Sivuja: 1 ... 598 599 [600] 601 602 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5636157 kertaa)
0 jäsentä ja 33 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #8985 : 31.03.2009 19:33:18 »

En oo pitkään aikaan ollut näinkin pitkää aikaa kiinnostunut yhdestä ja samasta miehestä ilman että tulee ihan hillitöntä pakoreaktiota.

En mä nyt tiedä edelleenkään mitä tämä on hyvän ystävyyden, luottamuksen ja turvallisuuden tunteen lisäksi - tarvitaanko edes muuta?  Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #8986 : 31.03.2009 19:53:00 »

Onks teistä kukaan huomannut, että elämä ei oikeesti ole mitenkään hauskaa? Mä olen yrittänyt ohittaa sen faktan, mutta kun ympäristö jatkuvasti toistaa samaa laulua niin en mä voi enää ohittaa, että niin se on.  Huh

No voi pöh.... Sad

Eihän elämä voi olla hauskaa koko ajan mutta jonkin sortin mielenrauhan ja hyväksynnän elämän monimuotoisuutta kohtaan pystyy kehittämään. Siis sellaisen, että okei, asiat ei juuri koskaan mene niin kuin ehkä oletin, mutta kaikki on silti ihan ok.  Grin

Jo jatkuvasti tulee pettymyksiä, niin sitten pitää jo kiinnittää huomiota omiin odotuksiin, että ovatko ne kenties liian korkealla sfääreissä. Toki minäkin mummola-keikoilla toivoisin että niissä mummojen vaipoissa olisi vaikka suloisia ruusuntuoksuisia kissanpentuja, mutta mutta... Se ei vain mene niin.  2funny
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #8987 : 31.03.2009 20:58:15 »

Onks teistä kukaan huomannut, että elämä ei oikeesti ole mitenkään hauskaa? Mä olen yrittänyt ohittaa sen faktan, mutta kun ympäristö jatkuvasti toistaa samaa laulua niin en mä voi enää ohittaa, että niin se on.  Huh

Oon huomannut!   Sad
 ja stna että yks tyyppi kiristää mun hermot niin että  tickedoff  tickedoff  tickedoff
Kun kohta otan puhelimen käteeni ja soitan,ei tuu enää nättiä tekstiä!!!!!!!!!!!!PRKL!!!!!!
MIKÄ ihmisiä vaivaa??!!Ja Mikä mua vaivaa? idiot2  2funny

hermolomalle kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitooos.  Grin

tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #8988 : 01.04.2009 08:32:06 »

Joo mä ymmärrän ton ajatuksen, mutta kun ... siis nyt kyse on siitä että mut lomautetaan. Ei se niin big deal ole, mutta kun katsoo tätä elämää taaksepäin niin vttu kun kaikki pska kolahtaa aina omaan nilkkaan. Siis harvemmin kun jotain maailmalla tapahtuu, se ei kosketa minua. Vttu mikä karma. Ja sitten on niitä, joilla menee AINA HYVINtickedoff Mä olen 33 vuotta elänyt niin etten aikonut olla katkera, mutta nyt mä en enää jaksa. MÄ OLEN KATKERA. Maistuu karvaalle.

Hei, Saturnalia äläs nyt. Tiedän miltä sinusta tuntuu. En sano, että tiedän mitä on tulla lomautetuksi, mutta tiedän miltä se sinusta tuntuu. ÄLÄ perketi Incawoman anna periksi sille tunteella, että voi vitun karma. Saakeli jos tietäisit minkämoiset taistelut olen itse tässä elämässä käynyt läpi, niin sanon, että HUH-HUH-HUH = selvinnyt ihmeen kaupalla.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8989 : 01.04.2009 08:48:27 »

hei Saturnalia

sanotaan että sielu valitsee itse kaikki kokemukset, koska tietää minne olet menossa.. olen tässä jutskaillut parantamis/ regressioasioista taas

tapasin henkilön (henkisesti vahva) jolla oli kaikki asiat ok ulkomailla, sitten
alkoi tulla stoppia kun henkinen tie aukesi.. > valitsi toisen uran jne.. > palasi kotimaahan, onnellinen

eihän nyt Peru voi olla ainoa paikka missä skulaa?

jos minut lomautetaan, otan sen hyvänä juttuna, saanpa lepoa.. tiedän että pääsen taas töihin ja rahaan, aina ; sitäpaitsi JUURI lomautus - tai sapatti - antaa loistavaa aikaa tutkia sieluaan, ymmärtää JA pitää hauskaa > mitä todella olet tekemässä täällä, mitä eri tapoja on saada rahaa/millaista työtä, jne..

minullakin sellainen fiilis että moni henkilö, taho jotenkin saa elämäniloa alas, mutta eivätpä onnistu; eilen aamulla yrittivät, ja illalla sain asiaan perspektiiviä ja henkistä voimaa taas kohdata eräitä huomenna (>päästä irti se mikä ei kuulu elämääsi); olen kuitenkin pohjimmiltani in charge ja iloinen ja huvittunut kaikesta, tosin helpompaa se on matkalla kuin arjessa, missään

think about

mietittäiskö porukalla miten henkiset ihmiset saisi kaiken toimimaan,
aineellisen ja henkisen?  Cheesy täälläkin monella on kokemusta ja selvänäkökykyä jne
? meillä jos kenellä on voima ja valta, muistakaa; Luoja itse kokemassa aineellista leikkiä, erillisyyttä, luomista jne

smitten
« Viimeksi muokattu: 01.04.2009 09:24:12 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #8990 : 01.04.2009 09:25:44 »

Tänään on jännä päivä töissä  Cheesy Tutut ihmiset oli eilen viimeistä päivää töissä  Cry
Ja nyt pitäs sit alkaa tutustua uuteen työporukkaan... Meitä tulee olemaan ihan liikaa työntekijöitä,
ei varmaan riitä mitään tekemistä mutta eipä se mitään,mä voin viettää aikani istuskellen ja
miettien  :Smiley

Tuli rahaakin tilille pitkästä aikaa,mihinhän sitä lähtis reissuun  Cheesy

SATURNALIA : mä yritän vaikeina aikoina ajatella että jokainen loppujen lopuks joutuu kärsimään
yhtä paljon,jos ei tässä elämässä niin sitten seuraavassa tai on jo kärsinyt menneissä elämissään paljon.
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8991 : 01.04.2009 09:27:32 »

sanovat että ilman kärsimystä henkisyys, Jumala ym ei oikein aukea.. silmät pysyy kiinni.. ja kun alkaa tapahtua, voi tapahtua paljon.. johdatus.. asiat selviävät, tulee voimaa.. kertokaa vaikka kivoja kokemuksia siitä miten asiat alkoikin sujua.. uudestaan..   smitten
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #8992 : 01.04.2009 10:15:45 »

Kiitos Emelia tiedosta. Täytyypi tämän koneen sielunelämää tutkia syvemmältä..
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #8993 : 01.04.2009 11:11:00 »

Hei kaikkille tasapuolisesti  smitten
MINULLA ON SYNTTÄRI  Wink
Eli kakku pöytää (paljon suklaamunia, vai mitä Tuuli-Hiuksissa?), kuohua lasiin, pahvitötterö päähän ja kynttilöihin valkeaa  Cheesy

Ei vaiska, töihin menossa viettään syntymäpäivää... eli se ei ole aprillipila  Cool

Saturnalia -  Kiss monet kommentoivat sinulle ja mie nyökytän päätäni täällä... periks ei anneta  police
Pistän sinulle yv.n  Wink
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #8994 : 01.04.2009 11:37:54 »

Kiitos kaunis, kultainen Saturnalia  smitten
Ei ole pila... vuoden vanhempi kurttuakka tuolta peilistä kurkkas aamulla  2funny
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #8995 : 01.04.2009 11:51:14 »

Ja minä olen kanssa jossain määrin ollut kiinnostunut kulttuuriantropologiasta. Joo, ei se taiteilijan tiekään ole kivetön. Mutta perkele, minä en kun vain uurran ja uurran.  coolsmiley

Ja kyllä Saturnaliassa on tahdon voimaa, kyllä perkeeti on. Vaikka en olekaan Saturnaliaa vuosia tuntenutkaan niin olen huomannut kuinka hän rakastaa työtänsä. Kuka muu sanoo tipauttavansa kyyneleitä kun työ on noin rakastettavaa!? Se työ on hemmetin mielenkiintoisen kuuloista, totta vie!
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #8996 : 01.04.2009 12:16:19 »

Saturalia, auttaako jos katsoo niinpäin noita turpaanvetoja ja kuhmuja, että tiedät ainakin mitä ET halua?
Ja kun ne karsii pois, jää vain se mitä haluaa  Huh Shocked ..no joo, ei ehkä ihan parhaimmasta päästä tämä ajatus  Tongue

Kide, paljon onnea!!!
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #8997 : 01.04.2009 12:17:49 »

Mitäs se sellainenkaan elämä ois, jos se ois yhtä suoraviivaista, vailla kuoppia ja mutkia? Onhan noita mullakin ollut ihan kiitettävän laisesti. Niistä kuopista minä vain sitten löysin sen elämän suolan. Tarvittavassa määrin "hullu", en kaavoihin niin kangistunut, oman polun kulkija = TH  angel
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #8998 : 01.04.2009 12:19:09 »

Hei kaikkille tasapuolisesti  smitten
MINULLA ON SYNTTÄRI  Wink
Eli kakku pöytää (paljon suklaamunia, vai mitä Tuuli-Hiuksissa?), kuohua lasiin, pahvitötterö päähän ja kynttilöihin valkeaa  Cheesy

Ei vaiska, töihin menossa viettään syntymäpäivää... eli se ei ole aprillipila  Cool

Saturnalia -  Kiss monet kommentoivat sinulle ja mie nyökytän päätäni täällä... periks ei anneta  police
Pistän sinulle yv.n  Wink

ONNEA KIDE! Smiley Oisit tullut hehkuttaan oinastopikkiin.

Mulla oli synttärit viime viikolla Wink Pidin pikku kemut.

Hitsi kun tulee kirjoitusvirheitä Grin
« Viimeksi muokattu: 01.04.2009 12:22:39 kirjoittanut Tuuli-Hiuksissa » tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #8999 : 01.04.2009 12:21:06 »

ELWYN! Eu juukeli kun oli skooppi  smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 ... 598 599 [600] 601 602 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: