Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ammatti  (Luettu 58188 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #15 : 06.04.2010 15:04:46 »

Onhan sinulla työn planeetta Saturnus Härässä, ja oman kokemukseni mukaan on hyvinkin tavallista nähdä ihmisen tekevät juuri tämän planeetan sijaintiin sopivaa duunia. Tosin Kauris Aurinkomerkkinä on sekin hyvin maanläheinen. Vaaka-Kuu, 5 huone, Aurinko 7. huoneessa ja MC-Kalat edustat sitten tätä esteettisempää, ihmisläheisempää ja luovempaa puolta.

Sopisit mielestäni hyvin myös muodin ja kauneuden pariin.

tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #16 : 06.04.2010 18:53:58 »

Mulla on opiskelut siinä vaiheessa että pitäis tehdä vähän yksityiskohtaisempia päätöksiä suuntautumisen suhteen... Musta ois kiva saada kans kuulla, että mitä mun kartta kertoo tästä työ asiasta, jos saisin ideoita tän hetken pohdintoihini Smiley Tässä on mun syntymä kartta, jos joku saisi siitä jotain irti angel
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #17 : 06.04.2010 19:20:33 »

Jos näin yhtäkkiä pitäisi heittää jotain faithfulin kartasta, niin heti tuli, että rahoitus -, vakuutus- tai pankkiala, jossa suuntaudutaan ulkomaille. Tongue Voisi olla ehkä jotain yhteiskuntatieteellistäkin tuolla jouskaripainotuksella.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
MaijaMaanläheinen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #18 : 06.04.2010 19:46:17 »

Mikä merkitys sillä muuten on, että missä kohtaa karttaa planeetat sijaitsevat? Omassa kartassani ne ovat ikäänkuin horisontin alapuolella, kun taas toisissa kartoissa ne ovat "horisontin" yläpuolella...
tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #19 : 06.04.2010 21:35:48 »

Jos näin yhtäkkiä pitäisi heittää jotain faithfulin kartasta, niin heti tuli, että rahoitus -, vakuutus- tai pankkiala, jossa suuntaudutaan ulkomaille. Tongue Voisi olla ehkä jotain yhteiskuntatieteellistäkin tuolla jouskaripainotuksella.

No ei tää ihan osu ainakaan tän hetkisiin opintosuunnitelmiin. Musta ois nyt tulossa tutkija (luonnontieteet) ja haaveena on kyllä lähteä ulkomaille töihin. Kaikki uuden kehittäminen ja perinpohjanen opiskelu on mun mielestä ihanaa. Mä haluasin olla siinä tieteen/teknologian eturintamassa :Smiley
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #20 : 06.04.2010 22:06:57 »

faithful
ala tutkimaan yksisoluisia,
hiivaa,
kohdunkaulan syöpää ja kohdun kasvannaisia, myomia.
 pallas skorpioni aspect_sex juno kauris
 venus skorpioni aspect_kvi vesta oinas
 venus aspect_tri mars kalat.

Sun  ceres skorpioni on saabisesti röntgenkuva, joka mahdollistaa hienon diagnoosin..

Heitäpä muuten huvikses, tuleva tutkija, asteroidi numero 55555, DNA, kartalles.
Edesmenneellä geenitutkijallamme oli se yhtymässä Cerekseen Härässä.
« Viimeksi muokattu: 06.04.2010 22:12:13 kirjoittanut nikki » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #21 : 06.04.2010 22:34:17 »

Hmm, ihmekö, että musta on tullut kommunikaation ja median ammattilainen,
 aurinko merkurius kaksoset
 vesta kalat aspect_squ merkurius,  aspect_tri  venus rapu,  aspect_tri saturnus ,  aspect_tri askendentti skorpioni

Erikoispiirteeni on aina ollut ns. "tutkiva journalismi"

...mutta selittääkö tuo samainen myös lääkäriopinnot? Huh

MUOKS. kun tein virheen noissa merkeissä.
« Viimeksi muokattu: 06.04.2010 22:41:46 kirjoittanut Sasha » tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #22 : 06.04.2010 22:37:16 »

Eikös lääketiede tavallaan ole myös tutkimusta, ihmiskehon tässä tapauksessa. Onhan siinä tavallaan se "oma kielensä" ja tieteensä mihin perehdytään.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #23 : 06.04.2010 22:45:48 »

Mä mietin itse että, mun  venus rapu haluaa hoitaa ja on esteetikko (plastiikka kirurgia)
askendentti skorpioni on kiinnostunut taudeista ja miten ne syntyy (elämä ja kuolema)
aurinko merkurius kaksoset voisi olla kiinnostunut tutkimaan myöskin
ja  kuu vesimies on tutkija ja esteetikko kuin myös ja tuollainen "peruslääkäri"
kuka milläkin elämänalueella ?  Huh
tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #24 : 07.04.2010 10:10:11 »

faithful
ala tutkimaan yksisoluisia,
hiivaa,
kohdunkaulan syöpää ja kohdun kasvannaisia, myomia.
 pallas skorpioni aspect_sex juno kauris
 venus skorpioni aspect_kvi vesta oinas
 venus aspect_tri mars kalat.

Sun  ceres skorpioni on saabisesti röntgenkuva, joka mahdollistaa hienon diagnoosin..

Heitäpä muuten huvikses, tuleva tutkija, asteroidi numero 55555, DNA, kartalles.
Edesmenneellä geenitutkijallamme oli se yhtymässä Cerekseen Härässä.

Kiitos nikki! Osu kyllä aika kohalleen Smiley Solu tason asioita luen. Tuo DNA asteroidi oli mulla neitsyessä, yhtymässä vertexiin... Mistä tuo kohtu  yhteys tulee? Mielenkiintoista Smiley
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #25 : 07.04.2010 20:48:19 »

 Ensinnäkin
pallas tieteen ja taiteen suojelija, Skorpionissa / sukupuolielimet.
 venus skorpioni "lisääntyvä nainen",
 mars liittyy aloittamisiin, synnytyksen alkamiseenkin,
 kalat mielleyhtymä elämän ensimmäiseen veteen, sikiöveteen, kohtuaikaan.
 venus aspect_tri mars kalat.
Lisäksi  kuu (äitiys, hedelmällisyys) on Kalojen huoneessa, siellä "kohtuajassa".
Jostakin näistä se vaan jotenkin oli yks mielleyhtymä tähän tutkijajuttuun.
Onhan se muutakin tietty.
Myös  ceres skorpioni ja naisen kuukautiskierto, veren mysteeri, lisääntyminen.
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #26 : 18.06.2010 23:36:38 »

Tässä on viime aikoina herännyt joku pakottava tarve miettiä uusiksi työ- ja ammatinvalintajuttuja. Luovaa käsityöpuolta on tullut opiskeltua, mutta nyt vain tuntuu ettei se ala ehkä sittenkään ole se kaikkein omin. Joku kriisi kai tässä on ja kaikenlaisia villejä ideoita pompsahtelee esiin. uglystupid2

Mihin kannattaisi keskittyä?




tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #27 : 19.06.2010 00:58:42 »

Sanon heti että olen ihan noviisi vielä, mutta kirjoittelen nyt mitä mulle tulee mieleen. Korjatkaa jos menee ihan päin mäntyä...

Ymmärrän mistä tuo luovuus tulee, sinulla on melko suuri 5. huone ja siellä paljon tavaraa, mars siellä tuo varmasti sitä luovuutta hyvin myös esille. Varmasti kyllä myös muut tekijät vaikuttavat luovuuteen, mutten mene siihen sen enempää..

Ceres yksin kaloissa 10. huoneessa, uran ja ammatin huone. Epäitsekäs toiminta. Hoitoala. Lapset. Terveys. Liittäisin tämän siis muista huolehtimiseen, lastenhoito, terveyden/sairaanhoitoala.
Pluto skorppionissa tekee kolmiota Cerekseen. Näkisin, että tämä tuo hoitotyöhön lisää ymmärrystä ja syvällisyyttä, kykyä ehkä samaistua. Vesi elementti (kalat, skorppari) ja skorppari (nainen, naisellisuus) tuo mulle mieleen jotenkin kätilön työn, jossa yhdistyy lapset, hoitotyö, nainen, äitiys (joka myös liittyy cerekseen). Nousumerkki rapu sopii myös teemaan. Myös venus skorpparissa sopii tähän naiseus ja jopa synnytys teemaan.

Kuu vaa'assa viittaa sosiaalisuuteen ja siihen, että pärjäät hyvin sosiaalisissa ympyröissä, sosiaalisesti taitava => varmasti valtti monessa työssä. Mars vaa'assa suuntaa motiiveja ehkä myös sinne sosiaaliseen toimintaan, osallistumiseen.

muoks. Niin ja vielä katselin että neptunus 6. huoneessa tekee sekstiiliä cerekseen 10. huoneessa. Lisää kalat vaikutusta: herkkyyttä, ymmärrystä ja näissä työn huoneissa liittäisin tämän herkkyyden ja kyvyn auttaa juuri työhön. Neptunukseen liittyy myös luovuus, yhdistettynä hoitotyöhön => esim. jokin taideterapia tms.
« Viimeksi muokattu: 19.06.2010 01:11:03 kirjoittanut faithful » tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #28 : 20.06.2010 22:53:11 »

Kiitos faithful! Smiley

Mulla ei ole juurikaan kokemusta lapsista, oikeastaan oudon vähän (ystävät/kaverit/sukulaiset lapsettomia) ja menen ehkä vähän lukkoonkin pienten lasten kanssa. Hassua että tässä nousi esiin kätilön työ, koska eräs vanhempi herrasmies jaksaa aina tavatessamme päivitellä mun pieniä käsiä, "selvät kätilön kädet  Wink".

Olen pohtinut sitäkin, että ehkä tämä työpuoli ja se oma ala nousee kunnolla esiin vasta vanhemmalla iällä, mutta olisihan se kiva tässäkin vaiheessa tehdä/opiskella jotain eikä vain syljeskellä kattoon.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #29 : 28.06.2010 14:43:16 »

http://www.youtube.com/watch?v=u0V0rDQ-mD8 =  kuu oinas  smitten

..kosketa kättäni porttikongissa, jotta tietäisin sinun olevan totta..
 chiron  kaksoset aspect_con DC  aspect_sex jupiter oinas

..kun luokassa sä ( venus oinas)käänsit päätä, tiesin oikopäätä...
 pallas aspect_squ jupiter luokkahuoneessa
..se tietää vaikkei kysellyt..
 pluto MC  aspect_kvi venus oinas
..katso tuota melkein kuolen.. Grin

« Viimeksi muokattu: 28.06.2010 14:44:57 kirjoittanut nikki » tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: