetilat, ilman että näkisi aurojakaan.. Smiley
tallennettu

"Ole rakkaudessa totinen, jos todeks` tunnet rakkauden"
Iipuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« Vastaus #62 : 06.06.2009 19:02:01 »

Tein tänään tasapainoharjoituksia ja siinä sivussa tuli sitten tämäkin "vahingossa"...
Tuijotin koko ajan otsaani ja oikea puoli, pää ja koko käsi alkoi hehkumaan kirkkaan turkoosina, lähimpänä ihoa ohut valkoinen, aaltoileva "kerros". Väri oli niin kirkas, että sattu silmiin.
Tausta oli valkoinen ja paita samoin.(vaikuttaa kirkkauteen?) En nähnyt tosiaan kuin tuon oikean puolen.
Johtuuko tuo "puolittaisuus" harjoituksen puutteesta, vai onko silläkin joku merkitys?
Entäs tuo "aaltoilu"? Oli sellasta teräväreunasta, mutta tasaista.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #63 : 11.06.2009 23:12:13 »

Magenta = fuksia = hot pink!

Pervessiä. Tongue
« Viimeksi muokattu: 13.06.2009 17:08:56 kirjoittanut Kato Vega » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #64 : 12.06.2009 00:42:23 »

Oma aura näytti tälle vuonna 2004 (olin 21v.) Haluaisin ottaa uuden kuvan ja katsoa miten aura on muuttunut! Ainakin oma perusenergia on muuttunut niin paljon, etten halua nyt esitellä naamaani - siksipä sininen päällys  Grin
tallennettu
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #65 : 12.06.2009 23:27:05 »

Luettuani koko ketjun lävitse, ajattelin tuoda oman näkemykseni/tietämykseni asiaan Smiley Aurahan on periaatteessa ihmisen tunnetilojen "kerääjä", eli jos sulla on huono päivä menossa, niin sitten auran värit ovat myös hieman enemmän tummemman sävyiset. Aurat ovat käsittääkseni myös suoraan rinnastettavissa cakroihin, ja näiden värimaailmaan (vaikkakin näissä toimii vain ne 7 pääväriä, muut värit eivät siis ole cakroista riippuvaisia!). Eli tyyliin jos sulla on sininen aura, toimit eniten anahatan tasolla (eli tunneperäisesti; sydämen tasolla).

Riippuen ihmisen vastaanottamiskyvystä, mutta kuten jossain vaiheessa ketjua joku mainitsikin, niin toiset ovat todella herkkiä vastaanottamaan toisten tunnetiloja ja eläytymään niihin. Tämä ei pelkästään johdu aurasta, vaan myös cakroista joissa vasen "puoli" on vastaanottava. Itse joskus aiemmin olin myös kiinnostunut auroista, ja opettelinkin niitä "lukemaan", mutta nyt myöhemmin nämä asiat ovat jääneet enemmän tai vähemmän taustalle vaikuttamaan ideologiaan ja myöhempiin tarvittaviin tilanteisiin. Jokainen periaatteessa helpoiten näkee varmaan aurat siten, että tosiaan katsoo (viti)valkoista seinää vasten ihmisen ohi (muutamia kymmeniä senttejä riittää) ja pyrkii näkemään "silmän reunalla" tämän auran. Se luultavasti näkyy aluksi vain transparenttina "sumuna" tms. mutta kehittämällä kykyä siihen saa helposti värejä yms. Pari kivaa harjoitusta/tekniikkaakin aikoinaan tähän kehitin ja opiskelin, joiden avulla kykyä pystyi parantamaan. Voin yrittää kaivella jostain vanhat oppaat esille jos joku tuntee tarvitsevansa.
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
mustarastas
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #66 : 14.06.2009 06:18:26 »

No,kaivahan oppaat esiin Cheesy
Tämähän rupesi minua todella kiinnostamaan.
Kiitos Sinulle smitten
tallennettu
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #67 : 14.06.2009 10:07:48 »

No,kaivahan oppaat esiin Cheesy
Tämähän rupesi minua todella kiinnostamaan.
Kiitos Sinulle smitten

Nojuu, itse tuolla Robert Brucen tekniikalla pääsin muistaakseni pisimmälle (jonne itse asiassa halusinkin, "päämäärä" tuli saavutetuksi). Kyseinen tekniikka löytyisi englanniksi osoitteesta http://www.worldtrans.org/spir/aura.html muita en nyt tähän hätään löytänyt pikaisella etsinnällä. Lisäilen tai muokkailen myöhemmin jos vielä löytyy, mutta tuolla pääsee niin pitkälle kuin aurojen näkemisessä "on mahdollista". Onnea harjoitteluun (ja ennen kaikkea periksiantamattomuutta).

[EDIT]
Pyydän huomioimaan että aurassa nähdyt värit ovat jokaiselle yksilökohtaisia, ja jos toinen näkee pinkkiä ja toinen keltaista jonkun aurassa, niin ne silti voivat tarkoittaa täysin samaa, eli yleismaailmallista värikarttaa ei ole olemassa joka sopisi kaikille. Ainoastaan cakrojen kohdalla nämä värimaailmat ovat yhtenevät. Ensi alkuun kannattaa selvittää omat värit ja olla täysin selvillä empaattisesti omista tunteistaan ennen kuin aloittaa aurojen lukemisen, koska usein aurat lähettävät myös tunteita, eivät pelkästään värejä.
[/EDIT]
« Viimeksi muokattu: 14.06.2009 10:10:32 kirjoittanut Veskari-83 » tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #68 : 14.06.2009 12:33:17 »

Olen samaa mieltä Veskarin kanssa siitä, että aura näyttää usein sen hetkisiä tunnetiloja ja energioita.

Toki uskon, että jotkut ihmiset kykenevät näkemään auran toisinkin, ehkä yleisemmin.

Minulla on kuitenkin ystävä, joka näkee heti aurastani miten jaksan. Hän voi sen perusteella sanoa myös, miten chakrani toimivat, mikä on heikoilla, mikä ylivilkastunut.

Ja nyt keväällä varsinkin aurani oli aika ohut ja harmahtavainen... Grin

Nyt tosin, kun olen ollut muilla mailla ja saanut keskittyä vain itseeni ja sen hetken virkistävään ympäristöön, voi aurani olla taas aivan toinen. Pitänee tavata tämä ihminen ja testata, sillä ennen matkaa hän hymähteli, että matkan tarvitsen.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #69 : 14.06.2009 16:16:09 »

Meillähän on täällä henkimaailman puolella ketju, jossa neuvotaan miten voi lähteä alkuunsa katselemaan auroja ja opettelemaan niiden näkemistä Smiley

Allekirjoitan myös tuon, että auran väri saattaa näkyä kahdelle eri ihmiselle erivärisenä, mutta silti molemmat näkevät oikein. Sanon itse aina heille, joiden auraa katselen, että sinun aurasi energia näyttäytyy minulle tämän ja tämän värisenä, mutta se ei tarkoita, että se olisi aurasi oikea väri. Minulle vain aurasi energia värähtelee tuon ja tämän värisenä.
tallennettu
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 348


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #70 : 14.06.2009 22:01:46 »

Hei
Mulle eräs luokkakaveri kertoi, että minun aurassa on sinistä ja sieltä lähtee sellaisia juovia ympäriinsä ylöspäin... angel
tallennettu
mustarastas
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #71 : 15.06.2009 11:34:24 »

Löysin "selvännäkö-ja ennustukset"osiolta mahtavan tietopaketin;Kiitos Athamaaritin.
Nimikin taisi olla faktaa auroista.
Voi olla suomennettuna tuo edellinen,käy minulle paremmin coolsmiley
Onpa selvät harjoitteluohjeet ,olen kokeillut itseeni peilin edessä ja huomaan,että itselläni on aura angel
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #72 : 15.06.2009 13:28:08 »

Äh, muistin siis väärin. Se aurakokoelma olikin Selvänäköpuolella. Hyvä, kun korjasit, Mustarastas! Smiley

Tässä vielä linkki ketjuun eli Faktapaketti Auroista
tallennettu
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #73 : 15.02.2010 12:29:27 »

Varmaan joku muukin kävi vkl Minä Olen messuilla aurakuvauksessa?  Smiley
Nyt pääsin vihdoin ensimmäistä kertaa, ja siellä oli sellainen smaragdinvihreä - valkoinen pääväri, taittuen vaaleansiniseen ja keltaiseen ja oranssiin. Aiemmin olen vaan kuullut että aurani on voimakas ja jonkun mielestä "hieno". Nyt olen lueskellut tulkintoja noista väreistä. Tuo valkoinen on hämmentävä koska jossain se on puhdas Kristusenergia jne ja muutamassa paikassa vakava sairaus jne. Aika korkealle se valkoinen siinä pään kohdalla ulottui.

No, nyt sitten kiinnostaa että mitä tarkoittaa käytännössä voimakas aura, ja ne värit; millaiset aurat sitten ovat jotenkin "erityisiä" ja harvinaisia? Siis käytännössä. Tiedän kyllä että esim. violetti on henkinen jne. mutta tarkoitan että kun aurassa yleensä on useita värejä, että millaisilla sekoituksilla mennään noin siis keskiverrosti?

Täällä foorumilla pyörii varmaan paljonkin porukkaa joilla hienoja ja henkisiä auroja, mutta mites sitten jos menis johonki keskikaljakuppilaan kuvaamaan? Suuri osa ihmisistä ei ole lainkaan kiinnostunut henkisistä asioista, tai ei ainakaan harjoita niitä. Puhumattakaan että uskoo auran olemassaoloon. Lähinnä nyt kiinnostais että millainen on sellaisen ihmisen aura? (En tarkoita nyt mitään vampyyriauraa)
« Viimeksi muokattu: 15.02.2010 12:45:33 kirjoittanut ancelica » tallennettu
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« Vastaus #74 : 19.02.2010 16:25:08 »

Hmm... Mul on... Tollanen vaaleensinivihree... Katoin itte... crazy2
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: