Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Merkittävin päätös, minkä olet vuoden aikana tehnyt  (Luettu 145017 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #75 : 01.09.2008 16:58:28 »

merkittävin päätökseni siis.. viime vuoden lokakuussa päätin jättää elämästäni tupakan,alkoholin,cannabiksen ja muutenkin epävakaan elämäntyylin. olin nimittäin saanut tietää olevani raskaana. nyt ole päässyt vahingollisista riippuvuuksista ja onnellinen pienen pojan äiti. elämä on yhtäkkiä täynnä värejä ja tunteita, mitä en edes muistanut olevan olemassa.. en kadu hetkeäkään eikä menestyksen tiellä- kuukausikirjeistäkään haittaa ole ollut. olen aikasemmin tavallaan ollut läheisteni taakkana..ainakin henkisesti kun olen ite ollu niin hajalla. nyt vasta tajuun miten itsekäs oon ollu, ja hienoo ku on päässy silleen jaloilleen et voi tukee sit muita näyttämäl esimerkkii, et kaikki on mahollista kun vaan niin päättää..  harka

 smitten smitten smitten smitten smitten smitten

Paljon onnea pienen pojan äidille!
Hänhän oli oikea enkeli kun tupsahti laittamaan elämäsi järjestykseen.  angel
Kaikkea hyvää sinulle ja teille, ja ole ylpeä itsestäsi.
  Smiley
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #76 : 05.09.2008 22:32:42 »


Elämänilo,
jossain tuolla toisessa topikissa sanoit, että tämä suhde oli nähtävissä ap-kartallakin. Mitä planeettoja sinulla oli ap-lla seiska (tai vitos)huoneessa? 
Jäin nimittäin miettimään, kuvastavatko ap-kartan seiskahuoneen planeetat sitä minkälaiseksi suhde muodostuu ja minkälainen mies on?  Esim. Kuu ap.n seiskassa; mies on herkkä ja koti näyttelee suurta osaa suhteessa.


Hei "julyette"

Anteeksi, että vastaukseni kesti näinkin kauan.
AP-kartan tulkinta-topicissa on karttaani tulkittu,
koska rakkaus suhteeseeni tuli yllättäviä mutkia matkaan.


http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=9182.msg213221#msg213221


smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
julyette
Vieras
« Vastaus #77 : 06.09.2008 15:11:12 »


Ei mitään Elämänilo  Smiley Löysinkin tuolta Ap-osioista karttasi liitteinä. Seuraan mielenkiinnolla noita Emelian tulkintoja astrolaisten Ap-kartoista. Niistä oppii paljon ja näkee konkreettisesti miten planeetat vaikuttavat ja kuinka eri tavalla me reagoimme samoihin planeettoihin. Olen huomannut, että vaikka kahdella ihmisellä olisi sama kuvio menossa, he toimivat aika eri tavalla.
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #78 : 06.09.2008 22:56:23 »


Ei mitään Elämänilo  Smiley Löysinkin tuolta Ap-osioista karttasi liitteinä. Seuraan mielenkiinnolla noita Emelian tulkintoja astrolaisten Ap-kartoista. Niistä oppii paljon ja näkee konkreettisesti miten planeetat vaikuttavat ja kuinka eri tavalla me reagoimme samoihin planeettoihin. Olen huomannut, että vaikka kahdella ihmisellä olisi sama kuvio menossa, he toimivat aika eri tavalla.

Hei "julyette"


Päätöksiä tulevaisuudelleni mietin
ja pähkäilen toden teolla.

Juuri nyt en taida tietää
mihin olen menossa
ja mistä tulossa



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Lucanne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Angels are for us


Profiili WWW
« Vastaus #79 : 16.12.2009 19:11:41 »

Olen uusi täällä ja kestää aikansa lukea kaikenlaista jotta pääsen sisään tähän foorumiin.

Mutta tuo oli ihana juttu kun "Elämänilo" oli rakastunut!
Se on ihana tunne.

Minulta varmaan menisi ihan nuppi sekaisin jos vielä tällä iällä kävisi niin.
Mutta toisaalta ei se ikä mikään este ole.
Kyllähän ne 70-80 vuotiaatkin rakastuvat ja muuttavat yhteen, kuten teki eräs pariskunta paikassa jossa aiemmin asuin. ja niin onnellisia olivat.

Oma päätökseni tälle vuodelle oli, että en anna vastakaikua exälleni vaikka kuinka yrittää ja olen onnistunut hyvin. Kun ei puhe mennyt perille niin tämä nyt näköjään on tepsinyt ja hän on ymmärtänyt ettei minulla ole tunteita enää häntä kohtaan.
Itse meni hölmöilemään.
« Viimeksi muokattu: 16.12.2009 19:15:27 kirjoittanut Lucanne » tallennettu

Kuu Oinaassa. MC.
Venus ja Ceres Vesimiehessä.
DC, Pallas. Merkurius ja Aurinko Kauriissa.
Juno ja Kuunsolmu Jousimiehessä.
Saturnus, Mars ja Neptunus Skorpionissa.
Vesta Vaa'assa. IC. Jupiter Neitsyessä sekä Pluto ja Uranus Leijonassa. ASC.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #80 : 16.12.2009 23:25:05 »

Päätöksistä en tiedä, mutta ainakin tein äskettäin jotakin melko merkittävää ja luultavasti melko typerääkin. Aika näyttää, mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #81 : 17.01.2010 16:27:55 »




                              coolsmiley

      NO mutta, tipaton tammikuu kuulosti hyvältä, ja toteutinkin sen melkein koko

         viikon. Mikä sinänsä oli ihan huomioitava tulos, näissä ulosuhteissa!


                                                :Smiley   smitten



tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
epona
Vieras
« Vastaus #82 : 17.01.2010 20:50:50 »

Tämän vuoden alkupuolella olen päättänyt nostaa jo piiiiidemmän aikaa pinnan alla piilenyt asian pöydälle ja nyt olen saanut tehtyä päätöksen:
Annan lapsuudenystävieni ja sen kaveriporukan lopullisesti mennä. He ovat minulle erittäin rakkaita - kokenut heidän kanssaan Paljon. Olen kuitenkin jo vuosia tuntenut olevani ulkopuolinen eikä meidän ystävyys enää palvele ketään.

Toivon heille siis kaikkea hyvää ja koitan olla tarpeeksi rohkea selvitäkseni hetken matkaa ilman erityisen läheisiä ystäviä ympärillä.

Tämän päätöksen tekeminen tuntui yllättävän hyvältä. Etten ole tullut ajatelleeksi aiemmin.

tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #83 : 17.01.2010 21:35:01 »

Merkittävin päätökseni viimeisen vuoden aikana on varmasti se, että ilmoitin työnantajalle hakevani tutkinnonsuoritusoikeutta yliopistoon. Tarkoittaa sitä, että jos saan opiskelupaikan, jään ainakin 1,5 vuodeksi opintovapaalle, jee. Cheesy

Osaksi tästä syystä eräs itselleni merkittävä päätös liittyy myös tähän foorumiin. Päätin jättää moderaattorin hommat toistaiseksi, koska koin että nyt on hyvä aika karsia joitain vanhoja sitoumuksiaan ja velvoitteitaan, ja tehdä tilaa uudelle.

Nyt on ihan kevyt ja odottavainen olo tulevaisuuden suhteen. smitten Transiiteissa meneillään/tuloillaan mm. tr jupiter aspect_con aurinko, Jupiterin paluu sekä tr uranus aspect_con jupiter. Ei paha.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #84 : 17.01.2010 23:29:34 »

Oletpa tehnyt hienoja päätöksiä Ajatus!

Minä en ole tehnyt mitään.  Huh Vai olenko? Ei taida olla vakavaa ainakaan.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
He|mi^
Astro-nauttija
****
Viestejä: 848



Profiili
« Vastaus #85 : 22.01.2010 12:59:08 »

nyt ainakin tipaton tammikuu coolsmiley
tallennettu

Elämän tärkeimmät asiat näkee vain sydämellään.

http://www.namaste.fi/oivallus
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #86 : 25.01.2010 16:25:28 »

Tahdon.
Tarkoittaako tuo, että saa onnitella?!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #87 : 25.01.2010 17:44:17 »

Hei tännehän on tullut lisää juttuja!

Kuohuvaa kaikille laseihin ja kohotetaan malja päätöksille;
tärkeintä on että osaa päättää!
Ennemmin tai myöhemmin huomaa että monen mutkan kautta jokainen päätös on oikea päätös! Sellaista ei olekaan kuin väärä päätös, koska jos jostain, niin omasta tyhmyydestä oppii ihan hurjan paljon ja kenties asiat edistyvät tuhat kertaa nopeammin, kuin tapauksessa jossa olisi heti valinnut "oikein"!

 smitten

Ympyrä sulkeutuu: kaksi vuotta sitten aloitin tämän topicin julistamalla vähenevää savukoimista; nyt kahden vuoden päästä olen pariin otteeseen koittanut lopettaa ja nyt siinä vasta sitten olen onnistunut, olemalla ennätykselliset kohta 4,5kk polttamatta! Ilman että olisi tuskaa tai kaipausta menneeseen tapaan..
Oon päästänyt irti, sen vaan jotenkin tuntee että nyt vasta olin valmis tähän todella, aiemmin en ollut..
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #88 : 26.01.2010 15:38:45 »

Viimeisen vuoden aikana on tullut tehtyä useampikin merkittävä päätös, mutta eiköhän merkittävin ole kuitenkin se, että ajattelin alkaa äidiksi.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #89 : 31.01.2010 15:35:59 »

Onnea isoille ja vähän pienemmillekin päätöksille  smitten  Hienoja asioita.

Tajusin juuri, etten itse ole tainnut päättää mitään merkittävämpää pitkään aikaan. Olen vain soljunut elämänvirran mukana, mutta toisaalta - nyt on tämä tällainen vaihe ja kaikelle on aikansa. Ja olihan sekin eräänlainen päätös tulla taas pitkästä aikaa tutkailemaan foorumin kuulumisia  Wink
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10
  Tulostusversio  
 
Siirry: