Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onko Uranus hörhöjen ja ufoihmisten planeetta?  (Luettu 25309 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #45 : 18.02.2009 18:04:05 »

Liittyyköhän muuten  uranus taipumus hurahtaa asioihin vai onkohan se vain normaali jouskari piirre?
 Huh Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #46 : 18.02.2009 18:18:56 »

^Se on ainakin nousujouskari-piirre.. :Smiley

Itsellä uranus ja jupiter on kivasti sidoksissa toisiinsa kartalla!
Jupiter on mun kartan eniten aspektoitunut planeetta khironin kanssa,
mutta heti kakkossija on sitten jaettu uranukselle ja merkuriukselle.

Mun  jupiter vesimiehessä ja  uranus jousimiehessä, keskeenään tarkassa sekstiilissä.

Ja mä olen sellanen ihan todellinen hurahtaja...... Cool

Yritän kyllä pitää fanaattisuuden ja toisille tuputtamisen poissa, mutta viimeks eilen tuli hirveä aate-taisto kauriin kanssa joka VIHAA yli kaiken kasvissyöjiä ja mummoja jotka valittaa moottoriradan melusta. Hänen mielestään kaikki luonnonsuojelijat ovat vain typeriä trendipellejä, nyt kun nääs 2000 luvulla on trendikästä suojella luontoa..(ja joka lauseessa hän käytti sanaa vihata)

Ei perrrrkle!! Veti herneet nenään siitäkin kun huomautin että on kamalaa kun maalla tapetaan kissanpentuja, että olisi paljon inhimillisempää leikkauttaa ne narttukissat..
"no v?ttuuks väliä, me kermaperseiset länsimaalaiset ei tiedetä väkivallasta mitään, joten älä mussuta jostain kissoista kun maailmalla on oikeetakin väkivaltaa.." esimerkkinä hän kertoi jonkun näkemänsä dokkarin, jossain aasiassa nyljettiin turkiseläimiä elävältä tosi kiduttavalla tapaan, siihen totesi "se on väkivaltaa.. ja jokainen tervejärkinen länsimaalainen mies olisi ampunut sen kinukin joka niitä eläimiä teurasti"

Huhhhuhuh... idiot2 crazy2

ja tämä tyyppi yrittää iskeä mua!!

Jo on paksua!!

(anteeksi.. Grin)
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #47 : 18.02.2009 18:49:30 »

Liittyyköhän muuten  uranus taipumus hurahtaa asioihin vai onkohan se vain normaali jouskari piirre?
 Huh Grin

 uranus on äkillinen idea, inspiraatio, visio. Missä määrin sitä lähtee toteuttamaan, on muista tekijöistä kiinni, mutta sen perusominaisuuksiin kuuluu ohimenevyys ja väliaikaisuus. Voimakkaasti uraaninen menettää nopeasti mielenkiintonsa, unohtaa ja "haksahtaa" seuraavaan, mielenkiintoisempaan asiaan - muutamaksi tuokioksi. Ja siinä se eroaa itse  vesimies merkistä, joka päinvastoin pystyy haksahtamaan asioihin kuin liisteri ja vaikka loppuiäkseen.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #48 : 18.02.2009 18:57:02 »

 uranus: Biisiä ei koskaan soiteta kahta kertaa samalla tavalla.  Cool
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #49 : 18.02.2009 19:21:33 »

Alanpas ymmärtää, miksi skorppionipoikani, Uranus-Jousimiehessä etsi ensin Suomesta kaukaisimman kolkan mihin mennä kouluun ja tuntemattomimman opiskelualan. Ja nyt on lähdössä töihin maailman kaukaisimpaan kolkkaan. Kas kummaa, kun eräs esoteerinen astrologi teki hänestä tulkinnan, ei hän puhunut näistä alueista mitään. Keskittyi enemmänkin vain pojan luonteen kulmakiviin.

Taitaa siis näitä kulmakiviä olla! Kiitos KatoVega, kun saan täten tutustua poikaanikin! Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
julyette
Vieras
« Vastaus #50 : 18.02.2009 22:14:31 »

Erityisen läheiseksi olen  kokenut tulkinnat, jotka liittävät  uranusvenus kontaktit jazziin: Ilmeisesti ovat yleisiä jazzmuusikkojen kartoilla.


Olipa mielenkiintoinen juttu. En ole tiennytkään tuosta jazzista ja Uranus-Venus-yhteydestä.

Iki-ihanalla Duke Ellingtonilla oli natalilla   uranus  aspect_tri   venus 
tallennettu
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #51 : 21.02.2009 02:53:48 »

mulla  askendentti aspect_con uranusvenus aspect_squ uranusaurinko aspect_tri uranus,
 mars  aspect_sex uranuskuu  semiquare  askendenttiuranus semiquintile  keskitaivas
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #52 : 23.02.2009 18:07:37 »

Noh, tein mielenkiintoisen havainnon Petri Wallin kartasta (Kingston Wallin laulaja ja kitaristi, oikee legenda)..

Sieltähän löytyi seuraavat aspktit uranukselle:
 uranus aspect_tri merkurius
 uranus aspect_sex mars
 uranus aspect_con jupiter
 uranus aspect_opp chiron
 uranus  aspect_tri neptunus
 uranus aspect_con pluto

Sen lisäksi että hän oli vahva uranikko, oli hän myös jupiterikko, neptunikko ja plutonikko.
Kiinnostus intialaiseen filosofiaan ja psykedeelinen/progressiivinen rock suomessa edellä aikaansa...
Loppu; Töölön kirkon katolta alas 26-vuotiaana..

"Kuoleman jälkeen tulee uusi syntymä. Kuolemanpelko pitää onnistua voittamaan, koska elämä alkaa siitä kun kuolemanpelko loppuu. Pitää ymmärtää, että joka hetki kuollaan ja joka hetki synnytään."


Tähän vielä sample tuosta uraanisesta kitaroinnista..

http://www.youtube.com/watch?v=BCBomvw2-UM
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: