Sivuja: 1 ... 254 255 [256] 257 258 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5646513 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3825 : 11.09.2008 14:08:58 »


  Huh

 Jos vastustaa kiintymystä,niin eihän silloin suinkaan ole vapaa?
 Kyllä haluan kiintyä,sillä minulle se on yhtä kuin pientä rakkautta.  smitten
 Jos ihmisestä,esineestä tai asiasta sitten pitää luopua,niin luovutaan sitten itkien parkuen surren.
 Ja taas kun asia on unohtunut,työstetty,tulee tuo Kengun mainitsema ihana olotila.
 Tästäkin selvittiin!  Cheesy

 Olen kiintynyt niin valtavan moniin ihmisiin ja asioihin,mutta tiedän kyllä,etteivät ne ole pysyviä läheskään
 kaikki.
 Sitä en etukäteen tiedä,mistä pitää osata päästää irti.Mutta se sitten,kun sen aika on.  angel

 Ja nyt ulos,koska AURINKO PAISTAA!!!!!!!  Cheesy
 Johon olen myös kiintynyt ja siitä pitää taas irtipäästää muutamaksi kuukaudeksi. Cry
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3826 : 11.09.2008 14:12:31 »

miksi pitää vaivautua parkumaan?

mutta siis ilman kiintymistä ei tule Oppituntia?

jos on hyvin ovela, ei kiinny?

vai siis kiintyminen on vapautta?

eihän sama Oppitunti voi opettaa mitään uutta aina toistettuna?

kuin ehkä sielun/ tunteen välisen eron tms?

sitäpaitsi onko kiintymys edes todellista ilman sielua?

suomeksi, jos sielu välittää, syntyy kiintymys, tai sitoumus, tai mikälie

ja jos sielu ei oikeastaan luovu (vaan saavuttaa kaiken),

niin irtipäästäminen oli vain tunnetason asia.

siltikään ei tarvitse parkua

mikä on sielun ja tunteen välinen varsinainen ero?
« Viimeksi muokattu: 11.09.2008 14:32:35 kirjoittanut ****Starsign 23**** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3827 : 11.09.2008 14:33:02 »

mutta pitää kiintyä, muuten ei voi tulla Oppituntia?

tunsiko viimeinen tyyppi tuskaa, kun sanoi heippa? (eikä nähdä enää ikinä)

eikö kannattaisi olla neutraali tunnetasolla ja "kiintyä" sielussa?

mikä siis on sielun ja tunteen välinen ero?
« Viimeksi muokattu: 11.09.2008 14:35:18 kirjoittanut ****Starsign 23**** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #3828 : 11.09.2008 14:34:10 »

Huomenta  Smiley
Mä heräsin "ajoissa" että olisin mennyt laittamaan yhdelle skorpioonille hiuksenpidennykset,
mutta ilmoittikin sitten just kun olin menossa että hiukset ei ookaan tullut vielä postiin
että äläpäs tuukaan  Cheesy


voi tuu laittaan mullekin  Cheesy Mistä niitä saa?

Olittepa jutelleet vakavia, ei jaksa ees lukea  Grin

Mulla ei oo oikeestaan hajuakaan mistä niitä saa  Grin Enkä oo ikinä ennen sellaisia kenellekään laittanutkaan... Mutta  skorpioni vaan sanoi että kyllä me ne yhdessä senkaa saadaan laitettua  Cheesy
Saa nähdä.. varmaan huomenna ne tulee vasta postiin niin meen sit laittaa niitä.
Olis kiva itselleki laittaa mutta hiukset on ihan tarpeeks pitkät jo omastakin takaa  Smiley

Tässä odottelen että  kalat:n isi tulis hakee mut  kalat:n luo Kiss Pitäs keksiä joku "lempinimi"
 kalat:lle mitä käyttäis täällä siitä ettei tarttis aina laittaa vaan tota merkkiä...  kalat kalat kalat  smitten mun koiranpentu se on. näyttää aivan koiranpennulta nimittäin,isot ruskeat ja hieman
surulliset silmät  smitten
« Viimeksi muokattu: 11.09.2008 14:37:37 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3829 : 11.09.2008 14:38:34 »

olet selvää pässinlihaa Oppitunnille, joka tulee.. >
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3830 : 11.09.2008 14:40:01 »

muistakaa päästää irti myös Tukkalaitteista, kun tulee Aika..>
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3831 : 11.09.2008 15:16:03 »

Mä näin tänään maailman ihanimman miehen... idiot2 smitten laugh Kiss Se tuli huonekalukauppaan just kun lähdin sieltä ja apua miten pitkään me katottiin toisiamme...  Shocked Tongue Siis kuka se oli?? Näenkö mä vielä sen joskus??
Kun astuin pihalle ja olin ihan että OMG tossa tyypissä oli jotain, niin samalla näin maassa hirveen kasan valkoisia höyheniä!  Shocked

Se oli sellanen melko vaalea, suuret ilmeikkäät silmät, pieni leukaparta, jotkut työhaalarit päällä, jotain 190cm pitkä, sopusuhtanen... Ei ainakaan paljoa mua vanhempi. Tuli sellanen olo monta kertaa, että käännynkö takas tuonne kauppaan ja meen sanoon sille moi tai jotain muuta yhtä tyhmää. Mutta en sit mennyt..
Jos se oli joku tärkee ihminen niin ehkäpä vaan luotan siihen, että maailmankaikkeus järjestää meille uudelleentörmäämisen.... Smiley

Pitää vielä kertoa mille nauroin kaupassa yksistäni ihan hulluna kun en pystynyt pitämään sitä naurua sisälläni.. Mun silmät iskeytyi vaan yhden patongin pakkauksessa lukevaan tekstiin : "käyttöohje: ei saa syödä ilman hampaita."  Grin Grin Grin 
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3832 : 11.09.2008 15:16:52 »

Mikä LIONHEARTIN suhteeseen on tullut? Undecided

Tapaus nimeltä väkivalta. Turpiin tuli mutta aiheesta, mitä sitä kiertelemään. Lensin rappuset alas ja sain söpöt mustelmat käsivarteen. Jellona oli hieman tulistunut. Noh, nyt kassellaan ja kuunnellaan ja kolmisen viikkoa tässä vielä mietitään.
  (Kengun sanoin) mun "koiranpentu"  rapu onneks lohduttaa.
  Jellona kyl haluais mut takasin mut mä en tiä.. Se oli niin vihanen ja kun se on aina peräänkuulluttanut sitä, ettei koskaan satuttais mua mitenkään niin tuli vaan fiilis, että valhettako tämä koko homma on ollu..
  Rakastan mä sitä edelleen, rakastan enemmän kuin ketään.. Mut itseäni rakastan eniten. leijona

Toivon vaan, etten tän takia nostais taas niitä muureja (with or without it, if u know what I mean). Jännää tää elämä.

Anteeks, oon tippunu keskustelusta. Tää viesti oli vaan vastaus Chandralle.  Smiley

Jatkakaa.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3833 : 11.09.2008 15:47:31 »

olette molemmat hieman tulisia, mutta mitään paiskomista en sietäisi, vaan mitä teit...

muista Tigris, Oppiläksy tulossa

oli kai niitä muitakin kuin Irtipäästäminen esim rahasta.. taas laskuja.. no mutta joo, Sari McGlinnillä on siis mies, ihmeteltävää, että sitä uskaltaisi vapaasti olla niin paljon tai vähän henkinen kuin on ja joku seuraisi. Mutta kerranhan minulla oli sellainen yritys. Ehkä se mies sitten oli liiankin irti maasta (sen jälkeen maamerkki jne). Grin
« Viimeksi muokattu: 11.09.2008 16:15:45 kirjoittanut ****Starsign 23**** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lizzy
Vieras
« Vastaus #3834 : 11.09.2008 17:01:26 »

Hmm, enpä osaa todeta muuta kuin että Nousu-Rapuna kiinnyn lujasti asioihin ja ihmisiin ja kyllä sitä irtipäästämistäkin on tullut opeteltua...

Starsign, taitaa sinuunkin nuo Pluton viime hetket  jousimies vaikuttaa mietteistäsi päätellen.

Rokkimiehet taitaa olla haluttuja tyyppejä... siinä sitten tukkalaitteet lentää...  :Smiley coolsmiley 2funny 2funny

Mä en varmaan ikinä pystyis kilpaileen kenestäkään. Multa puuttuu joku kilpailu-geeni.  Huh Enkä mä osaa laskelmoida.  idiot2 = ihmissuhdehömelö?  Huh
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #3835 : 11.09.2008 17:21:26 »

Te Vaa´at ootte kyllä ihania kun haluatte saattaa ihmisiä yhteen.  angel  Oon jotenki aina ihaillu sitä taitoo teillä. Kun tuntuu, että se taito oikeasti on jokaisella  vaaka ihmisellä ihan sisäsyntyisesti. (miten ihmeessä) idiot2

 askendentti rapu on joskus hirveän vaikea tutustua ihmisiin.  Huh Embarrassed

No niin Ardith  Wink

Elwyn, ei kai sulla ollu meille molemmille joku Pluto tyyppi mielessä...  coolsmiley Wink :Smiley Shocked
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #3836 : 11.09.2008 17:49:38 »

Tuo sosiaalinen "haaliminen" on kyllä toinen taito, jonka  vaaka hallitsevat.  Huh

Onkohan mun kautta ikinä kukaan tutustunu kehenkään.  idiot2 enpä usko, no en ainakaan tiedä.  angel

Lähinnä vain ihmiset tuntuvat menevän  Lips Sealed ja  Huh  Tongue kun minä tulen paikalle.  joskus tekis mieli sanoo kovaa BÖÖÖÖ  Cheesy Grin kun Angry

Oikeesti  Smiley en mä haluais ketään pelästyttää.  Undecided

tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #3837 : 11.09.2008 17:52:10 »

askendentti rapu on joskus hirveän vaikea tutustua ihmisiin.  Huh Embarrassed

Ei minulla!  Grin

Se on sinulla Lizzy varmaan se Saturnus joka laittaa vakavan vaihteen päälle silloin kun pitäis heittää läppää... Koetas jättää se Saturnus pois.

Harmi muuten kun et tule mukaan, me lähdetään Emelian kans ylihuomenna bailaan ja varmaan läppä lentää...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Lizzy
Vieras
« Vastaus #3838 : 11.09.2008 17:59:55 »

Harmi muuten kun et tule mukaan, me lähdetään Emelian kans ylihuomenna bailaan ja varmaan läppä lentää...

Niin minustakin on.  Sad  Kyllä olisin kovasti halunnut tulla, mutta ehkä nyt ei sitten ollut kuitenkaan hyvä aika.

Niin kun voisikin vain jättää sen  saturnus narikkaan ja pitää hauskaa.  Embarrassed

Ensimmäinen askel voisi olla vähemmän psykologiaa... kenties...  :Smiley Tongue Lips Sealed  Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3839 : 11.09.2008 18:48:01 »

Mä en ole kovin hyvä hengailemaan, mutta eiköhän se taito nimenomaan tule vuosien myötä..

En ole enää kovin ankara itselleni, enkä pakota itseäni väen vängällä olemaan sosiaalinen. Ja moni sellainen tutun tuttu sanookin (siis uudet tuttavuudet) että vaikka olenkin hiljainen, niin en vaikuta mitenkään ujolta tai vaivaantuneelta, vaan avoimelta.. Tiedän että joskus nuorempana olen saattanut julkisilla paikoilla istuessani näyttää siltä että haluaisin vain juosta pois. Nyt olen aikas sinut sen kanssa että voin olla hyvällä omalla tunnolla hiljaa ja tarkkailijan roolissa, ei se väärinkään ole!  Smiley

Hei miten saa selville kuka sen tän päivänen mies oli, mua jäi hämäämään se.  idiot2
Miksi se tuntui niin merkitykselliseltä, voiko olla että kuvittelen vaan?  idiot2
Mutta kun ihan hämmästyin kun meidän katseet kohtas...
tallennettu
Sivuja: 1 ... 254 255 [256] 257 258 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: