Äänestys
Kysymys: Nousevamerkkisi?h
Oinas - 9 (1.7%)
Härkä - 15 (2.9%)
kaksonen - 36 (6.9%)
rapu - 53 (10.2%)
leijona - 82 (15.7%)
neitsyt - 58 (11.1%)
vaaka - 64 (12.3%)
skorpioni - 76 (14.6%)
jousimies - 65 (12.5%)
kauris - 31 (6%)
vesimies - 21 (4%)
kalat - 11 (2.1%)
Äänestäjiä yhteensä: 477

Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 15
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nousevamerkkisi  (Luettu 134220 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Vaeltaja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
« Vastaus #15 : 07.05.2007 20:49:03 »

Täällä olis aurinko Vesimies, nouseva Neitsyt.

Rasittava yhdistelmähän tuo on. Vesimiehen tunnistan itsessäni siinä, että olen selkeästi oman tieni kulkija, joka haluaa jollain tasolla rikkoa totuttuja kaavoja. Olen sellainen hieman rajaton tyyppi joka pitää vapautta todella suuressa arvossa.

Neitsyt tulee siihen sitten väliin ja iskee elämän realiteetit pintaan; päällimmäisenä on tunne siitä, että ulkomaailman pitäisi jollain tavalla todeta meikäläinen hyödylliseksi ja käytännölliseksi. Siinähän ei hirveästi uskalla liidellä niin korkealla kuin utopistisen Veskarimainen ajatusmaailmani aika-ajoin haluaisi.

Noin muuten Neitsyt heijastuu minussa niin, että pyrin todella usein täydellisyyteen, ja jos tuota korkeaa rimaa ei saavuta, se jää piikkinä lihaani pitkäksikin aikaa. Kaikki pitää myös jostain syystä järkeillä. Itseen suuntautuva kritiikki on myös todella, todella armotonta.
tallennettu

aurinko mars vesimies

askendentti neitsyt

merkurius kauris

venus kuu jousimies
minna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #16 : 08.05.2007 16:16:51 »

Täällä on yksi  aurinko vaaka, kuu vaaka merkurius vaaka, joka on nousu jouskari. Liikettä vailla päämäärä on rittänyt, onneksi ikä ja lapset on rauhoittaneet levottomuuttani. Tykkään matkustaa, mutta valitsen aina kohteen, josta pääsee myös johonkin toiseen kiinnostavaan paikkaan. Elämäni on paljolti mennyt erilaisina pyrkimyksinä johonkin (paikkaan, tehtävään tai olotilaan), sitten kun olen saavuttanut haluamani, voin taas nauttimatta saavutuksistani siirtyä uuteen kohteeseen.
tallennettu
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188



Profiili
« Vastaus #17 : 08.05.2007 16:57:22 »

Skorppiooni nousevana. Löysin tällaisen luonnehdinnan itsestäni, en muista kenen tulkinta, muttei ainakaan Sepon. Noissa Sashan luonnehdinnoissa oli paljon minuun sopivia juttuja myös.


SKORPIONI NOUSEVANA MERKKINÄ  skorpioni

Askendentti kuvaa sinua ulkoisena persoonana, joka tuot esiin käytännön elämässä merkkisi mukaisia ominaisuuksia.
Nousu ja lasku ovat akselin kaksi päätä ja molemmat liittyvät persoonallisuuden vuorovaikutukseen ympäristösi kanssa.Kun olet tekemisissä ympäristön kanssa, annat itsestäsi sinulle luonteenomaisia merkkejä, käyttäytymisen kaavoja ja informaatiota omalla persoonallisella tavalla, joka vastaa nousu- ja laskumerkkisi luonnetta.
Nousumerkkiä voi pitää aktiivisena, sieltä lähtevät sinun omat persoonallisuuden tarpeet ympäristöä kohti ja laskumerkki taas on passiivinen pää, jonka kautta ympäristö ja muut ihmiset vaikuttavat sinuun.

Skorpionin noustessa kartallasi suhde ympäristöön on haltuun ottava ja halua muokata ympäristöä ja ihmisiä löytyy kovasti. Huh
Olet niitä persoonallisuuksia, jotka haluavat vaikuttaa ja nähdä vaikutuksensa uppoavan sekä ihmisiin että koko ympäristöön tavalla tai toisella.  Cool
Sinussa on psyykkistä voimaa, sisäisiä syövereitä, tutkimattomia syvyyksiä ja itsellesi tuntemattomia alueita. Huh
Sinusta voi aistia tarvetta tunkeutua asioiden ja ihmisten ytimeen ja saada käsiin tärkeitä asioita, salaisuuksia, jotain, jolla vaikuttaa ihmisiin ja muuttaa asenteita. Shocked
Suhde ympäristöön on sellainen, että sinun on hyvä päästä mukaan toimintoihin, joissa on mahdollista omistamalla ja ympäristöä muokkaamalla vaikuttaa muuttavasti elämään.
Toisaalta voit olla ympäristön terveyden kanssa tekemisissä ja voit niinikään toimia puhdistajana ja kontrolloivissa tehtävissä. police
Suhde ympäristöön kielii tarpeesta päästä näkemään ja kokemaan miten yhteiskunta toimii ja mitä tapahtuu kun se ei toimi kunnolla, terveesti tai avoimesti. Ihmisten suhteen olet myös hallitseva, manipuloiva, ohjaileva tai joskus pakottava ja määräilevä. knuppel2
Voit saada aina hyvän otteen ihmisistä omistusten, omistamasi tiedon kautta tai emotionaalisen manipuloinnin kautta.**************

Ei mikään kauheen imarteleva tulkinta, ja ikäväkseni on todettava tämän kaiken pitävän ..... no joo....ei kai se mitään ikävää ole ku ihan totta. Kyllä se pitää paikkansa  laugh
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
ti0
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #18 : 08.05.2007 19:26:50 »

askendentti leijona




Tuntuu etten pärjää ilman huomiota. Angry

En jaksa olla tylsä, hiljainen ja vain puurtaa, halu pitää meteliä, elävöittää ja dramatisoida asioita on suuri. Olen itsekeskeinen, ja miten sen nyt sanoisi.. haluan omana itsenäni loistaa tilanteissa, olen huono olemaan objektiivinen joillain lailla. Tykkään myös selventää asioita, inhoan kieroilua, juoruilua ja kaikkea epärehellistä tai semmoista joka tukahduttaa ihmisiä.

Minä täällä, tadaa!!!

Haloo!!!??! crazy2


tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #19 : 08.05.2007 19:30:25 »

RAPU RAPU RALLAA....

Kova kuori mutta pehmeä sisältä.  smitten
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #20 : 10.05.2007 00:58:08 »

Oi, kun Tiikerihailla on ihana Moogle-avataara! ^________________^

Itse olen Nouseva-Kauris. Koska en edelleenkään ole perehtynyt astrologiaan, piti luntata Nousevan Kauriin lyhyt tulkinta:

Kunnianhimoinen, eteenpäin pyrkivä ja vastuuntuntoinen nouseva Kauris ihastuttaa asiallisilla ja jämäkillä kommenteillaan. Nouseva Kauris on kuin näyttelijätär Catherine Deneuve, kestävän kauneuden kuningatar.
Tai oletko seurannut Chicagon lääkäreitä? Kate Austin ylilääkärinä on kuin ilmetty nouseva Kauris: kunnianhimoinen uranainen, joka ei vähästä hätkähdä. Nousevana Kauriina sinuun myös mitä ilmeisimmin luotetaan. Sinun kannattaa olla valmiina ottamaan vastaan isojakin projekteja ja organisointia vaativia tehtäviä, sillä ne ovat suorastaan alaasi.
Kunnianhimoa pitäisi riittää, sillä tällä asetelmalla kannattaa tähdätä korkealle! Haasteinasi ovat tietysti työnarkomaaniuteen viittaavat teemat sekä turha aikuismaisuus - sinun kannattaakin pitää mielessäsi, että välillä pieni leikkimielisyyskin on elämässä paikallaan!


Haha, no jämäköitä kommentteja kyllä tulee! Grin Vielä kun olen aurinko Oinas en käsitä ihmisiä, jotka eivät saa mitään aikaiseksi, vaikka asiat ovatkin selkeästi nenän edessä ja polku tiedossa. Ei, ei, he vain jäävät siihen samaan paikkaan pyörimään ja surkuttelemaan saamatta mitään aikaiseksi. SILLOIN tulee napakoita kommentteja ja erittäin tulisia sellaisia! Cheesy

Nautin myös todella paljon kuvauksen mukaisesti paljon vaativista tehtävistä. Olin tuossa viime kesänä Etelä-Suomen Sanomien toimituksessa hommissa ja viimeisellä viikolla ennen kuin työt loppuivat minulla oli työn alla 3 pientä juttua, kuvitusta ja 3 pääjuttua Katu-liitteeseen. Eli hommia, jotka vievät paljon aikaa ja vaativat panostautumista asiaan. Ja minä olin IHAN onnessani! Cheesy Oikeasti, rakastin jo lukiossa kaikenmaailman tutkielmien tekemistä ja itsenäisten kurssien suorittamista. Mitä enemmän saan haalittua tehtävää, sen parempi.

Leikkimielisyys on asia, jota tiedän opettelevani, sillä liika melankolisuus on seurannut minua monessa menneessäkin elämässä. Onneksi minulla on leikkimielisiä ja humoristisia sisaruksia ja ystäviä, joiden kanssa voi intoutua vaikka leikkimään leluilla päälle 20-vuotiaanakin! Grin
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #21 : 10.05.2007 13:21:21 »

Oikeasti, rakastin jo lukiossa kaikenmaailman tutkielmien tekemistä ja itsenäisten kurssien suorittamista. Mitä enemmän saan haalittua tehtävää, sen parempi.

Hehee, tässä tulee hyvin näkyviin eri aurinkomerkkiemme vaikutus! Grin Minä kun olen myös nousu-Kauris, mutta kun aurinkoni on passiivisemmassa Kalojen merkissä, niin en nyt niin rakasta noiden tehtävien haalimista, vaan pikemminkin yritän vältellä. Tosin olen aina tykännyt tehdä juuri nuo tutkielmat sun muut itsenäisesti, mistä syystä ryhmätöissäkin vastuu sysättiin yleensä minulle. Ja jos otan jotain hoitaakseni, niin hoidan.

Leikkimielisyys on tosiaan se, missä minäkään en ole omimmillani. En esim. viihdy lasten seurassa, jolleivät ne sitten ole sellaisia kuin itsekin olin lapsena, eli tarkkailijoita ja lukutoukkia. :Smiley Onneksi kuitenkin on tuo Jupiter auringon seurana, niin huumoria kuitenkin yleensä riittää ja "iloisuudesta" on töissäkin pomo kehunut. Silti se isosiskon ja "aikuisen" rooli on aina seurannut melkein tilanteessa kuin tilanteessa.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #22 : 10.05.2007 13:32:54 »

Joo, minullakin on aina näkynyt tämä aikuismaisuus elämässäni enkä myöskään viihdy lasten parissa. Mitä pienempiä lapsia sen ahdistuneemmaksi tulen enkä tiedä, miten päin tässä nyt pitäisi olla. Jos lasten kanssa pitää olla tekemisissä, välini lapsiin ovat viileän asialliset.

Tutkielmat ja sun muut olen myös tehnyt itse koulussa. Pyysin aina ryhmätehtävien aikana opettajilta, että saisin tehdä työn itse. Ehkä se Oinas vielä vaikuttaa sen verran, etten todellakaan jaksa katsella ryhmätöissä tyyppejä, jotka eivät pistä tikkua ristiin asian hyväksi tai vitkuttelevat omissa hommissaan niin, että kokonaisuus kärsii. Parempi, kun tekee itse niin saa asiat sujumaan juuri niin kuin haluaa Grin
tallennettu
Minna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #23 : 11.05.2007 09:45:37 »

Nouseva kauris täälläkin.

Aurinkomerkillä näyttää olevan vaikutusta kun vertaa nousu-kauriin ilmenemistä edellisiin kirjoittajiin. Minulla on aurinko vaa'assa.
Minä pidän lapsista, varsinkin omistani, mutta en haluaisi olla töissä lasten parissa esim. päiväkodissa. Leikkisäksi heittäydyn myös aika ajoin ja se tulee minulle ihan luonnostaan.

Työprojekteista ja kouluaikaisista ryhmätöistä sen verran, että pidin kyllä aina ryhmätöistä niin kauan kuin kaikki hoitivat tasapuolisesti hommansa. Usein ryhmätyö ei toimi näin ideaalisti ja silloin tietenkin raivoistuttaa. Toivoisin olevani enemmän kaurismainen siinä, että saisin hommat aloitettua ja vietyä loppuun nykyistä paremmin. Vaaka nähtävästi aiheuttaa ongelmia siinä  Wink Toimin usein inspiraation vallassa -venytän jotain tehtävää kauan ja sitten saan hetkellisen inspiraation ja teen sen hetkessä. Sitten mietin, että miksi annoin asian roikkua noin kauan. Kunnianhimoinen kyllä olen ja haluan tehdä työni hyvin. Työnarkomaania minusta ei kuitenkaan saa. Kotona odottavat lapset ja toinen "työmaa", joka on kuitenkin tällä hetkellä arvokkaampi.


tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #24 : 11.05.2007 12:11:54 »

pässi, nouseva rapu tässä ja! Minulla vaihtelee oikku - rapu mutta aina on olleet molemmat perusominaisuudet  Smiley Kun sattuu niin rapu menee kuoreen ja oinas hakee sen sieltä pois.  Grin

Jep, meikäläisellä myös, kun rapu itkee ja itsesäälii niin oinas potkaisee kaviollaan ja käskee ryhdistäytyä ja HETI!!!  Grin
tallennettu
Minna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #25 : 11.05.2007 13:59:55 »

Usvametsän laittama tulkinta nousu skorpionista kuulostaa vähän pelottavalta  Wink

Millainen on nousu skorppari esim. parisuhteessa tai perheenjäsenenä?
tallennettu
Vaeltaja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
« Vastaus #26 : 11.05.2007 19:58:14 »

Millainen on nousu skorppari esim. parisuhteessa tai perheenjäsenenä?

Oman kokemuksen perusteella melko paljon dramaattisuutta ja dramatiikanhakuisuutta löytyy. Paljon "sähköisyyttä", intohimoa ja teatraalisuutta. Kyseinen nousumerkki herätti välillä melko voimakkaitakin reaktioita ympäristössään. Ja nuo yllä olevat kuvaukset omistavuudesta, pakottavuudesta ja määrilevyydestäkin pitivät hänen kohdallaan paikkansa.
tallennettu

aurinko mars vesimies

askendentti neitsyt

merkurius kauris

venus kuu jousimies
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #27 : 12.05.2007 11:29:49 »

Nousevat skorpionit ei ole niin pelottavia miltä teksti ehkä kuulostaa. Tunnen läheisesti monta sellaista ja ihan ovat mukavaa porukkaa, vaikka kyllä sen skorppari vaikutuksen aina huomaa  Smiley
tallennettu
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188



Profiili
« Vastaus #28 : 12.05.2007 13:53:27 »

Juu, en minä pelottava ole omasta mielestäni, vaikka tiedostan kyllä aika-ajoin olevani hiukan painostava. Tulkinta jatkuu parisuhteen osalta näin:

"SKORPIONI NOUSUINEN PARISUHTEESSA

Härkä laskumerkkinä ja ihmissuhteissa- DC - Härkä

Kun Skorpioni nousee, vastapäätä Härkä laskee ja antaa horisontin toiseen päähän merkin, joka tasapainottaa merkkisi ominaisuuksia. Kun oma persoonallisuutesi liittoutuu aina vaikuttaakseen ja muuttaakseen ihmisiä, laskumerkkisi Härkä taas on paljon yksiselitteisempi, se haluaa nauttia elämästä ilman monimutkaisuuksia. Persoonasi sisältää useita kerroksia ja tiedostamaton puolesi on vahva synnyttäen taipumattomia motiiveja. Vastamerkkisi on kestävä ja uskollinen Härkä, jota kautta opit avautumaan elämän yksinkertaisille iloille ja ruumiin viattomille nautinnoille. Koska itse olet usein sotkeutunut moninaisiin vallan ja vaikuttamisen kuvioihin, Härkä tarjoaa vapautusta näistä ja paluuta lähelle elämisen luonnonläheistä lähdettä.
Tämä voi merkitä parantavaa voimaa ja eheytystä usein rikkinäiselle tai voimakkaiden intohimojen repimälle psyykellesi. Voit tarvita kumppanin, joka ei suostu pelaamaan minkäänlaisia taktisia tai hämääviä pelejä tai valtaleikkejä. Kumppanin pitää edustaa puhdasta, aitoa luontoa olemuksellaan. Härkä-Dc viittaa ihmiseen, jonka kanssa voi vaihtaa energioita, joiden toimivuus ja terveys takaa sen, että pysyt eheänä ja latautuneena ihmisenä."


Tällähetkellä avioliittoni tuntuu vetelevän viimeisiä hetkiä. Tunnen välillä hirvittävää syyllisyyttä, että olen ollut liian itsekäs, tai painostava. Lähimmät ystäväni taas sanovat, että päinvastoin, olen ollut liian paljon "kynnysmattona" ja tehnyt liikaakin toisten tahdon mukaan. Elämäni vaikein tehtävä on aina ollut tehdä, kuten oma sydämeni sanoo. Olen painanut sen äänen jonnekin todella syvälle ja nyt olen alkanut sitä kuulostella ja etsiä.
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
_Sofia_
Vieras
« Vastaus #29 : 20.05.2007 19:20:20 »

Olen  askendentti leijona. Ei multa vielä löydy paljon leijonan piirteitä (Eikös nousumerkki ala vaikuttaa siinä 30 vuotiaana?) Mutta jotain pientä kyllä. Pienestä saakka rakastin esiintymistä, ja kyllähän on tullut haluttua joskus näyttelijäksi, laulajaksi, malliksi.   :Smiley Rakastan positiivistä huomiota. (No, kuka nyt ei?)
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 15
  Tulostusversio  
 
Siirry: