Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nymfomaani-syndrooma  (Luettu 39080 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« : 05.06.2013 18:42:57 »

Joop. Olen tässä myöntänyt itselleni että kyllä, minussa asuu jonkin sortin nymfomaani joka viettelee ihmisiä omaksi kieroksi ilokseen, vaikka en varsinaiseti tietoisesti tai tarkoiuksella niin teekkään.

En juuri mahda nymfilleni mitään. Olen tässä miettinyt, että miksi olen tällainen. No ensinnäkin minulla on hyvin hyvin vahva seksuaali-vietti ja siksi varmaan viehtynyt ihmisiin, joilla on samoin. Toisekseen, rakastan sitä, että minua halutaan ja yleensä alan tuntea ihmiseen vetoa lähinnä siksi, että hän tuntee vetoa minuun. Se saa minut tuntemaan itseni halutuksi, mutta nuo ihmiset ovat olleet myös juuri niitä, jotka minua ovat pahiten satuttaneet, eli eivät ole tosissaan välittäneet. Jotenkin paradoksaalista, että haen kehon kautta (siis en seksillä) palvontaa ja kiintymystä ja sitä että minusta välitetään, vaikka pitäisihän sen olla ilmeistä, että juuri niin sitä ei saa.

Pohdiskelin tätä tässä eilen illalla ja kirjoitinkin kolme sivua tekstiä.  Ja ne asiat jotka toistuivat tekstissäni olivat: Haluttu ja, että en halua jäädä kakkoseksi. Muistan lapsuudestani miten pihan pojat olivat aina ihastuneita ystävääni ja kohtelivat häntä kuin prinsessaa ja minä tietysti jäin siihen varjoon ja ai että se simputti.  Tongue Ja jotenkin kun mietin näitä juttuja mitä minulle nyt tapahtunut niin sama homma jatkuu eli tunnen aina jääväni muille kakkoseksi. Ihminen, joita pyysin treffeille olikin tosiasiassa kiinnostuneempi ystävästäni (tai anainakin siltä tuntui), olin kerran erään toisen ystäväni kanssa baarissa ja tämä ystäväni siinä sääti jotakin yhden kanssa ja loppuillasta (kerrankin! Wink ) minulle tultiin ihan vaan suoraan juttelemaan, mutta eiköhän tämä ystäväni yhtäkkiä ala lörpöttää tälle vasta saapuneelle ja varasti koko shown. Ja sitten viimeisin kiinnostuksen kohteeni, josta sain selville että hän onkin suhteessa... Pam, taas kova todellisuus iski kun minusta ei välitettykkään oikeasti. Tai niin ainakin tunsin.

Tätä voisi ehkä paremmin kutsua "kakkos-syndroomaksi", mutta miettyttää, että miksi olen niin kehollistanut itseni.
Ehkä siksi, että koko lapsuuteni ja nuoruuteni tunsin olevani epämuodostunut ja ruma ja vaikka mitä mutta sitten siinä 17-vuoden paikkeilla aloin huomata, että ehkä en olekkaan niin ruma. Pian aloin saada huomiota osakseni ihmisiltä kaduilla ja varmaan äkkäsin, että näin sitä sitten saa...

En muista tai koe, että minua olisi lapsuudessa mitenkään laiminlyöty tai syrjitty kehekään toiseen nähden yhtään millään tavalla, sain kyllä rakkautta mielinmäärin osakseni. En tiedä, mistä tämä sitten johtuu, ehkä se tulee geeniperimässä joltain suvun jäseneltä.

Astrologiassa olen yhdistänyt tämän mun kahdennentoistahuoneen leijona-alasolmuuni (leijonahan tarttee sitä huomiota ja tahtoo olla number 1, you know.  Wink ), joka on neliössä skorppioni marsiini ja plutooni. Lisäksi mulla on auringon ja lilithin tarkka yhtymä Jousimiehessä, niin ehkä siksi koen tuon riivaajan roolin niin omaksi...

Ajatuksia, kohtalontovereita?  Smiley
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 05.06.2013 21:47:36 »

Minäkin olen kärvistellyt libidoni kanssa lähes koko aikuisiän ja koukutun seksiin helposti. Lapsen syntymän jälkeen tosin on käynyt niin, että koko libido näyttää heittäneen tyystin veivinsä, mutta tiedä häntä, onko tila pysyvä. En nyt jaksa analysoida asiaa kovin perusteellisesti, mutta alun alkaen hain rakkautta seksin avulla, mutta sitten täydellisen seksin hakemisesta tulikin itse tarkoitus. Opin matkan varrella sen, että seksi itsessään ei saavuta täydellisyyttä ilman rakkautta ja minun oli siis otettava riski ja antauduttava rakkaudelle jotta saisin todella upeaa seksiä. Mainittakoon vielä, että minulla ei ole ollut erityistä tarvetta vietellä aina vain uusia partnereita, vaan partnerit ovat valikoituneet useimmiten seksuaalisten kykyjensä tai seksuaalisen kemian perusteella. Lienee selvää, että pelkkään seksiin perustuvat suhteet eivät kestä loppuikää.

Astrologisessa mielessä 5 huone liitetään muiden asioiden muassa seksiin ja minulla siellä on Mars, Neptunus ja Kuun alasolmu, ensin mainittu Vaa´assa ja viimeksi mainitut Skorpionissa. Noissa olkoot perustelut seksuaaliselle karmalle tai jotain..

tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8226


Profiili
« Vastaus #2 : 06.06.2013 00:32:27 »


Ilmeisesti siis kuumia mimmejä on täällä Pohjan perukoillakin, eikä vain esim.
muinaisessa Intiassa:

suruupaM puruSam dRSTvaa bhraataaraM yadi vaa sutam
yoniH klidyati naariiNaam aamapaatram ivaambhasaa.

When they see a handsome man, even if he is a brother
or a son, women's private parts grow as moist as an unbaked clay pot.

When they see (dRSTvaa)  a handsome (su-ruupam: hyvä-muotoisen) man (puruSam),
 even (vaa) if (yadi) he is a brother (bhraataaram) or a son (sutam), women's
(naariiNaam: naaraitten) private parts (yoniH: pillu) grow as moist (klidyati... [ambhasaa])
 as (iva) an  unbaked clay pot (aama-paatram).


--Hitopadesha  (opettavaisia tarinoita sanskritiksi, hieman Aisopoksen
eläinsatujen tyyliin, luulisin)

 :Smiley
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 06.06.2013 08:46:31 »

Minulla on useampikin naisystävä, joka on omasta mielestään jonkin sortin seksiaddikti. Kartoilta löytyy mm. Venus-Mars- yhtymää ja Mars-Neptunus -yhtymää. Tavallisesti nämä naiset hakevat seksin varjolla huomiota (Au-Leijona) tai hellyyttä (Au-Kalat), joten on kyseenalaista, onko seksi lopulta se tärkein asia.

sideman, ei sitä sentään sukulaisiin sekaannuta, vaikka libido vahva olisikin..
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8226


Profiili
« Vastaus #4 : 06.06.2013 09:42:12 »

Minulla on useampikin naisystävä, joka on omasta mielestään jonkin sortin seksiaddikti. Kartoilta löytyy mm. Venus-Mars- yhtymää ja Mars-Neptunus -yhtymää. Tavallisesti nämä naiset hakevat seksin varjolla huomiota (Au-Leijona) tai hellyyttä (Au-Kalat), joten on kyseenalaista, onko seksi lopulta se tärkein asia.

sideman, ei sitä sentään sukulaisiin sekaannuta, vaikka libido vahva olisikin..

Voi hyvät hyssykät, eihän tuossa Herra paratkoon siitä ollut kysymys, vaan
siitä että mirrit kostuvat komean uroon ollessa näköpiirissä, riippumatta siitä, onko kyseessä likeinen  sukulaisuussuhde
vai ei?  Mutta kyseessä on satukirja (koostuu enimmäkseen eläinsaduista, joissa eläimet edustavat erilaisia
inhimillisiä hyveitä, paheita, sun muita), joten sitä ei liene syytä ottaa turhan vakavasti...

 :Smiley

Muoks: samasta opuksesta toinen (miehen laatima?) luonnehdinta:

aahaaro dviguNaH striiNaaM
   buddhis taasaaM caturguNaa
SaDguNo vyavasaayash ca
   kaamash caaSTaguNaH smRtaH.

Ilman sandhii:

aahaaraH; dviguNaH striiNaam
   buddhiH; taasaam; caturguNaa
SaDguNaH; vyavasaayaH; ca
   kaamaH; ca+ aSTaguNaH smRtaH.

Women eat twice as much as men, are four times cleverer,
six times more persevering and eight times more lustful.

http://en.wikipedia.org/wiki/Hitopadesha

Interest [edit]

The stories are very interesting and youngsters not only find it interesting, but also accept it easily.
It is very popular in many countries and is one of the most widely read children's book. Even in today's world, it continues to amaze people with its simple but meaningful stories and many people are still inspired by the tales of Hitopadesha. Its simplicity and logic is what makes it a favorite among children and their parents.
To this day, in India, the Hitopadesa, under other names (as the Anvári Suhaili), retains the delighted attention of young and old, and has some representative in all the Indian vernaculars.
« Viimeksi muokattu: 06.06.2013 12:06:45 kirjoittanut sideman » tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 06.06.2013 11:25:56 »

Minä itse en sentään sekstaile kun olen saanut tuon nymfini pidettyä siinä mielessä kurissa ja muutenkin olen aika turvallisuushakuinen eli mulla on oltava 100% luottamus partneriin. Ihmisiä ympärilläni kuitenkin ikään kuin "iskeytyy" ja kadullakin tullaan juttelemaan ehdottelemaan ja minä tiedän, että se on se huomionhakuinen nymfini sisälläni, joka vetää niitä tyyppejä puoleensa.

Onneksi olen kuitenkin tiedostanut asian niin se helpottaa huomattavasti (ehkä).

Mitä niihin kiinnostuksen kohteisiin tulee niin niillä on aina ollut venus yhtymässä tuohon alasolmuuni ja siten neliössä sekä mun plutoon ja marsiin niin myös omaan plutoonsa.
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8226


Profiili
« Vastaus #6 : 06.06.2013 12:13:30 »

Seksi liittyy parisidoksen muodostumiseen, se liimaa ihmiset hormonien, kemikaalien, neuronikytkentöjen ja psyykkisen riippuvuuden tasolla. Jos harrastaa seksiä usean ihmisen kanssa niin koko tuo järjestelmä, meneekö se ymmälleen ja sekaisin. Vakiintuneessa parisuhteessa ulkopuoliset seksisuhteet luultavasti heikentävät parisuhdeliimaa ja homma lopahtaa.

Evoluution näkökulmasta parisuhteella saattaa olla jonkinlainen optimaalinen kesto, joka
ei välttämättä ole montakaan vuotta? Vaikuttaisi yhteisön kannalta edulliselta, että
alfaurokset pääsevät ruiskimaan geenejään mahdollisimman moneen, well, muhimispaikkaan.

Joissakin kulttuureissa tuo on hoidettu "siististi" esim. haaremisysteemeillä...

 Shocked
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 06.06.2013 12:29:24 »

Evoluution näkökulmasta parisuhteella saattaa olla jonkinlainen optimaalinen kesto, joka
ei välttämättä ole montakaan vuotta? Vaikuttaisi yhteisön kannalta edulliselta, että
alfaurokset pääsevät ruiskimaan geenejään mahdollisimman moneen, well, muhimispaikkaan.

Joissakin kulttuureissa tuo on hoidettu "siististi" esim. haaremisysteemeillä...

Ihminen ei ole simpanssi, vaikka usein niin luullaan, eikä luonnontilassa (=metsästäjä-keräilijät) niitä heimoja mikään alfa-uros johda. Se on maanviljelyksen mukana syntyneen patriarkaatin juttu, kuten suht kaikki muutkin iljettävimmät ihmisen tuotokset, mm. yksityinen maanomistus ja orjuus.

Metsästäjä-keräilijät elivät ja ne nykyiset jäljellä olevat elävät edelleen eräänlaisessa anarko-kommunismissa, jossa asiat ratkaistaan konsensuskeskustelulla, jossa toki vanhempien ja viisaaksi tiedettyjen sanoilla saattaa sitten olla enemmän painoarvoa, mutta alfa-uroksilla ei sen enempää kuin muillakaan. Voi sillä heimolla joku johtaja olla nimettynäkin, mutta johtaja ei niitä asioita  yksin ratko. Alfa-urosten ainoa käyttö on niissä tilanteissa, joissa tarvitaan käytännön toiminnan nopealiikkeisyyden vuoksi hierarkiaa, siis esimerkiksi metsästysretkellä. Jos alfa-uros yrittäisi ryhtyä pomottamaan koko laumaa, se tapettaisiin tai heitettäisiin ulos heimosta. (yritän löytää uudelleen sen evoluutio-aiheisen sivuston josta tämän artikkelin aikoinaan luin, kun löydän linkitän toki tänne)

Niinpä tällainen alfa-uros määrää hommeli on lähempänä apinoiden toimintaa, kuin luonnontilaisen ihmisen toimintaa. HEti kun tuli maanviljelys ja siten maaomaisuus, alkoi homma degeneroitua tällä tavoin ja nyt mennäänkin sitten suuressa osaa planeettaa ihan apinana (anteeksi apinat!) alfa-urosten pillin mukaan. Kannattaa kuitenkin muistaa, että patriarkaatti ei syrji vain naisia, se syrjii aivan kaikkia muita paitsi niitä alfa-uroksia, jotka sitä valtaa pitävät.

Ihminen taitaa olla useimmiten sarja-yksiavioinen, eli yksi kumppani kerrallaan, mutta useita kumppaneita elämän aikana. Ihmislapsi tarvitsee huoltoa vähintään sinne ihan teini-ikään asti, eikä pelkästään fyysistä, vaan myös vanhempia/yhteisöä muutoin.

Miesten monivaimoisuus aiheuttaa käytännössä hirveän määrän ongelmia, joista päällimmäisenä on se että nuoria miehiä  joilla ei ole varallisuutta jää kokonaan ilman vaimoa ja homo sapiens lajille on ominaista, että nuoret urokset alkavat vaellella, riehua  ja rettelöidä, jos niillä ei ole mitään kunnollisia tulevaisuudennäkymiä perheen perustamisen suhteen.

Lisäys: Jos lajin naaras ei saa itse valita puolisoaan, ei luonnon oma evoluutio toimi ollenkaan. Sukuaan eivät silloin jatka parhaiten ne jotka omaavat parhaat geenit, vaan eliittiin kuuluvat valtaa ja rahaa perineet....
« Viimeksi muokattu: 06.06.2013 12:34:02 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6590


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 06.06.2013 13:40:44 »

Harmi kun encyclopedialle ja besserwisserille ei löydy omaa asteroidia....... crazy2
no ehkä Besserman, vaikka onkin tutkijan mukaan nimetty,
osuis lähelle,
nyt rx 20  vaaka

Ollaan syntymäkartan tutkintaketjussa,
joten aloittajan pohdintaan yhtyen,
siis astrologisesti,
miellän tämän tuon mean Apogen eli Lilithin kautta.
Tarinan mukaanhan hän vietteli nuoria miehiä öiseen aikaan,
kuin myös siihen on yhdistetty tuo "toisen naisen" rooli.
Ja aikojen alussa hän oli se ensimmäinen nainen paratiisissa,
ennen Eevaa, mutta sittemmin karkotettiin vai lähtikö hän livohkaan, niin se tais olla,
kun Aatami antoi ymmärtää, ettei hällä ole aivoja, kaunis keho vain...........
Itellä Lilith - Cupido  vaaka,
Eroskin siinä hollilla,
ja nämä  aspect_ssx  venus rx  skorpioni
joka  aspect_squ mars leijona.
En miellä itseäni nymfomaaniksi,
en osaa flirtailla,
mutta alitajuisella tasolla tuo Lilithin tunnekehon viestintä vaan jotenkin pelittää,
siihen reagoidaan.
Tuokin "geeniperimässä" sopii sinänsä Lilithiin,
että se välittyy jotenkin sanattomasti tunnekehossa.
Näin olen äitini ja isäni "rakkaustarinan" kautta kokenut.

tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #9 : 06.06.2013 13:55:14 »

Mielenkiintoinen ajatus, nikki, Lilithin yhteydestä korostuneeseen seksuaalisuuteen. Minä olen kyllä pistänyt merkille, että karttavertailussa Lilith on usein silmiinpistävästi asettunut toisen merkitseviin pisteisiin, esim. yhtymään tai oppositioon Aurinkoon, Kuuhun tai AC/DC:lle. Libidoni on vetänyt minut toistuvasti karmisiin suhteisiin, johon tuon Lilithin omalla kohdalla liitän.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #10 : 06.06.2013 15:27:27 »

Hyvää ja osuvaa tekstiä Nikki. Smiley

Olen tässä miettinyt, että mikä näistä Lilitheistä on se oikea ku tietääkseni niitä on kolme? Yksi on minulla vaa'assa, toinen skorppioonissa (se, joka näkyy Sepon kartallakin) ja kolmas Jousimehessä yhtymässä aurinkooni.

Yleisesti ottaen ihmisistä, jotka on kiinnostuneet Lilithistä ja sen vaikutuksista niin suosittelen leffaa "Noita palaa elämään". Se on vanha leffa ja tehty joskus 50-60-luvulla mutta Lilithin teema siinä on aika vahva.

Myös vallalla leikkiminen oli minulle ominaista ja testailin viehätysvoimaani seuraavanlaisesti: Joskus lukiossa löysin itseni suomi24-chatistä kaikkien teinejä metsästävien vanhojen miesten keskeltä. Pistin ukkelit ajelemaan ympäri kaupunkia muka hakemaan minua sieltä sun täältä. Luonnollisesti en ollut missään missä kerroin olevani... Ja eikä niiden urpojen viettely nyt paljoa vaadi, pitää vain olla nuori tyttönen niin ne on jo kieli pitkällä kannoilla.  Tongue

tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #11 : 06.06.2013 16:19:22 »


Olen tässä miettinyt, että mikä näistä Lilitheistä on se oikea ku tietääkseni niitä on kolme? Yksi on minulla vaa'assa, toinen skorppioonissa (se, joka näkyy Sepon kartallakin) ja kolmas Jousimehessä yhtymässä aurinkooni.



Musta Kuu Lilith löytyy ihan perus-efemerideistä ja sen symboli on sellainen musta sirppi, jossa on risti alhaalla. Tämä Lilith ei ole siis mikään asteroidi vaan tyhjä piste Maan ja Kuun radan välillä.  Alla linkki, jossa asia on selitetty tarkemmin:

http://www.astrologicallyspeaking.com/LilithSuomeksi.htm
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5935



Profiili
« Vastaus #12 : 06.06.2013 18:06:47 »

Minä olen flirtti, vaikka en ole. Siis jotenkin vahingossa.
Ja jonkin sortin seksiaddiktiosta olen kärsinyt, ja juurikin hakenut seksin kautta hellyyttä, luulen. Liittynee läheisriippuvaisuuteen. Tänäpänä mielestäni osaan erottaa pelkän seksin ja hellyyden, vaikka parasta olisi tietenkin saada molemmat yhdessä.
Kyltymätön nymfomaani, ainakin ennen, ja mitä huonommin suhteessa meni, sen enemmän teki seksiä mieli...tänäpänä asiat ovat toisin, jotenkin niinkuin pitääkin; jolleivät perusasiat toimi, niin ei onnistu seksikään. Irtohyppelyt asia erikseen.

 uranus aspect_con jupiter  jousimies nousulla lie jotenkin syyllinen tuohon flirttiin jota harrastan vaikken harrastaisikaan.
Ja no  neptunus aspect_squ  mars aspect_con venus aspect_con vesta aspect_con kuu selittänee tuota seksi-läheis-hellyys kuviota aika hyvin.
Ja no Lilith  aspect_con ceres...ehkä sekin tuohon kah seksiäkö vaiko hellyttä ja huolenpitoa, tai siis kiva jos molempia yhdessä osuuteen istuu. Turvallisuus huoneessa kakkosessa ja kauriissa.
 vertexleijona ja  chironharka

Ja Lilithin transiitti seiskassa on ilmeisesti tehnyt minusta sen toisen naisen muutamaan kertaan  Embarrassed Ei mitään suhdetta, vaan kaikenlaista epämääräistä irtohyppelyä.

tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13 : 06.06.2013 18:18:38 »

Mielenkiitoinen aloitus, nimittäin voin samaistua tuohon ajatukseen, että huomio ja valta kiehtoo, mutta samalla myös minulla on aina taustalla tarve ns. "auttaa kaikkia", olisi niin kiva saada kaikki iloiseksi, kun monen minusta kiinnostuneen pystyisin iloiseksi tekemään. Samalla myöskin seksi kuitenkin onnistuu vasta, kun on tunneyhteyttä, ja mitä enemmän sitä parempi. Pelkkää seksiä olevia suhteita en ole koskaan hakenut, eikä sellaiseksi lopulta muodostuneet ole näin jälkikäteen katsottuna oikein.. mitään.. miten sen sanoisi.. muistoissani ovat ne, joiden kanssa on ollut tunteita. Tämä siis on hauska ristiriita, flirttiperse välillä, mutta itse seksi kiinnostaa vähemmän (paitsi rakkaan ihmisen kanssa toki kiinnostaa vaikka kuinka Wink ).  venus kauris ja  mars aspect_con pluto , lilith  aspect_con juno  skorpioni ?

Mutta toisaalta, eihän se kevyt flirtti ole vielä muuta, kuin sitä, että tulee mukavasti toimeen toisen kanssa, eihän sitä tarvitse sen enempää seksualisoida. En halua kuitenkaan johtaa ketään harhaan siitä mitä olisi tarjolla, en ole koskaan halunnut, ja suuremmalla syyllä nykyään, kun olen onnellisessa suhteessa. Viettely ja flirtti siis ehkä kuitenkin kaksi eri asiaa? Saahan siitä saamastaan huomiosta myös nauttia, saahan? Wink
Eli Eileithyia myös, nauti vain, kunhan pohjalla on aina selvä ja reilu peli. Afro
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #14 : 06.06.2013 23:22:40 »

oijoi Huh eileithyia...

kartalla kanssaihmiset pelinappuloina aspekteja?

Hmm, no eikös tuo pluto-mars yhtymä kolmannessa huoneessa vähän siihen viittaa...?
En tietenkään pelaa kenelläkään omasta mielestäni kunnon ihmisellä saati sitten kenenkään tunteilla. Ja olin tosi nuori kun iskin kynteni pedofiileihin, sillä minusta sellaiset eivät ole mitään ihmisiä ja siispä sellaisille epä-ihmisille teen mitä lystään. <---Näin minä sen tuolloin koin.

Ave: Mulla itsellään on just nuo samat aspektit ja olen kanssasi täysin samaa mieltä.  Smiley

Joo nautin kyllä huomiosta, mutta olen sitä mieltä, että tämä huomionkipeyteni ei ole aivan terveellä pohjalla. Siinä on minulla jokin vaje emotinaalisesti, en tosin tiedä, että mistä se on tullut. Minulla oli siltä osin hyvä lapsuus mutta kun ei tunnu riittävän. Ja ihan sama kuinka paljon huomiota saan kun aina vaan haluan lisää.

Mitenhän tämän asian nyt sitten saisi ratkaistua ja psyykkeen ehjäksi..?

Kiitti Lilli linkistä, perehdyn siihen kun kerkeän.  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: